بهترین دکتر قلب و عروق گرگان

افرادی که در شهر گرگان ساکن بوده و برای درمان بیماری های قلبی نیاز به پزشک دارند ، قطعا به دنبال بهترین دکتر قلب و عروق گرگان خواهند بود.

تخصص قلب و عروق یک تخصص پزشکی است که شامل مدیریت بیماری های سیستم قلب و عروق می شود و یکی از متنوع ترین تخصص هاست که بیماران از همه گروه های سنی مبتلا به بیماری های مرتبط با این تخصص را درمان می کند.

پزشکانی که در ادامه از آن ها با عنوان بهترین دکتر قلب و عروق گرگان نام می بریم در تشخیص، مدیریت و درمان اختلالات قلبی و سیستم عروقی انسان تخصص دارند.

بهترین دکتر قلب و عروق گرگان

دکتر سهیلا عابدینی دکتر قلب و عروق گرگان

دکتر سهیلا عابدینی دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سهیلا عابدینی
آدرس گرگان عدالت ۲۱- چهارراه ویلا- نبش دارا و سارا- مجتمع تریتا
شماره تماس 09929270900

دکتر سهیلا عابدینی با شماره نظام پزشکی 117854 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سهیلا عابدینی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سهیلا عابدینی با شماره 09929270900 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت ۲۱- چهارراه ویلا- نبش دارا و سارا- مجتمع تریتا مراجعه کنید.

 

دکتر محمد صالحی دکتر قلب و عروق 

دکتر محمد صالحی دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد صالحی
آدرس گرگان خیابان شالیکوبی، عدالت ۱۲، ساختمان بهنام
شماره تماس 01732224802

دکتر محمد صالحی با شماره نظام پزشکی 127496 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد صالحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد صالحی با شماره 01732224802 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان شالیکوبی، عدالت ۱۲، ساختمان بهنام مراجعه کنید.

 

دکتر حسن اسماعیلی دکتر قلب و عروق گرگان

دکتر حسن اسماعیلی دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن اسماعیلی
آدرس گرگان عدالت 21 – ساختمان پزشکان ویلا – طبقه 4 – واحد 16
شماره تماس 01732325034

دکتر حسن اسماعیلی با شماره نظام پزشکی 89431 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن اسماعیلی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن اسماعیلی با شماره 01732325034 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 21 – ساختمان پزشکان ویلا – طبقه 4 – واحد 16 مراجعه کنید.

 

دکتر حمیدرضا عظیمی دکتر قلب و عروق 

دکتر حمیدرضا عظیمی دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا عظیمی
آدرس گرگان خیابان ولی عصر ، عدالت 22 ، مجتمع سرو ، طبقه اول
شماره تماس 01732326416

دکتر حمیدرضا عظیمی با شماره نظام پزشکی 59796 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمیدرضا عظیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا عظیمی با شماره 01732326416 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولی عصر ، عدالت 22 ، مجتمع سرو ، طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر محمدعلی رمضانی دکتر قلب و عروق گرگان

دکتر محمدعلی رمضانی دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدعلی رمضانی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – ساختمان سینا
شماره تماس 01732233388

دکتر محمدعلی رمضانی با شماره نظام پزشکی 18169 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدعلی رمضانی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدعلی رمضانی با شماره 01732233388 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – ساختمان سینا مراجعه کنید.

 

دکتر شمس الدین پدری دکتر قلب و عروق 

دکتر شمس الدین پدری دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شمس الدین پدری
آدرس گرگان خیابان عدالت 15 ساختمان ایرانیان طبقه دوم
شماره تماس 01732327188

دکتر شمس الدین پدری با شماره نظام پزشکی 49018 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شمس الدین پدری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شمس الدین پدری با شماره 01732327188 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان عدالت 15 ساختمان ایرانیان طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر مهدی رعیت نواز دکتر قلب و عروق گرگان

دکتر مهدی رعیت نواز دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی رعیت نواز
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 11، بیمارستان دکتر موسوی
شماره تماس 01732224887

دکتر مهدی رعیت نواز با شماره نظام پزشکی 67883 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی رعیت نواز برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی رعیت نواز با شماره 01732224887 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 11، بیمارستان دکتر موسوی مراجعه کنید.

 

دکتر نازیلا البرزی دکتر قلب و عروق 

دکتر نازیلا البرزی دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر نازیلا البرزی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 34 – ساختمان پزشکان مهر
شماره تماس 01732343161

دکتر نازیلا البرزی با شماره نظام پزشکی 46766 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نازیلا البرزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر نازیلا البرزی با شماره 01732343161 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 34 – ساختمان پزشکان مهر مراجعه کنید.

 

دکتر میرمحمدحسین علی شریفیان دوائی دکتر قلب و عروق گرگان

دکتر میرمحمدحسین علی شریفیان دوائی دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر میرمحمدحسین علی شریفیان دوائی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر-پاساژ لاله طبقه 1- واحد 115
شماره تماس 01732330222

دکتر میرمحمدحسین علی شریفیان دوائی با شماره نظام پزشکی 51445 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میرمحمدحسین علی شریفیان دوائی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر میرمحمدحسین علی شریفیان دوائی با شماره 01732330222 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر-پاساژ لاله طبقه 1- واحد 115 مراجعه کنید.

 

دکتر احمد شیرافکن دکتر قلب و عروق 

دکتر احمد شیرافکن دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد شیرافکن
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 18 – روبروی تامین اجتماعی – کلینیک دکتر شیرافکن
شماره تماس 01732222233

دکتر احمد شیرافکن با شماره نظام پزشکی 19663 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر احمد شیرافکن مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد شیرافکن با شماره 01732222233 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 18 – روبروی تامین اجتماعی – کلینیک دکتر شیرافکن مراجعه کنید.

 

دکتر غلامعلی ریاحی نوکنده دکتر قلب و عروق گرگان

دکتر غلامعلی ریاحی نوکنده دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامعلی ریاحی نوکنده
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت ۱۹، ساختمان پزشکان مهرگان طبقه ۲
شماره تماس 01732251455

دکتر غلامعلی ریاحی نوکنده با شماره نظام پزشکی 51428 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر غلامعلی ریاحی نوکنده برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامعلی ریاحی نوکنده با شماره 01732251455 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت ۱۹، ساختمان پزشکان مهرگان طبقه ۲ مراجعه کنید.

 

دکتر باقر صادقی دکتر قلب و عروق 

دکتر باقر صادقی دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر باقر صادقی
آدرس گرگان عدالت 11 – ساختمان مهستان – طبقه دوم
شماره تماس 01732333602

دکتر باقر صادقی با شماره نظام پزشکی 53988 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر باقر صادقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر باقر صادقی با شماره 01732333602 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 11 – ساختمان مهستان – طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر عارف صالحی دکتر قلب و عروق گرگان

دکتر عارف صالحی دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عارف صالحی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت 11 ساختمان کلانتری – طبقه اول
شماره تماس 01732328996

دکتر عارف صالحی با شماره نظام پزشکی 32578 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عارف صالحی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر عارف صالحی با شماره 01732328996 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت 11 ساختمان کلانتری – طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر مائده مکارمی دکتر قلب و عروق 

دکتر مائده مکارمی دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مائده مکارمی
آدرس گرگان عدالت 21,ساختمان ویلا،طبقه اول،واحد 5
شماره تماس 09309773533

دکتر مائده مکارمی با شماره نظام پزشکی 134315 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مائده مکارمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مائده مکارمی با شماره 09309773533 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 21,ساختمان ویلا،طبقه اول،واحد 5 مراجعه کنید.

 

دکتر اکبر نوری دکتر قلب و عروق گرگان

دکتر اکبر نوری دکتر قلب و عروق گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکبر نوری
آدرس گرگان خیابان شالیکوبی – عدالت 14 – مجتمع پزشکان حکیم جرجانی – طبقه اول – پلاک 3
شماره تماس 01732328101

دکتر اکبر نوری با شماره نظام پزشکی 87599 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اکبر نوری برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکبر نوری با شماره 01732328101 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان شالیکوبی – عدالت 14 – مجتمع پزشکان حکیم جرجانی – طبقه اول – پلاک 3 مراجعه کنید.

ویژگی هایی که بهترین دکتر قلب گرگان باید داشته باشد

یک دکتر قلب و عروق خوب برای تشخیص و درمان مشکلات قلبی و عروقی بیماران، باید دارای ویژگی های زیر باشد:

تحصیلات و تخصص: باید دارای مدرک دکترای پزشکی با تخصص در قلب و عروق (کاردیولوژی) باشد. علاوه بر این، ممکن است دکتر قلب و عروق با تخصص های فرعی دیگری مانند اندوکاردیولوژی، تصویربرداری قلبی، پیوند قلبی و غیره نیز آشنا باشد.

تجربه: دکتر باید تجربه کافی در تشخیص و درمان مشکلات قلبی و عروقی داشته باشد. تجربه می‌تواند از طریق کار در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مشارکت در تیم‌های پزشکی به دست آید.

به‌روز بودن علمی: باید با جدیدترین مطالعات و پیشرفت‌ها در زمینه قلب و عروق آشنا باشد و توانایی اعمال روش‌های تشخیصی و درمانی جدید را داشته باشد.

دقت در تشخیص: باید دارای توانایی تشخیص دقیق مشکلات قلبی و عروقی باشد و برای این کار باید به جزئیات توجه کند و از روش‌های تشخیصی متنوعی مانند آزمایشات خون، الکتروکاردیوگرافی (ECG)، اکوکاردیوگرافی و آنژیوگرافی استفاده کند.

ارتباط : باید توانایی برقراری ارتباط خوب با بیماران داشته باشد و بتواند به صورت مفهومی و قابل فهمی مسائل پزشکی را توضیح دهد و به سوالات و نگرانی‌های بیماران پاسخ دهد.

احترام و توجه به بیمار: باید به بیماران با احترام رفتار کرده و توجه کامل به شرایط و نیازهای آن‌ها داشته باشد.

همکاری با تیم: باید توانایی همکاری با سایر اعضای تیم پزشکی را داشته باشد تا درمان مراقبت هماهنگ و کامل برای بیماران فراهم شود.

اخلاق حرفه‌ای: بهترین دکتر قلب گرگان باید از نظر اخلاقی حرفه‌ای عمل کند، محرمانگی اطلاعات بیماران را رعایت کند و از طرز رفتار مناسب با بیماران پیروی کند.

روابط عمومی: باید توانایی برقراری روابط قوی داشته باشد و بتواند با دیگران از جمله بیماران، خانواده‌ها، همکاران پزشکی و سایر تخصص‌ها هماهنگی لازم را برای مراقبت از بیمار انجام دهد.

این ویژگی‌ها مهم هستند تا یک دکتر قلب و عروق به خوبی بتواند به بیماران خدمات پزشکی مربوطه را ارائه کند.

چه افرادی باید به دکتر قلب و عروق گرگان مراجعه کنند

افرادی که توصیه می شود به دکتر قلب و عروق مراجعه کنند عبارتند از:

افرادی که علائم یا عوارض مرتبط با مشکلات قلبی و عروقی دارند، از جمله درد گرفتگی در قفسه سینه، تنگی نفس، ضربان نامنظم قلب، خستگی غیرمعمول و احساس ضعف.

افرادی که در خانواده تاریخچه بیماری‌های قلبی و عروقی مثل بیماری عروق کرونر، فشار خون بالا، بیماری‌های مادرزادی قلب و عروق و غیره دارند که ممکن است به عنوان افراد با عوامل خطر قلبی تلقی شوند و نیاز به ارزیابی دقیق و پیشگیری داشته باشند.

افرادی که سابقه بیماری‌های مزمن مانند دیابت، چاقی، بیماری کلیوی، بیماری‌های تیروئید و غیره دارند. این بیماران بیشتر در معرض خطر بروز مشکلات قلبی و عروقی قرار دارند و نیاز به مراقبت و درمان مشخص دارند.

افرادی که در آزمایشات تجویز شده نشانگرهای غیرطبیعی در مورد سلامتی قلب و عروق خود را دارند، مانند ضربان قلب نامنظم، فشار خون بالا، نتایج ناگویا در آزمایشات خونی و غیره.

افرادی که برای ارزیابی و پیگیری مراحل درمانی قبل و بعد از جراحی قلبی و عروقی نیاز به پزشک دارند.

مهم است بدانید که فهرست فوق تنها یک مرجع عمومی است و هر شخص ممکن است در شرایط خاص خود نیاز به مراجعه به دکتر قلب و عروق داشته باشد. در صورت بروز علائم نگران کننده ، توصیه می‌شود با پزشک خود مشورت کنید.

دکتر قلب گرگان چه بیماری هایی را درمان می کند ؟

پزشکان قلب و عروق مسئول تشخیص، درمان و مدیریت مجموعه‌ای از بیماری‌های قلبی و عروقی هستند. برخی از بیماری‌ها که توسط دکتر قلب و عروق گرگان ممکن است درمان شوند عبارتند از:

بیماری عروق کرونر: شامل آنژین صدری (درد قفسه سینه)، آسیب عضله قلبی (قلب خونریزی) و بلوک عروق قلبی است.

فشار خون بالا (فشار خون اساسی): این بیماری می‌تواند به طور طبیعی بدون علائم ظاهر شود یا با علائمی نظیر سردرد، خستگی زودرس، تنگی نفس و تاری دید همراه باشد.

بیماری‌های صمام قلبی: از جمله بیماری‌های صمام میترال (صمام دوطرفه قلب) و صمام آئورت (صمام خروجی قلب)، که می‌تواند با نارسایی صمام، ضعف قلبی و علائم دیگر همراه باشد.

نارسایی قلب: که عبارت است از کاهش عملکرد قلب در ارسال خون به اندام‌ها و باعث مشکلاتی نظیر خستگی، تنفس نامنظم و ورم است.

اختلالات ریتم قلب: از جمله آریتمی‌ها (ضربان نامنظم قلب) مانند فیبریلاسیون آتریومی، تاکی‌کاردی‌ها (ضربان بسیار سریع قلب) و برادی‌کاردی‌ها (ضربان بسیار کم قلب).

بیماری‌های مرتبط با عروق خونی: مانند آنژیوگرافی (باقیمانده عروق خونی)، ترومبوز عروق (لخته خونی در عروق)، و آنژین (درد قفسه سینه ناشی از کاهش خونرسانی به قلب).

بیماری‌های مادرزادی قلب و عروق: مانند سوراخ‌های قلبی، تنگی صمام‌های قلبی و آریتمی‌های مادرزادی قلبی.

بیماری‌های عروقی مثل آنژیوپلاستی و آنژیوگرام (بررسی و درمان عروق برای رفع تنگی و توسعه عروق خونی).

شرح کار ، وظایف و خصوصیات دکتر قلب و عروق گرگان

شرح کار، وظایف و خصوصیات یک دکتر قلب و عروق در گرگان به طور کلی عبارتند از:

شرح کار: دکتر قلب و عروق گرگان مسئول تشخیص، درمان و مدیریت بیماران با مشکلات قلبی و عروقی است. پزشکان قلب می‌توانند با استفاده از روش‌های تشخیصی مانند آزمایشات خون، الکتروکاردیوگرافی (ECG)، اکوکاردیوگرافی، آنژیوگرافی و سایر روش‌های تصویربرداری قلبی، مشکلات قلبی و عروقی را تشخیص دهند. سپس، آنها می‌توانند درمان‌های متناسب را پیشنهاد دهند که شامل داروها، رژیم غذایی، تغییرات سبک زندگی، روش‌های تصویربرداری مجدد، روش‌های تشخیصی تکمیلی (مانند کاتتریسم قلبی) و در صورت نیاز، جراحی قلب و عروق است.

وظایف:

تشخیص دقیق بیماری‌های قلبی و عروقی از طریق مشاهده علائم، جمع‌آوری سوابق پزشکی و انجام آزمایشات تشخیصی.
درمان و مدیریت بیماران با مشکلات قلبی و عروقی، از جمله تجویز داروها و رژیم‌های غذایی مناسب، ترمیم ترومبوز عروقی، انجام جراحی‌های قلبی و عروقی و تعیین نیاز به فرایندهای پیگیری و بازسازی.

خصوصیات:

تحصیلات و تخصص در حوزه قلب و عروق، که شامل دکترای پزشکی با تخصص در کاردیولوژی است.
تجربه کافی در تشخیص و درمان بیماران با مشکلات قلبی و عروقی.
به‌روز بودن با آخرین پیشرفت‌ها و تحقیقات در زمینه قلب و عروق.
مهارت‌های بالینی و فنی قوی در انجام آزمایشات و روش‌های تشخیصی قلبی و عروقی.
توانایی ارتباط و تعامل موثر با بیماران و خانواده‌های آنها، به همراه همدلی و قدرت گوش دادن به نیازها و نگرانی‌های آنها.
توانایی کار در تیم و همکاری با سایر تخصص‌ها مانند جراحان قلب و عروق، پزشکان عمومی و پزشکان دیگر در تیم مراقبت از بیمار.

دکتر قلب و عروق گرگان تلاش می‌کند تا بیماران را در ارائه مراقبت بهترین کیفیت قلبی و عروقی یاری داده و بهبود کیفیت زندگی آنها را تحت تأثیر بیماری قلبی و عروقی افزایش دهد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *