بهترین دکتر چشم پزشک یزد

سلامت چشم‌ها بسیار حائز اهمیت است و به عنوان یکی از حوزه‌ های حیاتی بدن، نیازمند مراقبت ویژه‌ ای است. در این راستا، مراجعه به دکتر چشم پزشک یزد می‌ تواند از جمله اقداماتی باشد که به حفظ و بهبود وضعیت چشم‌ ها کمک می‌ کند.

از آنجا که چشم‌ ها ارتباط مستقیم با دنیای اطراف دارند و بینایی به عنوان یکی از حس‌ های مهم انسانی شناخته می‌ شود، لازم است مراقبت‌ های بهداشتی و پزشکی مرتبط با چشم با دقت انجام شوند.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر متخصص چشم شهر یزد خواهیم پرداخت :

بهترین دکتر چشم پزشک یزد

دکتر جلال فلاح تفتی چشم پزشک یزد

دکتر جلال فلاح تفتی چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر جلال فلاح تفتی
آدرس یزد میدان آزادی – ابتدای بلوار طالقانی – ساختمان پزشکان ابن سینا طبقه زیرزمین
شماره تماس 03537253335
شماره نظام پزشکی ۲۲۵۰۲

مراجعه به مطب دکتر جلال فلاح تفتی به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم یزد ، می‌ توانید با تماس به شماره 03537253335 ، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس:یزد میدان آزادی – ابتدای بلوار طالقانی – ساختمان پزشکان ابن سینا طبقه زیرزمین

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر جلال فلاح تفتی بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر ابوالقاسم رستگار دکتر چشم یزد

دکتر ابوالقاسم رستگار چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر ابوالقاسم رستگار
آدرس یزد خیابان کاشانی، جنب پارک هفتم تیر، ساختمان پزشکان آبادیس
شماره تماس 03536269293
شماره نظام پزشکی ۱۴۲۹۱

دکتر ابوالقاسم رستگار ، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر یزد فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در یزد شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر ابوالقاسم رستگار اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم یزد، می‌ توانید با شماره 03536269293 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

یزد خیابان کاشانی، جنب پارک هفتم تیر، ساختمان پزشکان آبادیس

اگر در یزد و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر ابوالقاسم رستگار باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر ابوالقاسم رستگار در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر مریم اردکانیان چشم پزشک یزد

دکتر مریم اردکانیان چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر مریم اردکانیان
آدرس یزد بلوار امام جعفر صادق، جنب بیمارستان مادرف مجتمع امام جعفر صادق
شماره تماس 03536294862
شماره نظام پزشکی ۴۸۹۱۴

دکتر مریم اردکانیان، متخصص چشم پزشکی در شهر یزد مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر مریم اردکانیان را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک یزد، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر مریم اردکانیان با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک یزد دارید، برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر مریم اردکانیان ، می‌توانید با شماره 03536294862 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

یزد بلوار امام جعفر صادق، جنب بیمارستان مادرف مجتمع امام جعفر صادق

دکتر منیژه مهدوی اناری دکتر چشم یزد

دکتر منیژه مهدوی اناری چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر منیژه مهدوی اناری
آدرس یزد خیابان کاشانی – جنب بیمارستان مجیبیان – کوچه قریشی
شماره تماس 03536238960
شماره نظام پزشکی ۶۴۸۶۷

مراجعه به مطب دکتر منیژه مهدوی اناری به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم یزد ، می‌ توانید با تماس به شماره 03536238960، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: یزد خیابان کاشانی – جنب بیمارستان مجیبیان – کوچه قریشی

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر منیژه مهدوی اناری بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر احمد رمضانی چشم پزشک یزد

دکتر احمد رمضانی چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر احمد رمضانی
آدرس یزد بلوار باهنر – ساختمان پزشکان
شماره تماس 03537268868
شماره نظام پزشکی ۲۱۷۴۴

دکتر احمد رمضانی ، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر یزد فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در یزد شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد رمضانی اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم یزد، می‌ توانید با شماره 03537268868 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

یزد بلوار باهنر – ساختمان پزشکان

اگر در یزد و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر احمد رمضانی باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر احمد رمضانی در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر عباس ناظمیان یزدی دکتر چشم یزد

دکتر عباس ناظمیان یزدی چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر عباس ناظمیان یزدی
آدرس یزد خیابان پرفسور حسابی – جنب دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بیمارستان صفاییه شاه ولی
شماره تماس 03538211092
شماره نظام پزشکی ۱۰۰۸۷

دکتر عباس ناظمیان یزدی، متخصص چشم پزشکی در شهر یزد مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر عباس ناظمیان یزدی را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک یزد، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر عباس ناظمیان یزدی با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک یزد دارید، برای رزرو نوبت دکتر و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر عباس ناظمیان یزدی، می‌توانید با شماره 03538211092 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

یزد خیابان پرفسور حسابی – جنب دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بیمارستان صفاییه شاه ولی

دکتر مسعودرضا معنویت چشم پزشک یزد

دکتر مسعودرضا معنویت چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر مسعودرضا معنویت
آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه شهید هدایتی – جنب ساختمان پاستور
شماره تماس 03537254378
شماره نظام پزشکی ۳۱۲۰۱

مراجعه به مطب دکتر مسعودرضا معنویت به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم یزد ، می‌ توانید با تماس به شماره 03537254378، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: یزد بلوار طالقانی – کوچه شهید هدایتی – جنب ساختمان پاستور

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر مسعودرضا معنویت بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا شجاع دکتر چشم یزد

دکتر محمدرضا شجاع چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر محمدرضا شجاع
آدرس یزد خیابان کاشانی، مقابل بیمارستان بهمن، کوچه خورشید تابان
شماره تماس 03536247466
شماره نظام پزشکی ۱۵۱۹۸

دکتر محمدرضا شجاع، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر یزد فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در یزد شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا شجاع اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم یزد، می‌ توانید با شماره 03536247466 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

یزد خیابان کاشانی، مقابل بیمارستان بهمن، کوچه خورشید تابان

اگر در یزد و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر محمدرضا شجاع باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر محمدرضا شجاع در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر فرشته گلشن تفتی چشم پزشک یزد

دکتر فرشته گلشن تفتی چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر فرشته گلشن تفتی
آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه مجاهد، ساختمان پزشکان امیر، طبقه اول ، واحد 3
شماره تماس 03537250077
شماره نظام پزشکی ۵۵۴۸۲

دکتر فرشته گلشن تفتی ، متخصص چشم پزشکی در شهر یزد مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر فرشته گلشن تفتی را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک یزد، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر فرشته گلشن تفتی با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک یزد دارید، برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر فرشته گلشن تفتی، می‌توانید با شماره 03537250077 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

یزد بلوار طالقانی، کوچه مجاهد، ساختمان پزشکان امیر، طبقه اول ، واحد 3

دکتر سید علی محمد سادات اخوی دکتر چشم یزد

دکتر سید علی محمد سادات اخوی چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر سید علی محمد سادات اخوی
آدرس یزد خیابان امام خمینی، بیمارستان سید الشهدا
شماره تماس 03536215113
شماره نظام پزشکی ۲۱۵۵۰

مراجعه به مطب دکتر سید علی محمد سادات اخوی به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم یزد ، می‌ توانید با تماس به شماره 03536215113، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: یزد خیابان امام خمینی، بیمارستان سید الشهدا

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر سید علی محمد سادات اخوی بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا برخورداری یزدی چشم پزشک یزد

دکتر حمیدرضا برخورداری یزدی چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر حمیدرضا برخورداری یزدی
آدرس یزد خیابان کاشانی، روبروی بیمارستان مرتاض، ساختمان پزشکان آبادیس، طبقه سوم، واحد 304
شماره تماس 03538277949
شماره نظام پزشکی ۱۱۱۱۰۷

دکتر حمیدرضا برخورداری یزدی ، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر یزد فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در یزد شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا برخورداری یزدی اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم یزد، می‌ توانید با شماره 03538277949 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

یزد خیابان کاشانی، روبروی بیمارستان مرتاض، ساختمان پزشکان آبادیس، طبقه سوم، واحد 304

اگر در یزد و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر حمیدرضا برخورداری یزدی باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر حمیدرضا برخورداری یزدی در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر محمدرضا نایب زاده دکتر چشم یزد

دکتر محمدرضا نایب زاده چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر محمدرضا نایب زاده
آدرس یزد – میدان مهدیه، خیابان آیت الله طالقانی، کوچه جنب آزمایشگاه مرکزی، کوچه گلچین
شماره تماس 03531380159
شماره نظام پزشکی 128779

دکتر محمدرضا نایب زاده ، متخصص چشم پزشکی در شهر یزد مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر محمدرضا نایب زاده را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک یزد، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر محمدرضا نایب زاده با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک یزد دارید، برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر محمدرضا نایب زاده ، می‌توانید با شماره 03531380159 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

یزد – میدان مهدیه، خیابان آیت الله طالقانی، کوچه جنب آزمایشگاه مرکزی، کوچه گلچین

دکتر محمد حسین راسخی نژاد چشم پزشک یزد

دکتر محمد حسین راسخی نژاد چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر محمد حسین راسخی نژاد
آدرس یزد – بلوار شهید صدوقی،روبروی درب سپاه،بن بست 40
شماره تماس 03531381989
شماره نظام پزشکی 26011

مراجعه به مطب دکتر محمد حسین راسخی نژاد به شما این امکان را می‌ دهد که برای درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی و بینایی خود اقدام کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ ای که در این حوزه دارند، موفق به تشخیص صحیح بیماری‌ ها و ارائه‌ی راه‌ های درمانی مناسب می‌ شوند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر چشم یزد ، می‌ توانید با تماس به شماره 03531381989، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: یزد – بلوار شهید صدوقی،روبروی درب سپاه،بن بست 40

در این مطب، با محیطی دلپذیر و تجهیزات پیشرفته‌ ای مواجه خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد که درمان شما با کیفیت و به شکلی حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

اگر مشکلات چشمی دارید یا نیاز به مراجعه به یک دکتر چشم دارید، از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت دکتر محمد حسین راسخی نژاد بهره‌مند شوید و از بهبودی و بهتر شدن بینایی‌تان لذت ببرید. توصیه می‌ شود که برای آزمایش دوره‌ ای چشم و بازدیدهای منظم، به منظور حفظ سلامت چشم‌ های خود، به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر زهره چیتی دکتر چشم یزد

دکتر زهره چیتی چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر زهره چیتی
آدرس یزد، شهید قندی، چهارم
شماره تماس 03531380139
شماره نظام پزشکی 1535

دکتر زهره چیتی، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی است که در شهر یزد فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر چشم پزشک در یزد شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر زهره چیتی اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم یزد، می‌ توانید با شماره 03531380139 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

یزد، شهید قندی، چهارم

اگر در یزد و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر زهره چیتی باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر زهره چیتی در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

دکتر سمیرا صادقی چشم پزشک یزد

دکتر سمیرا صادقی چشم پزشک یزد

نام پزشک دکتر سمیرا صادقی
آدرس یزد – خیابان طالقانی _نرسیده به مرکز خاتم الانبیا-مطب اپتومتریست سمیرا صادقی
شماره تماس 03531380154
شماره نظام پزشکی 1193

دکتر سمیرا صادقی، متخصص چشم پزشکی در شهر یزد مشغول به فعالیت هستند و به عنوان یک متخصص برجسته و معتبر در این حوزه شناخته می‌ شوند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ارزشمند در زمینه‌ ی بیماری‌ ها و مشکلات چشمی، افراد بسیاری به ایشان مراجعه کرده و از خدمات حرفه‌ ای و کارآمد ایشان بهره‌ مند شده‌ اند. از این‌رو، نام و مشخصات دکتر سمیرا صادقی را به عنوان یکی از بهترین پزشکان چشم پزشک یزد، در این لیست قرار دادیم.

اگر با اختلالات و مشکلات بینایی مواجه هستید، دکتر سمیرا صادقی با دانش و تجربه‌ ی خود، می‌ تواند بهترین تشخیص و درمان را برای شما فراهم کند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن، برای بهبودی کامل مشکلات بینایی تلاش می‌ کنند.

اگر نیاز به مراجعه به چشم پزشک یزد دارید، برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت ملاقات با دکتر سمیرا صادقی، می‌توانید با شماره 03531380154 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

یزد – خیابان طالقانی _نرسیده به مرکز خاتم الانبیا-مطب اپتومتریست سمیرا صادقی

دلایل مراجعه به دکتر چشم پزشک یزد

پیشگیری از بیماری‌ های چشمی

یکی از دلایل اصلی مراجعه به دکتر چشم یزد، پیشگیری از بیماری‌ های چشمی است. بسیاری از مشکلات چشمی از قبیل کاتاراکت، گلوکوم، و دیابتی رتینوپاتی در مراحل ابتدایی نمایان نمی‌ شوند و ممکن است بدون احتیاطات لازم به تدریج بدتر شوند. با مراجعه به دکتر چشم پزشک و انجام معاینات دوره‌ ای، می‌ توان این بیماری‌ ها را در مراحل ابتدایی تشخیص داد و اقدامات لازم جهت پیشگیری از پیشرفت آنها را انجام داد.

تشخیص و درمان بیماری‌ های چشمی

دکتر چشم پزشک با تجهیزات پیشرفته و دانش کافی در زمینه بیماری‌ های چشمی، قادر است به شناسایی دقیق مشکلات چشمی شما بپردازد. این تشخیص دقیق می‌ تواند نقش مهمی در انتخاب روش‌ های مناسب درمانی داشته باشد. همچنین، در صورتی که نیاز به جراحی داشته باشید، دکتر چشم پزشک می‌ تواند به شما راهنمایی‌ های لازم را ارائه کند و درمان جراحی را با حرفه‌ ای ترین روش‌ ها انجام دهد.

ارتقاء کیفیت بینایی

بینایی یکی از اساسی‌ ترین حس‌ ها در زندگی انسان است. دیدن جهان اطراف با وضوح و کیفیت مناسب، تجربه بهتری را به انسان می‌ بخشد. با مراجعه به دکتر چشم پزشک و استفاده از مشاوره‌ های ارزشمند او، می‌ توانید کیفیت بینایی خود را ارتقاء داده و از بینایی بهتر لذت ببرید.

مشاوره در خصوص انتخاب عینک و لنز

در صورت نیاز به عینک یا لنز، انتخاب صحیح آنها اهمیت بسیاری دارد. دکتر چشم پزشک یزد با توجه به وضعیت چشم‌ ها و نیازهای شما، می‌ تواند به شما کمک کند تا عینک یا لنز مناسبی را انتخاب کنید که هم برای کمک به بینایی بهتر، هم برای راحتی در استفاده مناسب باشد.

 

علائم مراجعه به دکتر چشم یزد

1. کاهش کیفیت بینایی

اگر به هر دلیلی احساس می‌ کنید که کیفیت بینایی شما کاهش یافته است، بهتر است با یک دکتر متخصص چشم مشورت کنید. این مسئله می‌ تواند علامتی از مشکلات مختلفی مانند کمبود ویتامین‌ ها، مشکلات نورپردازی، یا حتی عوارض ناشی از استفاده از صفحه‌ نمایش رایانه و تلفن همراه باشد.

2. تاری دید یا دید مبهم

تاری دید یا دید مبهم ممکن است نشانه‌ هایی از بیماری‌ های جدی مانند کاتاراکت، آب‌ سیاه یا گلوکوما باشد. اگر چشمان شما به طور مداوم تاری دید یا دید مبهم دارند، بدون تاخیر به دکتر مراجعه کنید.

3. سوزش و خارش چشم

سوزش و خارش مداوم در چشم‌ ها می‌ تواند نشانه‌ های التهاب یا آلرژی باشد. در این صورت، بهتر است تا مشکلات شما تشدید نشوند، بنابراین فورا به دکتر چشم مراجعه کنید.

4. احساس وجود چیزی در چشم

اگر احساس می کنید چیزی در چشمتان مانع بینایی شما شده است، تلاش نکنید که خودتان آن را خارج کنید. ممکن است این موضوع مرتبط با جسم خارجی در چشم باشد که نیازمند مداخله حرفه‌ ای است.

5. احتمال وجود ارتباط با بیماری‌ های دیگر

در برخی موارد، علایم مرتبط با مشکلات چشمی ممکن است نشان‌ دهنده بیماری‌ های دیگر در بدن باشند. به عنوان مثال، دیابت، برخی از مشکلات قلبی و عروقی، و حتی بیماری‌ های عفونی می‌ توانند علائمی مشابه با مشکلات چشمی ایجاد کنند. اگر همراه با علائم چشمی، علائم دیگری نیز مشاهده می‌ کنید، حتماً به یک پزشک معتبر مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *