بهترین دکتر زگیل تناسلی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر زگیل تناسلی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و به دلیل تجربه بیماری زگیل تناسلی ، نیاز به مراجعه به پزشک متخصص برای درمان این بیماری دارید.

زگیل تناسلی به دلیل عفونت HPV ایجاد می شود ،عفونت HPV به طور معمول باعث ایجاد زگیل تناسلی با اندازه های مختلف می شود. دوره نهفتگی ویروس به طور متوسط ​​سه ماه است، اما ممکن است بیش از یک سال طول بکشد تا خود را نشان دهد.

در مردان، زگیل‌ها بیشتر در سر آلت تناسلی دیده می‌شوند و در زنان بیشتر در واژن، فرج، ناحیه مقعد و دهانه رحم ظاهر می‌شوند که در این صورت می‌توانند به سرطان دهانه رحم پیشرفت کنند. ضایعات همچنین می توانند در دهان و گلو نیز ظاهر شوند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص زگیل تناسلی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر زگیل تناسلی رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع زگیل تناسلی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در رشت

دکتر علی فتح الهی دکتر زگیل تناسلی رشت

دکتر علی فتح الهی دکتر زگیل تناسلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی فتح الهی
آدرس رشت پل بوسار- ساختمان داناطبقه 5
شماره تماس 01332132689

دکتر علی فتح الهی با شماره نظام پزشکی 107054 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی فتح الهی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی فتح الهی با شماره 01332132689 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پل بوسار- ساختمان داناطبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر علی حمیدی مدنی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر علی حمیدی مدنی دکتر زگیل تناسلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی حمیدی مدنی
آدرس رشت بلوار نماز، بین امداد و میخک
شماره تماس 0133221379

دکتر علی حمیدی مدنی با شماره نظام پزشکی 30523 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی حمیدی مدنی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی حمیدی مدنی با شماره 0133221379 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز، بین امداد و میخک مراجعه کنید.

دکتر امیرحسین غنی زاده دکتر زگیل تناسلی رشت

دکتر امیرحسین غنی زاده دکتر زگیل تناسلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین غنی زاده
آدرس رشت چهارراه گلسار – ابتدای خیابان نواب – ساختمان ازاد
شماره تماس 0137323360

دکتر امیرحسین غنی زاده با شماره نظام پزشکی 28502 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیرحسین غنی زاده برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین غنی زاده با شماره 0137323360 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – ابتدای خیابان نواب – ساختمان ازاد مراجعه کنید.

دکتر غلامرضا مختاری دکتر زگیل تناسلی 

دکتر غلامرضا مختاری دکتر زگیل تناسلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا مختاری
آدرس رشت بلوار نماز- ساختمان البرز-طبقه1
شماره تماس 01333113778

دکتر غلامرضا مختاری با شماره نظام پزشکی 20967 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر غلامرضا مختاری مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا مختاری با شماره 01333113778 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز- ساختمان البرز-طبقه1 مراجعه کنید.

دکتر علیرضا فرزان دکتر زگیل تناسلی رشت

دکتر علیرضا فرزان دکتر زگیل تناسلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا فرزان
آدرس رشت خیابان نواب- کوچه میلاد- ساختمان درفک-واحد1
شماره تماس 01333126680

دکتر علیرضا فرزان با شماره نظام پزشکی 103859 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا فرزان برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا فرزان با شماره 01333126680 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب- کوچه میلاد- ساختمان درفک-واحد1 مراجعه کنید.

دکتر مانی محیطی اصلی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر مانی محیطی اصلی دکتر زگیل تناسلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مانی محیطی اصلی
آدرس رشت چهارراه گلسار- ابتدای تختی- جنب شهرداری منطقه 3- کوچه بنفشه-ساختمان فاطیما- طبقه4-واحد7
شماره تماس 01332114922

دکتر مانی محیطی اصلی با شماره نظام پزشکی 97334 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مانی محیطی اصلی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر مانی محیطی اصلی با شماره 01332114922 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- ابتدای تختی- جنب شهرداری منطقه 3- کوچه بنفشه-ساختمان فاطیما- طبقه4-واحد7 مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در رشت

دکتر سیده مرضیه قدسی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان رشت

دکتر سیده مرضیه قدسی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده مرضیه قدسی
آدرس رشت چهاراه گلسار – ابتداری خیابان نواب   –  نبش کوچه اول مهر  –  ساختمان خانیان  – طبقه سوم
شماره تماس 01332130867

دکتر سیده مرضیه قدسی با شماره نظام پزشکی 113100 متخصص جراحی و زنان و زایمان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیده مرضیه قدسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده مرضیه قدسی با شماره 01332130867 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهاراه گلسار – ابتداری خیابان نواب   –  نبش کوچه اول مهر  –  ساختمان خانیان  – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر نفیسه مویدنیا دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر نفیسه مویدنیا دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نفیسه مویدنیا
آدرس رشت چهارراه گلسار ، روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار ، بن بست حق شناس ، ساختمان پزشکان آبان ، طبقه پنجم
شماره تماس 01332135933

دکتر نفیسه مویدنیا با شماره نظام پزشکی 129141 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نفیسه مویدنیا برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نفیسه مویدنیا با شماره 01332135933 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار ، روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار ، بن بست حق شناس ، ساختمان پزشکان آبان ، طبقه پنجم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *