بهترین دکتر چشم پزشک ساری

مراجعه به بهترین دکتر چشم ساری برای افرادی که در شهر سازی سکونت داشته و اختلالات چشمی را تجربه می کنند اهمیت بسیاری دارد. چشم‌ ها از جمله حساس‌ ترین و ارزشمندترین اعضای بدن ما هستند که از آن‌ ها برای انجام بسیاری از فعالیت‌ های روزانه و ارتباط با دنیای اطراف استفاده می‌ کنیم.

با توجه به اهمیت این اعضا، تخصص و تجربه دکتر چشم امری حیاتی است. دکتر چشم ماهر و مجرب، با داشتن دانش به‌روز و تجهیزات پیشرفته، به شناسایی و درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی کمک می‌ کند و ممکن است با تشخیص دقیق و به موقع، مشکلات جدی مانند افت دید، کوری و یا آسیب‌ های دائمی را از بین ببرد.

در ادامه این صفحه به معرفی چشم پزشکان شهر ساری می پردازیم :

بهترین دکتر چشم پزشک ساری

دکتر پروین خندان چشم پزشک ساری

دکتر پروین خندان چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر پروین خندان
آدرس ساری خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار سه، طبقه ی ششم واحد 606
شماره تماس 01133322889
شماره نظام پزشکی ۱۱۲۲۸۳

مراجعه به مطب دکتر پروین خندان به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم ساری ، می‌ توانید با تماس به شماره 01133322889 ، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: ساری خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار سه، طبقه ی ششم واحد 606

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر پروین خندان بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌ تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر علی قدیری لنگری دکتر چشم ساری

دکتر علی قدیری لنگری چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر علی قدیری لنگری
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – واحد 512
شماره تماس 01133313177
شماره نظام پزشکی ۴۷۳۲۸

دکتر علی قدیری لنگری، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در ساری شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر علی قدیری لنگری اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم ساری ، می‌ توانید با شماره 01133313177 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – واحد 512

اگر در ساری و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر علی قدیری لنگری باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر علی قدیری لنگری در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر کیومرث نوروز پور دیلمی چشم پزشک ساری

دکتر کیومرث نوروز پور دیلمی چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر کیومرث نوروز پور دیلمی
آدرس ساری خیابان امیر مازندرانی – بیمارستان امیر مازندرانی – طبقه سوم
شماره تماس 01133255201
شماره نظام پزشکی ۲۴۴۰۶

دکتر کیومرث نوروز پور دیلمی، متخصص چشم پزشکی در شهر ساری مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر کیومرث نوروز پور دیلمی را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک ساری ، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر کیومرث نوروز پور دیلمی با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک ساری دارید، برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر کیومرث نوروز پور دیلمی، می‌توانید با شماره 01133255201 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

ساری خیابان امیر مازندرانی – بیمارستان امیر مازندرانی – طبقه سوم

دکتر علیرضا واحدی دکتر چشم ساری

دکتر علیرضا واحدی چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر علیرضا واحدی
آدرس ساری خیابان قارن، روبروی بانک رفاه، ساختمان شفا، طبقه اول ملاصدرا 2- حاشیه دادگر- کلینیک دکتر صداقت
شماره تماس 01133303681
شماره نظام پزشکی ۱۱۰۲۹۳

مراجعه به مطب دکتر علیرضا واحدی به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم ساری ، می‌ توانید با تماس به شماره 01133303681 ، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: ساری خیابان قارن، روبروی بانک رفاه، ساختمان شفا، طبقه اول ملاصدرا 2- حاشیه دادگر- کلینیک دکتر صداقت

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر علیرضا واحدی بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌ تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر حسام الدین جغتایی چشم پزشک ساری

دکتر حسام الدین جغتایی چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر حسام الدین جغتایی
آدرس ساری میدان شهدا – بلوار طالقانی- روبروی مهیار – بیمارستان تامین اجتماعی حکمت
شماره تماس 01133268922
شماره نظام پزشکی ۸۸۹۰۴

دکتر حسام الدین جغتایی، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در ساری شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر حسام الدین جغتایی اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم ساری ، می‌ توانید با شماره 01133268922 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

ساری میدان شهدا – بلوار طالقانی- روبروی مهیار – بیمارستان تامین اجتماعی حکمت

اگر در ساری و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر حسام الدین جغتایی باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر حسام الدین جغتایی در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر امیر غفاریان دکتر چشم ساری

دکتر امیر غفاریان چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر امیر غفاریان
آدرس ساری خیابان فرهنگ، تقاطع 15 خرداد، ساختمان برج سپید، طبقه دوم
شماره تماس 01144431860
شماره نظام پزشکی ۱۱۵۲۸۱

دکتر امیر غفاریان، متخصص چشم پزشکی در شهر ساری مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر امیر غفاریان را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک ساری ، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر امیر غفاریان با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک ساری دارید، برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر امیر غفاریان ، می‌توانید با شماره 01144431860 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

ساری خیابان فرهنگ، تقاطع 15 خرداد، ساختمان برج سپید، طبقه دوم

دکتر سیدمحمدحسین عماد چشم پزشک ساری

دکتر سیدمحمدحسین عماد چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر سیدمحمدحسین عماد
آدرس ساری میدان کشوری نرسیده به بیمارستان شهید بهشتی بالای داروخانه دکتر شریف پور
شماره تماس 01132264280
شماره نظام پزشکی ۲۵۲۳۸

مراجعه به مطب دکتر سیدمحمدحسین عماد به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم ساری ، می‌ توانید با تماس به شماره 01132264280 ، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: ساری میدان کشوری نرسیده به بیمارستان شهید بهشتی بالای داروخانه دکتر شریف پور

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر سیدمحمدحسین عماد بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌ تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر مجیدرضا شیخ رضائی دکتر چشم ساری

دکتر مجیدرضا شیخ رضائی چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر مجیدرضا شیخ رضائی
آدرس ساری خیابان قارن – مجتمع شهریار 2 – طبقه سوم – شماره 20
شماره تماس 01133310660
شماره نظام پزشکی ۲۸۰۹۷

دکتر مجیدرضا شیخ رضائی، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در ساری شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر مجیدرضا شیخ رضائی اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم ساری ، می‌ توانید با شماره 01133310660 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

ساری خیابان قارن – مجتمع شهریار 2 – طبقه سوم – شماره 20

اگر در ساری و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر مجیدرضا شیخ رضائی باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر مجیدرضا شیخ رضائی در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر محمد ساری محمدلی چشم پزشک ساری

دکتر محمد ساری محمدلی چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر محمد ساری محمدلی
آدرس ساری خیابان سعدی، پل بوسار، ساختمان دانا، طبقه6، واحد6
شماره تماس 01333119018
شماره نظام پزشکی ۸۶۷۲۷

دکتر محمد ساری محمدلی، متخصص چشم پزشکی در شهر ساری مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر محمد ساری محمدلی را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک ساری ، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر محمد ساری محمدلی با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک ساری دارید، برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر محمد ساری محمدلی ، می‌توانید با شماره 01333119018 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

ساری خیابان سعدی، پل بوسار، ساختمان دانا، طبقه6، واحد6

دکتر اسداله فرخ فر دکتر چشم ساری

دکتر اسداله فرخ فر چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر اسداله فرخ فر
آدرس ساری میدان امام – بلوار پاسداران – بیمارستان بوعلی سینا
شماره تماس 01133343011
شماره نظام پزشکی ۳۱۶۹۶

مراجعه به مطب دکتر اسداله فرخ فر به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم ساری ، می‌ توانید با تماس به شماره 01133343011 ، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: ساری میدان امام – بلوار پاسداران – بیمارستان بوعلی سینا

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر اسداله فرخ فر بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌ تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر احمد احمدزاده امیری چشم پزشک ساری

دکتر احمد احمدزاده امیری چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر احمد احمدزاده امیری
آدرس ساری میدان امام، بلوار پاسداران، مرکز آموزشی و درمانی بوعلی سینا
شماره تماس 01133343010
شماره نظام پزشکی ۳۷۱۴۷

دکتر احمد احمدزاده امیری، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در ساری شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد احمدزاده امیری اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم ساری ، می‌ توانید با شماره 01133343010 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

ساری میدان امام، بلوار پاسداران، مرکز آموزشی و درمانی بوعلی سینا

اگر در ساری و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر احمد احمدزاده امیری باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر احمد احمدزاده امیری در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر ملک پور دکتر چشم ساری

دکتر ملک پور چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر ملک پور
آدرس ساری، قارن، بین قارن ۱ و ۳، مجتمع آریا، طبقه اول
شماره تماس 01133311529
شماره نظام پزشکی ب-1385

دکتر ملک پور، متخصص چشم پزشکی در شهر ساری مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر ملک پور را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک ساری ، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر مریم با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک ساری دارید، برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر ملک پور ، می‌توانید با شماره 01133311529 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

ساری، قارن، بین قارن ۱ و ۳، مجتمع آریا، طبقه اول

دکتر علی اکبر سنجری عراقی چشم پزشک ساری

دکتر علی اکبر سنجری عراقی چشم پزشک ساری

نام پزشک دکتر علی اکبر سنجری عراقی
آدرس ساری – مطب: خ فرهنگ جنب شهریار 3-س فرهنگ-ط5 | محل کار: بیمارستان نیمه شعبان
شماره تماس 01133320711
شماره نظام پزشکی 33082

مراجعه به مطب دکتر علی اکبر سنجری عراقی به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم ساری ، می‌ توانید با تماس به شماره 01133320711 ، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: خیابان فرهنگ جنب شهریار 3-ساختمان فرهنگ-ط5

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر علی اکبر سنجری عراقی بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌ تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

زمان مراجعه به دکتر چشم ساری

برای مراقبت بهتر از سلامت چشم‌ ها، اولین قدم، شناخت دقیق‌ تر از مشکلات چشمی است. در ادامه به برخی از مشکلات چشمی شایع و زمان مناسب برای مراجعه به دکتر چشم پزشک در هر یک از آن‌ ها می پردازیم:

1. اشکال در بینایی

اگر به هر دلیلی متوجه شوید که بینایی شما کاهش یافته است و دیگر اجسام را به وضوح نمی‌ بینید، بدون شک نیازمند مراجعه به دکتر چشم پزشک ساری هستید. این مشکل ممکن است نشانه‌ هایی از بیماری های چشمی یا اشکال‌ های دیگر در چشم باشد که نیاز به تشخیص و درمان دارند.

2. احساس خارش، سوزش و قرمزی چشم

اگر چشم‌ های شما به طور مداوم خارش دارند و یا احساس سوزش و قرمزی در آنها را دارید، این ممکن است نشانه‌ هایی از التهاب چشم باشد که نیاز به مراجعه به دکتر چشم پزشک دارد. این التهاب می‌ تواند بر اثر آلرژی، عفونت یا سایر عوامل ایجاد شود و بهتر است در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

3. نورهای چشمی

در صورتی که بطور مکرر و بدون دلیل آشکاری نورهای عجیب و غریب در دید چشم‌ ها تجربه می‌ کنید، بهتر است این موضوع را با دکتر چشم پزشک مطرح کنید. نورهای چشمی ممکن است نشانه‌ های مشکلات جدی مانند ترکیبی از روشنایی و تاریکی در دید باشند که نیازمند ارزیابی و تشخیص دقیق‌ تر است.

4. مشکلات پلک‌زدن و خارش در پلک

در صورتی که پلک‌ زدن شما به همراه خارش یا علائم دیگر همراه است، ممکن است مشکلاتی مربوط به پلک‌ ها و چشمهای شما وجود داشته باشد. بهتر است در این موارد به دکتر چشم پزشک مراجعه کنید تا علت این علائم را مشخص و درمان مناسب را تجویز کند.

دکتر متخصص چشم ساری چه بیماری هایی را درمان می کند 

کاتاراکت : کاتاراکت یکی از معمول‌ ترین بیماری‌ های چشمی است که معمولاً با تغییر رنگ مردمک و کاهش کیفیت بینایی همراه است. دکتر چشم ساری با استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته و فناوری‌ های روز دنیا، قادر به انجام جراحی کاتاراکت با روش‌ های تهاجمی می‌ باشد تا بیماران بازگشت سریع‌ تری به زندگی روزمره خود داشته باشند.

گلوکوم : گلوکوم نیز از جمله بیماری‌ های جدی چشمی است که اگر به موقع تشخیص داده نشود، می‌ تواند منجر به کاهش بینایی و حتی نابینایی کامل شود. دکتر چشم پزشک با تجربه‌ ی طولانی در این زمینه، مداخلات موثری را برای افراد مبتلا به گلوکوم انجام می‌ دهد. از جمله مداخلات موثر پزشک می‌ توان به جراحی لیزری یا کاهش فشار داخل چشم اشاره کرد.

بیماری‌های شبکیه : شبکیه از عناصر حیاتی چشم است که نقش مهمی در انتقال تصاویر به مغز ایفا می‌ کند. برخی از بیماری‌ های شبکیه نظیر انسداد عروق شبکیه، موجب کاهش بینایی و خسارت‌ های جدی می‌ شوند. دکتر چشم با تکنیک‌ های پزشکی پیشرفته، تشخیص دقیق و درمان این بیماری‌ ها را به عهده دارد.

کراتیت : کراتیت به التهاب کرات (پوشش بیرونی چشم) اطلاق می‌ شود که معمولاً با درد، قرمزی و خارش چشم همراه است. دکتر چشم پزشک ساری با استفاده از دارو ها و روش‌ های تسکینی، این بیماری را کنترل می‌ کند و از تشدید آن جلوگیری می‌ کند.

در نهایت، اهمیت مراجعه به دکتر چشم ساری در صورت بروز هرگونه مشکل چشمی بسیار زیاد است. تشخیص و درمان به موقع بیماری‌ های چشمی می‌ تواند از ایجاد مشکلات جدی‌تر جلوگیری کند و باعث حفظ بینایی و بهبود کیفیت زندگی شما گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *