بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد

اگر بدنبال بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد هستید ، در این مطلب لیستی از بهترین متخصصین گوش،حلق و بینی یزد را برای شما قرار دادیم.

دکتر گوش، حلق و بینی یکی از تخصص‌ های پزشکی مهم است که به درمان مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی می‌ پردازد. اگر با مشکلاتی همچون سرفه مزمن، عفونت گوش، ضعف شنوایی یا مشکلات بینی روبرو بوده و در شهر یزد ساکن هستید،مراجعه به بهترین دکتر گوش، حلق و بینی یزد بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بهترین دکتر گوش، حلق و بینی یزد

دکتر محمد حسین دادگرنیا دکتر گوش و حلق و بینی یزد

دکتر محمد حسین دادگرنیا دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حسین دادگرنیا
آدرس یزد بلوار طالقانی- کوچه قبل از ازمایشگاه مرکزی ( کوچه گلچین ) – پلاک 8
شماره تماس 03537269990

دکتر محمد حسین دادگرنیا با شماره نظام پزشکی 55087 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد حسین دادگرنیا برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حسین دادگرنیا با شماره 03537269990 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی- کوچه قبل از ازمایشگاه مرکزی ( کوچه گلچین ) – پلاک 8 مراجعه کنید.

دکتر محسن عدالت خواه دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر محسن عدالت خواه دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن عدالت خواه 
آدرس یزد چهارراه فاطمیه – بلوار بسیچ – بلوار عاصی زاده – ساختمان پزشکان – طبقه سوم – پلاک ۳۶
شماره تماس 03536290800

دکتر محسن عدالت خواه با شماره نظام پزشکی 59544 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن عدالت خواه برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن عدالت خواه با شماره 03536290800 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد چهارراه فاطمیه – بلوار بسیچ – بلوار عاصی زاده – ساختمان پزشکان – طبقه سوم – پلاک ۳۶ مراجعه کنید.

دکتر سعید عتیقه چی دکتر گوش و حلق و بینی یزد

دکتر سعید عتیقه چی دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید عتیقه چی
آدرس یزد بلوار طالقانی – بعد از آزمایشگاه مرکزی – کوچه شهید زمانی
شماره تماس 03537332020

دکتر سعید عتیقه چی با شماره نظام پزشکی 85418 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سعید عتیقه چی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید عتیقه چی با شماره 03537332020 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – بعد از آزمایشگاه مرکزی – کوچه شهید زمانی مراجعه کنید.

دکتر سید محسن فانی صدرآبادی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر سید محسن فانی صدرآبادی دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محسن فانی صدرآبادی
آدرس یزد میدان آزادی – ابتدای بلوار طالقانی – کوچه منصوری
شماره تماس 03537251760

دکتر سید محسن فانی صدرآبادی با شماره نظام پزشکی 42622 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محسن فانی صدرآبادی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محسن فانی صدرآبادی با شماره 03537251760 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان آزادی – ابتدای بلوار طالقانی – کوچه منصوری مراجعه کنید.

دکتر مجتبی میبدیان دکتر گوش و حلق و بینی یزد

دکتر مجتبی میبدیان دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجتبی میبدیان
آدرس یزد خیابان فرخی، کلینیک و درمانگاه بیمارستان شهید رهنمون
شماره تماس 03536271300

دکتر مجتبی میبدیان با شماره نظام پزشکی 117295 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مجتبی میبدیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجتبی میبدیان با شماره 03536271300 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان فرخی، کلینیک و درمانگاه بیمارستان شهید رهنمون مراجعه کنید.

دکتر حامد هاتفی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر حامد هاتفی دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حامد هاتفی
آدرس یزد میدان معلم بلوار شهید پاکنژاد- بعد از هتل بهاره – ابتدا کوچه جواد الئمه
شماره تماس 03538254865

دکتر حامد هاتفی با شماره نظام پزشکی 36334 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حامد هاتفی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حامد هاتفی با شماره 03538254865 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان معلم بلوار شهید پاکنژاد- بعد از هتل بهاره – ابتدا کوچه جواد الئمه مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا وحیدی دکتر گوش و حلق و بینی یزد

دکتر محمدرضا وحیدی دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا وحیدی
آدرس یزد خیابان کاشانی – روبروی پارک هفتم تیر – طبقه فوقانی داروخانه دکتر ذبیحی
شماره تماس 03538277275

دکتر محمدرضا وحیدی با شماره نظام پزشکی 37652 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا وحیدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا وحیدی با شماره 03538277275 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی – روبروی پارک هفتم تیر – طبقه فوقانی داروخانه دکتر ذبیحی مراجعه کنید.

دکتر سید علی موسوی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر سید علی موسوی دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید علی موسوی
آدرس یزد خیابان کاشانی جنب بیمارستان دکتر مجیبیان کوچه قریشی ساختمان پزشکان ایران
شماره تماس 03536288008

دکتر سید علی موسوی با شماره نظام پزشکی 86411 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید علی موسوی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید علی موسوی با شماره 03536288008 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی جنب بیمارستان دکتر مجیبیان کوچه قریشی ساختمان پزشکان ایران مراجعه کنید.

دکتر روح اله صادق منش دکتر گوش و حلق و بینی یزد

دکتر روح اله صادق منش دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر روح اله صادق منش
آدرس یزد خیابان کاشانی نرسیده به بیمارستان بهمن کوچه 49 مکتب امام بن بست اول
شماره تماس 03531380144

دکتر روح اله صادق منش با شماره نظام پزشکی 115694 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر روح اله صادق منش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر روح اله صادق منش با شماره 03531380144 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی نرسیده به بیمارستان بهمن کوچه 49 مکتب امام بن بست اول مراجعه کنید.

دکتر محمدحسین برادران فر دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر محمدحسین برادران فر دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدحسین برادران فر 
آدرس یزد خیابان کاشانی – ابتدای کوچه مقابل بیمارستان بهمن
شماره تماس 03536230023

دکتر محمدحسین برادران فر با شماره نظام پزشکی 29177 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدحسین برادران فر برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدحسین برادران فر با شماره 03536230023 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی – ابتدای کوچه مقابل بیمارستان بهمن مراجعه کنید.

دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا دکتر گوش و حلق و بینی یزد

دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا
آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه مجاهد -۵۰متر بعد از آزمایشگاه بوعلی- ساختمان تخصصی گوش و حلق و بینی
شماره تماس 03537266626

دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا با شماره نظام پزشکی 40142 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعلیرضا حاجی میرزا با شماره 03537266626 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه مجاهد -۵۰متر بعد از آزمایشگاه بوعلی- ساختمان تخصصی گوش و حلق و بینی مراجعه کنید.

دکتر عباسعلی رحمانی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر عباسعلی رحمانی دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباسعلی رحمانی
آدرس یزد بلوار طالقانی کوچه مجاهد . جنب آزمایشگاه بوعلی . ساختمان پزشکان امیر.طبقه سوم
شماره تماس 03531380113

دکتر عباسعلی رحمانی با شماره نظام پزشکی 33710 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عباسعلی رحمانی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباسعلی رحمانی با شماره 03531380113 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی کوچه مجاهد . جنب آزمایشگاه بوعلی . ساختمان پزشکان امیر.طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا شیرغلامی دکتر گوش و حلق و بینی یزد

دکتر محمدرضا شیرغلامی دکتر گوش و حلق و بینی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا شیرغلامی
آدرس یزد پاکنژاد، بین جواد الائمه و زهره
شماره تماس 03535285366

دکتر محمدرضا شیرغلامی با شماره نظام پزشکی  ش-1015 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا شیرغلامی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا شیرغلامی با شماره 03535285366 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد پاکنژاد، بین جواد الائمه و زهره مراجعه کنید.

 

دلایل مراجعه به دکتر گوش،حلق و بینی یزد

1. درمان مشکلات گوش

اگر به مشکلاتی مانند درد گوش، عفونت گوش یا عدم توازن در شنوایی مبتلا هستید، دکتر گوش، حلق و بینی یزد با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش‌ های تشخیصی مدرن به شما کمک خواهد کرد. با تجربه و دانش عمیق خود، دکتر گوش، حلق و بینی یزد به سرعت مشکل شما را تشخیص داده و برای درمان آن بهترین روش را پیشنهاد خواهد داد.

2. رفع مشکلات حلق

اگر مشکلاتی مانند درد و خارش حلق، خس خس خارجی و یا سختی در بلعیدن دارید، دکتر گوش، حلق و بینی آماده است تا به شما کمک کند. با استفاده از روش‌ های تشخیصی دقیق، دکتر گوش، حلق و بینی علت مشکل حلقی شما را مشخص می‌ کند و برای رفع آن برنامه درمانی مناسب را برای شما تجویز می‌ کند.

3. درمان مشکلات بینی

اگر مشکلاتی همچون آب ریزش بینی، عفونت بینی، سرفه مزمن و یا سر و صدا در نفس کشیدن دارید، دکتر گوش، حلق و بینی بهترین متخصص برای شماست. با استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته و روش‌ های جراحی بروز، دکتر گوش، حلق و بینی یزد به سرعت علت مشکل شما را تشخیص داده و برنامه درمانی مناسب را به شما توصیه خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *