بهترین دکتر زگیل تناسلی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از بیماری زگیل تناسلی رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر زگیل تناسلی تبریز باشید.

زگیل تناسلی یک بیماری مقاربتی (STI) است که در اثر عفونت با HPV ( ویروس پاپیلومای انسانی ) ایجاد می شود. ناحیه شروع اغلب ناحیه تناسلی است.این بیماری مسری بوده و عموماً سیر خوش خیم دارد اما نیاز به تشخیص دقیق توسط متخصص و درمان آن به محض مشاهده دارد.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص درمان زگیل تناسلی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال پزشک متخصص در درمان این بیماری هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در تبریز

دکتر فرشید نیک زاد دکتر زگیل تناسلی تبریز

دکتر فرشید نیک زاد دکتر زگیل تناسلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشید نیک زاد
آدرس تبریز پاستور جدید 1،مابین طالقانی و شریعتی،ساختمان ایرانیان،طبقه دوم
شماره تماس 04135547393

دکتر فرشید نیک زاد با شماره نظام پزشکی 147043 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرشید نیک زاد برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشید نیک زاد با شماره 04135547393 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز پاستور جدید 1،مابین طالقانی و شریعتی،ساختمان ایرانیان،طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر امیرعلی جواهری پور دکتر زگیل تناسلی

دکتر امیرعلی جواهری پور دکتر زگیل تناسلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرعلی جواهری پور
آدرس تبریز 17 شهریور جدید – جنب مهد کودک غنچه لر ساختمان 10
شماره تماس 04135538855

دکتر امیرعلی جواهری پور با شماره نظام پزشکی 30791 متخصص اورولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیرعلی جواهری پور مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرعلی جواهری پور با شماره 04135538855 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور جدید – جنب مهد کودک غنچه لر ساختمان 10 مراجعه کنید.

دکتر سیدکاظم مداین شیشوان دکتر زگیل تناسلی تبریز

دکتر سیدکاظم مداین شیشوان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدکاظم مداین شیشوان
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی-ساختمان قایم-طبقه 3
شماره تماس 0415533598

دکتر سیدکاظم مداین شیشوان با شماره نظام پزشکی 17524 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدکاظم مداین شیشوان برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدکاظم مداین شیشوان با شماره 0415533598 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی-ساختمان قایم-طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر حسین زعفرانی دکتر زگیل تناسلی

دکتر حسین زعفرانی دکتر زگیل تناسلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین زعفرانی
آدرس تبریز خیابان امام- حدفاصل بین سه راه طالقانی و سه راه تربیت مجتمع شهریار
شماره تماس 0415541018

دکتر حسین زعفرانی با شماره نظام پزشکی 25288 متخصص اورولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین زعفرانی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین زعفرانی با شماره 0415541018 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان امام- حدفاصل بین سه راه طالقانی و سه راه تربیت مجتمع شهریار مراجعه کنید.

دکتر بابک فرهت دکتر زگیل تناسلی تبریز

دکتر بابک فرهت دکتر زگیل تناسلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بابک فرهت
آدرس تبریز ولیعصر نبش خ سعدی ساختمان 41 طبقه 2
شماره تماس 04133338686

دکتر بابک فرهت با شماره نظام پزشکی 67208 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بابک فرهت برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر بابک فرهت با شماره 04133338686 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر نبش خیابان سعدی ساختمان 41 طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر صمد محمودی رشید دکتر زگیل تناسلی

دکتر صمد محمودی رشید دکتر زگیل تناسلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر صمد محمودی رشید
آدرس تبریز خیابان17شهریور- روبروی بستنی وحید- جنب بانک قوامین ساختمان 111- طبقه دوم
شماره تماس 0415533517

دکتر صمد محمودی رشید با شماره نظام پزشکی 26393 متخصص اورولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر صمد محمودی رشید مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر صمد محمودی رشید با شماره 0415533517 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان17شهریور- روبروی بستنی وحید- جنب بانک قوامین ساختمان 111- طبقه دوم مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در تبریز

دکتر مهری آذرفخرائی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان تبریز

دکتر مهری آذرفخرائی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهری آذرفخرائی
آدرس تبریز پاستور جدید مابین تقاطع طالقانی و شریعتی ساختمان پزشکان حکیم طبقه هشتم
شماره تماس 04135544522

دکتر مهری آذرفخرائی با شماره نظام پزشکی 112412 متخصص جراحی و زنان و زایمان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهری آذرفخرائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهری آذرفخرائی با شماره 04135544522 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز پاستور جدید مابین تقاطع طالقانی و شریعتی ساختمان پزشکان حکیم طبقه هشتم مراجعه کنید.

دکتر زهره حسین زاده دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر زهره حسین زاده دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهره حسین زاده
آدرس تبریز ۱۷ شهریور جدید روبه‌روی بستنی وحید ساختمان حیات طبقه۶ واحد۴
شماره تماس 04135546078

دکتر زهره حسین زاده با شماره نظام پزشکی م-55261 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهره حسین زاده برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهره حسین زاده با شماره 04135546078 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ۱۷ شهریور جدید روبه‌روی بستنی وحید ساختمان حیات طبقه۶ واحد۴ مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *