بهترین دکتر زگیل تناسلی شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر زگیل تناسلی شیراز به معنای آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به مراجعه به دکتر متخصص در درمان زگیل تناسلی دارید.

زگیل تناسلی یک بیماری مقاربتی است که در آن یک ویروس باعث ایجاد زگیل در ناحیه تناسلی می شود. این بیماری توسط ویروسی به نام ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV ایجاد می شود. HPV یک عفونت مقاربتی است و هم مردان و هم زنان را مبتلا می کند.

زگیل‌ها توده‌های کوچک و گوشتی هستند که هنگام خراشیدن ممکن است خارش یا خونریزی داشته باشند. گزینه های زیادی برای درمان زگیل تناسلی وجود دارد که پس از تشخیص پزشک از آن ها استفاده می شود.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر زگیل تناسلی شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در شیراز

دکتر محسن علی نژاد دکتر زگیل تناسلی شیراز

دکتر محسن علی نژاد دکتر زگیل تناسلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن علی نژاد
آدرس شیراز بلوار زند بین کوچه ۵۰ وبانک کار آفرین ساختمان اکسیر طبقه ۲
شماره تماس 07132352448

دکتر محسن علی نژاد با شماره نظام پزشکی 119551 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPVبا پلکسر و لیزر در شهر شیراز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن علی نژاد برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن علی نژاد با شماره 07132352448 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار زند بین کوچه ۵۰ وبانک کار آفرین ساختمان اکسیر طبقه ۲ مراجعه کنید.

دکتر فرهاد میرکاظمی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر  فرهاد میرکاظمی دکتر زگیل تناسلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد میرکاظمی
آدرس شیراز زند- نبش فقیهی- ساختمان کیمیا
شماره تماس 07112341412

دکتر فرهاد میرکاظمی با شماره نظام پزشکی 86472 متخصص اورولوژی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرهاد میرکاظمی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد میرکاظمی با شماره 07112341412 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز زند- نبش فقیهی- ساختمان کیمیا مراجعه کنید.

دکتر خلیل الوانی دکتر زگیل تناسلی شیراز

دکتر خلیل الوانی دکتر زگیل تناسلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر خلیل الوانی
آدرس شیراز معالی آباد .نبش خیابان پزشکان .ساختمان پزشکان .طبقه پنجم واحد ۵۳
شماره تماس 07136340273

دکتر خلیل الوانی با شماره نظام پزشکی 59682 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPVبا پلکسر و لیزر در شهر شیراز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر خلیل الوانی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر خلیل الوانی با شماره 07136340273 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز معالی آباد .نبش خیابان پزشکان .ساختمان پزشکان .طبقه پنجم واحد ۵۳ مراجعه کنید.

دکتر محسن مصطفوی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر محسن مصطفوی دکتر زگیل تناسلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن مصطفوی
آدرس شیراز خیابان فلسطین جنب نمایشگاه اتومبیل نگین ساختمان یاقوت
شماره تماس 0712353795

دکتر محسن مصطفوی با شماره نظام پزشکی 35672 متخصص اورولوژی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محسن مصطفوی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن مصطفوی با شماره 0712353795 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین جنب نمایشگاه اتومبیل نگین ساختمان یاقوت مراجعه کنید.

دکتر عبدالعظیم خورشیدی دکتر زگیل تناسلی شیراز

دکتر عبدالعظیم خورشیدی دکتر زگیل تناسلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالعظیم خورشیدی
آدرس شیراز خیابان زند نبش 20 متری ساختمان شیراز
شماره تماس 0712356587

دکتر عبدالعظیم خورشیدی با شماره نظام پزشکی 24444 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPVبا پلکسر و لیزر در شهر شیراز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبدالعظیم خورشیدی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالعظیم خورشیدی با شماره 0712356587 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند نبش 20 متری ساختمان شیراز مراجعه کنید.

دکتر کیومرث ایزدپناه دکتر زگیل تناسلی 

دکتر کیومرث ایزدپناه دکتر زگیل تناسلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کیومرث ایزدپناه
آدرس شیراز زند-نبش صورتگر-ساختمان کیمیا-ط6
شماره تماس 07132331525

دکتر کیومرث ایزدپناه با شماره نظام پزشکی 110971 متخصص اورولوژی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کیومرث ایزدپناه مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر کیومرث ایزدپناه با شماره 07132331525 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز زند-نبش صورتگر-ساختمان کیمیا-ط6 مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در شیراز

دکتر سیمین خیر دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان شیراز

دکتر سیمین خیر دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیمین خیر
آدرس شیراز خیابان هفت تیر (20 متری سینما سعدی ، جنب ساختمان مخابرات، روبروی خشکبار خندان، کوچه 3، ساختمان دنا، طبقه دوم
شماره تماس 07132317896

دکتر سیمین خیر با شماره نظام پزشکی ب-42880 متخصص جراحی و زنان و زایمان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیمین خیر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیمین خیر با شماره 07132317896 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان هفت تیر (20 متری سینما سعدی ، جنب ساختمان مخابرات، روبروی خشکبار خندان، کوچه 3، ساختمان دنا، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر فاطمه همتی راد دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر فاطمه همتی راد دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه همتی راد
آدرس شیراز خیابان زند، روبروی دانشکده پزشکی، ساختمان هانیه
شماره تماس 07132344715

دکتر فاطمه همتی راد با شماره نظام پزشکی ب-68602 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر شیراز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه همتی راد برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه همتی راد با شماره 07132344715 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند، روبروی دانشکده پزشکی، ساختمان هانیه مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *