بهترین دکتر قلب و عروق ساری

بهترین دکتر قلب و عروق ساری عنوانیست که برای این صفحه قرار دادیم  ، زیرا در ادامه قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان قلب و عروق ساری بپردازیم.

پزشکان متخصص قلب و عروق در زمینه ی تشخیص و درمان بیماری هایی که قلب و عروق خونی را تحت تاثیر قرار می دهند دارای تخصص هستند.

بسیاری از افراد ساکن شهر ساری،بیماری های مرتبط با قلب و عروق خود را به کمک برنامه های ارائه شده توسط پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم درمان کرده اند.

بهترین دکتر قلب و عروق ساری

دکتر سلمی پورآریا دکتر قلب و عروق 

دکتر سلما پورآریا

مشخصات دکتر ◀ دکتر سلمی پورآریا
آدرس  ساری خیابان قارن ، کلینیک روبروی بانک ملی ،  طبقه دوم
شماره تماس 09044311547 – 33322955

دکتر سلمی پورآریا با شماره نظام پزشکی 142436 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سلمی پورآریا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سلمی پورآریا با شماره 09044311547 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن ، کلینیک روبروی بانک ملی ،  طبقه دوم مراجعه کنید.

صفحه اختصاصی دکتر سلمی پورآریا 

 

دکتر مهدی صالحی دکتر قلب و عروق ساری

دکتر مهدی صالحی دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی صالحی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه 3 – واحد 302
شماره تماس 01133302384

دکتر مهدی صالحی با شماره نظام پزشکی 129883 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی صالحی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی صالحی با شماره 01133302384 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه 3 – واحد 302 مراجعه کنید.

 

دکتر سید امیرهومن قریشی دکتر قلب و عروق 

دکتر سید امیرهومن قریشی دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید امیرهومن قریشی
آدرس ساری فرهنگ، شهریار3، واحد 210 (طبقه دوم)
شماره تماس 01133312700

دکتر سید امیرهومن قریشی با شماره نظام پزشکی 134707 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید امیرهومن قریشی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید امیرهومن قریشی با شماره 01133312700 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری فرهنگ، شهریار3، واحد 210 (طبقه دوم) مراجعه کنید.

 

دکتر مهسا ملکی دکتر قلب و عروق ساری

دکتر مهسا ملکی دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهسا ملکی
آدرس ساری فرهنگ شهریار ۳ واحد ۵۰۳
شماره تماس 01133302568

دکتر مهسا ملکی با شماره نظام پزشکی 137597 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهسا ملکی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهسا ملکی با شماره 01133302568 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری فرهنگ شهریار ۳ واحد ۵۰۳ مراجعه کنید.

 

دکتر سیدمحمد امینی دکتر قلب و عروق 

دکتر سیدمحمد امینی دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمحمد امینی
آدرس ساری خیابان امیرمازندرانی – روبروی بیمارستان امیرمازندرانی – مجتمع صدرا – طبقه اول – واحد 8
شماره تماس 09022216376

دکتر سیدمحمد امینی با شماره نظام پزشکی 58737 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیدمحمد امینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمحمد امینی با شماره 09022216376 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان امیرمازندرانی – روبروی بیمارستان امیرمازندرانی – مجتمع صدرا – طبقه اول – واحد 8 مراجعه کنید.

 

دکتر فریبرز جهاندار لاشکی دکتر قلب و عروق ساری

دکتر فریبرز جهاندار لاشکی دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریبرز جهاندار لاشکی
آدرس ساری بلوار طالقانی. نبش باغ سنگ. جنب بیمه اسیا. مجتمع پزشکی نگین طبقه چهارم واحد ٤٥
شماره تماس 01133264783

دکتر فریبرز جهاندار لاشکی با شماره نظام پزشکی 99164 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریبرز جهاندار لاشکی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریبرز جهاندار لاشکی با شماره 01133264783 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار طالقانی. نبش باغ سنگ. جنب بیمه اسیا. مجتمع پزشکی نگین طبقه چهارم واحد ٤٥ مراجعه کنید.

 

دکتر مریم نباتی دکتر قلب و عروق 

دکتر مریم نباتی دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم نباتی
آدرس ساری میدان امام حسین – بلوار ارتش – جنب سازمان انتقال خون – بیمارستان حضرت فاطمه (س)
شماره تماس 01133323023

دکتر مریم نباتی با شماره نظام پزشکی 69897 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم نباتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم نباتی با شماره 01133323023 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری میدان امام حسین – بلوار ارتش – جنب سازمان انتقال خون – بیمارستان حضرت فاطمه (س) مراجعه کنید.

 

دکتر مهدی داودی دکتر قلب و عروق ساری

دکتر مهدی داودی دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی داودی
آدرس ساری خیابان رازی، بیمارستان امام خمینی خ فرهنگ ساختمان شهریار 3 واحد 205
شماره تماس 01133378731

دکتر مهدی داودی با شماره نظام پزشکی 61101 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی داودی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی داودی با شماره 01133378731 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان رازی، بیمارستان امام خمینی خ فرهنگ ساختمان شهریار 3 واحد 205 مراجعه کنید.

 

دکتر ویدا نثار حسینی دکتر قلب و عروق 

دکتر ویدا نثار حسینی دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر ویدا نثار حسینی
آدرس ساری خیابان قارن – روبروی بانک رفاه – ساختمان 286
شماره تماس 01133322421

دکتر ویدا نثار حسینی با شماره نظام پزشکی 2382 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ویدا نثار حسینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر ویدا نثار حسینی با شماره 01133322421 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن – روبروی بانک رفاه – ساختمان 286 مراجعه کنید.

 

دکتر وحید مخبری دکتر قلب و عروق ساری

دکتر وحید مخبری دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید مخبری
آدرس ساری خیابان فرهنگ _ بعد از سه راه قارن ساختمان پزشکان (روبروی پارکینگ بانک سپه) – طبقه اول
شماره تماس 01133257711

دکتر وحید مخبری با شماره نظام پزشکی 25033 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر وحید مخبری برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید مخبری با شماره 01133257711 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ _ بعد از سه راه قارن ساختمان پزشکان (روبروی پارکینگ بانک سپه) – طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر کیوان یوسف ن‍ژاد دکتر قلب و عروق 

دکتر کیوان یوسف ن‍ژاد دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر کیوان یوسف ن‍ژاد
آدرس ساری خیابان قارن کوچه اصانلو
شماره تماس 01144430504

دکتر کیوان یوسف ن‍ژاد با شماره نظام پزشکی 20837 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کیوان یوسف ن‍ژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر کیوان یوسف ن‍ژاد با شماره 01144430504 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن کوچه اصانلو مراجعه کنید.

 

دکتر محمد کشوری دکتر قلب و عروق ساری

دکتر محمد کشوری دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد کشوری
آدرس ساری خیابان فرهنگ، شهریار 3، طبقه 5، واحد 505
شماره تماس 01133322786

دکتر محمد کشوری با شماره نظام پزشکی 92839 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد کشوری برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد کشوری با شماره 01133322786 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ، شهریار 3، طبقه 5، واحد 505 مراجعه کنید.

 

دکتر سیف اله نویدی دکتر قلب و عروق 

دکتر سیف اله نویدی دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیف اله نویدی
آدرس ساری خیابان فرهنگ-ساختمان شهریار 3 طبقه چهارم واحد 412
شماره تماس 01132228516

دکتر سیف اله نویدی با شماره نظام پزشکی 34954 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیف اله نویدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیف اله نویدی با شماره 01132228516 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ-ساختمان شهریار 3 طبقه چهارم واحد 412 مراجعه کنید.

 

دکتر سیدمحمود نورائی دکتر قلب و عروق ساری

دکتر سیدمحمود نورائی دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمحمود نورائی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – استادیوم ورزشی – جنب آزمایشگاه پارس
شماره تماس 01133247661

دکتر سیدمحمود نورائی با شماره نظام پزشکی 16211 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدمحمود نورائی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمحمود نورائی با شماره 01133247661 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – استادیوم ورزشی – جنب آزمایشگاه پارس مراجعه کنید.

 

دکتر اسداله محسنی کیاسری دکتر قلب و عروق 

دکتر اسداله محسنی کیاسری دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسداله محسنی کیاسری
آدرس ساری خیابان فرهنگ- ابتدای پیوندی- ساختمان لیزر پزشکی پارس
شماره تماس 01133268499

دکتر اسداله محسنی کیاسری با شماره نظام پزشکی 22566 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اسداله محسنی کیاسری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسداله محسنی کیاسری با شماره 01133268499 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ- ابتدای پیوندی- ساختمان لیزر پزشکی پارس مراجعه کنید.

 

دکتر رحمان غفاری دکتر قلب و عروق ساری

دکتر رحمان غفاری دکتر قلب و عروق ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر رحمان غفاری
آدرس ساری بلوار ارتش، بیمارستان فاطمه زهرا (س)
شماره تماس 01133323023

دکتر رحمان غفاری با شماره نظام پزشکی 62625 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رحمان غفاری برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر رحمان غفاری با شماره 01133323023 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار ارتش، بیمارستان فاطمه زهرا (س) مراجعه کنید.

چه کسی بهترین دکتر قلب و عروق ساری است ؟

بهترین دکتر قلب و عروق ساری برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در انتخاب بهترین دکتر قلب و عروق، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

تخصص و تجربه: بررسی تخصص و تجربه دکتر قلب و عروق بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که دکتر دارای تخصص قلب و عروق است و تجربه کافی در درمان بیماری‌های قلبی دارد. می‌توانید رزومه و سوابق آموزشی و تجربیات دکتر را بررسی کنید.

معتبر بودن: مطمئن شوید که دکتر قلب و عروق انتخابی توسط سازمان‌ها و انجمن‌های مربوطه شناخته شده است و مجوز مورد نیاز را دارد. همچنین، بررسی نمودن نظرات و بازخوردهای بیماران قبلی می‌تواند به شما در تشخیص معتبر بودن دکتر کمک کند.

روابط بین‌المللی: برخی از دکتران قلب و عروق دارای ارتباطات و روابط بین‌المللی هستند و در کنفرانس‌ها و جمعیت‌های تخصصی حضور دارند. این ممکن است به علامتی از بروز بودن دکتر و استفاده از جدیدترین پیشرفت‌ها در حوزه قلب و عروق تلقی شود.

راحتی و ارتباط: ارتباط دوطرفه و راحتی با دکتر قلب و عروق ساری مهم است. بررسی کنید آیا دکتر قادر به بهبود اطمینان و ارتباط با شما است و آیا به سوالات و نگرانی‌های شما به خوبی پاسخ می‌دهد یا خیر.

توصیه ها: از دیگران توصیه بگیرید. افرادی که تجربه‌ی قبلی با دکتر قلب و عروق داشته‌اند، می‌توانند به شما در انتخاب بهترین دکتر کمک کنند.

دلایل مراجعه به دکتر قلب و عروق ساری

مراجعه به دکتر قلب و عروق ساری می‌تواند به دلیل های مختلفی باشد. همچنین مهم است که در صورت بروز هرگونه نگرانی یا علائم نامطلوب، تا مراجعه به دکتر متخصص صبر نکنید و در صورت لزوم به یک مرکز درمانی مناسب مراجعه کنید. دلایلی که می‌تواند منجر به مراجعه به دکتر قلب و عروق ساری شود، عبارتند از:

علائم بیماری قلبی: اگر شما علائمی مانند درد قفسه سینه (احساس تنگی، فشار یا سوزش)، سفتی یا ناراحتی در ناحیه قلبی، ضیق نفس، ضعف عمومی، خستگی بیش از حد، بی اشتهایی و تنفس تند و بیش از حد دارید، بهتر است به دکتر قلب و عروق مراجعه کنید. این نشانه ها ممکن است به وجود بیماری قلبی مانند بیماری عروق کرونری، نارسایی قلبی، آریتمی قلبی و غیره اشاره کنند.

عوامل خطر قلبی: اگر شما عوامل خطری مانند فشار خون بالا، چربی خون بالا (کلسترول و تری‌گلیسرید)، دیابت، سابقه خانوادگی بیماری قلبی، سابقه سیگار کشیدن، چاقی، نارسایی کلیوی یا سابقه بیماری قلبی داشته‌اید، می‌تواند توصیه شود که به دکتر قلب و عروق مراجعه کنید.

در این صورت، دکتر می‌تواند شما را بررسی کرده و نظر خود را درباره مدیریت عوامل خطر و اقدامات پیشگیری اعلام کند.

تحلیل‌های تشخیصی: اگر تحلیل‌های تشخیصی مانند آزمایش خون، آزمایش‌های قلبی (مانند الکتروکاردیوگرافی و آنژیوگرافی) یا تست های تمرین قلبی نشان دهنده وجود مشکلات قلبی باشند، بهتر است به بهترین دکتر قلب و عروق ساری مراجعه کنید. این تحلیل‌ها ممکن است برای ارزیابی عملکرد قلب، تشخیص بیماری قلبی و بررسی عوامل خطر استفاده شوند.

پیگیری و مراقبت پس از بیماری قلبی: اگر قبلاً به علت بیماری قلبی درمان شده‌اید و نیاز به پیگیری و مراقبت دارید، مراجعه به دکتر قلب و عروق بسیار مهم است. دکتر قلب و عروق می‌تواند شما را مورد ارزیابی قرار داده و نظارت کند تا بهبودی خوبی داشته باشید و با عوارض پس از بیماری قلبی مواجه نشوید.

مراجعه به دکتر قلب و عروق در صورت بروز علائم نامطلوب یا بررسی منظم به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، می‌تواند در تشخیص زودهنگام و مدیریت صحیح بیماری‌های قلبی بسیار مفید باشد.

بیماری هایی که دکتر قلب و عروق ساری درمان می کند

دکتر قلب و عروق ساری و دیگر شهر ها تخصص در تشخیص، درمان و مراقبت از بیماری‌ها و مشکلات مرتبط با قلب و عروق دارد. برخی از بیماری‌ها و مشکلاتی که توسط دکتر قلب و عروق درمان می‌شوند عبارتند از:

بیماری عروق کرونری: شامل آنژین صدری (درد قفسه سینه)، آسیب عضله قلبی و بلاک عروق قلبی است.

نارسایی قلبی: در این حالت، قلب نمی‌تواند به خوبی خون را به بقیه بدن پمپاژ کند، که می‌تواند منجر به علائمی مانند خستگی، ضعف عمومی، ضیق نفس و تورم شدید در اندام‌ها شود.

آریتمی‌ها: مشکلات در نظم ضربان قلب، مانند تاکی‌کاردی (ضربان سریع)، برادیکاردی (ضربان کم) و فیبریلاسیون آتریوم (ضربان نامنظم) که ممکن است به مشکلات قلبی جدی منجر شود.

بیماری صمام قلب: شامل ترشح و ضعف صمام‌های قلب می‌شود که منجر به علائمی مانند ضعف عمومی، ضیق نفس و ورم می‌شود.

بیماری‌های مادرزادی قلب: بیماری‌هایی که از بدو تولد در ساختار قلب وجود دارند و نیاز به درمان یا جراحی دارند.

بیماری‌های عروقی: مانند بلاک عروق پایینی، آنژیوپلاستی و بیماری عروق محیطی که باعث کاهش جریان خون به اندام‌ها می‌شود.

اختلالات فشار خون: شامل فشار خون بالا (فشار خون اساسی بالا) و فشار خون پایین (هیپوتانسیون) است.

بیماری‌های التهابی قلب: مانند بیماری روماتیسمی قلبی و اندوکاردیت عفونی که با التهاب و آسیب به اجزای قلب همراه است.

بیماری‌های خون و عروق: مانند خونریزی، تشکیل لخته خون و بیماری‌های مرتبط با عروق خونی.

لیست فوق تنها برخی از بیماری‌هایی است که توسط دکتر قلب و عروق خوب در ساری تشخیص داده و درمان می‌شوند. بیماری‌های قلب و عروق بسیار گسترده هستند و به دلیل پیچیدگی و تخصصی بودن آنها، معمولاً به یک دکتر قلب و عروق متخصص مراجعه می‌شود.

دکتر قلب و عروق چه وظایفی دارد ؟

دکتر قلب و عروق یک تخصص‌پزشکی است که در تشخیص، درمان و مراقبت از بیماری‌ها و مشکلات مرتبط با قلب و عروق تخصص دارد. وظایف و نقش اصلی یک دکتر قلب و عروق در ساری و یا هر شهر دیگر  عبارتند از:

تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی: دکتر قلب و عروق مسئول تشخیص و تفسیر علائم، علت و شدت بیماری‌های قلبی و عروقی بوده و ممکن است از ابزارهای تشخیصی مانند الکتروکاردیوگرافی (ECG)، آنژیوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایش‌های خون و سایر تست‌های تشخیصی استفاده کند.

مشاوره و توصیه در مورد درمان: دکتر قلب و عروق مسئول مشاوره و توصیه در مورد روش‌های درمانی مناسب برای بیماری‌های قلبی و عروقی است و ممکن است تجویز داروها، تغییرات در سبک زندگی، رژیم غذایی، ورزش و فیزیوتراپی را توصیه کند. در برخی موارد، نیاز به جراحی قلبی یا روش‌های درمانی تصویربرداری (مانند آنژیوپلاستی یا تعویض صمام قلب) را نیز ممکن است به عهده داشته باشد.

پیگیری و مراقبت مرتبط با بیماری‌های قلبی: دکتر قلب و عروق مسئول پیگیری و مراقبت مرتبط با بیماری‌های قلبی است و ممکن است برنامه‌های پیگیری، آزمایش‌های تکمیلی و ارزیابی دوره‌ای برای بیماران را تنظیم کند تا بر بهبودی بیماری‌ها نظارت کند و عوارض پس از درمان را پیش بینی کند.

ارائه مشاوره و آموزش: بهترین دکتر قلب و عروق ساری مسئول ارائه مشاوره و آموزش به بیماران در مورد روش‌های پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی است و ممکن است به بیماران در مورد عوامل خطر قلبی، سبک زندگی سالم، رژیم غذایی مناسب و اهمیت ورزش و فعالیت بدنی آموزش دهد.

مهمترین وظیفه دکتر قلب و عروق ارائه تشخیص صحیح و مراقبت کامل برای بیماران با بیماری‌های قلبی و عروقی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *