بهترین دکتر ریه همدان

بهترین دکتر ریه همدان پزشکانی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و به تشخیص و درمان انواع بیماری ها،اختلالات و مشکلات ریه و دستگاه تنفسی می پردازند.

مراجعه به دکتر ریه به دلیل تجربه بیماری هایی که سیستم ریوی انسان را تحت تاثیر قرار می دهند صورت می گیرد.

در ادامه و در این مطلب به معرفی بهترین دکتر ریه همدان خواهیم پرداخت که می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر ریه همدان

دکتر فرشید دیوانی شیشوان دکتر ریه همدان

دکتر فرشید دیوانی شیشوان دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشید دیوانی شیشوان
آدرس همدان میدان آرامگاه – ساختمان فدک – واحد22
شماره تماس 08138276775

دکتر فرشید دیوانی شیشوان با شماره نظام پزشکی 79484 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرشید دیوانی شیشوان برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشید دیوانی شیشوان با شماره 08138276775 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان آرامگاه – ساختمان فدک – واحد22 مراجعه کنید.

 

دکتر ابراهیم نادی دکتر ریه 

دکتر ابراهیم نادی دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم نادی
آدرس همدان خیابان بوعلی – سر پل یخچال – ساختمان خاتم النبیا
شماره تماس 08132525485

دکتر ابراهیم نادی با شماره نظام پزشکی 31758 متخصص ریه هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ابراهیم نادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم نادی با شماره 08132525485 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان  خیابان بوعلی – سر پل یخچال – ساختمان خاتم النبیا مراجعه کنید.

 

دکتر علی عباسی دکتر ریه همدان

دکتر علی عباسی دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی عباسی
آدرس همدان آرامگاه بوعلی – ابتدای پیاده راه بوعلی – روبروی بانک کشاورزی – بن بست رفاه – ساختمان پزشکان شماره یک – طبقه دوم
شماره تماس 08132534900

دکتر علی عباسی با شماره نظام پزشکی 66290 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی عباسی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی عباسی با شماره 08132534900 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان آرامگاه بوعلی – ابتدای پیاده راه بوعلی – روبروی بانک کشاورزی – بن بست رفاه – ساختمان پزشکان شماره یک – طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر مهدی رضوان دکتر ریه 

دکتر مهدی رضوان دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی رضوان
آدرس همدان میدان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه 4
شماره تماس 08132510699

دکتر مهدی رضوان با شماره نظام پزشکی 104044 متخصص ریه هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی رضوان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی رضوان با شماره 08132510699 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه 4 مراجعه کنید.

 

دکتر پیمان عینی دکتر ریه همدان

دکتر پیمان عینی دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر پیمان عینی
آدرس همدان خیابان میرزاده عشقی – بیمارستان امام خمینی – کلینیک ویژه دانشگاه (امام خمینی)
شماره تماس 08138324016

دکتر پیمان عینی با شماره نظام پزشکی 42765 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پیمان عینی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر پیمان عینی با شماره 08138324016 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان میرزاده عشقی – بیمارستان امام خمینی – کلینیک ویژه دانشگاه (امام خمینی) مراجعه کنید.

 

دکتر حسین جواهری همت دکتر ریه 

دکتر حسین جواهری همت دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین جواهری همت
آدرس همدان خیابان بوعلی – پایین تر از آرامگاه بوعلی – ابتدای کوچه نیلی – ساختمان پزشکان مرکزی – طبقه اول – جنب داروخانه دکتر قمصری
شماره تماس 08132522681

دکتر حسین جواهری همت با شماره نظام پزشکی 104694 متخصص ریه هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین جواهری همت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین جواهری همت با شماره 08132522681 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – پایین تر از آرامگاه بوعلی – ابتدای کوچه نیلی – ساختمان پزشکان مرکزی – طبقه اول – جنب داروخانه دکتر قمصری مراجعه کنید.

 

دکتر طوس کیانی دکتر ریه همدان

دکتر طوس کیانی دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر طوس کیانی
آدرس همدان میدان آرامگاه، پیاده رو بوعلی، بن بست رفاه، جنب ساختمان پزشکان آراد، ساختمان پزشکان سینا، طبقه اول
شماره تماس 09185078534

دکتر طوس کیانی با شماره نظام پزشکی 44574 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر طوس کیانی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر طوس کیانی با شماره 09185078534 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان آرامگاه، پیاده رو بوعلی، بن بست رفاه، جنب ساختمان پزشکان آراد، ساختمان پزشکان سینا، طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر شهین صفیان دکتر ریه 

دکتر شهین صفیان دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهین صفیان
آدرس همدان میدان بعثت ساختمان پزشکان بعثت طبقه 3 واحد 8
شماره تماس 08138215782

دکتر شهین صفیان با شماره نظام پزشکی 93569 متخصص ریه هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهین صفیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهین صفیان با شماره 08138215782 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان بعثت ساختمان پزشکان بعثت طبقه 3 واحد 8 مراجعه کنید.

 

دکتر فاطمه کارگر دکتر ریه همدان

دکتر فاطمه کارگر دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه کارگر
آدرس همدان آرامگاه بوعلی – ابتدای خیابان خواجه رشید- کوچه هواپیمایی – ساختمان پزشکان پاسارگاد – طبقه سوم – واحد ۱۰
شماره تماس 08132519276

دکتر فاطمه کارگر با شماره نظام پزشکی 144227 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه کارگر برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه کارگر با شماره 08132519276 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان آرامگاه بوعلی – ابتدای خیابان خواجه رشید- کوچه هواپیمایی – ساختمان پزشکان پاسارگاد – طبقه سوم – واحد ۱۰ مراجعه کنید.

 

دکتر نسترن یزدی دکتر ریه 

دکتر نسترن یزدی دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسترن یزدی
آدرس همدان ساختمان پزشکان پارس ط اول …خیابان بوعلی ..روبروی سینما قدس
شماره تماس 08132522326

دکتر نسترن یزدی با شماره نظام پزشکی 44850 متخصص ریه هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نسترن یزدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسترن یزدی با شماره 08132522326 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان ساختمان پزشکان پارس ط اول …خیابان بوعلی ..روبروی سینما قدس مراجعه کنید.

 

دکتر رویا هوشیار دکتر ریه همدان

دکتر رویا هوشیار دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رویا هوشیار
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان پارس – طبقه همکف
شماره تماس 08132526041

دکتر رویا هوشیار با شماره نظام پزشکی 54907 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رویا هوشیار برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر رویا هوشیار با شماره 08132526041 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان پارس – طبقه همکف مراجعه کنید.

 

دکتر مژگان صفری دکتر ریه 

دکتر مژگان صفری دکتر ریه همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مژگان صفری
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان دی – طبقه چهارم
شماره تماس 08132515544

دکتر مژگان صفری با شماره نظام پزشکی 38951 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مژگان صفری برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مژگان صفری با شماره 08132515544 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان دی – طبقه چهارم مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *