بهترین دکتر چشم پزشک همدان

مراجعه به بهترین دکتر چشم همدان برای حفظ سلامتی چشم‌ ها و پیشگیری از احتمال بروز مشکلات و بیماری‌ های چشمی بسیار اهمیت دارد. این اقدام به عنوان یکی از مراقبت‌ های پزشکی روزانه، باید به صورت دوره‌ ای و منظم انجام شود. برخی از اصلی‌ ترین دلایل مراجعه به دکتر چشم عبارتند از:

ارزیابی وضعیت بینایی ، شناسایی و درمان اختلالات دید، تشخیص و مدیریت بیماری‌ های چشمی مانند کاتاراکت، گلوکوم، ماکولوپاتی و غیره، تعیین نیاز به عینک یا لنزهای تماسی و تجویز آن‌ ها، تشخیص و پیگیری بیماری‌ های مرتبط با عوامل خارجی مانند التهاب‌ ها، آسیب‌ های ناشی از آفتاب و برخورد با مواد شیمیایی، مشاوره و راهنمایی برای حفظ بهترین سلامت چشم در طول عمر و ارائه توصیه‌ ها برای انتخاب مناسب‌ ترین روش‌ های مراقبتی.

بنابراین، جهت حفظ و بهبود کیفیت بینایی و پیشگیری از مشکلات جدی، مراجعه به دکتر چشم امری ضروری است و توصیه می‌شود هر شش ماه یکبار این مراجعه را به عمل آورید.

در ادامه به معرفی پزشکان چشم پزشک شهر همدان خواهیم پرداخت :

بهترین دکتر چشم پزشک همدان

دکتر مسعود جان احمد: چشم پزشک همدان

دکتر مسعود جان احمد: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر مسعود جان احمد
آدرس همدان بلوار خواجه رشید – پایین تر از اداره اماکن – جنب بانک کارآفرین – ساختمان پارسیان – طبقه دوم
شماره تماس 08138280554
شماره نظام پزشکی ۶۷۴۳۶
دکتر مسعود جان احمد، یک پزشک متخصص و با تجربه در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر همدان فعالیت می کند. ایشان به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک همدان شناخته شده و به تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند.

مراجعه به مطب دکتر مسعود جان احمد به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم همدان ، می‌ توانید با تماس به شماره 08138280554، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: همدان بلوار خواجه رشید – پایین تر از اداره اماکن – جنب بانک کارآفرین – ساختمان پارسیان – طبقه دوم

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر مسعود جان احمد بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌ تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر مهدی زندیان: دکتر چشم همدان

دکتر مهدی زندیان: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر مهدی زندیان
آدرس همدان سرپل یخچال – محوطه آقاجانی بیک – ساختمان پزشکان بوعلی سینا
شماره تماس 08132522093
شماره نظام پزشکی ۱۱۱۲۴۳

دکتر مهدی زندیان، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر همدان فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در همدان شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی زندیان اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم همدان ، می‌ توانید با شماره 08132522093 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان سرپل یخچال – محوطه آقاجانی بیک – ساختمان پزشکان بوعلی سینا

اگر در همدان و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر مهدی زندیان باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر مهدی زندیان در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر علیرضا جمشیدی: چشم پزشک همدان

دکتر علیرضا جمشیدی: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر علیرضا جمشیدی
آدرس همدان ارامگاه بوعلی – اول خیابان پاستور – ساختمان فدک – طبقه اول
شماره تماس 09902177090
شماره نظام پزشکی ۱۰۳۲۰۷

دکتر علیرضا جمشیدی، متخصص چشم پزشکی در شهر همدان مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر علیرضا جمشیدی را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک همدان ، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر علیرضا جمشیدی با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک همدان دارید، برای رزرو نوبت پزشک و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر علیرضا جمشیدی ، می‌توانید با شماره 09902177090 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

همدان ارامگاه بوعلی – اول خیابان پاستور – ساختمان فدک – طبقه اول

دکتر محمدرضا تخمه چی: دکتر چشم همدان

دکتر محمدرضا تخمه چی: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر محمدرضا تخمه چی
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان دی – طبقه 4
شماره تماس 08132518593
شماره نظام پزشکی ۸۱۸۶۱
دکتر محمدرضا تخمه چی، یک پزشک متخصص و با تجربه در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر همدان فعالیت می کند. ایشان به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک همدان شناخته شده و به تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند.

مراجعه به مطب دکتر محمدرضا تخمه چی به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم همدان ، می‌ توانید با تماس به شماره 08132518593، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: همدان خیابان بوعلی – ساختمان دی – طبقه 4

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر محمدرضا تخمه چی بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌ تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر رضوان شیرزادی: چشم پزشک همدان

دکتر رضوان شیرزادی: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر رضوان شیرزادی
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان شماره یک
شماره تماس 08132531517
شماره نظام پزشکی ۷۸۰۲۹

دکتر رضوان شیرزادی، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر همدان فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در همدان شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر رضوان شیرزادی اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم همدان ، می‌ توانید با شماره 08132531517 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان شماره یک

اگر در همدان و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر رضوان شیرزادی باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر رضوان شیرزادی در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر قاسم کاویانی چراتی: دکتر چشم همدان

دکتر قاسم کاویانی چراتی: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر قاسم کاویانی چراتی
آدرس همدان میدان شریعتی – خیابان مهدیه – خیابان حق گویان – پلاک 40 – درمانگاه فوق تخصصی دیدگستر
شماره تماس 08138265454
شماره نظام پزشکی ۶۰۹۰۰

دکتر قاسم کاویانی چراتی، متخصص چشم پزشکی در شهر همدان مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر قاسم کاویانی چراتی را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک همدان ، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر قاسم کاویانی چراتی با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک همدان دارید، برای رزرو نوبت پزشک و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر قاسم کاویانی چراتی ، می‌توانید با شماره 08138265454 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

همدان میدان شریعتی – خیابان مهدیه – خیابان حق گویان – پلاک 40 – درمانگاه فوق تخصصی دیدگستر

دکتر پویان پهلوانی: چشم پزشک همدان

دکتر پویان پهلوانی: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر پویان پهلوانی
آدرس همدان آرامگاه بوعلی – جنب بانک کشاورزی – مجتمع پزشکان آراد – طبقه دوم
شماره تماس 08132533685
شماره نظام پزشکی ۱۵۷۴۴۵
دکتر پویان پهلوانی، یک پزشک متخصص و با تجربه در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر همدان فعالیت می کند. ایشان به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک همدان شناخته شده و به تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند.

مراجعه به مطب دکتر پویان پهلوانی به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم همدان ، می‌ توانید با تماس به شماره 08132533685، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: همدان آرامگاه بوعلی – جنب بانک کشاورزی – مجتمع پزشکان آراد – طبقه دوم

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر پویان پهلوانی بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌ تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر فاطمه اسلامی: دکتر چشم همدان

دکتر فاطمه اسلامی: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر فاطمه اسلامی
آدرس همدان خیابان بوعلی، سر یخچال، ساختمان خاتم الانبیا، طبقه چهارم
شماره تماس 08132521525
شماره نظام پزشکی ۹۳۲۱۹

دکتر فاطمه اسلامی، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر همدان فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در همدان شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه اسلامی اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم همدان ، می‌ توانید با شماره 08132521525 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان خیابان بوعلی، سر یخچال، ساختمان خاتم الانبیا، طبقه چهارم

اگر در همدان و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر فاطمه اسلامی باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر فاطمه اسلامی در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر علی باختر: چشم پزشک همدان

دکتر علی باختر: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر علی باختر
آدرس همدان خیابان بوعلی – بالاتر از سینما قدس – ساختمان پزشکان شماره 1 – طبقه دوم
شماره تماس 08132519144
شماره نظام پزشکی ۷۹۷۲۵

دکتر علی باختر، متخصص چشم پزشکی در شهر همدان مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر علی باختر را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک همدان ، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر علی باختر با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک همدان دارید، برای رزرو نوبت پزشک و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر علی باختر ، می‌توانید با شماره 08132519144 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

همدان خیابان بوعلی – بالاتر از سینما قدس – ساختمان پزشکان شماره 1 – طبقه دوم

دکتر شهرزاد رضایی: دکتر چشم همدان

دکتر شهرزاد رضایی: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر شهرزاد رضایی
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان شفا – طبقه سوم
شماره تماس 08132514884
شماره نظام پزشکی ۷۸۰۶۲
دکتر شهرزاد رضایی، یک پزشک متخصص و با تجربه در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر همدان فعالیت می کند. ایشان به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک همدان شناخته شده و به تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند.

مراجعه به مطب دکتر شهرزاد رضایی به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم همدان ، می‌ توانید با تماس به شماره 08132514884، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: همدان خیابان بوعلی – ساختمان شفا – طبقه سوم

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر شهرزاد رضایی بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌ تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر علی رحیمی: چشم پزشک همدان

دکتر علی رحیمی: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر علی رحیمی
آدرس همدان، خیابان بوعلی روبروی (کوچه بیمه)، پاساژ شهر آرا، ساختمان پزشکان ایران زمین، طبقه اول
شماره تماس 08132534182
شماره نظام پزشکی ۱۱۴۴۴۷

دکتر علی رحیمی، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر همدان فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در همدان شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر علی رحیمی اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم همدان ، می‌ توانید با شماره 08132534182 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان، خیابان بوعلی روبروی (کوچه بیمه)، پاساژ شهر آرا، ساختمان پزشکان ایران زمین، طبقه اول

اگر در همدان و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر علی رحیمی باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر علی رحیمی در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر رکسانا حق پرست: دکتر چشم همدان

دکتر رکسانا حق پرست: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر رکسانا حق پرست
آدرس همدان آرامگاه بوعلی، ابتدای پیاده راه بوعلی، ساختمان پزشکان شماره یک، طبقه همکف
شماره تماس 08132532356
شماره نظام پزشکی ۸۰۲۰۱

دکتر رکسانا حق پرست، متخصص چشم پزشکی در شهر همدان مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر رکسانا حق پرست را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک همدان ، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر رکسانا حق پرست با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک همدان دارید، برای رزرو نوبت پزشک و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر رکسانا حق پرست ، می‌توانید با شماره 08132532356 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

همدان آرامگاه بوعلی، ابتدای پیاده راه بوعلی، ساختمان پزشکان شماره یک، طبقه همکف

دکتر محمدجواد مولوی نجومی: چشم پزشک همدان

دکتر محمدجواد مولوی نجومی: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر محمدجواد مولوی نجومی
آدرس همدان میدان آرامگاه – اول خواجه رشید – کلینیک رازی
شماره تماس 08132528965
شماره نظام پزشکی ۱۴۴۸۹
دکتر محمدجواد مولوی نجومی، یک پزشک متخصص و با تجربه در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر همدان فعالیت می کند. ایشان به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک همدان شناخته شده و به تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند.

مراجعه به مطب دکتر محمدجواد مولوی نجومی به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم همدان ، می‌ توانید با تماس به شماره 08132528965، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: همدان میدان آرامگاه – اول خواجه رشید – کلینیک رازی

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر محمدجواد مولوی نجومی بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌ تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر محمد رضا رضائی: دکتر چشم همدان

دکتر محمد رضا رضائی: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر محمد رضا رضائی
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان شفا – طبقه دوم
شماره تماس 08132517345
شماره نظام پزشکی ۴۶۰۹۱

دکتر محمد رضا رضائی، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر همدان فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در همدان شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد رضا رضائی اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم همدان ، می‌ توانید با شماره 08132517345 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان خیابان بوعلی – ساختمان شفا – طبقه دوم

اگر در همدان و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر محمد رضا رضائی باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر محمد رضا رضائی در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده: چشم پزشک همدان

دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده: چشم پزشک همدان

نام پزشک دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان دی
شماره تماس 08132522258
شماره نظام پزشکی ۹۲۱۱۵

دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده، متخصص چشم پزشکی در شهر همدان مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک همدان ، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک همدان دارید، برای رزرو نوبت پزشک و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده ، می‌توانید با شماره 08132522258 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان دی

 

تشخیص مشکلات چشم توسط چشم پزشک همدان

دکتر چشم همدان به عنوان متخصص حوزه‌ی چشم، با تجربه و تخصص خود، مشکلات رایج چشم را تشخیص داده و درمان می کند. این مشکلات شامل انواع مختلفی از اختلالات بینایی می‌ شود. از جمله مشکلاتی که به طور معمول توسط دکتر چشم مورد درمان قرار می‌ گیرد، کوچک‌ بینی یا دوربینی، نزدیک‌بینی ، استیگماتیسم، کروز، کاتاراکت، و مشکلات دیگر چشمی به شمار می‌ روند.

همچنین، افرادی که به علت کارهای روزانه‌ ی خود به صورت مداوم در معرض صدمات چشمی قرار دارند مانند افرادی که مدت زیادی در روز با کامپیوتر و گوشی موبایل کار می کنند، به دلیل خستگی چشم مشکلاتی مانند خشکی چشم ، التهاب‌ های چشمی و احتمالاً کاهش کیفیت بینایی داشته باشند. دکتر چشم همدان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش‌ های به‌روز درمانی، تشخیص درست مشکلات چشمی را انجام می‌ دهد و با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای هر فرد، بهترین درمان را تجویز و اجرا می‌ کند.

علاوه بر این، دکتر چشم به مشاوره و آموزش‌ های لازم به بیماران برای حفظ و بهبود بینایی‌ شان نیز اهمیت می‌ دهد تا به طور کلی به سلامت چشمی جامعه‌ کمک کند.

بیماری های رایجی که توسط دکتر چشم همدان و سایر شهر ها درمان می شوند عبارتند از :

۱. میوپی: نزدیک بینی نیاز به عینک یا لنز دارد.

۲. هایپرمتروپی: دور بینی

۳. آستیگماتیسم: اختلال در تمرکز نور در چشم که باعث بینایی غیر واضح و کدر می‌ شود.

۴. کراتوکونوس: شکل غیر طبیعی و خمیده شدن قرنیه که باعث تغییر شدید در بینایی می‌ شود.

۵. کاتاراکت: تاریک شدن عدسی چشم که باعث افت دید و افزایش حساسیت به نور می‌ شود.

۶. گلوکوم: افزایش فشار داخل چشم که به تدریج باعث ایجاد خسارت به نرون‌ های بینایی می‌ شود.

۷. بلفاریت: التهاب پلک‌ ها که باعث خارش، قرمزی و تورم پلک‌ ها می‌ شود.

۸. کرپتوکونژنکتیویتیس: التهاب در قسمت سفید چشم.

۹. کرپوکسی: کاهش قدرت دید در شبانه‌ روز.

۱۰. پتریژیوم: تشکیل توده‌ ای روی سطح چشم که باعث تحریک و خارش می‌ شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *