بهترین دکتر جراح بینی یزد

با بهترین دکتر جراح بینی یزد در این مطلب آشنا شوید.پزشکان متخصص جراح بینی ، در زمینه انجام عمل بینی برای اهداف زیبایی یا عملکردی تخصص دارند.

رینوسپتوپلاستی یک عمل جراحی است که با هدف اصلاح استخوان و ساختار غضروفی بینی به منظور بهبود شکل و تنفس آن انجام می شود و امکان دستیابی به تعادل بین زیبایی و عملکرد را فراهم می کند.

در جراحی بینی ، تغییراتی در بینی به دلایل زیبایی و مربوط به اختلالات تنفسی انجام می شود.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر جراح بینی یزد خواهیم پرداخت که می توانید برای رزرو نوبت ویزیت با شماره هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم تماس بگیرید.

بهترین دکتر جراح بینی یزد

دکتر محمد جلیلی منش دکتر جراح بینی یزد

دکتر محمد جلیلی منش دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد جلیلی منش
آدرس یزد خیابان کاشانی – جنب بیمارستان مجیبیان – کوچه مسجد قریشی انتهای مجتمع شهاب
شماره تماس 03536284002

دکتر محمد جلیلی منش با شماره نظام پزشکی 33720 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد جلیلی منش برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد جلیلی منش با شماره 03536284002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی – جنب بیمارستان مجیبیان – کوچه مسجد قریشی انتهای مجتمع شهاب مراجعه کنید.

 

دکتر حسین حجت دکتر جراح بینی 

دکتر حسین حجت دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین حجت
آدرس یزد خیابان دهم فرروردین – کوچه شهید فتوحی – کوچه حنا – پلاک 128
شماره تماس 03536266774

دکتر حسین حجت با شماره نظام پزشکی 17842 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حسین حجت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین حجت با شماره 03536266774 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان دهم فرروردین – کوچه شهید فتوحی – کوچه حنا – پلاک 128 مراجعه کنید.

 

دکتر محمد علی پایدار دکتر جراح بینی یزد

دکتر محمد علی پایدار دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد علی پایدار
آدرس یزد صفاییه، میدان اطلسی، ساختمان پزشکان
شماره تماس 03538261117

دکتر محمد علی پایدار با شماره نظام پزشکی 102241 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد علی پایدار برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد علی پایدار با شماره 03538261117 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد صفاییه، میدان اطلسی، ساختمان پزشکان مراجعه کنید.

 

دکتر ابوالفضل فاتحی دکتر جراح بینی 

دکتر ابوالفضل فاتحی دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابوالفضل فاتحی
آدرس یزد اردکان، میدان آزادی، بلوار معلم، بیمارستان ضیایی
شماره تماس 03532222115

دکتر ابوالفضل فاتحی با شماره نظام پزشکی 456786 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابوالفضل فاتحی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابوالفضل فاتحی با شماره 03532222115 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد اردکان، میدان آزادی، بلوار معلم، بیمارستان ضیایی مراجعه کنید.

 

دکتر محمدرضا وحیدی دکتر جراح بینی یزد

دکتر محمدرضا وحیدی دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا وحیدی
آدرس یزد خیابان کاشانی – روبروی پارک هفتم تیر – طبقه فوقانی داروخانه دکتر ذبیحی
شماره تماس 03538277275

دکتر محمدرضا وحیدی با شماره نظام پزشکی 37652 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمدرضا وحیدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا وحیدی با شماره 03538277275 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی – روبروی پارک هفتم تیر – طبقه فوقانی داروخانه دکتر ذبیحی مراجعه کنید.

 

دکتر سید علی موسوی دکتر جراح بینی 

دکتر سید علی موسوی دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید علی موسوی
آدرس یزد خیابان کاشانی جنب بیمارستان دکتر مجیبیان کوچه قریشی ساختمان پزشکان ایران
شماره تماس 03536288008

دکتر سید علی موسوی با شماره نظام پزشکی 86411 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید علی موسوی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید علی موسوی با شماره 03536288008 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی جنب بیمارستان دکتر مجیبیان کوچه قریشی ساختمان پزشکان ایران مراجعه کنید.

 

دکتر روح اله صادق منش دکتر جراح بینی یزد

دکتر روح اله صادق منش دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر روح اله صادق منش
آدرس یزد خیابان کاشانی نرسیده به بیمارستان بهمن کوچه 49 مکتب امام بن بست اول
شماره تماس 03531380144

دکتر روح اله صادق منش با شماره نظام پزشکی 115694 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر روح اله صادق منش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر روح اله صادق منش با شماره 03531380144 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی نرسیده به بیمارستان بهمن کوچه 49 مکتب امام بن بست اول مراجعه کنید.

 

دکتر محمدحسین برادران فر دکتر جراح بینی 

دکتر محمدحسین برادران فر دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدحسین برادران فر
آدرس یزد خیابان کاشانی – ابتدای کوچه مقابل بیمارستان بهمن
شماره تماس 03536230023

دکتر محمدحسین برادران فر با شماره نظام پزشکی 29177 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدحسین برادران فر برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدحسین برادران فر با شماره 03536230023 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی – ابتدای کوچه مقابل بیمارستان بهمن مراجعه کنید.

 

دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا دکتر جراح بینی یزد

دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا
آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه مجاهد -۵۰متر بعد از آزمایشگاه بوعلی- ساختمان تخصصی گوش و حلق و بینی
شماره تماس 03537266626

دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا با شماره نظام پزشکی 40142 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا با شماره 03537266626 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه مجاهد -۵۰متر بعد از آزمایشگاه بوعلی- ساختمان تخصصی گوش و حلق و بینی مراجعه کنید.

 

دکتر مجتبی میبدیان دکتر جراح بینی 

دکتر مجتبی میبدیان دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجتبی میبدیان 
آدرس یزد خیابان فرخی، کلینیک و درمانگاه بیمارستان شهید رهنمون
شماره تماس 03536271300

دکتر مجتبی میبدیان با شماره نظام پزشکی 117295 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجتبی میبدیان برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجتبی میبدیان با شماره 03536271300 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان فرخی، کلینیک و درمانگاه بیمارستان شهید رهنمون مراجعه کنید.

 

دکتر سید محسن فانی صدرآبادی دکتر جراح بینی یزد

دکتر سید محسن فانی صدرآبادی دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محسن فانی صدرآبادی
آدرس یزد میدان آزادی – ابتدای بلوار طالقانی – کوچه منصوری
شماره تماس 03537251760

دکتر سید محسن فانی صدرآبادی با شماره نظام پزشکی 42622 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید محسن فانی صدرآبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محسن فانی صدرآبادی با شماره 03537251760 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان آزادی – ابتدای بلوار طالقانی – کوچه منصوری مراجعه کنید.

 

دکتر محسن عدالت خواه دکتر جراح بینی 

دکتر محسن عدالت خواه دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن عدالت خواه
آدرس یزد چهارراه فاطمیه – بلوار بسیچ – بلوار عاصی زاده – ساختمان پزشکان – طبقه سوم – پلاک ۳۶
شماره تماس 03536290800

دکتر محسن عدالت خواه با شماره نظام پزشکی 59544 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن عدالت خواه برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن عدالت خواه با شماره 03536290800 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد چهارراه فاطمیه – بلوار بسیچ – بلوار عاصی زاده – ساختمان پزشکان – طبقه سوم – پلاک ۳۶ مراجعه کنید.

 

دکتر محمود اویسی دکتر جراح بینی یزد

دکتر محمود اویسی دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود اویسی
آدرس یزد میدان مجاهدین – خیابان ایرانشهر – روبروی دبیرستان ایرانشهر
شماره تماس 03536263081

دکتر محمود اویسی با شماره نظام پزشکی 8279 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمود اویسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود اویسی با شماره 03536263081 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان مجاهدین – خیابان ایرانشهر – روبروی دبیرستان ایرانشهر مراجعه کنید.

 

دکتر محمد حسین دادگرنیا‌ دکتر جراح بینی 

دکتر محمد حسین دادگرنیا‌ دکتر جراح بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حسین دادگرنیا‌
آدرس یزد بلوار طالقانی- کوچه قبل از ازمایشگاه مرکزی ( کوچه گلچین ) – پلاک 8
شماره تماس 03537269990

دکتر محمد حسین دادگرنیا‌ با شماره نظام پزشکی 55087 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد حسین دادگرنیا‌ برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حسین دادگرنیا‌ با شماره 03537269990 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی- کوچه قبل از ازمایشگاه مرکزی ( کوچه گلچین ) – پلاک 8 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *