بهترین دکتر زگیل تناسلی مشهد

بهترین دکتر زگیل تناسلی مشهد پزشکانی هستند که در زمینه تشخیص و درمان بیماری زگیل تناسلی تخصص داشته و در شهر مشهد فعالیت می کنند.

زگیل تناسلی ضایعات کوچکی هستند که در ناحیه تناسلی ایجاد می شوند.زگیل تناسلی توسط ویروس HPV و عمدتاً از طریق تماس جنسی منتقل می شود.

زگیل را می توان به روش های مختلفی درمان کرد که دکتر متخصص پس از معاینه بیمار روش درمانی مناسب بر اساس نوع زگیل را تجویز می کند.در ادامه به معرفی بهترین دکتر زگیل تناسلی مشهد خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در مشهد

دکتر مهدی قاضی 

دکتر مهدی قاضی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژیست)

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی قاضی
آدرس مشهد ازادشهر بین استقلال ۴ و چهارراه میلاد طبقه فوقانی بانک رفاه
شماره تماس 09397805902

دکتر مهدی قاضی با شماره نظام پزشکی 102590 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی قاضی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی قاضی با شماره 09397805902 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد ازادشهر بین استقلال ۴ و چهارراه میلاد طبقه فوقانی بانک رفاه مراجعه کنید.

ساعت کاری مطب :

شنبه تا چهارشنبه : صبح 10 الی 14 – عصر 17 الی 21:30

صفحه اختصاصی دکتر مهدی قاضی

 

دکتر مهدی نخعی دکتر زگیل تناسلی مشهد

دکتر مهدی نخعی دکتر متخصص زگیل تناسلی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی نخعی
آدرس مشهد کوهسنگی، نبش کوهسنگی 10
شماره تماس 05138595503

دکتر مهدی نخعی با شماره نظام پزشکی 123162 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPVبا پلکسر و لیزر در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی نخعی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی نخعی با شماره 05138595503 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد کوهسنگی، نبش کوهسنگی 10 مراجعه کنید.

دکتر رضا مهدوی زفرقندی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر رضا مهدوی زفرقندی

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا مهدوی زفرقندی
آدرس مشهد کوهسنگی، نبش کوهسنگی 10
شماره تماس 05138595503

دکتر رضا مهدوی زفرقندی با شماره نظام پزشکی 19683 متخصص اورولوژی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضا مهدوی زفرقندی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا مهدوی زفرقندی با شماره 05138595503 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد کوهسنگی، نبش کوهسنگی 10 مراجعه کنید.

دکتر امیررضا علی اکبرزاده دکتر زگیل تناسلی مشهد

دکتر امیررضا علی اکبرزاده دکتر زگیل تناسلی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیررضا علی اکبرزاده
آدرس مشهد احمد اباد – پرستار 1 – ساختمان پزشکان 20 – طبقه 2
شماره تماس 051-6054816

دکتر امیررضا علی اکبرزاده با شماره نظام پزشکی 33294 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPVبا پلکسر و لیزر در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیررضا علی اکبرزاده برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیررضا علی اکبرزاده با شماره 6054816 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد اباد – پرستار 1 – ساختمان پزشکان 20 – طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر مهدی مودی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر  مهدی مودی دکتر زگیل تناسلی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی مودی
آدرس مشهد احمد اباد – نبش عارف 1 – ساختمان ازاده
شماره تماس 051-8447257

دکتر مهدی مودی با شماره نظام پزشکی 49040 متخصص اورولوژی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی مودی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی مودی با شماره 8447257 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد اباد – نبش عارف 1 – ساختمان ازاده مراجعه کنید.

دکتر کامیار اقبالی دکتر زگیل تناسلی مشهد

دکتر کامیار اقبالی دکتر زگیل تناسلی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامیار اقبالی
آدرس مشهد خیابان دکتر چمران سه راه جم ساختمان جم
شماره تماس 051-8590023

دکتر کامیار اقبالی با شماره نظام پزشکی 18411 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPVبا پلکسر و لیزر در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کامیار اقبالی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامیار اقبالی با شماره 8590023 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان دکتر چمران سه راه جم ساختمان جم مراجعه کنید.

دکتر احسان منصوریان دکتر زگیل تناسلی 

دکتر احسان منصوریان دکتر زگیل تناسلی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر احسان منصوریان
آدرس مشهد امامت 34- ساختمان پزشکان امامت- طبقه 5
شماره تماس 051-36110710

دکتر احسان منصوریان با شماره نظام پزشکی 95884 متخصص اورولوژی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر احسان منصوریان مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر احسان منصوریان با شماره 36110710 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد امامت 34- ساختمان پزشکان امامت- طبقه 5 مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در مشهد

دکتر زهرا مهربان دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان مشهد

دکتر زهرا مهربان دکتر زگیل تناسلی زنان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا مهربان 
آدرس مشهد بولوار مفتح قبل ایستگاه مترو.جنب داروخانه دکترضیغمی طبقه پایین ساختمان ریحانه
شماره تماس 09013538494

دکتر زهرا مهربان با شماره نظام پزشکی م-.28897 متخصص جراحی و زنان و زایمان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر زهرا مهربان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا مهربان با شماره 09013538494 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بولوار مفتح قبل ایستگاه مترو.جنب داروخانه دکترضیغمی طبقه پایین ساختمان ریحانه مراجعه کنید.

دکتر بهناز نوزری دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر بهناز نوزري متخصص درمان زگیل تناسلی زنان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهناز نوزری
آدرس مشهد بلوار توس، توس 65، نجف 7
شماره تماس 05136517356

دکتر بهناز نوزری با شماره نظام پزشکی م-33896 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهناز نوزری برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهناز نوزری با شماره 05136517356 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار توس، توس 65، نجف 7 مراجعه کنید.

دکتر پریسا نصیری دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان مشهد

دکتر پریسا نصیری متخصص درمان زگیل تناسلی زنان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریسا نصیری
آدرس مشهد بین هدایت۱۲و۱۴.ساختمان پزشکان امیدطبقه۲
شماره تماس 09914757900

دکتر پریسا نصیری با شماره نظام پزشکی م-70947 متخصص جراحی و زنان و زایمان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر پریسا نصیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریسا نصیری با شماره 09914757900 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بین هدایت۱۲و۱۴.ساختمان پزشکان امیدطبقه۲ مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *