بهترین دکتر ریه گرگان

افرادی که در شهر گرگان ساکن بوده و برای درمان بیماری های ریه و دستگاه تنفسی نیاز به پزشک دارند ، قطعا به دنبال بهترین دکتر ریه گرگان خواهند بود.

تخصص ریه یک تخصص پزشکی است که شامل مدیریت بیماری های سیستم تنفسی و ریه می شود و یکی از متنوع ترین تخصص هاست که بیماران از همه گروه های سنی مبتلا به بیماری های مرتبط با این تخصص را درمان می کند.

پزشکانی که در ادامه از آن ها با عنوان بهترین دکتر ریه گرگان نام می بریم در تشخیص، مدیریت و درمان اختلالات ریوی و سیستم تنفسی انسان تخصص دارند.

بهترین دکتر ریه گرگان

دکتر بهزاد کشاورز دکتر ریه گرگان

دکتر بهزاد کشاورز دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهزاد کشاورز
آدرس گرگان عدالت 22 – ساختمان کسری – طبقه اول – واحد یک
شماره تماس 01732329193

دکتر بهزاد کشاورز با شماره نظام پزشکی 72201 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهزاد کشاورز برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهزاد کشاورز با شماره 01732329193 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 22 – ساختمان کسری – طبقه اول – واحد یک مراجعه کنید.

 

دکتر محسن ابراهیمی دکتر ریه 

دکتر محسن ابراهیمی دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن ابراهیمی
آدرس گرگان خیابان شالیکوبی – عدالت 21 – ساختمان پزشکان افق – طبقه 4 – واحد 12
شماره تماس 01732322420

دکتر محسن ابراهیمی با شماره نظام پزشکی 87398 متخصص ریه هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محسن ابراهیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن ابراهیمی با شماره 01732322420 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان شالیکوبی – عدالت 21 – ساختمان پزشکان افق – طبقه 4 – واحد 12 مراجعه کنید.

 

دکتر زهرا نصیحتی گیلوایی دکتر ریه گرگان

دکتر زهرا نصیحتی گیلوایی دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا نصیحتی گیلوایی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر .انتهای عدالت 34. ساختمان پزشکان مهر . طبقه اول . واحد سوم
شماره تماس 01732369022

دکتر زهرا نصیحتی گیلوایی با شماره نظام پزشکی 54779 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا نصیحتی گیلوایی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا نصیحتی گیلوایی با شماره 01732369022 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر .انتهای عدالت 34. ساختمان پزشکان مهر . طبقه اول . واحد سوم مراجعه کنید.

 

دکتر لعبت شاهکار دکتر ریه 

دکتر لعبت شاهکار دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر لعبت شاهکار
آدرس گرگان عدالت 22، ساختمان سرو، طبقه 4، واحد 13
شماره تماس 01732328134

دکتر لعبت شاهکار با شماره نظام پزشکی 87876 متخصص ریه هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر لعبت شاهکار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر لعبت شاهکار با شماره 01732328134 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 22، ساختمان سرو، طبقه 4، واحد 13 مراجعه کنید.

 

دکتر رمضانعلی امیری سوادرودباری دکتر ریه گرگان

دکتر رمضانعلی امیری سوادرودباری دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رمضانعلی امیری سوادرودباری
آدرس گرگان عدالت 13 -ساختمان صدف – طبقه اول
شماره تماس 01732233408

دکتر رمضانعلی امیری سوادرودباری با شماره نظام پزشکی 90439  پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رمضانعلی امیری سوادرودباری برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر رمضانعلی امیری سوادرودباری با شماره 01732233408 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 13 -ساختمان صدف – طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر بهناز خدابخشی دکتر ریه 

دکتر بهناز خدابخشی دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهناز خدابخشی
آدرس گرگان شالیکوبی- خیابان عدالت 11 – روبروی کلینیک دکترموسوی
شماره تماس 01732340435

دکتر بهناز خدابخشی با شماره نظام پزشکی 31849 متخصص ریه هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بهناز خدابخشی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهناز خدابخشی با شماره 01732340435 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان شالیکوبی- خیابان عدالت 11 – روبروی کلینیک دکترموسوی مراجعه کنید.

 

دکتر سیدعلی آقاپور دکتر ریه گرگان

دکتر سیدعلی آقاپور دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعلی آقاپور
آدرس گرگان عدالت 23 – ساختمان ایران زمین – طبقه چهارم – واحد 6
شماره تماس 01732342192

دکتر سیدعلی آقاپور با شماره نظام پزشکی 40496 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدعلی آقاپور برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعلی آقاپور با شماره 01732342192 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 23 – ساختمان ایران زمین – طبقه چهارم – واحد 6 مراجعه کنید.

 

دکتر علی داوریان دکتر ریه 

دکتر علی داوریان دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی داوریان
آدرس گرگان خیابان شهید بهشتی،سه راه ملاقاتی،کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دزیانی
شماره تماس 01732242714

دکتر علی داوریان با شماره نظام پزشکی 119238 متخصص ریه هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی داوریان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی داوریان با شماره 01732242714 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان شهید بهشتی،سه راه ملاقاتی،کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دزیانی مراجعه کنید.

 

دکتر عفت کاهه دکتر ریه گرگان

دکتر عفت کاهه دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عفت کاهه
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – بین عدالت 3 و 5 – پاساژ آریا – طبقه دوم
شماره تماس 01732345919

دکتر عفت کاهه با شماره نظام پزشکی 93826 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عفت کاهه برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر عفت کاهه با شماره 01732345919 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – بین عدالت 3 و 5 – پاساژ آریا – طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر آریا وزیری دکتر ریه 

دکتر آریا وزیری دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر آریا وزیری
آدرس گرگان خیابان ولیعصر -آخر عدالت 13-ساختمان ارمان -طبقه 1-واحد5
شماره تماس 01732262002

دکتر آریا وزیری با شماره نظام پزشکی 44811 متخصص ریه هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر آریا وزیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر آریا وزیری با شماره 01732262002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر -آخر عدالت 13-ساختمان ارمان -طبقه 1-واحد5 مراجعه کنید.

 

دکتر محمدهادی تاجیک جلایری دکتر ریه گرگان

دکتر محمدهادی تاجیک جلایری دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدهادی تاجیک جلایری
آدرس گرگان عدالت۲۱-نبش دارا و سارا-مجتمع پزشکی تریتا
شماره تماس 01732335609

دکتر محمدهادی تاجیک جلایری با شماره نظام پزشکی 86624 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدهادی تاجیک جلایری برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدهادی تاجیک جلایری با شماره 01732335609 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت۲۱-نبش دارا و سارا-مجتمع پزشکی تریتا مراجعه کنید.

 

دکتر محمود خانداش پورقمی دکتر ریه 

دکتر محمود خانداش پورقمی دکتر ریه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود خانداش پورقمی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر-عدالت 21(دادگاه انقلاب)-ساختمان پزشكان ویلا
شماره تماس 01732322038

دکتر محمود خانداش پورقمی با شماره نظام پزشکی 86536 متخصص ریه هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمود خانداش پورقمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود خانداش پورقمی با شماره 01732322038 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر-عدالت 21(دادگاه انقلاب)-ساختمان پزشكان ویلا مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *