بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

دکتر گوش و حلق و بینی یکی از تخصص‌ های پزشکی مهم است که به درمان اختلالات مربوط به گوش، حلق، و بینی می‌ پردازد. مراجعه به پزشک گوش،حلق و بینی برای حفظ سلامتی و بهبود کیفیت زندگی بسیار اهمیت دارد.

مراجعه به دکتر گوش و حلق و بینی اهواز به منظور بهبود کیفیت شنوایی ، رفع مشکلات تنفسی ،تشخیص و درمان بیماری‌های مربوط به حلق و بینی و حفظ سلامتی عمومی انجام می شود.در ادامه این مطلب به معرفی بهترین دکتر گوش،حلق و بینی اهواز خواهیم پرداخت :

بهترین دکتر گوش، حلق و بینی اهواز

◀ دکتر ایمان محمدی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

دکتر ایمان محمدی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایمان محمدی
آدرس اهواز کیانپارس _ خیابان پهلوان شرقی _ ساختمان جامجم _ طبقه 13 _ واحد 2
شماره تماس 06191011770

دکتر ایمان محمدی با شماره نظام پزشکی 148932 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ایمان محمدی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایمان محمدی با شماره 06191011770 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس _ خیابان پهلوان شرقی _ ساختمان جامجم _ طبقه 13 _ واحد 2 مراجعه کنید.

◀ دکتر اسما طرفی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر اسما طرفی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسما طرفی
آدرس اهواز خیابان پهلوان شرقی مجتمع جام جم طبقه ۵واحد ۲
شماره تماس 09030231413

دکتر اسما طرفی با شماره نظام پزشکی 145087 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسما طرفی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسما طرفی با شماره 09030231413 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان پهلوان شرقی مجتمع جام جم طبقه ۵واحد ۲ مراجعه کنید.

◀ دکتر مینو مددی نیا دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

دکتر مینو مددی نیا دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینو مددی نیا
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 6شرقی – مجتمع پارسا – طبقه دوم
شماره تماس 06133922249

دکتر مینو مددی نیا با شماره نظام پزشکی 56183 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مینو مددی نیا برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مینو مددی نیا با شماره 06133922249 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 6شرقی – مجتمع پارسا – طبقه دوم مراجعه کنید.

◀ دکتر سید محمد موسوی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر سید محمد موسوی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد موسوی
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان غربی، نبش خرداد، مجتمع ابوعلی سینا، طبقه اول ، واحد 5
شماره تماس 06132221161

دکتر سید محمد موسوی با شماره نظام پزشکی 27132 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محمد موسوی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد موسوی با شماره 06132221161 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان غربی، نبش خرداد، مجتمع ابوعلی سینا، طبقه اول ، واحد 5 مراجعه کنید.

◀ دکتر مهیار ملکی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

دکتر مهیار ملکی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهیار ملکی 
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع سینوهه – طبقه 5
شماره تماس 06133732034

دکتر مهیار ملکی با شماره نظام پزشکی 124022 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهیار ملکی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهیار ملکی با شماره 06133732034 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع سینوهه – طبقه 5 مراجعه کنید.

◀ دکتر شهره نوروزی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر شهره نوروزی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهره نوروزی
آدرس اهواز کیانپارس – فلکه دوم ،پهلوان غربی فاز 1 – مجتمع پزشکی ستایش
شماره تماس 06133768130

دکتر شهره نوروزی با شماره نظام پزشکی 117815 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهره نوروزی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهره نوروزی با شماره 06133768130 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – فلکه دوم ،پهلوان غربی فاز 1 – مجتمع پزشکی ستایش مراجعه کنید.

◀ دکتر علی حجاری دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

دکتر علی حجاری دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی حجاری
آدرس اهواز خیابان نادری، خیابان کتانباف جنوبی، مجتمع پزشکی سینا، طبقه سوم
شماره تماس 09389385025

دکتر علی حجاری با شماره نظام پزشکی 74263 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی حجاری برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی حجاری با شماره 09389385025 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان نادری، خیابان کتانباف جنوبی، مجتمع پزشکی سینا، طبقه سوم مراجعه کنید.

◀ دکتر مهران جوریز دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر مهران جوریز دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهران جوریز
آدرس اهواز کیانپارس ۱۲ غربی ساختمان سپید واحد ۲۰۱
شماره تماس 06133916212

دکتر مهران جوریز با شماره نظام پزشکی 100008 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهران جوریز برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهران جوریز با شماره 06133916212 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس ۱۲ غربی ساختمان سپید واحد ۲۰۱ مراجعه کنید.

◀ دکتر عاطفه خالقی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

دکتر عاطفه خالقی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عاطفه خالقی
آدرس اهواز گلستان،خیابان فروردین.بین دی و بهمن.ساختمان پزشکان سما.طبقه دوم
شماره تماس 09376653153

دکتر عاطفه خالقی با شماره نظام پزشکی 130636 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عاطفه خالقی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عاطفه خالقی با شماره 09376653153 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز گلستان،خیابان فروردین.بین دی و بهمن.ساختمان پزشکان سما.طبقه دوم مراجعه کنید.

◀ دکتر مریم کردونی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر مریم کردونی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم کردونی
آدرس اهواز کیانپارس خیابان 5شرقی مجتمع تابان طبقه 6
شماره تماس 09303837273

دکتر مریم کردونی با شماره نظام پزشکی 111855 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم کردونی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم کردونی با شماره 09303837273 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خیابان 5شرقی مجتمع تابان طبقه 6 مراجعه کنید.

◀ دکتر مظفر سرافراز دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

دکتر مظفر سرافراز دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مظفر سرافراز
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 2 شرقی – مجتمع تشریفات – طبقه 11
شماره تماس 06133920870

دکتر مظفر سرافراز با شماره نظام پزشکی 38442 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مظفر سرافراز برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مظفر سرافراز با شماره 06133920870 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 2 شرقی – مجتمع تشریفات – طبقه 11 مراجعه کنید.

◀ دکتر حسن آب شیرینی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر حسن آب شیرینی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن آب شیرینی
آدرس اهواز خیابان نادری – مجتمع ابوالفضل
شماره تماس 06132210613

دکتر حسن آب شیرینی با شماره نظام پزشکی 21543 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن آب شیرینی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن آب شیرینی با شماره 06132210613 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان نادری – مجتمع ابوالفضل مراجعه کنید.

◀ دکتر عبدالکریم مکرمی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

دکتر عبدالکریم مکرمی دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالکریم مکرمی
آدرس اهواز خیابان سلمان فارسی – نبش حافظ – مجتمع پزشکی 101 – طبقه دوم
شماره تماس 06132216227

دکتر عبدالکریم مکرمی با شماره نظام پزشکی 24607 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبدالکریم مکرمی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالکریم مکرمی با شماره 06132216227 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان سلمان فارسی – نبش حافظ – مجتمع پزشکی 101 – طبقه دوم مراجعه کنید.

◀ دکتر سهیلا نیک اخلاق دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر سهیلا نیک اخلاق دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سهیلا نیک اخلاق
آدرس اهواز خیابان 24 متری – خیابان شریف زاده – نبش نظام وفا – کلینیک گوش و حلق و بینی تبسم
شماره تماس 06132926840

دکتر سهیلا نیک اخلاق با شماره نظام پزشکی 28017 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سهیلا نیک اخلاق برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سهیلا نیک اخلاق با شماره 06132926840 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان 24 متری – خیابان شریف زاده – نبش نظام وفا – کلینیک گوش و حلق و بینی تبسم مراجعه کنید.

◀ دکتر مجید حسین زاده داداش دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

دکتر مجید حسین زاده داداش دکتر گوش و حلق و بینی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید حسین زاده داداش
آدرس اهواز کیانپارس – میهن شرقی – مجتمع پزشگی میهن – طبقه 2 – واحد 4
شماره تماس 06133330896

دکتر مجید حسین زاده داداش با شماره نظام پزشکی 19061 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید حسین زاده داداش برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید حسین زاده داداش با شماره 06133330896 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – میهن شرقی – مجتمع پزشگی میهن – طبقه 2 – واحد 4 مراجعه کنید.

 

چه زمانی به دکتر گوش و حلق و بینی اهواز مراجعه کنیم ؟

زمان بروز مشکلات گوش
مشکلات گوش ممکن است در هر زمانی رخ دهند، اما برخی موارد نیاز به مراجعه فوری دارند. اگر شما به هر گونه درد یا سرگیجه شدید در گوش خود مبتلا شدید، باید بلافاصله به دکتر متخصص مراجعه کنید. همچنین، در صورت بروز عفونت، خروج مایع از گوش، کاهش شنوایی یا هر گونه تغییر در شکل گوش، بهتر است به صورت سریعا به دکتر گوش و حلق و بینی مراجعه کنید.

زمان بروز مشکلات حلق و بینی
مشکلات حلق و بینی ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شوند. از جمله شایع‌ترین مشکلات حلق و بینی می‌ توان به التهاب حلق، سینوزیت، آنتروآنتیت و آدنوئید‌ها اشاره کرد. اگر شما دچار علائمی مانند درد حلق شدید، سرفه مداوم، آبریزش مخاط یا خون، سرگیجه یا بینایی غیرطبیعی هستید، بهتر است به طور سریع به دکتر گوش و حلق و بینی مراجعه کنید.

دکتر گوش ، حلق و بینی اهواز چه بیماری هایی را درمان می کند

بیماری‌های گوش

آکوستیک نوروما
آکوستیک نوروما یک توده نیمکره‌ ای است که می‌ تواند به گوش که در آن ناحیه‌ های شنوایی و تعادلی قرار دارند، آسیب برساند. دکتر گوش و حلق و بینی می‌ تواند با استفاده از روش‌ های جراحی و درمانی مناسب به بیماران کمک کند.

سرگیجه
سرگیجه علامت عارضه‌ ای است که می‌ تواند ناشی از مشکلات در گوش، حلق و بینی باشد. دکتر گوش و حلق و بینی می‌ تواند با تشخیص صحیح علت سرگیجه و ارائه راهکارهای درمانی، به بیماران کمک کند تا از این مشکلات رهایی یابند.

بیماری‌های حلق

التهاب حلق
التهاب حلق یکی از مشکلات رایج در حوزه حلق است. دکتر گوش و حلق و بینی اهواز با استفاده از دارو ها و تجویز رژیم غذایی مناسب، می‌ تواند به بیماران کمک کند تا از التهاب حلق خود بهبود یابند.

خونریزی حلق
خونریزی حلق ممکن است ناشی از آسیب دیدگی عروق حلق یا بیماری‌ های مرتبط باشد. دکتر گوش و حلق و بینی با انجام آزمایشات مناسب و تعیین دقیق علت خونریزی، به بیماران خود راهنمایی کرده و روش‌ های درمانی را پیشنهاد خواهد داد.

بیماری‌های بینی

عفونت بینی
عفونت بینی می‌ تواند به صورت مزمن یا حاد باشد و مشکلاتی مانند گرفتگی بینی، سرفه، و تغییر در بویایی را به همراه داشته باشد. دکتر گوش و حلق و بینی با تجویز داروهای ضد عفونی و ترکیبات مکمل، می‌ تواند به بیماران کمک کند تا از عفونت بینی خود رهایی یابند.

ساینوزیت
ساینوزیت یک التهاب مزمن در لایه‌ های بینی است که می‌ تواند باعث مشکلاتی مانند تراکم بینی، سردرد و خستگی شود. دکتر گوش و حلق و بینی اهواز می‌ تواند با تشخیص صحیح و تجویز درمان مناسب، به بیماران کمک کند تا ساینوزیت آن ها درمان شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *