بهترین دکتر ریه اهواز

اگر به دنبال بهترین دکتر ریه اهواز هستید،ما در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکانی که در شهر اهواز فعالیت داشته و می توانند انواع بیماری های ریوی و تنفسی را تشخیص داده و درمان کنند را در اختیار شما قرار می دهیم.

افراد زیادی از بیماری های ریوی و تنفسی رنج می برند و بیماری هایی که ریه را درگیر می کنند متنوع هستند ،درمان مناسب مشکلات ریوی فقط با مراجعه به پزشک متخصصی که بیماری را به طور دقیق تشخیص دهد حاصل می شود.

در ادامه با بهترین پزشکان متخصص ریه اهواز آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر ریه اهواز

دکتر معصومه حسینی دکتر ریه اهواز

دکتر معصومه حسینی دکتر ریه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه حسینی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – روبروی دادگاه انقلاب – ساختمان سیمرغ – طبقه چهار
شماره تماس 09011492911

دکتر معصومه حسینی با شماره نظام پزشکی 115294 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر معصومه حسینی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه حسینی با شماره 09011492911 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – روبروی دادگاه انقلاب – ساختمان سیمرغ – طبقه چهار مراجعه کنید.

 

دکتر سیدحمید برسی دکتر ریه 

دکتر سیدحمید برسی دکتر ریه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدحمید برسی
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان اسفند شرقی، نبش اردیبهشت، مجتمع پزشکی آپادانا، طبقه دوم
شماره تماس 09106003987

دکتر سیدحمید برسی با شماره نظام پزشکی 56037 متخصص ریه هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیدحمید برسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدحمید برسی با شماره 09106003987 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان اسفند شرقی، نبش اردیبهشت، مجتمع پزشکی آپادانا، طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر سید محمدرضا میرکریمی دکتر ریه اهواز

دکتر سید محمدرضا میرکریمی دکتر ریه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمدرضا میرکریمی
آدرس اهواز کیان پارس مرداد شرقی پلاک ۱۰
شماره تماس 09389329060

دکتر سید محمدرضا میرکریمی با شماره نظام پزشکی 100469 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محمدرضا میرکریمی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمدرضا میرکریمی با شماره 09389329060 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیان پارس مرداد شرقی پلاک ۱۰ مراجعه کنید.

 

دکتر حانیه راجی دکتر ریه 

دکتر حانیه راجی دکتر ریه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حانیه راجی
آدرس اهواز کیانپارس، نبش خیابان 6 غربی، مجتمع ایران نگین، طبقه 2، واحد 3
شماره تماس 06133912367

دکتر حانیه راجی با شماره نظام پزشکی 76573 متخصص ریه هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حانیه راجی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حانیه راجی با شماره 06133912367 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، نبش خیابان 6 غربی، مجتمع ایران نگین، طبقه 2، واحد 3 مراجعه کنید.

 

دکتر محمدرضا فرحناک دکتر ریه اهواز

دکتر محمدرضا فرحناک دکتر ریه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا فرحناک
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان اسفند شرقی – جنب داروخانه – مجتمع اسفند طبقه سوم
شماره تماس 06133330384

دکتر محمدرضا فرحناک با شماره نظام پزشکی 28742 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا فرحناک برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا فرحناک با شماره 06133330384 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان اسفند شرقی – جنب داروخانه – مجتمع اسفند طبقه سوم مراجعه کنید.

 

دکتر فرهاد ابول نژادیان دکتر ریه 

دکتر فرهاد ابول نژادیان دکتر ریه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد ابول نژادیان
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 13 غربی – فاز یک – پلاک 74
شماره تماس 09396112495

دکتر فرهاد ابول نژادیان با شماره نظام پزشکی 88521 متخصص ریه هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرهاد ابول نژادیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد ابول نژادیان با شماره 09396112495 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 13 غربی – فاز یک – پلاک 74 مراجعه کنید.

 

دکتر مهرداد درگاهی دکتر ریه اهواز

دکتر مهرداد درگاهی دکتر ریه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد درگاهی
آدرس اهواز کیانپارس خیابان شهریور شرقی مجتمع پزشکی آریان طبقه ۶
شماره تماس 06133331880

دکتر مهرداد درگاهی با شماره نظام پزشکی 118961 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهرداد درگاهی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد درگاهی با شماره 06133331880 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خیابان شهریور شرقی مجتمع پزشکی آریان طبقه ۶ مراجعه کنید.

 

دکتر قاسم جلالی دکتر ریه 

دکتر قاسم جلالی دکتر ریه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر قاسم جلالی
آدرس اهواز کیانپارس ، خیابان پهلوان شرقی ، نرسیده به پل علی ابن مهزیار مجتمع پزشکی طاها
شماره تماس 09163166615

دکتر قاسم جلالی با شماره نظام پزشکی 71669 متخصص ریه هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر قاسم جلالی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر قاسم جلالی با شماره 09163166615 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس ، خیابان پهلوان شرقی ، نرسیده به پل علی ابن مهزیار مجتمع پزشکی طاها مراجعه کنید.

 

دکتر محسن علی سمیر دکتر ریه اهواز

دکتر محسن علی سمیر دکتر ریه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن علی سمیر
آدرس اهواز کیانپارس.خیابان اسفند شرقی.مجتمع مهر آذین.طبقه دوم .واحد ۷
شماره تماس 09356160706

دکتر محسن علی سمیر با شماره نظام پزشکی 80652 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن علی سمیر برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن علی سمیر با شماره 09356160706 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس.خیابان اسفند شرقی.مجتمع مهر آذین.طبقه دوم .واحد ۷ مراجعه کنید.

 

دکتر غلامرضا علیزاده عطار دکتر ریه 

دکتر غلامرضا علیزاده عطار دکتر ریه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا علیزاده عطار 
آدرس اهواز پهلوان شرقی نبش اردیبهشت ساختمان اوسینا طبقه چهارم
شماره تماس 06133332881

دکتر غلامرضا علیزاده عطار  با شماره نظام پزشکی 122084 متخصص ریه هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر غلامرضا علیزاده عطار  مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا علیزاده عطار  با شماره 06133332881 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز پهلوان شرقی نبش اردیبهشت ساختمان اوسینا طبقه چهارم مراجعه کنید.

 

دکتر زهرا مهربان دکتر ریه اهواز

دکتر زهرا مهربان دکتر ریه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا مهربان
آدرس اهواز کلینیک ریه بیمارستان گلستان( شنبه ساعت ۱۵).و بیمارستان امام خمینی
شماره تماس 06132222816

دکتر زهرا مهربان با شماره نظام پزشکی 111129 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا مهربان برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا مهربان با شماره 06132222816 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کلینیک ریه بیمارستان گلستان( شنبه ساعت ۱۵).و بیمارستان امام خمینی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *