بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری

سلامت گوش، حلق و بینی برای بهبود کیفیت زندگی بسیار اهمیت دارد. این سه قسمت از بدن از اهمیت بسیاری در حفظ سلامت کلی برخوردارند. بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری می‌ تواند به شما در تشخیص و درمان امور مربوط به این سه بخش کمک کند.

دکتر گوش و حلق و بینی متخصصی است که در تشخیص و درمان مشکلات مربوط به این سه بخش تخصص داشته و تحصیلات و آموزش لازم را در این زمینه‌ ها پشت سر گذاشته‌ است و تجربه کافی را بدست آورده‌ تا بتواند بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه دهد.

در ادامه از پزشکانی نام می بریم که در شهر ساری فعالیت داشته و به تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های گوش و حلق و بینی می پردازند.

بهترین دکتر گوش،حلق و بینی ساری

◀ دکتر سمیه عراقی دکتر گوش و حلق و بینی ساری

دکتر سمیه عراقی دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه عراقی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – بانک سامان- مجتمع ایده – طبقه دوم – واحد 11
شماره تماس 01133268780

دکتر سمیه عراقی با شماره نظام پزشکی 137377 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمیه عراقی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه عراقی با شماره 01133268780 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – بانک سامان- مجتمع ایده – طبقه دوم – واحد 11 مراجعه کنید.

◀ دکتر سیدجعفر مطهری طبری دکتر گوش و حلق و بینی

دکتر سیدجعفر مطهری طبری دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدجعفر مطهری طبری
آدرس ساری خیابان فرهنگ – قبل از خیابان 15 خرداد – ساختمان 262
شماره تماس 01133108774

دکتر سیدجعفر مطهری طبری با شماره نظام پزشکی 28503 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدجعفر مطهری طبری برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدجعفر مطهری طبری با شماره 01133108774 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – قبل از خیابان 15 خرداد – ساختمان 262 مراجعه کنید.

◀ دکتر رمضان عموئی خورشیدی دکتر گوش و حلق و بینی ساری

دکتر رمضان عموئی خورشیدی دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر رمضان عموئی خورشیدی
آدرس ساری خیابان قارن – مجتمع پزشکی قو – واحد 26
شماره تماس 01133329095

دکتر رمضان عموئی خورشیدی با شماره نظام پزشکی 40202 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رمضان عموئی خورشیدی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر رمضان عموئی خورشیدی با شماره 01133329095 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن – مجتمع پزشکی قو – واحد 26 مراجعه کنید.

◀ دکتر سیدعبداله مدنی دکتر گوش و حلق و بینی

دکتر سیدعبداله مدنی دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعبداله مدنی
آدرس ساری بیمارستان امیر مازندرانی – طبقه 2
شماره تماس 01133247599

دکتر سیدعبداله مدنی با شماره نظام پزشکی 16901 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدعبداله مدنی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعبداله مدنی با شماره 01133247599 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بیمارستان امیر مازندرانی – طبقه 2 مراجعه کنید.

◀ دکتر علی اصغر غفاری دکتر گوش و حلق و بینی ساری

 دکتر علی اصغر غفاری دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اصغر غفاری
آدرس ساری سه راه کشاورزی – کلینک رازی
شماره تماس 01133392180

دکتر علی اصغر غفاری با شماره نظام پزشکی 14571 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی اصغر غفاری برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اصغر غفاری با شماره 01133392180 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری سه راه کشاورزی – کلینک رازی مراجعه کنید.

◀ دکتر مهدی نیکخواه دکتر گوش و حلق و بینی

دکتر مهدی نیکخواه دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی نیکخواه
آدرس ساری میدان امام – بلوار پاسداران – بیمارستان بوعلی سینا
شماره تماس 01133343011

دکتر مهدی نیکخواه با شماره نظام پزشکی 77404 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی نیکخواه برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی نیکخواه با شماره 01133343011 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری میدان امام – بلوار پاسداران – بیمارستان بوعلی سینا مراجعه کنید.

◀ دکتر هوشیار پیشکاری دکتر گوش و حلق و بینی ساری

دکتر هوشیار پیشکاری دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر هوشیار پیشکاری
آدرس ساری خیابان فرهنگ جنب بانک سامان ساختمان ایده طبقه اول
شماره تماس 01133257371

دکتر هوشیار پیشکاری با شماره نظام پزشکی 19492 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هوشیار پیشکاری برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر هوشیار پیشکاری با شماره 01133257371 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ جنب بانک سامان ساختمان ایده طبقه اول مراجعه کنید.

◀ دکتر اسماعیل عارف زاده دکتر گوش و حلق و بینی

 دکتر اسماعیل عارف زاده دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسماعیل عارف زاده
آدرس ساری خیابان قارن، ساختمان شفا، طبقه 2
شماره تماس 01133304794

دکتر اسماعیل عارف زاده با شماره نظام پزشکی 49418 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسماعیل عارف زاده برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسماعیل عارف زاده با شماره 01133304794 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن، ساختمان شفا، طبقه 2 مراجعه کنید.

◀ دکتر نیلوفر نیابتی دکتر گوش و حلق و بینی ساری

دکتر نیلوفر نیابتی دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر نیلوفر نیابتی
آدرس ساری ابریشم محله- روبروی دفتر هواپیمایی هما کوچه غنچه مجتمع مهرگان طبقه 2 واحد 44
شماره تماس 01155222579

دکتر نیلوفر نیابتی با شماره نظام پزشکی 65312 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نیلوفر نیابتی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر نیلوفر نیابتی با شماره 01155222579 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری ابریشم محله- روبروی دفتر هواپیمایی هما کوچه غنچه مجتمع مهرگان طبقه 2 واحد 44 مراجعه کنید.

◀ دکتر عبدالمجید کثیری دکتر گوش و حلق و بینی

دکتر عبدالمجید کثیری دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالمجید کثیری
آدرس ساری سه راه کشاورز – بیمارستان امیر مازندرانی
شماره تماس 01133254761

دکتر عبدالمجید کثیری با شماره نظام پزشکی 25036 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبدالمجید کثیری برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالمجید کثیری با شماره 01133254761 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری سه راه کشاورز – بیمارستان امیر مازندرانی مراجعه کنید.

◀ دکتر علی اکبر قاسمی دکتر گوش و حلق و بینی ساری

دکتر علی اکبر قاسمی دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اکبر قاسمی
آدرس ساری میدان شهدا – بلوار طالقانی – ساختمان سارگل – طبقه همکف
شماره تماس 01133248995

دکتر علی اکبر قاسمی با شماره نظام پزشکی 11595 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی اکبر قاسمی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اکبر قاسمی با شماره 01133248995 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری میدان شهدا – بلوار طالقانی – ساختمان سارگل – طبقه همکف مراجعه کنید.

◀ دکتر سید محمود قریشی دکتر گوش و حلق و بینی

دکتر سید محمود قریشی دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمود قریشی
آدرس ساری خیابان قارن ساختمان شهریار طبقه اول
شماره تماس 01132215015

دکتر سید محمود قریشی با شماره نظام پزشکی 105956 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محمود قریشی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمود قریشی با شماره 01132215015 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن ساختمان شهریار طبقه اول مراجعه کنید.

◀ دکتر ابوالقاسم قندهاری دکتر گوش و حلق و بینی ساری

دکتر ابوالقاسم قندهاری دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابوالقاسم قندهاری
آدرس ساری قارن – ساختمان کسری واحد3-طبقه اول
شماره تماس 01133322075

دکتر ابوالقاسم قندهاری با شماره نظام پزشکی 15251 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابوالقاسم قندهاری برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابوالقاسم قندهاری با شماره 01133322075 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری قارن – ساختمان کسری واحد3-طبقه اول مراجعه کنید.

◀ دکتر محمد حسین ارزاقی دکتر گوش و حلق و بینی

دکتر محمد حسین ارزاقی دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حسین ارزاقی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه 6 – واحد 614
شماره تماس 01133313361

دکتر محمد حسین ارزاقی با شماره نظام پزشکی 44232 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد حسین ارزاقی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حسین ارزاقی با شماره 01133313361 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه 6 – واحد 614 مراجعه کنید.

 

بیماری‌های قابل درمان توسط دکتر گوش ،حلق و بینی ساری

بیماری‌های مربوط به گوش

صدای زیاد : صدای زیاد ممکن است از اعضای داخلی گوش ناشی شود و در برخی از موارد نیاز به درمان داشته باشد. دکتر گوش و حلق و بینی ساری با استفاده از روش‌ های پزشکی مدرن و تجهیزات پیشرفته، می‌ تواند این بیماری را تشخیص دهد و روش‌ های مناسب درمانی را تجویز کند.

سرگیجه و اشکال در تعادل : بیماری‌ های مرتبط با سرگیجه و اختلال در تعادل می‌ توانند از عوامل مختلفی نظیر مشکلات گوش داخلی یا اختلال در سیستم تعادلی ناشی شوند. دکتر گوش با استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌ های تشخیصی مدرن، می‌ تواند علت این بیماری‌ ها را تشخیص داده و درمان مناسب را تعیین کند.

بیماری‌های مربوط به حلق و بینی

عفونت حلق
عفونت حلق می‌ تواند به علت عوامل مختلفی از جمله ویروس‌ ها و باکتری‌ ها رخ دهد. دکتر گوش و حلق و بینی با استفاده از دانش و تجربه خود، می‌ تواند نوع عفونت حلق را تشخیص داده و درمان مناسب را تجویز کند. همچنین، با ارائه راهنمایی‌ های لازم به بیماران، می‌ تواند به بهبودی سریعتر آن‌ ها کمک کند.

آلرژی بینی
آلرژی بینی از جمله بیماری‌ های شایع در حوزه حلق و بینی است. دکتر با استفاده از روش‌ های تشخیصی مدرن و درمانی کارآمد، می‌ تواند علت آلرژی بینی را شناسایی کرده و درمانی که منجر به کاهش علائم و بهبودی بیمار می‌ شود را تعیین نماید.

علائم مراجعه به دکتر گوش و حلق و بینی ساری

مشکلات مربوط به گوش

در دنیای امروزی که فناوری و صداهای بلند بطور گسترده استفاده می‌ شوند، مشکلات گوش نیز روز به روز بیشتر می‌ شود. برخی از علائمی که ممکن است نشان دهنده نیاز به مراجعه به دکتر گوش و حلق و بینی باشند عبارتند از:

1. کاهش شنوایی
یکی از اصلی‌ ترین علائمی که ممکن است نشان دهنده نیاز به مراجعه به دکتر گوش و حلق و بینی اشاره کند، کاهش شنوایی است. اگر در درک صداها و کلمات در مواجهه با صداهای روزمره دچار مشکل شده‌اید، بهتر است برای ارزیابی و درمان به متخصص مراجعه کنید.

2. درد گوش
اگر درد گوش را تجربه می‌ کنید که به صورت مداوم یا متناوب باقی می‌ ماند، بهتر است برای بررسی و درمان این مشکل به دکتر متخصص مراجعه کنید. درد گوش ممکن است نشانه‌ ای از عفونت یا مشکل دیگری باشد که نیاز به درمان دارد.

3. ترشحات گوش
ترشحات غیرطبیعی از گوش، مانند ترشحات خونی، زرد یا سبز رنگ، ممکن است نشانه‌ ای از عفونت یا مشکل دیگر باشد. در صورت تجربه هرگونه ترشحات غیرعادی، بهتر است به دکتر گوش و حلق و بینی ساری مراجعه کنید.

مشکلات مربوط به حلق

حلق، یکی از بخش‌ های حساس بدن است که به سرعت با عوامل مختلفی مانند عفونت‌ ها و التهابات تحت تأثیر قرار می‌ گیرد. برخی از علائمی که نیاز به مراجعه به دکتر گوش و حلق و بینی را نشان می‌ دهند عبارتند از:

1. درد و سوزش
درد و سوزش در حلق ممکن است نشانه‌ ای از التهاب یا عفونت باشد. اگر مشکل درد و سوزش در حلق برای شما پیش آمده است و به مدت طولانی باقی می‌ ماند، بهتر است تا به دکتر متخصص مراجعه کنید تا امکان تشخیص و درمان آن فراهم شود.

2. سختی در بلعیدن
اگر دچار سختی در بلعیدن غذا یا مایعات شده‌ اید، ممکن است نیاز به مشاوره پزشکی داشته باشید. مشکلاتی مانند التهاب تاندون حلقی یا عفونت ممکن است سبب ایجاد این علایم شود.

3. تغییر رنگ صدا
تغییر رنگ صدا، مانند صدای خشک، سرشار از ترشحات یا صدای مبهم، ممکن است به عوامل مختلفی برگردد. در صورتی که مشکل در صدای شما برای مدت طولانی وجود داشته باشد، بهتر است برای مشاوره و درمان به دکتر مراجعه کنید.

مشکلات مربوط به بینی

بینی، ارگانی است که نقش مهمی در تنفس و بویایی دارد. مشکلات بینی می‌ تواند به عوامل مختلفی برگردد و نیازمند مراقبت و درمان باشد. برخی از علائمی که نشان دهنده نیاز به مراجعه به دکتر گوش و حلق و بینی ساری می‌ باشند عبارتند از:

1. احتقان بینی
احتقان بینی یکی از مشکلات شایع است که ممکن است نشانه‌ ای از التهاب بینی یا آلرژی باشد. اگر بینی شما به طور مداوم احتقان دارد و نفس کشیدن برایتان مشکل است، بهتر است برای ارزیابی و درمان به دکتر متخصص مراجعه کنید.

2. خونریزی بینی
خونریزی بینی ممکن است نشانه‌ ای از ضعف عروقی، آسیب ناشی از ضربه یا مشکلات دیگر باشد. اگر به طور مداوم خونریزی بینی را تجربه می‌ کنید یا خونریزی شدیدی دارید، بهتر است به دکتر متخصص مراجعه کنید.

3. سردرد مزمن
سردرد مزمن نیز ممکن است نشانه‌ای از عفونت بینی، خمیری‌ شدن لایه‌های بینی یا مشکلات دیگر باشد. اگر به طور مداوم با سردرد مزمن مواجه هستید، بهتر است برای بررسی و درمان به دکتر متخصص مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *