بهترین دکتر ریه یزد

با بهترین دکتر ریه یزد در این مطلب آشنا شوید.پزشکان متخصص ریه، بیماری ها و مشکلات ریوی را تشخیص داده و درمان می کنند.

برخی از بیماری های رایج که توسط دکتر ریه درمان می شوند عبارتند از بیماری آسم، سل، برونشیت، پنومونی، سرطان ریه و غیره و انواع دیگر بیماری های ریوی.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر ریه یزد خواهیم پرداخت که می توانید برای رزرو نوبت ویزیت با شماره هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم تماس بگیرید.

بهترین دکتر ریه یزد

دکتر ابوالحسن حلوانی دکتر ریه یزد

دکتر ابوالحسن حلوانی دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابوالحسن حلوانی
آدرس یزد بلوار طالقانی – ابتدای کوچه صفا
شماره تماس 03536228384

دکتر ابوالحسن حلوانی با شماره نظام پزشکی 48201 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابوالحسن حلوانی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابوالحسن حلوانی با شماره 03536228384 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – ابتدای کوچه صفا مراجعه کنید.

 

دکتر مسعود احتشام دکتر ریه 

دکتر مسعود احتشام دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود احتشام
آدرس یزد بلوار طالقانی، 50 متر بعد از اتش نشانی، جنب کوچه حنا، پلاک 55
شماره تماس 03536221194

دکتر مسعود احتشام با شماره نظام پزشکی 94301 متخصص ریه هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مسعود احتشام مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود احتشام با شماره 03536221194 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، 50 متر بعد از اتش نشانی، جنب کوچه حنا، پلاک 55 مراجعه کنید.

 

دکتر مسعود رحیمیان شهرضا دکتر ریه یزد

دکتر مسعود رحیمیان شهرضا دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود رحیمیان شهرضا
آدرس یزد میدان آزادی، خیابان مطهری، کوچه خلف باغ
شماره تماس 035136264454

دکتر مسعود رحیمیان شهرضا با شماره نظام پزشکی 25767 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود رحیمیان شهرضا برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود رحیمیان شهرضا با شماره 035136264454 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان آزادی، خیابان مطهری، کوچه خلف باغ مراجعه کنید.

 

دکتر محمد ابوئی دکتر ریه 

دکتر محمد ابوئی دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد ابوئی
آدرس یزد انتهای بلوار نواب صفوی – بعد از بانک صادرات – مرکز تخصصی طب کار دکتر ابویی
شماره تماس 03536302030

دکتر محمد ابوئی با شماره نظام پزشکی 113766 متخصص ریه هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد ابوئی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد ابوئی با شماره 03536302030 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد انتهای بلوار نواب صفوی – بعد از بانک صادرات – مرکز تخصصی طب کار دکتر ابویی مراجعه کنید.

 

دکتر شهین حاجی قاسمعلیان دکتر ریه یزد

دکتر شهین حاجی قاسمعلیان دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهین حاجی قاسمعلیان
آدرس یزد میدان شهدای محراب، ابتدای بلوار آیت الله کاشانی، روبه روی بیمارستان دکتر مرتاض، ساختمان پزشکان آبادیس
شماره تماس 03531380093

دکتر شهین حاجی قاسمعلیان با شماره نظام پزشکی 81110 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهین حاجی قاسمعلیان برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهین حاجی قاسمعلیان با شماره 03531380093 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان شهدای محراب، ابتدای بلوار آیت الله کاشانی، روبه روی بیمارستان دکتر مرتاض، ساختمان پزشکان آبادیس مراجعه کنید.

 

دکتر رضا گلشن تفتی دکتر ریه 

دکتر رضا گلشن تفتی دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا گلشن تفتی
آدرس یزد بلوار طالقانی، نرسیده به میدان آزادی، کوچه ۱۷ طالقانی
شماره تماس 03536223613

دکتر رضا گلشن تفتی با شماره نظام پزشکی 26768 متخصص ریه هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضا گلشن تفتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا گلشن تفتی با شماره 03536223613 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، نرسیده به میدان آزادی، کوچه ۱۷ طالقانی مراجعه کنید.

 

دکتر سمانه مشکوه دکتر ریه یزد

دکتر سمانه مشکوه دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمانه مشکوه
آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، کوچه زمانی، ساختمان تریتا، طبقه همکف
شماره تماس 03537335634

دکتر سمانه مشکوه با شماره نظام پزشکی 137406 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمانه مشکوه برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمانه مشکوه با شماره 03537335634 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، کوچه زمانی، ساختمان تریتا، طبقه همکف مراجعه کنید.

 

دکتر محمد صامت دکتر ریه 

دکتر محمد صامت دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد صامت
آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا
شماره تماس 03537266860

دکتر محمد صامت با شماره نظام پزشکی 77909 متخصص ریه هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد صامت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد صامت با شماره 03537266860 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا مراجعه کنید.

 

دکتر مهدیه حسینی دکتر ریه یزد

دکتر مهدیه حسینی دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدیه حسینی
آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه مجاهد جنب آزمایشگاه بوعلی ساختمان پزشکان امیر طبقه اول
شماره تماس 03537282898

دکتر مهدیه حسینی با شماره نظام پزشکی 107783 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدیه حسینی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدیه حسینی با شماره 03537282898 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه مجاهد جنب آزمایشگاه بوعلی ساختمان پزشکان امیر طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر عباس خلیلی دکتر ریه 

دکتر عباس خلیلی دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس خلیلی
آدرس یزد بلوار آیت الله طالقانی ، کوچه هدایتی ، بن بست اول سمت راست
شماره تماس 03537332764

دکتر عباس خلیلی با شماره نظام پزشکی 90993 متخصص ریه هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عباس خلیلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس خلیلی با شماره 03537332764 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار آیت الله طالقانی ، کوچه هدایتی ، بن بست اول سمت راست مراجعه کنید.

 

دکتر عبدالحمید جعفری ندوشن دکتر ریه یزد

دکتر عبدالحمید جعفری ندوشن دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالحمید جعفری ندوشن
آدرس یزد بلوار طالقانی کوچه مجاهد طبقه بالای آزمایشگاه بوعلی
شماره تماس 03536301705

دکتر عبدالحمید جعفری ندوشن با شماره نظام پزشکی 47455 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبدالحمید جعفری ندوشن برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالحمید جعفری ندوشن با شماره 03536301705 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی کوچه مجاهد طبقه بالای آزمایشگاه بوعلی مراجعه کنید.

 

دکتر نسرین بهنیافرد دکتر ریه 

دکتر نسرین بهنیافرد دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین بهنیافرد
آدرس یزد خیابان طالقانی، کوچه گلچین،کوچه صنوبر،ساختمان پزشکان فارابی طبقه دوم
شماره تماس 03531381070

دکتر نسرین بهنیافرد با شماره نظام پزشکی 90867 متخصص ریه هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نسرین بهنیافرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین بهنیافرد با شماره 03531381070 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان طالقانی، کوچه گلچین،کوچه صنوبر،ساختمان پزشکان فارابی طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر محمد حسن بمانیان دکتر ریه یزد

دکتر محمد حسن بمانیان دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حسن بمانیان
آدرس یزد میدان شهدای محراب، خیابان کاشانی، بیمارستان مرتاض
شماره تماس 03531380060

دکتر محمد حسن بمانیان با شماره نظام پزشکی 40813 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد حسن بمانیان برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حسن بمانیان با شماره 03531380060 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان شهدای محراب، خیابان کاشانی، بیمارستان مرتاض مراجعه کنید.

 

دکتر فاطمه السادات آقائی میبدی دکتر ریه 

دکتر فاطمه السادات آقائی میبدی دکتر ریه یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه السادات آقائی میبدی
آدرس یزد بلوار جمهوری ، چهارراه یزد بافت ، بعد از هتل ملیکا کوچه حامد و هما
شماره تماس 03535303200

دکتر فاطمه السادات آقائی میبدی با شماره نظام پزشکی 101048 متخصص ریه هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فاطمه السادات آقائی میبدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه السادات آقائی میبدی با شماره 03535303200 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار جمهوری ، چهارراه یزد بافت ، بعد از هتل ملیکا کوچه حامد و هما مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *