بهترین دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

بهترین دکتر گوش و حلق و بینی گرگان در تشخیص و درمان اختلالات مربوط به گوش، حلق و بینی نقش بسیار مهمی داشته و توانایی تشخیص و درمان انواع بیماری‌ های گوش، حلقی و بینی را دارد. متخصصین گوش،حلق و بینی می‌ توانند به شما در مواردی مانند عفونت‌ های گوش، سر و گلو، بیماری‌ های التهابی حلق و بینی، آلرژی‌ها نسبت به عوامل محیطی، پلیپ‌ های بینی و سایر مشکلات مربوط به این سیستم‌ ها کمک کنند.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین متخصصین حلق و بینی گرگان خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر گوش،حلق و بینی گرگان

◀ دکتر رضا غفاری دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

دکتر رضا غفاری دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا غفاری
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 18 – مجتمع پزشکی دکتر شیرافکن – طبقه اول
شماره تماس 01732254482

دکتر رضا غفاری با شماره نظام پزشکی 79123 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا غفاری برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا غفاری با شماره 01732254482 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 18 – مجتمع پزشکی دکتر شیرافکن – طبقه اول مراجعه کنید.

◀ دکتر هادی خرم دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر هادی خرم دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر هادی خرم
آدرس گرگان عدالت ۱۱ ، مجتمع پارس
شماره تماس 01732357188

دکتر هادی خرم با شماره نظام پزشکی 116786 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر هادی خرم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر هادی خرم با شماره 01732357188 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت ۱۱ ، مجتمع پارس مراجعه کنید.

◀ دکتر معصومه اسلامی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

دکتر معصومه اسلامی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه اسلامی
آدرس گرگان عدالت ۱۹ ، مجتمع مهرگان ، واحد ۲۲
شماره تماس 01732331015

دکتر معصومه اسلامی با شماره نظام پزشکی 127515 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر معصومه اسلامی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه اسلامی با شماره 01732331015 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت ۱۹ ، مجتمع مهرگان ، واحد ۲۲ مراجعه کنید.

◀ دکتر محمدرضا عقیلی دکتر گوش و حلق و بینی

دکتر محمدرضا عقیلی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا عقیلی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – ساختمان سینا
شماره تماس 01732239307

دکتر محمدرضا عقیلی با شماره نظام پزشکی 34182 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا عقیلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا عقیلی با شماره 01732239307 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – ساختمان سینا مراجعه کنید.

◀ دکتر شیما گلدسته دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

دکتر شیما گلدسته دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیما گلدسته
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، انتهای عدالت 13، ساختمان آرمان، طبقه 1، واحد 9
شماره تماس 01732261220

دکتر شیما گلدسته با شماره نظام پزشکی 70118 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شیما گلدسته برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیما گلدسته با شماره 01732261220 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، انتهای عدالت 13، ساختمان آرمان، طبقه 1، واحد 9 مراجعه کنید.

◀ دکتر حمیدرضا روحی دکتر گوش و حلق و بینی

دکتر حمیدرضا روحی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا روحی
آدرس گرگان جنب خیابان عدالت 24، بالای بانک پاسارگاد، طبقه 3
شماره تماس 01732320688

دکتر حمیدرضا روحی با شماره نظام پزشکی 93366 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمیدرضا روحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا روحی با شماره 01732320688 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان جنب خیابان عدالت 24، بالای بانک پاسارگاد، طبقه 3 مراجعه کنید.

◀ دکتر محمدحسین تازیکی بالا جلینی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

دکتر محمدحسین تازیکی بالا جلینی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدحسین تازیکی بالا جلینی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر -عدالت 13 – ساختمان قائم – طبقه3
شماره تماس 01732235985

دکتر محمدحسین تازیکی با شماره نظام پزشکی 33963 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدحسین تازیکی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدحسین تازیکی با شماره 01732235985 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر -عدالت 13 – ساختمان قائم – طبقه 3 مراجعه کنید.

◀ دکتر محمدمهدی رستمی دکتر گوش و حلق و بینی

 دکتر محمدمهدی رستمی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدمهدی رستمی
آدرس گرگان عدالت 14 – مجتمع باران – طبقه پنجم
شماره تماس 01732336881

دکتر محمدمهدی رستمی با شماره نظام پزشکی 42621 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدمهدی رستمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدمهدی رستمی با شماره 01732336881 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 14 – مجتمع باران – طبقه پنجم مراجعه کنید.

◀ دکتر سید مفید امیر لطیفی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

دکتر سید مفید امیر لطیفی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مفید امیر لطیفی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – پاساژ ولیعصر – طبقه اول
شماره تماس 01732329498

دکتر سید مفید امیر لطیفی با شماره نظام پزشکی 13451 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید مفید امیر لطیفی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مفید امیر لطیفی با شماره 01732329498 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – پاساژ ولیعصر – طبقه اول مراجعه کنید.

◀ دکتر مسعود مالی دکتر گوش و حلق و بینی

دکتر مسعود مالی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود مالی
آدرس گرگان عدالت7 – ساختمان میر داماد – طبقه دوم
شماره تماس 01732245647

دکتر مسعود مالی با شماره نظام پزشکی 58013 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مسعود مالی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود مالی با شماره 01732245647 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت7 – ساختمان میر داماد – طبقه دوم مراجعه کنید.

◀ دکتر رسول قاسمی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

دکتر رسول قاسمی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رسول قاسمی
آدرس گرگان خیابان 5 آذر – پاساژ بهارستان
شماره تماس 01732237326

دکتر رسول قاسمی با شماره نظام پزشکی 14453 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رسول قاسمی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر رسول قاسمی با شماره 01732237326 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان 5 آذر – پاساژ بهارستان مراجعه کنید.

◀ دکتر سیدحسن حسینی خواه منشادی دکتر گوش و حلق و بینی

دکتر سیدحسن حسینی خواه منشادی دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدحسن حسینی خواه منشادی
آدرس گرگان عدالت36-نبش کوچه مبراب-ساختمان آذر
شماره تماس 01732325270

دکتر سیدحسن حسینی خواه منشادی با شماره نظام پزشکی 30402 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیدحسن حسینی خواه منشادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدحسن حسینی خواه منشادی با شماره 01732325270 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت36-نبش کوچه مبراب-ساختمان آذر مراجعه کنید.

 

علل مراجعه به دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

بسیاری از افراد به دکتر گوش و حلق و بینی گرگان مراجعه می‌ کنند به دلیل مشکلات مختلفی که در این بخش‌ ها تجربه می‌ کنند. برخی از علل مراجعه شامل موارد زیر است:

1. مشکلات گوش

  • عفونت‌ های گوش
  • نقص شنوایی
  • درد و التهاب گوش
  • قطعی در شنوایی
  • ترشحات گوش

2. مشکلات حلق

  • عفونت‌ های حلق و لوزه‌ ها
  • درد و التهاب حلق
  • سرفه مداوم
  • خونریزی حلق

3. مشکلات بینی

  • عفونت‌ های بینی
  • عطسه مکرر
  • بوی نامطبوع در بینی
  • ناراحتی در نفس کشیدن
  • انسداد بینی

علائم مراجعه به دکتر گوش و حلق و بینی گرگان

نشانه‌ هایی که ممکن است نیاز به مراجعه به دکتر گوش و حلق و بینی را نشان دهند عبارتند از:

  • درد شدید گوش
  • سرگیجه و عدم تعادل
  • کاهش شنوایی
  • ترشحات غیرعادی عادی از گوش
  • درد و خارش شدید در حلق
  • سختی در بلعیدن
  • تغییر رنگ صدا
  • زخم‌ ها و ضایعات در حلق
  • تنفس مشکل‌ دار از طریق بینی
  • خونریزی متناوب از بینی
  • درد و خارش در ناحیه بینی
  • انسداد کامل بینی

خصوصیات و وظایف دکتر گوش و حلق و بینی

دکتر گوش و حلق و بینی گرگان باید برخی از خصوصیات و وظایف را برآورده کند تا به عنوان یک متخصص معتبر در این زمینه شناخته شود. برخی از این خصوصیات و وظایف عبارتند از:

1. تشخیص و درمان بیماری‌ ها : دکتر گوش و حلق و بینی باید بتواند مشکلات مختلف گوش، حلق و بینی را تشخیص داده و راه‌ های درمانی مناسب را پیشنهاد کند.

2. انجام عمل جراحی : دکتر گوش و حلق و بینی می‌ تواند در صورت لزوم، عمل جراحی در بخش‌ های گوش، حلق و بینی را انجام دهد.

3. مشاوره و آموزش بیماران : دکتر باید بتواند به بیماران خود مشاوره و آموزش لازم را درباره رفع مشکلات گوش، حلق و بینی ارائه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *