بهترین دکتر زگیل تناسلی گرگان

افرادی که در شهر گرگان ساکن و برای درمان بیماری زگیل تناسلی نیاز به پزشک دارند ، قطعا به دنبال بهترین دکتر زگیل تناسلی گرگان خواهند بود.

زگیل‌ها توده‌های خوش‌خیم کوچکی هستند که عمدتاً در اندام‌های تناسلی خارجی، در دهان و گلو ظاهر می‌شوند.زگیل ها عموماً مزاحمتی ایجاد نمی‌کنند، اما تمایل به افزایش تعداد و انتشار به مناطق اطراف دارند و به همین دلیل باید سریعاً از بین بروند.

پزشکانی که در ادامه از آن ها با عنوان بهترین دکتر زگیل تناسلی گرگان نام می بریم در تشخیص، مدیریت و درمان بیماری زگیل تخصص دارند.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در گرگان

دکتر بهروز قاضی مقدم دکتر زگیل تناسلی گرگان

دکتر بهروز قاضی مقدم دکتر زگیل تناسلی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز قاضی مقدم
آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت 13 ساختمان سینا طبقه سوم ش 12
شماره تماس 01712233099

دکتر بهروز قاضی مقدم با شماره نظام پزشکی 25750 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهروز قاضی مقدم برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز قاضی مقدم با شماره 01712233099 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت 13 ساختمان سینا طبقه سوم ش 12 مراجعه کنید.

دکتر عارف عمیدی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر  عارف عمیدی دکتر زگیل تناسلی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عارف عمیدی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر مجتمع بزرگ لاله واحد 217
شماره تماس 0172237523

دکتر عارف عمیدی با شماره نظام پزشکی 29303 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عارف عمیدی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر عارف عمیدی با شماره 0172237523 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر مجتمع بزرگ لاله واحد 217 مراجعه کنید.

دکتر مهدی امیرچقماقی دکتر زگیل تناسلی گرگان

دکتر مهدی امیرچقماقی دکتر زگیل تناسلی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی امیرچقماقی
آدرس گرگان عدالت11-کلینیک دکتر موسوی-طبقه 1
شماره تماس 01712328620

دکتر مهدی امیرچقماقی با شماره نظام پزشکی 78277 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی امیرچقماقی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی امیرچقماقی با شماره 01712328620 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت11-کلینیک دکتر موسوی-طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا تجری دکتر زگیل تناسلی گرگان

دکتر حمیدرضا تجری دکتر زگیل تناسلی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا تجری
آدرس گرگان خیابان 5 اذر بیمارستان 5 اذر
شماره تماس 0172220561

دکتر حمیدرضا تجری با شماره نظام پزشکی 34939 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا تجری برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا تجری با شماره 0172220561 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان 5 اذر بیمارستان 5 اذر مراجعه کنید.

دکتر محمد اعیانی فرد دکتر زگیل تناسلی

دکتر محمد اعیانی فرد دکتر زگیل تناسلی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد اعیانی فرد
آدرس گرگان خیابان ولیعصر ساختمان ایرانشهر طبقه 2
شماره تماس 0172240918

دکتر محمد اعیانی فرد با شماره نظام پزشکی 55933 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد اعیانی فرد برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد اعیانی فرد با شماره 0172240918 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر ساختمان ایرانشهر طبقه 2 مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در گرگان

دکتر فاطمه علی نژاد دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر فاطمه علی نژاد دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه علی نژاد
آدرس گرگان خیابان ولیعصر(شالیکوبی)،عدالت 22،مجتمع سرو
شماره تماس 01732351811

دکتر فاطمه علی نژاد با شماره نظام پزشکی 99938 متخصص زنان هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فاطمه علی نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه علی نژاد با شماره 01732351811 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر(شالیکوبی)،عدالت 22،مجتمع سرو مراجعه کنید.

دکتر فرانک گلعلی پور دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر فرانک گلعلی پور دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرانک گلعلی پور
آدرس گرگان خیابان ولیعصر مجتمع صدرا طبقه 1 واحد 101
شماره تماس 0172251116

دکتر فرانک گلعلی پور با شماره نظام پزشکی 34303 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مامایی هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرانک گلعلی پور برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرانک گلعلی پور با شماره 0172251116 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر مجتمع صدرا طبقه 1 واحد 101 مراجعه کنید.

دکتر میترا گواهی ترشیز دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر میترا گواهی ترشیز دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

مشخصات دکتر ◀ دکتر میترا گواهی ترشیز
آدرس گرگان خیابان ولیعصر-عدالت21.ساختمان پزشکان ویلا .طبقه دوم
شماره تماس 01723527583

دکتر میترا گواهی ترشیز با شماره نظام پزشکی 34689 متخصص زنان هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر میترا گواهی ترشیز مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر میترا گواهی ترشیز با شماره 01723527583 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر-عدالت21.ساختمان پزشکان ویلا .طبقه دوم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *