بهترین دکتر قلب و عروق اهواز

اگر به دنبال بهترین دکتر قلب و عروق اهواز هستید،ما در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکانی که در شهر اهواز فعالیت داشته و می توانند انواع بیماری های قلب و عروق را تشخیص داده و درمان کنند را در اختیار شما قرار می دهیم.

افراد زیادی از بیماری های قلب و عروق رنج می برند و بیماری هایی که سیستم قلبی را درگیر می کنند متنوع هستند ،درمان مناسب مشکلات سیستم قلبی و عروقی فقط با مراجعه به پزشک متخصصی که بیماری را به طور دقیق تشخیص دهد حاصل می شود.

در ادامه با بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق اهواز آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر قلب و عروق اهواز

کلنیک قلب و عروق دکتر کاشانی دکتر قلب و عروق اهواز

کلنیک قلب و عروق دکتر کاشانی دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ کلنیک قلب و عروق دکتر کاشانی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 13 غربی – فاز یک – مجتمع آرمان طبقه اول
شماره تماس 06133389430

دکتر کاشانی با شماره نظام پزشکی 116455 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کاشانی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر کاشانی با شماره 06133389430 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 13 غربی – فاز یک – مجتمع آرمان طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر هوشنگ معلم نیا دکتر قلب و عروق 

دکتر هوشنگ معلم نیا دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر هوشنگ معلم نیا
آدرس اهواز کیانپارس نبش اسفند شرقی مجتمع مهر آذین طبقه اول واحد دو
شماره تماس 06133367315

دکتر هوشنگ معلم نیا با شماره نظام پزشکی 73278 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر هوشنگ معلم نیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر هوشنگ معلم نیا با شماره 06133367315 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس نبش اسفند شرقی مجتمع مهر آذین طبقه اول واحد دو مراجعه کنید.

 

دکتر مژده مهمدی کرتلایی دکتر قلب و عروق اهواز

دکتر مژده مهمدی کرتلایی دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مژده مهمدی کرتلایی
آدرس اهواز گلستان – خیابان فروردین – بین اقبال و اسفند – ساختمان مهرگان – طبقه 4
شماره تماس 06133201057

دکتر مژده مهمدی کرتلایی با شماره نظام پزشکی 124390 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مژده مهمدی کرتلایی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مژده مهمدی کرتلایی با شماره 06133201057 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز گلستان – خیابان فروردین – بین اقبال و اسفند – ساختمان مهرگان – طبقه 4 مراجعه کنید.

 

دکتر مونا علیمراد زاده دکتر قلب و عروق 

دکتر مونا علیمراد زاده دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مونا علیمراد زاده
آدرس اهواز زیتون کارمندی – خیابان حجت – بین زیتون و زمزم – مجتمع شعله – طبقه دوم
شماره تماس 06134493121

دکتر مونا علیمراد زاده با شماره نظام پزشکی 130545 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مونا علیمراد زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مونا علیمراد زاده با شماره 06134493121 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز زیتون کارمندی – خیابان حجت – بین زیتون و زمزم – مجتمع شعله – طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر مریم علاسوند دکتر قلب و عروق اهواز

دکتر مریم علاسوند دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم علاسوند
آدرس اهواز کیانپارس ، خیابان میهن شرقی، مجتمع رویال، روبروی آزمایشگاه نرگس، طبقه ۴
شماره تماس 06133377586

دکتر مریم علاسوند با شماره نظام پزشکی 124234 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم علاسوند برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم علاسوند با شماره 06133377586 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس ، خیابان میهن شرقی، مجتمع رویال، روبروی آزمایشگاه نرگس، طبقه ۴ مراجعه کنید.

 

دکتر محسن حسین زاده دکتر قلب و عروق 

دکتر محسن حسین زاده دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن حسین زاده
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع پزشکی جام جم – طبقه دهم
شماره تماس 09162044070

دکتر محسن حسین زاده با شماره نظام پزشکی 84795 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محسن حسین زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن حسین زاده با شماره 09162044070 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع پزشکی جام جم – طبقه دهم مراجعه کنید.

 

دکتر شهرام رجائی بهبهانی دکتر قلب و عروق اهواز

دکتر شهرام رجائی بهبهانی دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهرام رجائی بهبهانی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – ساختمان پزشکان شفا
شماره تماس 06133368249

دکتر شهرام رجائی بهبهانی با شماره نظام پزشکی 95046 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهرام رجائی بهبهانی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهرام رجائی بهبهانی با شماره 06133368249 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – ساختمان پزشکان شفا مراجعه کنید.

 

دکتر محمدمهدی غدیری دکتر قلب و عروق 

دکتر محمدمهدی غدیری دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدمهدی غدیری
آدرس اهواز کیانپارس_خیابان مهرشرقی_مجتمع پزشکی فاطیما طبقه۴ واحد ۴
شماره تماس 09160399661

دکتر محمدمهدی غدیری با شماره نظام پزشکی 121539 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدمهدی غدیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدمهدی غدیری با شماره 09160399661 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس_خیابان مهرشرقی_مجتمع پزشکی فاطیما طبقه۴ واحد ۴ مراجعه کنید.

 

دکتر محمدرضا کیارسی دکتر قلب و عروق اهواز

دکتر محمدرضا کیارسی دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا کیارسی
آدرس اهواز کیانپارس خ 6 غربی فاز یک،مجتمع ایران نگین،ورودی سوم،طبقه دو
شماره تماس 09025478568

دکتر محمدرضا کیارسی با شماره نظام پزشکی 99533 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر قلب و عروق اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا کیارسی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا کیارسی با شماره 09025478568 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خ 6 غربی فاز یک،مجتمع ایران نگین،ورودی سوم،طبقه دو مراجعه کنید.

 

دکتر مهدی عیسی پور مقدم دکتر قلب و عروق 

دکتر مهدی عیسی پور مقدم دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی عیسی پور مقدم 
آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان غربی – نبش خرداد – مجتمع بزرگ ابوعلی سینا – طبقه سوم
شماره تماس 09338400163

دکتر مهدی عیسی پور مقدم با شماره نظام پزشکی 104913 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی عیسی پور مقدم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی عیسی پور مقدم با شماره 09338400163 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان غربی – نبش خرداد – مجتمع بزرگ ابوعلی سینا – طبقه سوم مراجعه کنید.

 

دکتر علی کردونی دکتر قلب و عروق اهواز

دکتر علی کردونی دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی کردونی
آدرس اهواز کیانپارس انتهای خیابان پنجم شرقی مجتمع تابان طبقه هشتم واحد هفتم
شماره تماس 09379374942

دکتر علی کردونی با شماره نظام پزشکی 118232 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی کردونی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی کردونی با شماره 09379374942 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس انتهای خیابان پنجم شرقی مجتمع تابان طبقه هشتم واحد هفتم مراجعه کنید.

 

دکتر اصغر رمضانی دکتر قلب و عروق 

دکتر اصغر رمضانی دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اصغر رمضانی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان کوثر- دانشور شرقی
شماره تماس 06133339474

دکتر اصغر رمضانی با شماره نظام پزشکی 23051 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اصغر رمضانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اصغر رمضانی با شماره 06133339474 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان کوثر- دانشور شرقی مراجعه کنید.

 

دکتر محمدحسین جدبابایی مقدم دکتر قلب و عروق اهواز

دکتر محمدحسین جدبابایی مقدم دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدحسین جدبابایی مقدم
آدرس اهواز خیابان نادری – نبش حافظ – طبقه 2
شماره تماس 06132229697

دکتر محمدحسین جدبابایی مقدم با شماره نظام پزشکی 8486 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدحسین جدبابایی مقدم برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدحسین جدبابایی مقدم با شماره 06132229697 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان نادری – نبش حافظ – طبقه 2 مراجعه کنید.

 

دکتر امان اله حیدری دکتر قلب و عروق 

دکتر امان اله حیدری دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امان اله حیدری
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 11 غربی – مجتمع نور
شماره تماس 06132219491

دکتر امان اله حیدری با شماره نظام پزشکی 27066 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امان اله حیدری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امان اله حیدری با شماره 06132219491 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 11 غربی – مجتمع نور مراجعه کنید.

 

دکتر احمد رضا عصاره دکتر قلب و عروق اهواز

دکتر احمد رضا عصاره دکتر قلب و عروق اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد رضا عصاره
آدرس اهواز کیانپارس، روبروی بیمارستان مهر، جنب بانک انصار، ساختمان ایرانیان – طبقه دوم
شماره تماس 06133731267

دکتر احمد رضا عصاره با شماره نظام پزشکی 30996 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد رضا عصاره برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد رضا عصاره با شماره 06133731267 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، روبروی بیمارستان مهر، جنب بانک انصار، ساختمان ایرانیان – طبقه دوم مراجعه کنید.

بهترین دکتر قلب اهواز کیست ؟

دکتر قلب خوب به یک متخصص قلب و عروق ماهر و با تجربه اشاره دارد. این تخصص‌پزشکان با اخذ مدرک دکترا در رشته پزشکی و تخصص در زمینه قلب و عروق، تحصیلات و آموزش کاملی در این حوزه را طی می‌کنند. آنها با دانش و تجربه خود در تشخیص، درمان و مراقبت از بیماری‌های قلبی و عروقی فعالیت می‌کنند.

دکتر قلب خوب علاوه بر دانش فنی و تجربه، باید دارای صفات و ویژگی‌های مهمی باشد که شامل موارد زیر می‌شود:

تجربه و تخصص: دکتر قلب خوب باید تجربه کافی در تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی داشته باشد. آنها باید با تکنولوژی‌ها و روش‌های جدید درمانی آشنا باشند و بتوانند بهبودی بیماران را بهبود بخشند.
حس انسانی: دکتر قلب خوب باید احساس مسئولیت اجتماعی و انسانیت را در خدمت به بیماران خود داشته باشد. آنها باید به بیماران با احترام و درک عمیق روبرو شوند و بتوانند نیازها و احساسات آنها را به خوبی درک کنند.
مهارت‌های ارتباطی: دکتر قلب خوب باید دارای مهارت‌های ارتباطی بالا باشد تا بتواند به خوبی با بیماران، خانواده‌هایشان و سایر اعضای تیم درمانی همکاری کند. ارتباط موثر و صحیح با بیماران و خانواده‌ها کلیدی در تسهیل فرایند درمان و اطمینان بیشتر بیماران است.
به‌روز بودن: دکتر قلب خوب باید با پیشرفت‌های جدید در زمینه قلب و عروق آشنا باشد و به‌روز با تحقیقات و مقالات علمی در این حوزه باشد. آنها باید قادر باشند به بیماران خود روش‌های درمانی جدید و موثر را توضیح دهند.
به طور کلی، دکتر قلب خوب یک تخصص‌پزشک با تجربه، دانش فنی قوی، حس انسانی بالا و مهارت‌های ارتباطی عالی است که قادر به تشخیص، درمان و مراقبت موثر از بیماران قلبی و عروقی است.

چه زمانی باید به دکتر قلب و عروق اهواز مراجعه کنیم ؟

به طور کلی، مراجعه به یک دکتر قلب و عروق در صورتی مناسب است که شما علائم یا عوامل خطری مرتبط با بیماری‌های قلبی و عروقی داشته باشید. در زیر برخی از علائم و عوامل خطری را ذکر می‌کنیم که با تجربه آن ها توصیه می شود به دکتر قلب و عروق مراجعه کنید:

درد یا فشار در قفسه سینه: اگر شما درد، تنگی یا فشار در قفسه سینه احساس می‌کنید، به خصوص اگر این علائم به دست و گردن، شانه چپ، بازوی چپ یا فک همراه باشد، باید به دکتر قلب و عروق مراجعه کنید.

ضعف یا خستگی بی‌سابقه: اگر شما خستگی، ضعف یا نفس‌کشیدن ناعادی و بی‌سابقه را تجربه می‌کنید، این ممکن است نشانه مشکلات قلبی باشد.

ضربان قلب نامنظم: اگر شما تپش قلب نامنظم، سریع یا آهسته را تجربه می‌کنید، باید این موضوع را با یک دکتر مطرح کنید.

ضعف در تمرینات: اگر شما دچار ضعف، آپنه یا عدم تحمل فعالیت‌های روزمره شده‌اید، باید به دکتر مراجعه کنید.

عوامل خطر بالا: اگر شما عوامل خطری مانند فشار خون بالا، دیابت، چربی خون بالا، سابقه خانوادگی از بیماری‌های قلبی و عروقی، سابقه سیگار کشیدن، چاقی یا فعالیت بدنی ناکافی دارید، بهتر است با دکتر قلب و عروق مشورت کنید.

با توجه به اینکه شرایط هر فرد ممکن است متفاوت باشد، برای تشخیص دقیق و مشاوره مناسب، توصیه می‌شود با یک پزشک قلب و عروق مشورت کنید. دکتر قلب و عروق اهواز می‌تواند براساس تاریخچه پزشکی شما و ارزیابی فیزیکی، راهنمایی لازم را به شما بدهد.

بیماری هایی که توسط دکتر قلب و عروق اهواز درمان می شوند

دکتر قلب و عروق درمانگری است که به تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی می‌پردازد. این بیماری‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشند:

بیماری عروق کرونر : این بیماری ناشی از تجمع لایه‌های چربی، کلسترول و سایر مواد در دیواره عروق قلبی است. دکتر قلب و عروق می‌تواند با استفاده از تست‌های تشخیصی مانند آنژیوگرافی قلبی، عمل جراحی روی عروق قلبی (مانند عمل آنژیوپلاستی) یا اجرای فرآیندهای تسریع خون‌رسانی (مانند عمل آنژیوگرافی آرتریال) برای درمان بیماری عروق کرونر به شما کمک کند.

نارسایی قلبی: در این حالت، عضله قلب نمی‌تواند به طور کافی خون را به سایر اعضا و اندام‌ها ارسال کند. دکتر قلب و عروق اهواز ممکن است با تجویز داروها، تغییر در رژیم غذایی و سایر روش‌های درمانی مانند کنترل فشار خون و کاهش تنش قلبی، به شما در درمان نارسایی قلبی کمک کند.

آریتمی: آریتمی به عدم نظم در ضربان قلب اطلاق می‌شود. دکتر قلب و عروق می‌تواند با تجویز داروها، استفاده از دستگاه‌های برقی برای تنظیم ضربان قلب (مانند پیس‌میکر) یا اجرای روش‌های جراحی مانند آبلیشن، به شما در درمان آریتمی کمک کند.

بیماری‌های صمام قلب: صمام‌ها در قلب نقش کلیدی در جریان خون دارند. بیماری‌های صمام قلب می‌تواند باعث نارسایی صمامی، تنگی صمامی و یا نشت صمامی شود. دکتر قلب و عروق می‌تواند با تجویز داروها، نصب صمام مصنوعی یا اجرای جراحی تعمیر یا جایگزینی صمام، به شما در درمان بیماری‌های صمام قلب کمک کند.

این فقط چند نمونه از بیماری‌های قلبی و عروقی هستند که ممکن است توسط بهترین دکتر قلب و عروق اهواز درمان شوند. برای تشخیص دقیق و درمان مناسب، توصیه می‌شود با یک دکتر قلب و عروق مشورت کنید و وی براساس شرایط و علائم خاص شما را راهنمایی کند.

دکتر قلب اهواز دقیقا چه کاری انجام می دهد ؟

دکتر قلب و عروق یا کاردیولوژیست، یک تخصص پزشکی است که به تشخیص، درمان و مراقبت از بیماری‌های قلبی و عروقی می‌پردازد. این پزشکان در زمینه پیشگیری، تشخیص، معالجه و پیگیری بیماری‌های مرتبط با قلب و عروق فعالیت می‌کنند.

فعالیت‌های اصلی دکتر قلب و عروق عبارتند از:

تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی: این پزشکان از طریق مصاحبه بیماری، بررسی تاریخچه پزشکی، انجام آزمایشات تشخیصی مانند الکتروکاردیوگرافی (ECG)، اکوکاردیوگرافی (Echocardiography)، تست تجویزی محیطی (Stress test) و آنژیوگرافی قلبی (Coronary angiography) به تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی می‌پردازند.

نظارت بر بیماران قلبی: دکتر قلب و عروق خوب در اهواز پس از تشخیص، به بیماران قلبی نظارت می‌کنند. این شامل تنظیم داروها، تغییر در رژیم غذایی و فعالیت بدنی، کنترل فشار خون و انجام آزمایشات دوره‌ای برای پیگیری وضعیت قلبی بیمار است.

ارائه درمان‌های دارویی: در بسیاری از موارد، دکتر قلب و عروق با تجویز داروهای مختلف مانند بتابلاک‌ها، آنتی‌کولینرژیک‌ها، آنتی‌هیپرتانسیوها و آنتی‌آریتمی‌ها به بیماران کمک می‌کنند.

انجام روش‌های درمانی جراحی: در برخی موارد، نیاز به روش‌های درمانی جراحی مانند آنژیوپلاستی قلبی، عمل‌های صمام قلبی، عمل‌های ترمیمی قلبی و غیره وجود دارد. دکتر قلب و عروق در این صورت به عنوان جراح قلب و عروق اقدام به انجام این عمل‌ها می‌کنند.

مشاوره و آموزش به بیماران: دکتر قلب و عروق به بیماران خود در مورد روش‌های پیشگیری، تغییر سبک زندگی، رژیم غذایی مناسب و مدیریت استرس نیز مشاوره می‌دهند.

اهداف دکتر قلب و عروق شامل بهبود کیفیت زندگی بیماران قلبی، کاهش عوارض و علائم بیماری‌های قلبی و عروقی و پیشگیری از تعداد و شدت حملات قلبی و سکته قلبی است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *