بهترین دکتر چشم پزشک تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از مشکلات و اختلالات مرتبط با چشم و بینایی رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر چشم پزشک تبریز باشید.

دکتر چشم پزشک متخصص در شناخت و درمان کلیه مشکلاتی است که سیستم بینایی را تحت تاثیر قرار می دهند.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص چشم تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر چشم پزشک تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر چشم پزشک تبریز

◀ دکتر محمد پریمن دکتر چشم پزشک تبریز

دکتر محمد پریمن دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد پریمن
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه سوم
شماره تماس 04133359991

دکتر محمد پریمن با شماره نظام پزشکی 89908 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص چشم پزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با بینایی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد پریمن برای درمان بیماری ها و اختلالات چشم و بینایی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد پریمن با شماره 04133359991 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین منصوری دکتر چشم پزشک 

دکتر حسین منصوری دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین منصوری
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید مابین تقاطع طالقانی و 17 شهریور بعد از بستنی وحید ساختمان پزشکان نوین طبقه سوم واحد B3
شماره تماس 04135577907

دکتر حسین منصوری با شماره نظام پزشکی 117550 متخصص چشم پزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های چشمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات بینایی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر حسین منصوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به چشم پزشک می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین منصوری با شماره 04135577907 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید مابین تقاطع طالقانی و 17 شهریور بعد از بستنی وحید ساختمان پزشکان نوین طبقه سوم واحد B3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی کیاور دکتر چشم پزشک تبریز

دکتر علی کیاور دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی کیاور
آدرس تبریز خیابان آزادی-سه راهی گلگشت- ساختمان بهاران- طبقه ۶ واحد ۸
شماره تماس 04133348453

دکتر علی کیاور با شماره نظام پزشکی 116096 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص چشم پزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با بینایی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی کیاور برای درمان بیماری ها و اختلالات چشم و بینایی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی کیاور با شماره 04133348453 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی-سه راهی گلگشت- ساختمان بهاران- طبقه ۶ واحد ۸ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدباقر رهبانی نوبر دکتر چشم پزشک 

دکتر محمدباقر رهبانی نوبر دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدباقر رهبانی نوبر
آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جدید – بین خیابان ارتش و طالقانی – روبروی تصویر برداری تابش – جنب پذیرایی افتخاری – ساختمان سیدالشهدا – طبقه 2
شماره تماس 04135566326

دکتر محمدباقر رهبانی نوبر با شماره نظام پزشکی 20103 متخصص چشم پزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های چشمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات بینایی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر محمدباقر رهبانی نوبر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به چشم پزشک می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدباقر رهبانی نوبر با شماره 04135566326 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جدید – بین خیابان ارتش و طالقانی – روبروی تصویر برداری تابش – جنب پذیرایی افتخاری – ساختمان سیدالشهدا – طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهنام غفارزاده دکتر چشم پزشک تبریز

دکتر بهنام غفارزاده دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهنام غفارزاده
آدرس تبریز خیابان آزادی ، روبروی سه راهی گلگشت ، ساختمان بهاران ، طبقه پنجم ، واحد اول
شماره تماس 04133368463

دکتر بهنام غفارزاده با شماره نظام پزشکی 77495 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص چشم پزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با بینایی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهنام غفارزاده برای درمان بیماری ها و اختلالات چشم و بینایی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهنام غفارزاده با شماره 04133368463 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی ، روبروی سه راهی گلگشت ، ساختمان بهاران ، طبقه پنجم ، واحد اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا نیوشا دکتر چشم پزشک 

دکتر محمدرضا نیوشا دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا نیوشا
آدرس تبریز کلینیک شیخ الرییس خیابان ازادی .روبروی پمپ بنزین مارالان
شماره تماس 041410

دکتر محمدرضا نیوشا با شماره نظام پزشکی 125312 متخصص چشم پزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های چشمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات بینایی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر محمدرضا نیوشا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به چشم پزشک می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا نیوشا با شماره 041410 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کلینیک شیخ الرییس خیابان ازادی .روبروی پمپ بنزین مارالان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود رافتی دکتر چشم پزشک تبریز

دکتر محمود رافتی دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود رافتی
آدرس تبریز شهرک ولی عصر – چهار راه پروین اعتصامی ( تقاطع شهریار) – روبروی قنادی پاک – ساختمان پزشکان – طبقه هشتم – واحد D
شماره تماس 04133305886

دکتر محمود رافتی با شماره نظام پزشکی 37730 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص چشم پزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با بینایی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود رافتی برای درمان بیماری ها و اختلالات چشم و بینایی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود رافتی با شماره 04133305886 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز شهرک ولی عصر – چهار راه پروین اعتصامی ( تقاطع شهریار) – روبروی قنادی پاک – ساختمان پزشکان – طبقه هشتم – واحد D مراجعه کنید.


 

◀ دکتر صمد صفرپور دکتر چشم پزشک 

دکتر صمد صفرپور دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر صمد صفرپور
آدرس تبریز پاستور جدید تقاطع حاججبار نایب نبش کوچه گلزار ساختمان فارابی طبقه ۲
شماره تماس 04135404187

دکتر صمد صفرپور با شماره نظام پزشکی 92008 متخصص چشم پزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های چشمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات بینایی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر صمد صفرپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به چشم پزشک می توانید برای رزرو نوبت دکتر صمد صفرپور با شماره 04135404187 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز پاستور جدید تقاطع حاججبار نایب نبش کوچه گلزار ساختمان فارابی طبقه ۲ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا مصباحی دکتر چشم پزشک تبریز

دکتر رضا مصباحی دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا مصباحی
آدرس تبریز نبش فلکه دانشگاه -روبروی برج بلور-ساختمان تبریز-طبقه چهارم
شماره تماس 04133356222

دکتر رضا مصباحی با شماره نظام پزشکی 90038 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص چشم پزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با بینایی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا مصباحی برای درمان بیماری ها و اختلالات چشم و بینایی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا مصباحی با شماره 04133356222 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز نبش فلکه دانشگاه -روبروی برج بلور-ساختمان تبریز-طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد ولی زاده دکتر چشم پزشک 

دکتر محمد ولی زاده دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد ولی زاده
آدرس تبریز هفده شهریور جدید روبروی کلینیک فرهنگیان ، ساختمان پویا طبقه دوم چشم پزشکی پویا
شماره تماس 04135562330

دکتر محمد ولی زاده با شماره نظام پزشکی 93489 متخصص چشم پزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های چشمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات بینایی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر محمد ولی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به چشم پزشک می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد ولی زاده با شماره 04135562330 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز هفده شهریور جدید روبروی کلینیک فرهنگیان ، ساختمان پویا طبقه دوم چشم پزشکی پویا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهرام بهرامیان دکتر چشم پزشک تبریز

دکتر بهرام بهرامیان دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهرام بهرامیان
آدرس تبریز سه راه گلگشت،ساختمان بهاران،طبقه دوم،واحد 11
شماره تماس 04133346643

دکتر بهرام بهرامیان با شماره نظام پزشکی 40673 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص چشم پزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با بینایی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهرام بهرامیان برای درمان بیماری ها و اختلالات چشم و بینایی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهرام بهرامیان با شماره 04133346643 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سه راه گلگشت،ساختمان بهاران،طبقه دوم،واحد 11 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رخشنده علی پناهی دکتر چشم پزشک 

دکتر رخشنده علی پناهی دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رخشنده علی پناهی
آدرس تبریز خیابان شریعتی جنوبی – کوچه ارک – کوچه 35
شماره تماس 04135562600

دکتر رخشنده علی پناهی با شماره نظام پزشکی 16683 متخصص چشم پزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های چشمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات بینایی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر رخشنده علی پناهی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به چشم پزشک می توانید برای رزرو نوبت دکتر رخشنده علی پناهی با شماره 04135562600 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان شریعتی جنوبی – کوچه ارک – کوچه 35 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اصغر اکبری حامد دکتر چشم پزشک تبریز

دکتر اصغر اکبری حامد دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اصغر اکبری حامد
آدرس تبریز ابتدای خیابان طالقانی – روبروی مصلی- ساختمان پزشکان شهریار
شماره تماس 04135564232

دکتر اصغر اکبری حامد با شماره نظام پزشکی 4263 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص چشم پزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با بینایی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اصغر اکبری حامد برای درمان بیماری ها و اختلالات چشم و بینایی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اصغر اکبری حامد با شماره 04135564232 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ابتدای خیابان طالقانی – روبروی مصلی- ساختمان پزشکان شهریار مراجعه کنید.


 

◀ دکتر منصور هادی زاده دکتر چشم پزشک 

دکتر منصور هادی زاده دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصور هادی زاده
آدرس تبریز خیابان امام – چهارراه آبرسان – ساختمان پزشکان بقراط – طبقه 2 غربی
شماره تماس 04133346696

دکتر منصور هادی زاده با شماره نظام پزشکی 30604 متخصص چشم پزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های چشمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات بینایی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر منصور هادی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به چشم پزشک می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصور هادی زاده با شماره 04133346696 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان امام – چهارراه آبرسان – ساختمان پزشکان بقراط – طبقه 2 غربی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدحسن سیدی دکتر چشم پزشک تبریز

دکتر سیدحسن سیدی دکتر چشم پزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدحسن سیدی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریورجدید – جنب آزمایشگاه مهر – ساختمان نور طبقه چهارم
شماره تماس 04135543121

دکتر سیدحسن سیدی با شماره نظام پزشکی 60139 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص چشم پزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با بینایی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدحسن سیدی برای درمان بیماری ها و اختلالات چشم و بینایی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدحسن سیدی با شماره 04135543121 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریورجدید – جنب آزمایشگاه مهر – ساختمان نور طبقه چهارم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *