بهترین دکتر اورولوژی یزد - متخصص دستگاه تناسلی - اورولوژیست

مراجعه به دکتر اورولوژی یزد یکی از موارد بسیار مهم و ضروری است که نقش حیاتی در حفظ سلامتی سیستم ادراری و تنظیم عملکرد این بخش از بدن ایفا می‌ کند. اختلالات و بیماری‌ های مختلفی که ممکن است در سیستم ادراری ایجاد شوند، می‌ توانند از طریق مراجعه به اورولوژیست، رفع یا کنترل شوند.

این اختلالات می‌ توانند شامل علائم و نشانه‌ های متنوعی باشند که به وسیله‌ ی متخصص اورولوژی قابل تشخیص و درمان هستند. علائم مشترک مانند مشکل در ادرار مانند وجود خون در ادرار، درد‌های ناشی از کلیه و سنگ‌ های ادراری، عفونت‌ های مجرای ادراری و ناتوانی در کنترل ادرار جزو علائمی هستند که با تجربه آن ها باید به پزشک اورولوژی مراجعه کرد.

همچنین مراجعه به دکتر اورولوژی برای انجام بررسی‌ های دوره‌ ای به‌خصوص برای افرادی که به عنوان گروه‌ های خطر از نظر بیماری‌ های ادراری محسوب می‌شوند (مانند افراد با سابقه خانوادگی بیماری‌ های ادراری یا فردی که دیابت دارد) ضروری است.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر اورولوژی یزد خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر اورولوژی یزد

 

دکتر ولی اله دهقانی اشکذری (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر ولی اله دهقانی اشکذری (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر ولی اله دهقانی اشکذری
آدرس یزد خیابان امام – کوچه برخوردار – ساختمان ولیعصر – طبقه همکف
شماره تماس 03536266497
شماره نظام پزشکی ۱۷۳۵۷

دکتر ولی اله دهقانی اشکذری، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر یزد فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر ولی اله دهقانی اشکذری، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی یزد قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر ولی اله دهقانی اشکذری برای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی یزد دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 03536266497 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس یزد خیابان امام – کوچه برخوردار – ساختمان ولیعصر – طبقه همکف مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر ولی اله دهقانی اشکذری، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دکتر امیرمحمد عرفا (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر امیرمحمد عرفا (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر امیرمحمد عرفا
آدرس یزد بلوار شهید صدوقی – روبروی سپاه – بن بست 40 – واحد 3
شماره تماس 03537263445
شماره نظام پزشکی ۶۸۳۸۱

دکتر امیرمحمد عرفا پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر یزد می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی یزد در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر امیرمحمد عرفا در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر امیرمحمد عرفا مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 03537263445 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار شهید صدوقی – روبروی سپاه – بن بست 40 – واحد 3 مراجعه نمایید.

دکتر حسن نصیری طوسی (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر حسن نصیری طوسی (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر حسن نصیری طوسی
آدرس یزد- 52 متری امامشهر درمانگاه فاطمه الزهرا
شماره تماس 03535250097
شماره نظام پزشکی ۲۸۵۵۴

دکتر حسن نصیری طوسی متخصص اورولوژی مجرب و با تجربه ای هستند که در شهر یزد فعالیت می‌ کنند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ایشان در درمان مشکلات و بیماری‌ های مرتبط با مجاری ادراری،بیماران بسیاری به مطب ایشان مراجعه می‌ کنند. به همین علت مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر متخصص اورولوژی یزد قرار دادیم.

در صورتی که با مشکلات مرتبط با کلیه و مجاری ادراری دست و پنجه نرم می‌ کنید، می‌ توانید جهت درمان و مشاوره به مطب دکتر حسن نصیری طوسی مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت متخصص اورولوژی یزد ، می‌ توانید با شماره تماس 03535250097 تماس حاصل فرموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

یزد- 52 متری امامشهر درمانگاه فاطمه الزهرا

دکتر حسن نصیری طوسی با تجهیزات و فضای مناسب در مطب خود آماده‌ ی پذیرش و مراقبت از بیماران محترم هستند.برای مراجعه به مطب ایشان لازم است هماهنگی اولیه با شماره تلفن داده‌ شده صورت گیرد.

دکتر محمدرضا معین (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر محمدرضا معین (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر محمدرضا معین
آدرس یزد بلوار طالقانی – مجتمع پزشکی رازی
شماره تماس 03537252666
شماره نظام پزشکی ۲۶۴۸۲

دکتر محمدرضا معین، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر یزد فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر محمدرضا معین، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی یزد قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا معینبرای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی یزد دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 03537252666 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس یزد بلوار طالقانی – مجتمع پزشکی رازی مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر محمدرضا معین، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دکتر امیر حسین امیر حیدری (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر امیر حسین امیر حیدری (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر امیر حسین امیر حیدری
آدرس یزد خیابان کاشانی- خیابان مسکن و شهرسازی- بین اداره مسکن و دخانیات_ کوچه لادن شرقی 6_ روبروی دبستان شهید مشکی باف
شماره تماس 03536235356
شماره نظام پزشکی ۱۶۲۶۰

دکتر امیر حسین امیر حیدری پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر یزد می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی یزد در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر امیر حسین امیر حیدری در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر امیر حسین امیر حیدری مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 03536235356 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی- خیابان مسکن و شهرسازی- بین اداره مسکن و دخانیات_ کوچه لادن شرقی 6_ روبروی دبستان شهید مشکی باف مراجعه نمایید.

دکتر سیدعلی محمد میرجلیلی (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر سیدعلی محمد میرجلیلی (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر سیدعلی محمد میرجلیلی
آدرس یزد چهارراه مارکار، بلوار بسیج، بلوار عاصی زاده، جنب بیت العباس
شماره تماس 03536298151
شماره نظام پزشکی ۹۹۳۹۵

دکتر سیدعلی محمد میرجلیلی متخصص اورولوژی مجرب و با تجربه ای هستند که در شهر یزد فعالیت می‌ کنند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ایشان در درمان مشکلات و بیماری‌ های مرتبط با مجاری ادراری،بیماران بسیاری به مطب ایشان مراجعه می‌ کنند. به همین علت مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر متخصص اورولوژی یزد قرار دادیم.

در صورتی که با مشکلات مرتبط با کلیه و مجاری ادراری دست و پنجه نرم می‌ کنید، می‌ توانید جهت درمان و مشاوره به مطب دکتر سیدعلی محمد میرجلیلی مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت متخصص اورولوژی یزد ، می‌ توانید با شماره تماس 03536298151 تماس حاصل فرموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

یزد چهارراه مارکار، بلوار بسیج، بلوار عاصی زاده، جنب بیت العباس

دکتر سیدعلی محمد میرجلیلی با تجهیزات و فضای مناسب در مطب خود آماده‌ ی پذیرش و مراقبت از بیماران محترم هستند.برای مراجعه به مطب ایشان لازم است هماهنگی اولیه با شماره تلفن داده‌ شده صورت گیرد.

دکتر هرمز کرمی (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر هرمز کرمی (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر هرمز کرمی
آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا ( ص)
شماره تماس 03537330122
شماره نظام پزشکی ۴۱۹۴۱

دکتر هرمز کرمی، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر یزد فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر هرمز کرمی، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی یزد قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر هرمز کرمیبرای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی یزد دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 03537330122 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا ( ص) مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر هرمز کرمی، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دکتر ناصر شمس (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر ناصر شمس (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر ناصر شمس
آدرس یزد، میدان مهدیه، ابتدای بلوار بهشتی، طبقه فوقانی داروخانه بوعلی
شماره تماس 03537332961
شماره نظام پزشکی ۱۲۵۶۶۹

دکتر ناصر شمس پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر یزد می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی یزد در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر ناصر شمس در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر ناصر شمس مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 03537332961 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس یزد، میدان مهدیه، ابتدای بلوار بهشتی، طبقه فوقانی داروخانه بوعلی مراجعه نمایید.

دکتر مهدی عابدین زاده (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر مهدی عابدین زاده (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر مهدی عابدین زاده
آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب درمانگاه خاتم النبیا، کوچه گلچین، پشت بیمه ایران
شماره تماس 03537280495
شماره نظام پزشکی ۳۶۷۴۸

دکتر مهدی عابدین زاده متخصص اورولوژی مجرب و با تجربه ای هستند که در شهر یزد فعالیت می‌ کنند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ایشان در درمان مشکلات و بیماری‌ های مرتبط با مجاری ادراری،بیماران بسیاری به مطب ایشان مراجعه می‌ کنند. به همین علت مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر متخصص اورولوژی یزد قرار دادیم.

در صورتی که با مشکلات مرتبط با کلیه و مجاری ادراری دست و پنجه نرم می‌ کنید، می‌ توانید جهت درمان و مشاوره به مطب دکتر مهدی عابدین زاده مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت متخصص اورولوژی یزد ، می‌ توانید با شماره تماس 03537280495 تماس حاصل فرموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

یزد بلوار طالقانی، جنب درمانگاه خاتم النبیا، کوچه گلچین، پشت بیمه ایران

دکتر مهدی عابدین زاده با تجهیزات و فضای مناسب در مطب خود آماده‌ ی پذیرش و مراقبت از بیماران محترم هستند.برای مراجعه به مطب ایشان لازم است هماهنگی اولیه با شماره تلفن داده‌ شده صورت گیرد.

دکتر صمد نیک نهاد (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر صمد نیک نهاد (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر صمد نیک نهاد
آدرس یزد خیابان کاشانی، جنب بیمارستان مرتاض، ساختمان پزشکان آبادیس، طبقه چهارم، واحد 406
شماره تماس 03538276802
شماره نظام پزشکی ۸۷۲۲۰

دکتر صمد نیک نهاد، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر یزد فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر صمد نیک نهاد، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی یزد قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر صمد نیک نهاد برای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی یزد دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 03538276802 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس یزد خیابان کاشانی، جنب بیمارستان مرتاض، ساختمان پزشکان آبادیس، طبقه چهارم، واحد 406 مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر صمد نیک نهاد ، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دکتر سعید پاکدل (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر سعید پاکدل (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر سعید پاکدل
آدرس یزد خیابان کاشانی، میدان شهدای محراب، خیابان 15 خرداد، انستیتو سلامتی صبا
شماره تماس 03538341330
شماره نظام پزشکی ۱۰۷۹۴۴

دکتر سعید پاکدل پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر یزد می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی یزد در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر سعید پاکدل در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر سعید پاکدل مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 03538341330 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی، میدان شهدای محراب، خیابان 15 خرداد، انستیتو سلامتی صبا مراجعه نمایید.

دکتر سراج الدین وحیدی مهرجردی (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر سراج الدین وحیدی مهرجردی (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر سراج الدین وحیدی مهرجردی
آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه مجاهد، ساختمان پزشکان حکیم، طبقه 1
شماره تماس [شماره تماس موجود نیست]
شماره نظام پزشکی ۲۲۵۴۳

دکتر سراج الدین وحیدی مهرجردی متخصص اورولوژی مجرب و با تجربه ای هستند که در شهر یزد فعالیت می‌ کنند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ایشان در درمان مشکلات و بیماری‌ های مرتبط با مجاری ادراری،بیماران بسیاری به مطب ایشان مراجعه می‌ کنند. به همین علت مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر متخصص اورولوژی یزد قرار دادیم.

در صورتی که با مشکلات مرتبط با کلیه و مجاری ادراری دست و پنجه نرم می‌ کنید، می‌ توانید جهت درمان و مشاوره به مطب دکتر سراج الدین وحیدی مهرجردی مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت متخصص اورولوژی یزد ، می‌ توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

یزد بلوار طالقانی، کوچه مجاهد، ساختمان پزشکان حکیم، طبقه 1

دکتر سراج الدین وحیدی مهرجردی با تجهیزات و فضای مناسب در مطب خود آماده‌ ی پذیرش و مراقبت از بیماران محترم هستند.برای مراجعه به مطب ایشان لازم است هماهنگی اولیه با شماره تلفن داده‌ شده صورت گیرد.

دکتر محمد رحیمیان سهل ابن علی (دکتر اورولوژی یزد)

دکتر محمد رحیمیان سهل ابن علی (دکتر اورولوژی یزد)

نام پزشک دکتر محمد رحیمیان سهل ابن علی
آدرس یزد خیابان امام خمینی – روبروی کوچه برخوردار
شماره تماس 03536264646
شماره نظام پزشکی ۱۶۰۵۱

دکتر محمد رحیمیان سهل ابن علی، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر یزد فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر محمد رحیمیان سهل ابن علی، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی یزد قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد رحیمیان سهل ابن علیبرای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی یزد دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 03536264646 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس یزد خیابان امام خمینی – روبروی کوچه برخوردار مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر محمد رحیمیان سهل ابن علی، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دلایل مراجعه به دکتر اورولوژی یزد 

مراجعه به دکتر اورولوژی در یزد و یا هر شهر دیگر می‌ تواند به علت مشکلات و نیازهای مختلف باشد. در ادامه به برخی از دلایل مراجعه به اورولوژیست اشاره می کنیم:

عفونت‌ های ادراری: اگر علائمی مانند تب و درد هنگام ادرارکردن تجربه می‌ کنید، احتمالاً دچار عفونت ادراری هستید که نیاز به تشخیص و درمان دارد.

سنگ کلیه: اگر درد شدید در ناحیه کمر یا شکم، تغییرات در رنگ ادرار و مشکلات در ادرارکردن دارید، باید به دکتر اورولوژی مراجعه کنید تا احتمال سنگ کلیه بررسی شود.

التهاب‌ های تناسلی: اگر علائمی مانند خارش، ترشح غیرعادی یا درد در منطقه تناسلی دارید، بهتر است این موضوع را با اورولوژیست مطرح کنید.

ناتوانی جنسی: مشکلات مرتبط با عملکرد جنسی مانند ناتوانی جنسی، اختلالات ارتجاعی و کاهش میل جنسی می‌ توانند دلیل مراجعه به اورولوژیست باشند.

اندام‌ های تناسلی غیرطبیعی: اگر تغییرات غیرطبیعی روی اندام‌ های تناسلی خود مشاهده می‌ کنید، باید به دکتر اورولوژی مراجعه کنید.

بررسی‌ های دوره‌ای: افرادی که به علت وراثت یا سابقه خانوادگی در معرض بیماری‌ های اورولوژیکی هستند، باید با دکتر اورولوژی مراجعه کنند تا بررسی‌ های دوره‌ ای انجام شود.

بیماری‌ های پروستات: مردان با علائمی مانند سختی در ادرارکردن، تغییرات در ادرار و مشکلات پروستات باید به اورولوژیست مراجعه کنند.

بیماری‌ های کلیوی: افرادی که به علت بیماری‌ های مزمن مانند فشار خون بالا و دیابت در معرض خطر بیماری‌ های کلیوی هستند، نیاز به نظارت و درمان اورولوژیکی دارند.

در نهایت، هرگاه هرگونه علائم یا نشانه‌ ای از مشکلات اورولوژیکی تجربه کنید یا نیاز به بررسی‌ های پیشگیرانه داشته باشید، بهتر است تا به دکتر اورولوژی یزد مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *