بهترین دکتر ریه ساری

بهترین دکتر ریه ساری عنوانیست که برای این صفحه قرار دادیم  ، زیرا در ادامه قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص ریه ساری بپردازیم.

پزشکان متخصص ریه در زمینه ی تشخیص و درمان بیماری هایی که ریه و تنفس را تحت تاثیر قرار می دهند دارای تخصص هستند.

بسیاری از افراد ساکن شهر ساری،بیماری های مرتبط با ریه خود را به کمک برنامه های ارائه شده توسط پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم درمان کرده اند.

بهترین دکتر ریه ساری

دکتر مسعود علیالی دکتر ریه ساری

دکتر مسعود علیالی دکتر ریه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود علیالی
آدرس ساری خیابان فرهنگ-نرسیده به میدان شهدا-ساختمان سیمرغ – واحد 102
شماره تماس 01133303117

دکتر مسعود علیالی با شماره نظام پزشکی 49309 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود علیالی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود علیالی با شماره 01133303117 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ-نرسیده به میدان شهدا-ساختمان سیمرغ – واحد 102 مراجعه کنید.

 

دکتر سیاوش عابدی دکتر ریه 

دکتر سیاوش عابدی دکتر ریه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیاوش عابدی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – فرهنگ 16 – مجتمع پزشکی توسعه
شماره تماس 01133315156

دکتر سیاوش عابدی با شماره نظام پزشکی 43494 متخصص ریه هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیاوش عابدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیاوش عابدی با شماره 01133315156 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – فرهنگ 16 – مجتمع پزشکی توسعه مراجعه کنید.

 

دکتر علی شریف پور دکتر ریه ساری

دکتر علی شریف پور دکتر ریه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی شریف پور
آدرس ساری خیابان قارن، ساختمان کسری
شماره تماس 01132202198

دکتر علی شریف پور با شماره نظام پزشکی 46029 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی شریف پور برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی شریف پور با شماره 01132202198 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن، ساختمان کسری مراجعه کنید.

 

دکتر شهریار عالیان دکتر ریه 

دکتر شهریار عالیان دکتر ریه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهریار عالیان
آدرس ساری خیابان امیرمازندرانی – ساختمان شماره 2 بیمارستان امیر مازندرانی – طبقه سوم
شماره تماس 01133264449

دکتر شهریار عالیان با شماره نظام پزشکی 34821 متخصص ریه هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهریار عالیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهریار عالیان با شماره 01133264449 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان امیرمازندرانی – ساختمان شماره 2 بیمارستان امیر مازندرانی – طبقه سوم مراجعه کنید.

 

دکتر نیما روحانی دکتر ریه ساری

دکتر نیما روحانی دکتر ریه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر نیما روحانی
آدرس ساری بلوار پاسداران، جنب بیمارستان بوعلی، کوچه آفتاب، ساختمان رفاه، طبقه دوم
شماره تماس 01133342042

دکتر نیما روحانی با شماره نظام پزشکی 88050 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نیما روحانی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر نیما روحانی با شماره 01133342042 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار پاسداران، جنب بیمارستان بوعلی، کوچه آفتاب، ساختمان رفاه، طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر جواد غفاری دکتر ریه 

دکتر جواد غفاری دکتر ریه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر جواد غفاری
آدرس ساری خیابان فرهنگ – جنب داروخانه دکتر علوی
شماره تماس 01133260053

دکتر جواد غفاری با شماره نظام پزشکی 38710 متخصص ریه هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر جواد غفاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر جواد غفاری با شماره 01133260053 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – جنب داروخانه دکتر علوی مراجعه کنید.

 

دکتر امیر سلطانی ابهری دکتر ریه ساری

دکتر امیر سلطانی ابهری دکتر ریه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر سلطانی ابهری
آدرس ساری خیابان رازی، بیمارستان امام خمینی
شماره تماس 01133378731

دکتر امیر سلطانی ابهری با شماره نظام پزشکی 22545 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر سلطانی ابهری برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر سلطانی ابهری با شماره 01133378731 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان رازی، بیمارستان امام خمینی مراجعه کنید.

 

دکتر فرزاد مسیحا دکتر ریه 

دکتر فرزاد مسیحا دکتر ریه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزاد مسیحا
آدرس ساری بلوار خزر، درمانگاه طوبی
شماره تماس 01133240002

دکتر فرزاد مسیحا با شماره نظام پزشکی 102317 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرزاد مسیحا برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزاد مسیحا با شماره 01133240002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر، درمانگاه طوبی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *