بهترین دکتر زگیل تناسلی ساری

بهترین دکتر زگیل تناسلی ساری عنوانیست که برای این صفحه قرار دادیم  ، زیرا در ادامه قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص در زمینه زگیل تناسلی که در ساری فعالیت می کنند بپردازیم.

زگیل رشد پوستی است که توسط انواع خاصی از ویروس ها به نام ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می شود . HPV لایه بالایی پوست را معمولاً با ورود به بدن از طریق ناحیه ای از پوست شکسته آلوده می کند . این ویروس باعث می شود که لایه بالایی پوست به سرعت رشد کند و زگیل را تشکیل دهد.

زگیل می تواند در هر نقطه از بدن رشد کند و انواع مختلفی دارد که یکی از متداول ترین آن ها زگیل تناسلی است.

بسیاری از افراد ساکن شهر ساری،بیماری زگیل را به کمک روش های ارائه شده توسط پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم درمان کرده اند.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در ساری

دکتر علی عیسی پور دکتر زگیل تناسلی ساری

دکتر علی عیسی پور دکتر زگیل تناسلی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی عیسی پور 
آدرس ساری خیابان قارن ساختمان کسری طبقه دوم
شماره تماس 01133329495

دکتر علی عیسی پور با شماره نظام پزشکی 19724 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی عیسی پور برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی عیسی پور با شماره 01133329495 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن ساختمان کسری طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر حبیب اله فانی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر حبیب اله فانی دکتر زگیل تناسلی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر حبیب اله فانی
آدرس ساری خیابان قارن مجتمع پزشکی قو -واحد23
شماره تماس 01133329928

دکتر حبیب اله فانی با شماره نظام پزشکی 44043 متخصص اورولوژی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حبیب اله فانی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر حبیب اله فانی با شماره 01133329928 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن مجتمع پزشکی قو -واحد23 مراجعه کنید.

دکتر حسن قادری دکتر زگیل تناسلی ساری

دکتر حسن قادری دکتر زگیل تناسلی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن قادری
آدرس ساری بلوارامیرمازندرانی بیمارستان امیرمازندرانی
شماره تماس 0113247060

دکتر حسن قادری با شماره نظام پزشکی 19519 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن قادری برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن قادری با شماره 0113247060 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوارامیرمازندرانی بیمارستان امیرمازندرانی مراجعه کنید.

دکتر علی عیسی پور دکتر زگیل تناسلی 

دکتر علی عیسی پور دکتر زگیل تناسلی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی عیسی پور
آدرس ساری خیابان قارن ساختمان کسری طبقه دوم
شماره تماس 01133329495

دکتر علی عیسی پور با شماره نظام پزشکی 19724 متخصص اورولوژی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی عیسی پور مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی عیسی پور با شماره 01133329495 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن ساختمان کسری طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر میثم جمشیدی دکتر زگیل تناسلی ساری

دکتر میثم جمشیدی دکتر زگیل تناسلی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر میثم جمشیدی
آدرس ساری خیابان قارن ساختمان کسری
شماره تماس 01133324247

دکتر میثم جمشیدی با شماره نظام پزشکی 84312 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میثم جمشیدی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر میثم جمشیدی با شماره 01133324247 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن ساختمان کسری مراجعه کنید.

دکتر میثم جمشیدی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر میثم جمشیدی دکتر زگیل تناسلی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر میثم جمشیدی
آدرس ساری خیابان فرهنگ ساختمان شهریار 3 طبقه اول واحد 105
شماره تماس 01133305043

دکتر میثم جمشیدی با شماره نظام پزشکی 18197 متخصص اورولوژی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر میثم جمشیدی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر میثم جمشیدی با شماره 01133305043 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ ساختمان شهریار 3 طبقه اول واحد 105 مراجعه کنید.

دکتر نادعلی موسی نژاد دکتر زگیل تناسلی ساری

دکتر نادعلی موسی نژاد دکتر زگیل تناسلی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر نادعلی موسی نژاد
آدرس ساری خیابان امیرمازندرانی بیمارستان امام خمینی
شماره تماس 0112250670

دکتر نادعلی موسی نژاد با شماره نظام پزشکی 34192 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نادعلی موسی نژاد برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر نادعلی موسی نژاد با شماره 0112250670 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان امیرمازندرانی بیمارستان امام خمینی مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در ساری

دکتر فاطمه فاضل تبار ملکشاه دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر فاطمه فاضل تبار ملکشاه دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه فاضل تبار ملکشاه
آدرس ساری خیابان امیر مازندرانی – ساختمان سینا (جنب داروخانه صحرایی ) – طبقه 4 – واحد 22
شماره تماس 01133366079

دکتر فاطمه فاضل تبار ملکشاه با شماره نظام پزشکی 111367 متخصص زنان هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فاطمه فاضل تبار ملکشاه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه فاضل تبار ملکشاه با شماره 01133366079 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان امیر مازندرانی – ساختمان سینا (جنب داروخانه صحرایی ) – طبقه 4 – واحد 22 مراجعه کنید.

دکتر مهدخت سلطانی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان ساری

دکتر مهدخت سلطانی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدخت سلطانی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه 3 – واحد 309
شماره تماس 09370356778

دکتر مهدخت سلطانی با شماره نظام پزشکی 59307 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مامایی هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدخت سلطانی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدخت سلطانی با شماره 09370356778 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه 3 – واحد 309 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *