بهترین دکتر روانپزشک رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر روانپزشک رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلیل تجربه مشکلات و اختلالات اعصاب و روان ، نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک دارید.

روانپزشکان در زمینه بیماری های اعصاب و روان تخصص داشته و سعی می کنند با تجویز دارو این بیماری ها را درمان و یا کنترل کنند.برخی از بیماری ها و مشکلاتی که روانپزشکان با آن ها سر و کار دارند عبارتند از اختلال استرس پس از سانحه ، اختلال دوقطبی ،اختلالات خواب،روانگسیختگی مصرف و اختلالات مصرف مواد مخدر ، افسردگی و اضطراب ، تمایل به خودکشی و غیره.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان روانپزشک شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر روانپزشک رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه درمان مشکلات و بیماری های اعصاب و روان تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر روانپزشک رشت

◀ دکتر پریسا صمدی صوفی دکتر روانپزشک رشت

دکتر پریسا صمدی صوفی دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریسا صمدی صوفی
آدرس رشت چهارراه کلسار، خیابان نواب، کوچه میلاد، ساختمان پایا، طبقه ۵ واحد ۲۰
شماره تماس 01332133812

دکتر پریسا صمدی صوفی با شماره نظام پزشکی 123871 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پریسا صمدی صوفی برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریسا صمدی صوفی با شماره 01332133812 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه کلسار، خیابان نواب، کوچه میلاد، ساختمان پایا، طبقه ۵ واحد ۲۰ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ریحانه صابر افقی دکتر روانپزشک 

دکتر ریحانه صابر افقی دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ریحانه صابر افقی
آدرس رشت بلوار قلی پور – جنب بیمارستان پارس – ساختمان پارس طب-طبقه 2 واحد 24
شماره تماس 01391001271

دکتر ریحانه صابر افقی با شماره نظام پزشکی 131408 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر ریحانه صابر افقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ریحانه صابر افقی با شماره 01391001271 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار قلی پور – جنب بیمارستان پارس – ساختمان پارس طب-طبقه 2 واحد 24 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدجعفر مدبرنیا دکتر روانپزشک رشت

دکتر محمدجعفر مدبرنیا دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدجعفر مدبرنیا
آدرس رشت خیابان نامجو – چهارراه پور سینا – ساختمان سینا – طبقه 2
شماره تماس 01333328455

دکتر محمدجعفر مدبرنیا با شماره نظام پزشکی 7784 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدجعفر مدبرنیا برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدجعفر مدبرنیا با شماره 01333328455 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نامجو – چهارراه پور سینا – ساختمان سینا – طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سمیه شکرگزار دکتر روانپزشک 

دکتر سمیه شکرگزار دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه شکرگزار
آدرس رشت میدان فرهنگ – خیابان پرستار – ابتدای خیابان آتش نشان – روبروی ساختمان تامین اجتماعی – ساختمان ستمار – طبقه اول
شماره تماس 01333334101

دکتر سمیه شکرگزار با شماره نظام پزشکی 111929 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر سمیه شکرگزار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه شکرگزار با شماره 01333334101 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان فرهنگ – خیابان پرستار – ابتدای خیابان آتش نشان – روبروی ساختمان تامین اجتماعی – ساختمان ستمار – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید محمدرسول خلخالی شریفی دکتر روانپزشک رشت

دکتر سید محمدرسول خلخالی شریفی دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمدرسول خلخالی شریفی
آدرس رشت چهارراه پورسینا- ساختمان اطبا- ط سوم* گلسار – خیابان 89 – ساختمان آتیه
شماره تماس 01333124667

دکتر سید محمدرسول خلخالی شریفی با شماره نظام پزشکی 55443 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محمدرسول خلخالی شریفی برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمدرسول خلخالی شریفی با شماره 01333124667 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا- ساختمان اطبا- ط سوم* گلسار – خیابان 89 – ساختمان آتیه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی پوررمضانی دکتر روانپزشک 

دکتر علی پوررمضانی دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی پوررمضانی 
آدرس رشت چهارراه گلسار – ابتدای خیابان تختی- کوچه بنفشه- مجتمع علیرضا- طبقه ۵- واحد ۹
شماره تماس 01332135331

دکتر علی پوررمضانی با شماره نظام پزشکی 117677 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر علی پوررمضانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی پوررمضانی با شماره 01332135331 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – ابتدای خیابان تختی- کوچه بنفشه- مجتمع علیرضا- طبقه ۵- واحد ۹ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیر پوررجبی دکتر روانپزشک رشت

دکتر امیر پوررجبی دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر پوررجبی
آدرس رشت گلسار – ابتدای بلوار نماز – ساختمان ایرانمهر
شماره تماس 01332111218

دکتر امیر پوررجبی با شماره نظام پزشکی 112355 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر پوررجبی برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر پوررجبی با شماره 01332111218 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – ابتدای بلوار نماز – ساختمان ایرانمهر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سونا منافی افخم دکتر روانپزشک 

دکتر سونا منافی افخم دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سونا منافی افخم
آدرس رشت چهارراه گلسار-خیابان نواب – ;کوچه میلاد(روبروی داروخانه ابن سینا) مجتمع پزشکی پایا. سوم. واحد 9
شماره تماس 01332130753

دکتر سونا منافی افخم با شماره نظام پزشکی 114305 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر سونا منافی افخم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سونا منافی افخم با شماره 01332130753 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار-خیابان نواب – ;کوچه میلاد(روبروی داروخانه ابن سینا) مجتمع پزشکی پایا. سوم. واحد 9 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هما ضرابی دکتر روانپزشک رشت

دکتر هما ضرابی دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر هما ضرابی
آدرس رشت چهارراه گلسار – جنب انجمن داروسازان گیلان – ساختمان پزشکی نا
شماره تماس 01333115124

دکتر هما ضرابی با شماره نظام پزشکی 21620 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هما ضرابی برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر هما ضرابی با شماره 01333115124 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – جنب انجمن داروسازان گیلان – ساختمان پزشکی نا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لیلا خیرخواه دکتر روانپزشک 

دکتر لیلا خیرخواه دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا خیرخواه
آدرس رشت چهار راه گلسار ، کوچه بخت پسند(اداره کار ) ، ساختمان پزشکان ماهرو ، طبقه اول
شماره تماس 09022119650

دکتر لیلا خیرخواه با شماره نظام پزشکی 119812 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر لیلا خیرخواه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا خیرخواه با شماره 09022119650  تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار ، کوچه بخت پسند(اداره کار ) ، ساختمان پزشکان ماهرو ، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شراره حبیبی دکتر روانپزشک رشت

دکتر شراره حبیبی دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شراره حبیبی
آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، پشت بانک پاسارگاد، خیابان نواب، روبروی موسسه زبان کیش، ساختمان مدیکو، طبقه اول
شماره تماس 01333117627

دکتر شراره حبیبی با شماره نظام پزشکی 76232 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شراره حبیبی برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شراره حبیبی با شماره 01333117627 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، پشت بانک پاسارگاد، خیابان نواب، روبروی موسسه زبان کیش، ساختمان مدیکو، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهه مرادخانی دکتر روانپزشک 

دکتر الهه مرادخانی دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهه مرادخانی
آدرس رشت پشت پمپ بنزین گلسار ، تقاطع خیابان نواب و خیابان ۹۱ ،برج احسان ،طبقه پنجم ، واحد ۵۰۱
شماره تماس 01332131244

دکتر الهه مرادخانی با شماره نظام پزشکی 78553 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر الهه مرادخانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهه مرادخانی با شماره 01332131244 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پشت پمپ بنزین گلسار ، تقاطع خیابان نواب و خیابان ۹۱ ،برج احسان ،طبقه پنجم ، واحد ۵۰۱ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نسیم نکویی شجاع دکتر روانپزشک رشت

دکتر نسیم نکویی شجاع دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسیم نکویی شجاع
آدرس رشت گلسار – جنب پل بوسار – مجتع پزشکی دانا – طبقه 4 – واحد 44
شماره تماس 01333131356

دکتر نسیم نکویی شجاع با شماره نظام پزشکی 92760 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نسیم نکویی شجاع برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسیم نکویی شجاع با شماره 01333131356 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – جنب پل بوسار – مجتع پزشکی دانا – طبقه 4 – واحد 44 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عنایت خلیقی سیگارودی دکتر روانپزشک 

دکتر عنایت خلیقی سیگارودی دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر عنایت خلیقی سیگارودی
آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان شهید بخت پسند، رو به روی اداره کار، ساختمان پزشکان باران، طبقه دوم
شماره تماس 01332111682

دکتر عنایت خلیقی سیگارودی با شماره نظام پزشکی 68839 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر عنایت خلیقی سیگارودی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر عنایت خلیقی سیگارودی با شماره 01332111682 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان شهید بخت پسند، رو به روی اداره کار، ساختمان پزشکان باران، طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نیلوفر شهدی پور دکتر روانپزشک رشت

دکتر نیلوفر شهدی پور دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نیلوفر شهدی پور
آدرس رشت خیابان نواب. کوچه میلاد. ساختمان پایا. واحد 17
شماره تماس 01332116281

دکتر نیلوفر شهدی پور با شماره نظام پزشکی 108138 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نیلوفر شهدی پور برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نیلوفر شهدی پور با شماره 01332116281 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب. کوچه میلاد. ساختمان پایا. واحد 17 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زوارموسوی دکتر روانپزشک 

دکتر زوارموسوی دکتر روانپزشک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر زوارموسوی
آدرس رشت بیمارستان شفا
شماره تماس 01333662325

دکتر زوارموسوی با شماره نظام پزشکی 113633 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر زوارموسوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر زوارموسوی با شماره 01333662325 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بیمارستان شفا مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *