بهترین دکتر قلب و عروق رشت

بهترین دکتر قلب و عروق رشت


اگر بدنبال بهترین دکتر قلب و عروق رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل مشکلات و بیماری های مرتبط با قلب و عروق  ، نیاز به مراجعه به دکتر قلب دارید.

قلب و عروق شاخه ای از پزشکی است که به تشخیص و درمان اختلالات سیستم قلبی عروقی به ویژه قلب، سیاهرگ ها و عروق می پردازد. این رشته که به عنوان یک تخصص فرعی در پزشکی داخلی در نظر گرفته می شود، بر تشخیص و درمان بیماری های قلبی عروقی تمرکز دارد که از نقایص مادرزادی تا بیماری های قلبی از جمله نارسایی احتقانی قلب و بیماری عروق کرونر را شامل می شود.

بنابراین متخصصین قلب، پزشکانی هستند که در زمینه قلب و عروق تخصص داشته و مسئولیت مدیریت پزشکی انواع بیماری های قلبی را بر عهده دارند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان قلب و عروق شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر قلب و عروق رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری های قلبی و عروقی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر قلب و عروق رشت

◀ دکتر مهدیس افقی دکتر قلب و عروق رشت

دکتر مهدیس افقی دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدیس افقی
آدرس رشت چهار راه گلسار ، خیابان نواب ، کوچه میلاد ، ساختمان پایا ، طبقه 5 ، واحد 20
شماره تماس 01332133812

دکتر مهدیس افقی با شماره نظام پزشکی 131953 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدیس افقی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدیس افقی با شماره 01332133812 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار ، خیابان نواب ، کوچه میلاد ، ساختمان پایا ، طبقه 5 ، واحد 20 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد اسماعیل رضایی دکتر قلب و عروق 

دکتر محمد اسماعیل رضایی دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد اسماعیل رضایی
آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، ابتدای گلباغ نماز، ساختمان رویال، طبقه اول
شماره تماس 01332134044

دکتر محمد اسماعیل رضایی با شماره نظام پزشکی 76422 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد اسماعیل رضایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد اسماعیل رضایی با شماره 01332134044 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، ابتدای گلباغ نماز، ساختمان رویال، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا رحمتی زاده دکتر قلب و عروق رشت

دکتر علیرضا رحمتی زاده دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا رحمتی زاده
آدرس رشت گلسار – خیابان نواب – جنب داروخانه آریافر – ساختمان شفا – طبقه چهارم
شماره تماس 09301375968

دکتر علیرضا رحمتی زاده با شماره نظام پزشکی 123343 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا رحمتی زاده برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا رحمتی زاده با شماره 09301375968 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – خیابان نواب – جنب داروخانه آریافر – ساختمان شفا – طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر انوش برزیگر دکتر قلب و عروق 

دکتر انوش برزیگر دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر انوش برزیگر
آدرس رشت گلسار – بلوار نماز – ساختمان پزشکان جرجانی
شماره تماس 01333727778

دکتر انوش برزیگر با شماره نظام پزشکی 14533 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر انوش برزیگر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر انوش برزیگر با شماره 01333727778 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – بلوار نماز – ساختمان پزشکان جرجانی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بیژن شاد دکتر قلب و عروق رشت

دکتر بیژن شاد دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر بیژن شاد
آدرس رشت چهار راه گلسار – روبروی داروخانه شبانه روزی ساختمان پاستور – طبقه 6
شماره تماس 01332112706

دکتر بیژن شاد با شماره نظام پزشکی 25724 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بیژن شاد برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر بیژن شاد با شماره 01332112706 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – روبروی داروخانه شبانه روزی ساختمان پاستور – طبقه 6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید فاضل حسینی لاکه دکتر قلب و عروق 

دکتر سید فاضل حسینی لاکه دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید فاضل حسینی لاکه
آدرس رشت گلسار -خیابان نواب- کوچه میلاد – ساختمان پویا طبقه دوم
شماره تماس 01332117716

دکتر سید فاضل حسینی لاکه با شماره نظام پزشکی 20364 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید فاضل حسینی لاکه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید فاضل حسینی لاکه با شماره 01332117716 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار -خیابان نواب- کوچه میلاد – ساختمان پویا طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شاهین رحیمی جنبه سرائی دکتر قلب و عروق رشت

دکتر شاهین رحیمی جنبه سرائی دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شاهین رحیمی جنبه سرائی
آدرس رشت چهارراه گلسار-جنب پل بوسار-ساختمان پزشکان دانا-طبقه ۵-واحد ۵۲
شماره تماس 01332122654

دکتر شاهین رحیمی جنبه سرائی با شماره نظام پزشکی 141615 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شاهین رحیمی جنبه سرائی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شاهین رحیمی جنبه سرائی با شماره 01332122654 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار-جنب پل بوسار-ساختمان پزشکان دانا-طبقه ۵-واحد ۵۲ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا پوربهادر دکتر قلب و عروق 

دکتر رضا پوربهادر دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا پوربهادر 
آدرس رشت میدان گلسار – نرسیده به پل بوسار – مجتمع پزشکی پاستور- طبقه 5
شماره تماس 01332113608

دکتر رضا پوربهادر با شماره نظام پزشکی 26276 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضا پوربهادر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا پوربهادر با شماره 01332113608 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان گلسار – نرسیده به پل بوسار – مجتمع پزشکی پاستور- طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مصطفی اسدیان دکتر قلب و عروق رشت

دکتر مصطفی اسدیان دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مصطفی اسدیان
آدرس رشت صابرین،گلباغ نماز،ساختمان پزشکان آتیه
شماره تماس 01332133800

دکتر مصطفی اسدیان با شماره نظام پزشکی 48184 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مصطفی اسدیان برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مصطفی اسدیان با شماره 01332133800 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت صابرین،گلباغ نماز،ساختمان پزشکان آتیه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر افشین سالاری دکتر قلب و عروق 

دکتر افشین سالاری دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر افشین سالاری
آدرس رشت چهارراه گلسار – روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار – جنب داروخانه دکتر بهره مند – واحد همکف
شماره تماس 01332135513

دکتر افشین سالاری با شماره نظام پزشکی 92110 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر افشین سالاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر افشین سالاری با شماره 01332135513 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار – جنب داروخانه دکتر بهره مند – واحد همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مجید چینی کار دکتر قلب و عروق رشت

دکتر مجید چینی کار دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید چینی کار
آدرس رشت گلسار – ابتدای بلوار نماز – روبروی کلینیک صابرین – پلاک 4
شماره تماس 01332115630

دکتر مجید چینی کار با شماره نظام پزشکی 37278 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید چینی کار برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید چینی کار با شماره 01332115630 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – ابتدای بلوار نماز – روبروی کلینیک صابرین – پلاک 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا آقاجان خواه دکتر قلب و عروق 

دکتر محمدرضا آقاجان خواه دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا آقاجان خواه
آدرس رشت چهاراه گلسار، خیابان نواب، روبروی داروخانه دکتر ایروانی، ساختمان سپید
شماره تماس 01332119957

دکتر محمدرضا آقاجان خواه با شماره نظام پزشکی 59389 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا آقاجان خواه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا آقاجان خواه با شماره 01332119957 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهاراه گلسار، خیابان نواب، روبروی داروخانه دکتر ایروانی، ساختمان سپید مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جواد عسکری جهرمی دکتر قلب و عروق رشت

دکتر جواد عسکری جهرمی دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر جواد عسکری جهرمی
آدرس رشت گلسار- پشت مخابرات -خیابان بنت الهدی یا 83- ساختمان آیلا – طبقه 3- واحد 4
شماره تماس 01332121356

دکتر جواد عسکری جهرمی با شماره نظام پزشکی 111921 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جواد عسکری جهرمی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر جواد عسکری جهرمی با شماره 01332121356 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار- پشت مخابرات -خیابان بنت الهدی یا 83- ساختمان آیلا – طبقه 3- واحد 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عمار عاشوری دکتر قلب و عروق 

دکتر عمار عاشوری دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر عمار عاشوری
آدرس رشت خ۹۱ گلسار ساختمان احسان طبقه اول واحد ۱۰۳
شماره تماس 01332116045

دکتر عمار عاشوری با شماره نظام پزشکی 125347 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عمار عاشوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر عمار عاشوری با شماره 01332116045 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خ۹۱ گلسار ساختمان احسان طبقه اول واحد ۱۰۳ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد قاسمی دکتر قلب و عروق رشت

دکتر محمد قاسمی دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد قاسمی
آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، ابتدای گلباغ نماز، ساختمان رویال
شماره تماس 01332118169

دکتر محمد قاسمی با شماره نظام پزشکی 41391 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد قاسمی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد قاسمی با شماره 01332118169 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، ابتدای گلباغ نماز، ساختمان رویال مراجعه کنید.


 

◀ دکتر وحید طولابی دکتر قلب و عروق 

دکتر وحید طولابی دکتر قلب و عروق رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید طولابی
آدرس رشت بلوار معلم – بین میدان مادر و سرگل – روبروی مسجد ثامن الائمه
شماره تماس 01391004044

دکتر وحید طولابی با شماره نظام پزشکی 124369 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر وحید طولابی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید طولابی با شماره 01391004044 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار معلم – بین میدان مادر و سرگل – روبروی مسجد ثامن الائمه مراجعه کنید.

دکتر قلب و عروق خوب در رشت چه کسی است ؟

پیدا کردن یک دکتر قلب خوب در رشت به وابستگی به عوامل مختلفی مانند تخصص و تجربه پزشک، بازخورد بیماران، سابقه عملکرد و سایر عوامل است. در ادامه، به چند نکته برای پیدا کردن یک دکتر قلب خوب اشاره خواهیم کرد:

مشورت با پزشک عمومی: این مورد شروع خوبی برای پیدا کردن یک دکتر قلب خوب است. پزشک عمومی یا پزشک خانواده می‌تواند پیشنهادات و نظرات مفیدی در مورد پزشکان قلب و عروق معتبر در منطقه شما داشته باشد.

پرسش از دیگران: بررسی بازخورد و تجربیات دیگران نیز می‌تواند راهنمایی خوبی باشد. سوال کردن از دوستان، خانواده یا همکارانی که تحت درمان قلبی بوده‌اند، می‌تواند به شما اطلاعات مفیدی درباره پزشکان قلب خوب در رشت به شما بدهد.

مراجعه به مراکز درمانی برجسته: برخی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها ممکن است از دکتران قلب متخصص و با تجربه برخوردار باشند. اطلاعات درباره مراکز معتبر را بررسی کنید و ببینید که آیا دکتران قلب معروف و خبره در آنجا کار می‌کنند یا خیر.

بررسی تخصص و تجربه پزشکان: تخصص و تجربه پزشکان قلب در رشت می‌تواند نشان دهنده کیفیت و توانایی آنها باشد. بررسی سوابق تحصیلی، تخصص و تجربه عملی پزشکان، می‌تواند به شما در انتخاب یک دکتر قلب خوب کمک کند.

ارزیابی بازخورد بیماران: بررسی بازخورد و نظرات بیماران قبلی در مورد یک دکتر قلب، می‌تواند نشانگر کیفیت خدمات و ارتباط مطبوع با بیماران باشد. می‌توانید از وب‌سایت‌ها و منابع دیگری که نظرات بیماران را در مورد پزشکان ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

چه زمانی به دکتر قلب رشت مراجعه کنیم ؟

مراجعه به دکتر قلب در رشت بستگی به شرایط و علائم شما دارد. در ادامه، چند مورد از شرایطی که می‌توانند نیاز به مراجعه به دکتر قلب را نشان دهند را ذکر می کنیم:

درد قفسه سینه: اگر شما درد قفسه سینه یا فشار، تنگی یا سوزش در قفسه سینه تجربه می‌کنید، به خصوص اگر این درد به طور مداوم، محدود کننده و با استراحت تسکین نمی‌یابد، بهتر است به دکتر قلب و عروق مراجعه کنید.

ضربان نامنظم: اگر ضربان قلب شما نامنظم است، مانند تپش سریع، تپش ناهنجار یا توقف‌های ضربان، باید به این شرایط توجه کنید. در این صورت، مراجعه به دکتر قلب برای ارزیابی و تشخیص دقیق علت ضربان نامنظم ضروری است.

احساس عدم راحتی در قفسه سینه: اگر احساس فشار یا عدم راحتی در قفسه سینه دارید که به طور ناگهانی اتفاق می‌افتد و با علائم دیگر مانند تنگی نفس، تهوع یا تعریق همراه است، باید به دکتر قلب مراجعه کنید.

تنگی نفس: اگر شما تنگی نفس با فعالیت فیزیکی یا حتی در استراحت دارید، بهتر است با دکتر قلب مشورت کنید. تنگی نفس ممکن است نشانگر وجود مشکلات قلبی مانند بیماری عروق کرونری یا نقص صمام باشد.

علائم دیگر: سایر علائم مربوط به قلب مانند خستگی بیش از حد، ضعف عمومی، تپش قلب زیاد و احساس افتادگی نیز می‌توانند نشان دهنده بیماری قلبی باشند.مهم است که هرگاه شما علائم مربوط به بیماری قلبی را تجربه کنید، بی‌درنگ به دکتر قلب مراجعه کنید یا در صورت اضطراری بودن شرایط، با اورژانس تماس بگیرید.

دکتر قلب رشت چه بیماری هایی را درمان می کند ؟

دکتر قلب در رشت و دیگر مراکز درمانی متخصص در تشخیص، درمان و مدیریت مجموعه گسترده‌ای از بیماری‌های قلبی است. برخی از بیماری‌هایی که بهترین دکتر قلب رشت درمان می کند عبارتند از:

بیماری عروق کرونری: شامل بلاک آرتری‌های قلبی که باعث کاهش جریان خون به عضله قلب می‌شود. مانند آنژین صدری (درد قفسه سینه) و اینفارکتوس میوکارد (سکته قلبی).

نارسایی قلب: کاهش کارایی عضله قلب در پمپاژ خون و عدم توانایی آن در تأمین نیازهای بدن مانند نارسایی قلبی خاصیت بطن چپ یا بطن راست.

بیماری صمام قلب: اختلال در عملکرد صمام‌های قلب، مانند تنگی صمام آئورت یا میترال، نشت صمام‌ها و غیره.

آریتمی‌ها: عبارتند از نامنظمی ضربان قلب، تپش‌های بی‌نظم قلبی و توقف‌های ضربان قلب.

افسردگی و اضطراب: بیماری‌های روانی که ممکن است تأثیری بر عملکرد قلب و سیستم عصبی اتونوم داشته باشند.

بیماری‌های مادرزادی قلب: بیماری‌های قلبی که از زمان تولد بیمار وجود دارند و نیاز به مراقبت و درمان تخصصی دارند، مانند نقص‌های سِپتال (سوراخ در دیواره‌های قلب) و تنگی‌های صمام‌های قلب.

همچنین، دکتر قلب رشت ممکن است در مراقبت و پیگیری بیماران با عوارض بیماری‌های دیگر مانند دیابت، فشار خون بالا و چاقی نیز نقش داشته باشد.

وظایف دکتر قلب و عروق رشت

 دکتر قلب و عروق رشت تخصصی است که به تشخیص و درمان بیمارانی می‌پردازد که مشکلات قلبی و عروقی دارند. وظایف دکتر قلب و عروق عبارتند از:

تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی: دکتر قلب و عروق رشت مسئول تشخیص درست بیماری‌های قلبی و عروقی است. این شامل بررسی تاریخچه بیماری، بررسی جسمانی، عملکرد قلب و عروق، استفاده از تست‌های تشخیصی مانند الکتروکاردیوگرافی (ECG)، اکوکاردیوگرافی (Echo) و آنژیوگرافی (Angiography) است.

تجویز درمان: دکتر قلب و عروق مسئول تجویز درمان‌های مناسب برای بیماران با بیماری‌های قلبی و عروقی است. این شامل تجویز داروها، رژیم غذایی، ورزش، مداخلات غیرجراحی مانند آنژیوپلاستی (Angioplasty) و کاتتریزاسیون قلبی (Cardiac Catheterization) و در صورت لزوم، راهبرد جراحی قلبی است.

پیگیری و مراقبت بعد از درمان: بعد از تشخیص و درمان، دکتر قلب و عروق خوب در رشت مسئول پیگیری و مراقبت بیماران است که شامل انجام بازرسی‌های منظم، تجویز داروها، مشاوره در مورد تغییرات سبک زندگی، مانیتورینگ علائم بیماری و نظارت بر پیشرفت درمان است.

مشاوره و آموزش به بیماران: دکتر قلب و عروق وظیفه آموزش و مشاوره بیماران و خانواده‌های آنان درباره بیماری‌های قلبی و عروقی، مدیریت علائم، روش‌های پیشگیری و سبک زندگی سالم را بر عهده دارد.

مهم است بدانید که وظایف دقیق دکتر قلب و عروق رشت بستگی به تخصص و تجربه او و نیازهای بیمار خاص شما دارد. برای مشاوره دقیقتر، بهتر است با یک دکتر قلب و عروق معتبر مشورت کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *