بهترین دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر گوش و حلق و بینی همدان یکی از متخصصان پزشکی است که درمان و مراقبت از بیماری‌ ها و مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را برعهده داشته با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دانش علمی خود، برای تشخیص و درمان بیماری‌ های مختلف این سه عضو بسیار حساس بدن اقدام می‌ کند.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین پزشکان گوش،حلق و بینی شهر همدان خواهیم پرداخت.لیست زیر توسط مشاهده نظرات بیماران و بررسی سوابق درمانی پزشکان ایجاد شده است.

بهترین دکتر گوش،حلق و بینی همدان

◀ دکتر حسن روغنی دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر حسن روغنی دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن روغنی
آدرس همدان خیابان بوعلی – مجتمع پزشکی دی – طبقه اول
شماره تماس 08132526226

دکتر حسن روغنی با شماره نظام پزشکی 51936 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن روغنی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن روغنی با شماره 08132526226 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – مجتمع پزشکی دی – طبقه اول مراجعه کنید.

◀ دکتر محمد شایانی نسب دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر محمد شایانی نسب دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد شایانی نسب
آدرس همدان بین آرامگاه و میدان دانشگاه – برج آرین
شماره تماس 08132512080

دکتر محمد شایانی نسب با شماره نظام پزشکی 68105 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد شایانی نسب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد شایانی نسب با شماره 08132512080 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان بین آرامگاه و میدان دانشگاه – برج آرین مراجعه کنید.

◀ دکتر محمد حسین شیری دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر محمد حسین شیری دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حسین شیری
آدرس همدان دور میدان آرامگاه
شماره تماس 08132521700

دکتر محمد حسین شیری با شماره نظام پزشکی 10347 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد حسین شیری برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حسین شیری با شماره 08132521700 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان دور میدان آرامگاه مراجعه کنید.

◀ دکتر فتح اله بهنود دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر فتح اله بهنود دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فتح اله بهنود
آدرس همدان چهارراه پاستور – ابتدای کوچه شهیداجاقی – روبروی ساختمان بنیاد شهید
شماره تماس 08138251785

دکتر فتح اله بهنود با شماره نظام پزشکی 18037 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فتح اله بهنود مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فتح اله بهنود با شماره 08138251785 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان چهارراه پاستور – ابتدای کوچه شهیداجاقی – روبروی ساختمان بنیاد شهید مراجعه کنید.

◀ دکتر امیرحسین جنابی دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر امیرحسین جنابی دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین جنابی
آدرس همدان خیابان جهان نما، ساختمان پزشکان شهباز، طبقه همکف، واحد 5
شماره تماس 08138240766

دکتر امیرحسین جنابی با شماره نظام پزشکی 71571 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیرحسین جنابی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین جنابی با شماره 08138240766 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان جهان نما، ساختمان پزشکان شهباز، طبقه همکف، واحد 5 مراجعه کنید.

◀ دکتر هدا جعفری معز دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر هدا جعفری معز دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر هدا جعفری معز 
آدرس همدان آرامگاه بوعلی،ابتدای پیاده راه بوعلی،ساختمان پزشکان شماره ۱ طبقه دوم
شماره تماس 08132522553

دکتر هدا جعفری معز با شماره نظام پزشکی 120557 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر هدا جعفری معز مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر هدا جعفری معز با شماره 08132522553 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان آرامگاه بوعلی،ابتدای پیاده راه بوعلی،ساختمان پزشکان شماره ۱ طبقه دوم مراجعه کنید.

◀ دکتر شروین شیری دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر شروین شیری دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شروین شیری
آدرس همدان میدان آرامگاه – ساختمان نور
شماره تماس 08132526886

دکتر شروین شیری با شماره نظام پزشکی 103799 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شروین شیری برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شروین شیری با شماره 08132526886 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان آرامگاه – ساختمان نور مراجعه کنید.

◀ دکتر فرناز هاشمیان دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر فرناز هاشمیان دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرناز هاشمیان
آدرس همدان میدان رسالت – بلوار شهید مطهری بیمارستان بعثت
شماره تماس 08132640033

دکتر فرناز هاشمیان با شماره نظام پزشکی 39147 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرناز هاشمیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرناز هاشمیان با شماره 08132640033 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان رسالت – بلوار شهید مطهری بیمارستان بعثت مراجعه کنید.

◀ دکتر حمید رضا روزی طلب دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر حمید رضا روزی طلب دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید رضا روزی طلب
آدرس همدان اول خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان شماره یک
شماره تماس 08132518403

دکتر حمید رضا روزی طلب با شماره نظام پزشکی 70871 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید رضا روزی طلب برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید رضا روزی طلب با شماره 08132518403 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان اول خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان شماره یک مراجعه کنید.

◀ دکتر سمیه دامادی دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر سمیه دامادی دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه دامادی
آدرس همدان خیابان جهان نما.جنب داروخانه لقمان.ساختمان پزشکان شهباز.واحد ۱۴
شماره تماس 08138240736

دکتر سمیه دامادی با شماره نظام پزشکی 120094 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سمیه دامادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه دامادی با شماره 08138240736 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان جهان نما.جنب داروخانه لقمان.ساختمان پزشکان شهباز.واحد ۱۴ مراجعه کنید.

◀ دکتر فرهاد فراهانی‌ دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر فرهاد فراهانی‌ دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد فراهانی‌
آدرس همدان بیمارستان تخصصی بعثت
شماره تماس 08132521512

دکتر فرهاد فراهانی‌ با شماره نظام پزشکی 29602 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرهاد فراهانی‌ برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد فراهانی‌ با شماره 08132521512 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان بیمارستان تخصصی بعثت مراجعه کنید.

◀ دکتر محمدرضا جمالپور دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر محمدرضا جمالپور دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا جمالپور
آدرس همدان خیابان میرزاد عشقی – چهارراه پاستور – برج پاستور – طبقه 3 – واحد 9
شماره تماس 08138269200

دکتر محمدرضا جمالپور با شماره نظام پزشکی 75842 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا جمالپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا جمالپور با شماره 08138269200 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان میرزاد عشقی – چهارراه پاستور – برج پاستور – طبقه 3 – واحد 9 مراجعه کنید.

◀ دکتر سید محسن موسوی دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر سید محسن موسوی دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محسن موسوی
آدرس همدان خیابان بو علی، پاساژ شهر شب
شماره تماس 08132510987

دکتر سید محسن موسوی با شماره نظام پزشکی 20947 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محسن موسوی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محسن موسوی با شماره 08132510987 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بو علی، پاساژ شهر شب مراجعه کنید.

◀ دکتر مهسا شیرزادی دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر مهسا شیرزادی دکتر گوش و حلق و بینی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهسا شیرزادی
آدرس همدان خیابان بوعلی جنب پاساژ بهمنیان ساختمان پزشکان ایران کلینیک تخصصی سنجش شنوایی و تجویز سمعک هگمتانه
شماره تماس 08132516087

دکتر مهسا شیرزادی با شماره نظام پزشکی  ش-2176 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهسا شیرزادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهسا شیرزادی با شماره 08132516087 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی جنب پاساژ بهمنیان ساختمان پزشکان ایران کلینیک تخصصی سنجش شنوایی و تجویز سمعک هگمتانه مراجعه کنید.

 

خدمات ارائه شده توسط دکتر گوش و حلق و بینی همدان

دکتر گوش و حلق و بینی همدان مجموعه‌ ای از خدمات پزشکی و مشاوره‌ ای را در زمینه‌ های گوش، حلق و بینی ارائه می‌ دهد. این خدمات شامل موارد زیر می‌ شود:

1. بررسی و تشخیص بیماری‌ های گوش، حلق و بینی

پزشک گوش و حلق و بینی ابتدا با انجام بررسی دقیق و جامع، به تشخیص صحیح بیماری و مشکلات گوش، حلق و بینی می‌ پردازد. این تشخیص شامل استفاده از تجهیزات پزشکی مدرن و دانش و تجربه لازم در این زمینه می‌ باشد.

2. درمان و عمل جراحی

بعد از تشخیص بیماری، دکتر به درمان مناسب و در صورت نیاز انجام عمل جراحی می‌ پردازد. با استفاده از تکنیک‌ های پیشرفته و روش‌ های مدرن، پزشک به بیماران کمک می‌ کند تا از طریق درمان مناسب بهبود یابند.

3. مشاوره و راهنمایی

دکتر گوش و حلق و بینی به عنوان متخصصان حوزه گوش، حلق و بینی، به بیماران خود مشاوره و راهنمایی لازم را ارائه می‌ دهد. این مشاوره شامل توضیحات دقیق درباره بیماری، راه‌ های پیشگیری و درمان مناسب می‌ باشد.

بیماری های شایعی که دکتر گوش و حلق و بینی همدان درمان می‌ کند

سینوزیت : سینوزیت یکی از شایع‌ ترین بیماری‌ هایی است که توسط دکتر گوش و حلق و بینی درمان می‌ شود. در این بیماری، بخش‌ های مختلف سینوس‌ ها، که ترشحات را دریافت و خروجی آن‌ ها را تسهیل می‌ کنند،دچار التهاب می شوند. علایم سینوزیت شامل درد سر و صورت، ترشحات بینی، خستگی و عدم راحتی در تنفس است. دکتر گوش و حلق و بینی معمولاً با استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ ها و آنتی‌ الرژیک‌ ها درمان سینوزیت را آغاز می‌ کند. در موارد شدیدتر، ممکن است نیاز به مداخله جراحی و انجام سینوسکوپی باشد.

آدنوئید : آدنوئید یک بیماری مرتبط با لوزه‌ ها است که ممکن است به مشکلات تنفسی و خفقان در بیماران منجر شود. دکتر گوش و حلق و بینی همدان با استفاده از روش‌ های مختلف درمانی مانند داروها، تغییرات در سبک زندگی و در صورت لزوم، جراحی، به درمان آدنوئید می‌ پردازد.

سرماخوردگی مکرر : سرماخوردگی مکرر یک مشکل متداول است که بسیاری از افراد با آن روبرو می‌ شوند. دکتر گوش و حلق و بینی می‌ تواند بیماران را در درک علت این مشکل کمک کند و راهنمایی‌ های لازم برای جلوگیری از سرماخوردگی مکرر ارائه دهد. همچنین، اگر سرماخوردگی مکرر معضلی مزمن برای فرد باشد، دکتر می‌ تواند درمان‌ های خاصی نظیر مصرف داروها، استفاده از واکسن‌ ها و توصیه‌ های سبک زندگی مناسب را پیشنهاد دهد.

تومورهای گوش و حلق و بینی : دکتر گوش و حلق و بینی همدان نیز متخصص در تشخیص و درمان تومورهای گوش و حلق و بینی است. این تومورها می‌ توانند خوش‌خیم یا بدخیم باشند و بسته به نوع و مرحله بیماری، روش‌ های مختلف درمانی برای رفع مشکل انتخاب می‌ شوند. در برخی موارد، جراحی جهت برداشت تومور و درمان شیمی‌ درمانی و رادیوتراپی نیز ممکن است لازم باشد. دکتر گوش و حلق و بینی با تجربه و تخصص خود، امکانات لازم برای مراقبت از بیماران با تومورهای گوش و حلق و بینی را فراهم می‌ کند.

برونشیت مزمن : برونشیت مزمن یک بیماری التهابی است که با عوارضی نظیر سختی تنفس، سرفه مزمن و ترشحات بینی و حلق همراه است. دکتر گوش و حلق و بینی می‌ تواند با استفاده از داروها و تغییر در سبک زندگی بیمار، بهبودی قابل توجهی در وضعیت برونشیت مزمن را برای بیماران به ارمغان بیاورد. همچنین، برخی موارد نیاز به تجویز درمان‌ های جایگزین مانند فیزیوتراپی نیز ممکن است و دکتر معالج می‌ تواند در این خصوص راهنمایی لازم را ارائه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *