بهترین دکتر قلب و عروق همدان

بهترین دکتر قلب و عروق همدان پزشکانی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و به تشخیص و درمان انواع بیماری ها،اختلالات و مشکلات قلبی عروقی می پردازند.

مراجعه به دکتر قلب و عروق به دلیل تجربه بیماری هایی که سیستم قلب و عروق انسان را تحت تاثیر قرار می دهند صورت می گیرد.

در ادامه و در این مطلب به معرفی بهترین دکتر قلب و عروق همدان خواهیم پرداخت که می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر قلب و عروق همدان

دکتر رضا صفی آریان دکتر قلب و عروق همدان

دکتر رضا صفی آریان دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا صفی آریان
آدرس همدان خیابان بوعلی – محوطه کولانج – جنب پست بین النهرین – مجتمع پزشکی توانا – طبقه پنجم
شماره تماس 08132516758

دکتر رضا صفی آریان با شماره نظام پزشکی 30125 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا صفی آریان برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا صفی آریان با شماره 08132516758 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – محوطه کولانج – جنب پست بین النهرین – مجتمع پزشکی توانا – طبقه پنجم مراجعه کنید.

 

دکتر لیلا مرادی آرامیان دکتر قلب و عروق 

دکتر لیلا مرادی آرامیان دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا مرادی آرامیان
آدرس همدان آرامگاه بوعلی. ابتدای پیاده راه بوعلی. جنب بانک رفاه. ساختمان پزشکان آراد. طبقه دوم. واحد 24
شماره تماس 08132517992

دکتر لیلا مرادی آرامیان با شماره نظام پزشکی 134152 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر لیلا مرادی آرامیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا مرادی آرامیان با شماره 08132517992 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان آرامگاه بوعلی. ابتدای پیاده راه بوعلی. جنب بانک رفاه. ساختمان پزشکان آراد. طبقه دوم. واحد 24 مراجعه کنید.

 

دکتر شهرام همایونفر دکتر قلب و عروق همدان

دکتر شهرام همایونفر دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهرام همایونفر 
آدرس همدان کولانج – خیابان بوعلی – روبروی پارکینگ طبقاتی سینا – جنب پست بین النهرین – مجتمع پزشکی توانا
شماره تماس 08132510884

دکتر شهرام همایونفر با شماره نظام پزشکی 24175 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهرام همایونفر برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهرام همایونفر با شماره 08132510884 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان کولانج – خیابان بوعلی – روبروی پارکینگ طبقاتی سینا – جنب پست بین النهرین – مجتمع پزشکی توانا مراجعه کنید.

 

دکتر اسداله تناسان دکتر قلب و عروق 

دکتر اسداله تناسان دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسداله تناسان
آدرس همدان بلوار شهید بهشتی، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بعثت
شماره تماس 08132640020

دکتر اسداله تناسان با شماره نظام پزشکی 43174 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اسداله تناسان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسداله تناسان با شماره 08132640020 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان بلوار شهید بهشتی، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بعثت مراجعه کنید.

 

دکتر بهشاد نقش تبریزی دکتر قلب و عروق همدان

دکتر بهشاد نقش تبریزی دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهشاد نقش تبریزی
آدرس همدان خیابان پاستور – برج پاستور – طبقه دوم – واحد 3
شماره تماس 08138256895

دکتر بهشاد نقش تبریزی با شماره نظام پزشکی 28952 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهشاد نقش تبریزی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهشاد نقش تبریزی با شماره 08138256895 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان پاستور – برج پاستور – طبقه دوم – واحد 3 مراجعه کنید.

 

دکتر سید مهدی رضوانجو دکتر قلب و عروق 

دکتر سید مهدی رضوانجو دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مهدی رضوانجو 
آدرس همدان خیابان پاستور .برج پاستور .طبقه سوم.واحد 5
شماره تماس 08138269896

دکتر سید مهدی رضوانجو با شماره نظام پزشکی 80193 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید مهدی رضوانجو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مهدی رضوانجو با شماره 08138269896 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان پاستور .برج پاستور .طبقه سوم.واحد 5 مراجعه کنید.

 

دکتر محسن قراخانی دکتر قلب و عروق همدان

دکتر محسن قراخانی دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن قراخانی
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان پارس
شماره تماس 08132511777

دکتر محسن قراخانی با شماره نظام پزشکی 19374 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن قراخانی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن قراخانی با شماره 08132511777 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان پارس مراجعه کنید.

 

دکتر سیامک خزایی دکتر قلب و عروق 

دکتر سیامک خزایی دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیامک خزایی
آدرس همدان خیابان جهان نما،جنب مرکز خرید میلاد،طبقه زیرین داروخانه دکتر صالح
شماره تماس 08138223422

دکتر سیامک خزایی با شماره نظام پزشکی 110150 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیامک خزایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیامک خزایی با شماره 08138223422 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان جهان نما،جنب مرکز خرید میلاد،طبقه زیرین داروخانه دکتر صالح مراجعه کنید.

 

دکتر مهدی مرادی دکتر قلب و عروق همدان

دکتر مهدی مرادی دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی مرادی
آدرس همدان میدان شریعتی، خیابان میرزاده عشقی، محل سابق بیمارستان امام، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی
شماره تماس 08138321371

دکتر مهدی مرادی با شماره نظام پزشکی 63101 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی مرادی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی مرادی با شماره 08138321371 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان شریعتی، خیابان میرزاده عشقی، محل سابق بیمارستان امام، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی مراجعه کنید.

 

دکتر کاظم حاجیلو مهاجران دکتر قلب و عروق 

دکتر کاظم حاجیلو مهاجران دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر کاظم حاجیلو مهاجران
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان پارس – طبقه اول
شماره تماس 08132522674

دکتر کاظم حاجیلو مهاجران با شماره نظام پزشکی 46302 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کاظم حاجیلو مهاجران مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر کاظم حاجیلو مهاجران با شماره 08132522674 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان پارس – طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر منوچهر سبحانی دکتر قلب و عروق همدان

دکتر منوچهر سبحانی دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر منوچهر سبحانی
آدرس همدان خیابان بوعلی – جنب سینما قدس – جنب ساختمان دکتر بصیری
شماره تماس 08132511336

دکتر منوچهر سبحانی با شماره نظام پزشکی 24867 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منوچهر سبحانی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر منوچهر سبحانی با شماره 08132511336 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – جنب سینما قدس – جنب ساختمان دکتر بصیری مراجعه کنید.

 

دکتر امیر درخشان فر دکتر قلب و عروق 

دکتر امیر درخشان فر دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر درخشان فر
آدرس همدان خیابان بوعلی، مجتمع پزشکی ارم، جنب داروخانه خواجوی
شماره تماس 08132521211

دکتر امیر درخشان فر با شماره نظام پزشکی 30526 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیر درخشان فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر درخشان فر با شماره 08132521211 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی، مجتمع پزشکی ارم، جنب داروخانه خواجوی مراجعه کنید.

 

دکتر محمد حسین رحیمی دکتر قلب و عروق همدان

دکتر محمد حسین رحیمی دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حسین رحیمی
آدرس همدان خیابان بوعلی – سر پل یخچال – ساختمان خاتم النبیا
شماره تماس 08132528808

دکتر محمد حسین رحیمی با شماره نظام پزشکی 16560 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد حسین رحیمی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حسین رحیمی با شماره 08132528808 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – سر پل یخچال – ساختمان خاتم النبیا مراجعه کنید.

 

دکتر فرناز فریبا دکتر قلب و عروق 

دکتر فرناز فریبا دکتر قلب و عروق همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرناز فریبا
آدرس همدان میدان شریعتی، خیابان میرزاده عشقی، محل سابق بیمارستان امام، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی
شماره تماس 08138322440

دکتر فرناز فریبا با شماره نظام پزشکی 76346 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرناز فریبا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرناز فریبا با شماره 08138322440 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان شریعتی، خیابان میرزاده عشقی، محل سابق بیمارستان امام، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی مراجعه کنید.

 

خصوصیاتی که بهترین دکتر قلب و عروق همدان باید داشته باشد

بهترین دکتر قلب و عروق همدان و سایر شهر ها خصوصیات زیر را باید داشته باشد:

تحصیلات و تخصص: دکتر قلب و عروق برای تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی باید دارای تحصیلات و تخصص مرتبط با این حوزه باشد. پزشکان قلب باید دارای مدرک پزشکی و تخصص قلب و عروق باشند و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند.

تجربه و مهارت: تجربه عملی و مهارت در انجام روش‌ها و فرآیندهای پزشکی مرتبط با قلب و عروق از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است دکتری را انتخاب کنید که تجربه کافی در تشخیص و درمان مختلف بیماری‌های قلبی و عروقی داشته باشد.

اخلاق و برخورد : بهترین دکتر قلب و عروق باید صبور، دقیق و دارای تعامل مؤثر با بیماران باشد. پزشکان باید به شنیدن مشکلات بیماران علاقه‌مند باشند و قادر به ارائه راهنمایی‌های لازم و راهکارهای درمانی باشند.

به‌روز بودن با تحولات علمی: زمینه قلب و عروق پیشرفت‌های زیادی را در طول سال‌ها تجربه کرده است. بهترین دکتر قلب و عروق همدان باید به روز با تحولات و پیشرفت‌های جدید در این حوزه باشد و توانایی اعمال روش‌های جدید و موثر را داشته باشد.

همکاری با تیم: بیماری‌های قلبی و عروقی معمولاً نیاز به تیم چند تخصصی دارند. بهترین دکتر قلب و عروق باید توانایی همکاری با تیم‌های پزشکی متخصص دیگر مانند جراحان قلب، اطفال قلب، فیزیوتراپیست‌ها و متخصصان تغذیه را داشته باشد.

ارتباطات بین‌المللی: در برخی موارد، بیماران ممکن است نیاز به مراجعه به دکتران خارجی داشته باشند. در این صورت، بهتر است دکتر قلب و عروق انتخابی با ارتباطات بین‌المللی خوبی داشته باشد تا بتواند با همکاران خارجی همکاری کند و بیمار را بهترین مراکز درمانی راهنمایی کند.

با این وجود، لازم به ذکر است که انتخاب بهترین دکتر قلب و عروق در همدان بستگی به نیازها و ظرفیت‌های شما دارد.

علائم مراجعه به دکتر قلب و عروق همدان

مشاهده علائم زیر می‌تواند نشان دهنده نیاز به مراجعه به دکتر قلب و عروق در همدان باشد:

درد قفسه سینه: درد یا تنگی قفسه سینه ممکن است نشانه مشکلات قلبی باشد، مانند آنژین صدری (ضربه قلب)، ایسکمی قلبی (بلوک شدگی عروق قلبی) یا بیماری‌های قلبی دیگر.

تنگی نفس: اگر احساس تنگی نفس در زمان فعالیت‌های روزانه مانند پیاده روی، بالا رفتن پله‌ها یا فعالیت‌های ورزشی معمولی دارید، این ممکن است به نشانه مشکلات قلبی باشد.

ضربان نامنظم: اگر ضربان قلب شما نامنظم است، به طور مثال سرعت بیش از حد زیاد یا ضربان نامنظم دارید، باید به دکتر قلب و عروق مراجعه کنید.

خستگی مفرط: اگر در فعالیت‌های روزانه خیلی زود خسته می‌شوید و انرژی کافی ندارید، این ممکن است به نشانه کاهش عملکرد قلبی باشد.

وزن ناگهانی: اگر بدون دلیل آشکاری، وزن شما ناگهان کاهش یا افزایش می‌یابد، ممکن است به علت مشکلات قلبی باشد.

سرگیجه و افتادگی: اگر مبتلا به سرگیجه، احساس افتادگی یا از دست دادن تعادل هستید، باید به دکتر مراجعه کنید، زیرا این ممکن است به نشانه عوارض قلبی باشد.

انتقال‌های الکتریکی قلب: اگر در نتیجه بررسی‌های قبلی مانند الکتروکاردیوگرافی (ECG) یا هولتر مانیتورینگ، نشانه‌های عدم عادی در انتقال الکتریکی قلب دیده شده است، ممکن است نیاز به مراجعه دکتر قلب و عروق خوب در همدان باشد.

همچنین، اگر شما عوامل خطری مانند سابقه خانوادگی بیماری قلبی، دیابت، چربی خون بالا، سابقه سیگار کشیدن، چاقی و فعالیت بدنی نامنظم دارید، نیز پیشنهاد می‌شود به صورت منظم با دکتر قلب و عروق مشورت کنید.

لیست بیماری هایی که دکتر قلب و عروق همدان درمان می کند

دکتر قلب و عروق به تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌های قلب و عروقی می‌پردازد. لیستی از برخی از بیماری‌هایی که توسط دکتر قلب و عروق همدان و سایر مکان ها درمان می‌شوند، عبارتند از:

  • آنژین صدری (ضربه قلب)
  • ایسکمی قلبی (شکستگی عروق قلبی)
  • بیماری عروق کرونر (چربی خون بالا، تصلب عروق)
  • نارسایی قلبی
  • بیماری‌های مرتبط با سیستم صمامی قلب
  • فشار خون بالا
  • ریتم غیرطبیعی قلب (تاکی‌کاردی، برادی‌کاردی و آریتمی‌های قلبی)
  • بیماری‌های مرتبط با عروق بزرگ (مانند آئورت)
  • بیماری‌های مادرزادی قلب
  • التهابات قلبی (مانند درمان التهاب دیواره قلب، پریکاردیت)
  • بیماری‌های عروقی (مانند آنژیوپلاستی، آنژیوگرافی و درمان پیوند عروق)
  • اختلالات مرتبط با تنظیم ضربان قلب (مانند بلوک قلبی، سینوسیت)
  • بیماری‌های قلبی در کودکان و نوزادان

این لیست تنها برخی از مثال‌های بیماری‌هایی است که دکتر قلب و عروق درمان می کند. دکتر قلب و عروق مسئول تشخیص دقیق، بررسی تاریخچه پزشکی و انجام آزمایش‌های لازم برای تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی است.

مسئولیت های دکتر قلب همدان

مسئولیت‌ های دکتر قلب و عروق در همدان شامل موارد زیر است:

تشخیص بیماری: دکتر قلب و عروق در ابتدا با مراجعه بیمار و بررسی تاریخچه پزشکی و علائم، تشخیص بیماری قلبی و عروقی را می دهد. این شامل صحبت با بیمار، بررسی فیزیکی شامل گوش دادن به قلب و عروق و استفاده از ابزارهای تشخیصی مانند الکتروکاردیوگرافی (ECG)، اکوکاردیوگرافی (Echocardiography) و آزمایشات خون می‌شود.

تعیین طرح درمان: بر اساس تشخیص بیماری، دکتر قلب و عروق طرح درمان مناسب را برای بیمار تعیین می‌کند که شامل تجویز داروها، توصیه‌های رژیم غذایی و سبک زندگی سالم، مشاوره و راهنمایی درباره فعالیت بدنی، و در صورت لزوم، ارجاع به روش‌های درمانی پیچیده‌تر مانند جراحی قلبی و فرآیندهای تصویربرداری (مثل آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی) می‌شود.

پیگیری و مراقبت مستمر: دکتر قلب و عروق مسئول پیگیری و مراقبت مستمر از بیماران است که شامل بررسی مداوم وضعیت قلبی و عروقی بیماران با استفاده از مطالعات تصویری، آزمایشات خون، الکتروکاردیوگرافی و مراجعه‌های دوره‌ای به دفترچه سلامت قلب است.

ارائه آموزش و مشاوره: دکتر قلب و عروق نقش آموزش و مشاوره درباره روش‌های پیشگیری، مداومت درمانی، مدیریت رژیم غذایی و سبک زندگی سالم را بر عهده دارد.توضیح درباره علائم قلبی و عروقی، راهکارهای کاهش فاکتورهای خطر، مراقبت خود در مواجهه با بیماری قلبی و عروقی و اطلاع‌رسانی مناسب به بیماران نیز از جمله مسئولیت های دکتر قلب و عروق خوب در همدان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *