بهترین دکتر اورولوژی گرگان - متخصص دستگاه تناسلی - اورولوژیست

در جستجوی بهترین دکتر اورولوژی در شهر گرگان هستید؟ ممکن است انتخاب یک پزشک حرفه‌ ای و با تجربه در این تخصصم شکل باشد.

دکتر اورولوژی یکی از تخصص‌ های پزشکی است که به تشخیص و درمان اختلالات سیستم ادراری می‌ پردازد. این تخصص اهمیت بسیاری در حفظ سلامتی و بهبود کیفیت زندگی افراد دارد.اختلالات ادراری و اورولوژیکی می‌ توانند تاثیرات جدی بر روی زندگی افراد بگذارتد. برای رفع این مشکلات و حفظ سلامتی، انتخاب بهترین دکتر اورولوژی امری حیاتی است. افرادی که به مشکلات ادراری مبتلا هستند، نیازمند متخصصینی هستند که دارای تجربه، تخصص و دانش کافی در این حوزه هستند. دکتر اورولوژی با تشخیص دقیق و درمان مناسب می‌ تواند به بهبودی و بهتر شدن کیفیت زندگی مراجعه‌ کنندگان کمک کند.

در گرگان به عنوان یکی از شهرهای مهم و پرجمعیت استان گلستان، پزشکان متخصص اورولوژی بسیاری فعالیت دارند.در این مطلب، به معرفی بهترین دکتر اورولوژی گرگان خواهیم پرداخت تا شما را در انتخاب بهترین متخصص در این حوزه یاری کنیم.

بهترین دکتر اورولوژی گرگان

دکتر حمیدرضا تجری دکتر اورولوژی گرگان

دکتر حمیدرضا تجری دکتر اورولوژی گرگان

نام دکتر دکتر حمیدرضا تجری
آدرس گرگان خیابان ولیعصر- عدالت 13- مجتمع پزشکی قائم طبقه ۱
شماره تماس 01732226933
شماره نظام پزشکی ۳۴۹۳۹

دکتر حمیدرضا تجری، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر گرگان فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر حمیدرضا تجری، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی گرگان قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا تجری برای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی گرگان دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 01732226933 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس گرگان خیابان ولیعصر- عدالت 13- مجتمع پزشکی قائم طبقه ۱ مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر حمیدرضا تجری، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دکتر عمادالدین رضایی دکتر اورولوژی گرگان

دکتر عمادالدین رضایی دکتر اورولوژی گرگان

نام دکتر دکتر عمادالدین رضایی
آدرس گرگان ، خیابان ولیعصر(شالیکوبی)، عدالت ۲۱ مجتمع پزشکان ویلا، طبقه دوم
شماره تماس 09301844741
شماره نظام پزشکی ۱۴۵۰۴۵

دکتر عمادالدین رضایی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر گرگان می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی گرگان در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر عمادالدین رضایی در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر عمادالدین رضایی مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 09301844741 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس گرگان ، خیابان ولیعصر(شالیکوبی)، عدالت ۲۱ مجتمع پزشکان ویلا، طبقه دوم مراجعه نمایید.

دکتر رحیم جرجانی داز دکتر اورولوژی گرگان

دکتر رحیم جرجانی داز دکتر اورولوژی گرگان

نام دکتر دکتر رحیم جرجانی داز
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، بین عدالت 14و 16، پاساژصدرا، طبقه اول، واحد 105 خ ولیعصر-عدالت18-مجتمع دکتر شیر افکن-طبقه3
شماره تماس 01732356373
شماره نظام پزشکی ۹۷۱۶۶

دکتر رحیم جرجانی داز متخصص اورولوژی مجرب و با تجربه ای هستند که در شهر گرگان فعالیت می‌ کنند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ایشان در درمان مشکلات و بیماری‌ های مرتبط با مجاری ادراری،بیماران بسیاری به مطب ایشان مراجعه می‌ کنند. به همین علت مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر متخصص اورولوژی گرگان قرار دادیم.

در صورتی که با مشکلات مرتبط با کلیه و مجاری ادراری دست و پنجه نرم می‌ کنید، می‌ توانید جهت درمان و مشاوره به مطب دکتر رحیم جرجانی داز مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت متخصص اورولوژی گرگان ، می‌ توانید با شماره تماس 01732356373 تماس حاصل فرموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

گرگان خیابان ولیعصر، بین عدالت 14و 16، پاساژصدرا، طبقه اول، واحد 105 خ ولیعصر-عدالت18-مجتمع دکتر شیر افکن-طبقه3

دکتر رحیم جرجانی داز با تجهیزات و فضای مناسب در مطب خود آماده‌ ی پذیرش و مراقبت از بیماران محترم هستند.برای مراجعه به مطب ایشان لازم است هماهنگی اولیه با شماره تلفن داده‌ شده صورت گیرد.

دکتر محمد پوری دکتر اورولوژی گرگان

دکتر محمد پوری دکتر اورولوژی گرگان

نام دکتر دکتر محمد پوری
آدرس گرگان ولیعصر(شالیکوبی)_عدالت ۲۲_مجتمع نیما_طبقه اول
شماره تماس 01732331747
شماره نظام پزشکی ۱۴۱۸۲۸

دکتر محمد پوری، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر گرگان فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر محمد پوری، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی گرگان قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد پوری برای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی گرگان دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 01732331747 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس گرگان ولیعصر(شالیکوبی)_عدالت ۲۲_مجتمع نیما_طبقه اول مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر محمد پوری ، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دکتر بهروز قاضی مقدم دکتر اورولوژی گرگان

دکتر بهروز قاضی مقدم دکتر اورولوژی گرگان

نام دکتر دکتر بهروز قاضی مقدم
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 13 – ساختمان سینا – طبقه 3
شماره تماس 01732233099
شماره نظام پزشکی ۲۵۷۵۰

دکتر بهروز قاضی مقدم پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر گرگان می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی گرگان در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر بهروز قاضی مقدم در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر بهروز قاضی مقدم مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 01732233099 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 13 – ساختمان سینا – طبقه 3 مراجعه نمایید.

دکتر مهدی امیر چقماقی دکتر اورولوژی گرگان

دکتر مهدی امیر چقماقی دکتر اورولوژی گرگان

نام دکتر دکتر مهدی امیر چقماقی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 11
شماره تماس 01732337250
شماره نظام پزشکی ۷۸۲۷۷

دکتر مهدی امیر چقماقی متخصص اورولوژی مجرب و با تجربه ای هستند که در شهر گرگان فعالیت می‌ کنند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ایشان در درمان مشکلات و بیماری‌ های مرتبط با مجاری ادراری،بیماران بسیاری به مطب ایشان مراجعه می‌ کنند. به همین علت مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر متخصص اورولوژی گرگان قرار دادیم.

در صورتی که با مشکلات مرتبط با کلیه و مجاری ادراری دست و پنجه نرم می‌ کنید، می‌ توانید جهت درمان و مشاوره به مطب دکتر مهدی امیر چقماقی مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت متخصص اورولوژی گرگان ، می‌ توانید با شماره تماس 01732337250 تماس حاصل فرموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 11

دکتر مهدی امیر چقماقی با تجهیزات و فضای مناسب در مطب خود آماده‌ ی پذیرش و مراقبت از بیماران محترم هستند.برای مراجعه به مطب ایشان لازم است هماهنگی اولیه با شماره تلفن داده‌ شده صورت گیرد.

دکتر محمد اعیانی فرد دکتر اورولوژی گرگان

دکتر محمد اعیانی فرد دکتر اورولوژی گرگان

نام دکتر دکتر محمد اعیانی فرد
آدرس گرگان عدالت 21 – ساختمان پزشکان ویلا – طبقه دوم
شماره تماس 01732340918
شماره نظام پزشکی ۵۵۹۳۳

دکتر محمد اعیانی فرد، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر گرگان فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر محمد اعیانی فرد، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی گرگان قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد اعیانی فرد برای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی گرگان دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 01732340918 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس گرگان عدالت 21 – ساختمان پزشکان ویلا – طبقه دوم مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر محمد اعیانی فرد ، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دکتر عارف عمیدی دکتر اورولوژی گرگان

دکتر عارف عمیدی دکتر اورولوژی گرگان

نام دکتر دکتر عارف عمیدی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، مجتمع بزرگ لاله، واحد 217
شماره تماس 0032341345
شماره نظام پزشکی ۲۹۳۰۳

دکتر عارف عمیدی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر گرگان می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی گرگان در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر عارف عمیدی در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر عارف عمیدی مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 0032341345 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، مجتمع بزرگ لاله، واحد 217 مراجعه نمایید.

دکتر سعید امیرخانلو دکتر اورولوژی گرگان

دکتر سعید امیرخانلو دکتر اورولوژی گرگان

نام دکتر دکتر سعید امیرخانلو
آدرس گرگان عدالت 21-ساختمان پزشکان ویلا-طبقه سوم
شماره تماس 01732327807
شماره نظام پزشکی ۷۹۳۹۲

دکتر سعید امیرخانلو ، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر گرگان فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر سعید امیرخانلو ، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی گرگان قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید امیرخانلو برای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی گرگان دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 01732327807 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس گرگان عدالت 21-ساختمان پزشکان ویلا-طبقه سوم مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر سعید امیرخانلو ، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دکتر مهران فرج اللهی دکتر اورولوژی گرگان

دکتر مهران فرج اللهی دکتر اورولوژی گرگان

نام دکتر دکتر مهران فرج اللهی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت یازده بیمارستان دکتر موسوی
شماره تماس 01732323330
شماره نظام پزشکی ۳۵۶۰۵

دکتر مهران فرج اللهی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر گرگان می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی گرگان در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر مهران فرج اللهی در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر مهران فرج اللهی مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 01732323330 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت یازده بیمارستان دکتر موسوی مراجعه نمایید.

 

اهمیت مراجعه به دکتر اورولوژی گرگان

مراجعه به دکتر اورولوژی گرگان برای هر فردی که با مشکلات ادراری و تناسلی مواجه می‌ شود یا حتی به منظور اطمینان از سلامتی این قسمت از بدن ، بسیار حیاتی است. اورولوژیست‌ ها به طور تخصصی به بررسی و درمان مشکلات ادراری و تناسلی می‌ پردازند و این به معنای تضمین بهترین مراقبت و درمان برای بیماران است.

تشخیص و درمان بیماری‌ های ادراری

یکی از اهمیت‌ های مراجعه به دکتر اورولوژی ، تشخیص و درمان بیماری‌ های ادراری است. برخی از این بیماری‌ ها مانند عفونت‌ های مجاری ادراری، سنگ‌ های کلیه و ورم پروستات می‌ باشند. در صورتی که این بیماری‌ ها به موقع تشخیص داده نشوند و درمان نشوند، می‌ توانند به مشکلات جدی تر و حتی عوارض غیرقابل برگشت منجر شوند. بنابراین، مراجعه به دکتر اورولوژی برای انجام بررسی‌ های دوره‌ ای و اطلاع از وضعیت ادراری بسیار مهم است.

مشکلات تناسلی و ناباروری

درمان مشکلات تناسلی نیز از دیگر اهمیت‌ های مراجعه به اورولوژیست می‌ باشد. برخی از این مشکلات شامل ناتوانی جنسی، عدم انجام ارتباط جنسی، کمبود اسپرم و مشکلات مرتبط با ناباروری هستند. اورولوژیست‌ ها می‌ توانند با ارائه درمان‌ های مناسب و منظم، به بهبود وضعیت تناسلی و ناباروری کمک کنند.

عمل‌ های جراحی اورولوژی

از جمله مواردی که نیازمند مراجعه به دکتر اورولوژی گرگان می‌باشد، عمل‌ های جراحی اورولوژی است. این عمل‌ ها شامل جراحی‌ های کلیه، پروستات، مجاری ادراری و دیگر مشکلات تناسلی می‌ شوند. اورولوژیست‌ ها با داشتن تجربه و تخصص لازم، این عمل‌ ها را با دقت و به صورت حرفه‌ ای انجام می‌ دهند و می‌ توانند بهبودی عملکرد ادراری و تناسلی را برای بیماران فراهم کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *