بهترین دکتر گوش و حلق و بینی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر گوش و حلق و بینی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل  تجربه بیماری های خاص، نیاز به مراجعه به دکتر گوش،حلق و بینی دارید.

متخصص گوش و حلق و بینی، پزشکی است که مشکلات و بیماری هایی را که بر گوش، بینی و گلو تأثیر می گذارد،تشخیص داده و درمان می کند.پزشکان گوش و حلق و بینی همچنین می توانند جراحی های سر و گردن از جمله جراحی های گوش، دهان، گلو، بینی، گردن و صورت را انجام دهند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان گوش و حلق و بینی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری های مرتبط با این حوزه پزشکی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر دکتر گوش و حلق و بینی رشت

◀ دکتر سمیه رشیدشمالی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

دکتر سمیه رشیدشمالی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه رشیدشمالی
آدرس رشت چهارراه گلسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 3
شماره تماس 01333122467

دکتر سمیه رشیدشمالی با شماره نظام پزشکی 111488 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمیه رشیدشمالی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه رشیدشمالی با شماره 01333122467 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدمحمدرسول باقری دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر سیدمحمدرسول باقری دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمحمدرسول باقری
آدرس رشت بین میدان گلسار و پل بوسار – خیابان نواب – روبروی داروخانه دکتر اریافر ساختمان پزشکان 21 ط 2
شماره تماس 01332110784

دکتر سیدمحمدرسول باقری با شماره نظام پزشکی 14372 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیدمحمدرسول باقری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمحمدرسول باقری با شماره 01332110784 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بین میدان گلسار و پل بوسار – خیابان نواب – روبروی داروخانه دکتر اریافر ساختمان پزشکان 21 ط 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد صادقی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

دکتر محمد صادقی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد صادقی
آدرس رشت خیابان گلسار – خ سمیه – جنب بیمارستان گلسار- خ 142 – ساختمان پزشکان اکباتان – طبقه 5
شماره تماس 01332124123

دکتر محمد صادقی با شماره نظام پزشکی 70322 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد صادقی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد صادقی با شماره 01332124123 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان گلسار – خ سمیه – جنب بیمارستان گلسار- خ 142 – ساختمان پزشکان اکباتان – طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهسا نسیمی دوست دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر مهسا نسیمی دوست دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهسا نسیمی دوست
آدرس رشت پل بوسار ساختمان پزشکان دانا طبقه ۵ واحد ۵۸
شماره تماس 01332117382

دکتر مهسا نسیمی دوست با شماره نظام پزشکی 142182 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهسا نسیمی دوست مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهسا نسیمی دوست با شماره 01332117382 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پل بوسار ساختمان پزشکان دانا طبقه ۵ واحد ۵۸ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فیروزه ضیا دکتر گوش و حلق و بینی رشت

دکتر فیروزه ضیا دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فیروزه ضیا
آدرس رشت چهار راه گلسار – نبش کوچه عسگری – ساختمان بوسار – طبقه ی 6 – واحد 12
شماره تماس 01333110817

دکتر فیروزه ضیا با شماره نظام پزشکی 84023 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فیروزه ضیا برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فیروزه ضیا با شماره 01333110817 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – نبش کوچه عسگری – ساختمان بوسار – طبقه ی 6 – واحد 12 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سامان رضائیان دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر سامان رضائیان دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سامان رضائیان
آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، بلوار نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه 11
شماره تماس 01332135135

دکتر سامان رضائیان با شماره نظام پزشکی 131340 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سامان رضائیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سامان رضائیان با شماره 01332135135 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، بلوار نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه 11 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضوان روحی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

دکتر رضوان روحی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضوان روحی
آدرس رشت خیایان نواب کوچه امانی ساختمان دیلان واحد سوم
شماره تماس 01332135696

دکتر رضوان روحی با شماره نظام پزشکی 115855 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضوان روحی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضوان روحی با شماره 01332135696 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیایان نواب کوچه امانی ساختمان دیلان واحد سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شیرین گل محمدی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر شیرین گل محمدی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیرین گل محمدی
آدرس رشت گلباغ نماز جنب MRIمارلیک ساختمان گیلان طبقه اول
شماره تماس 01333731811

دکتر شیرین گل محمدی با شماره نظام پزشکی 123519 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شیرین گل محمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیرین گل محمدی با شماره 01333731811 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلباغ نماز جنب MRIمارلیک ساختمان گیلان طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید حمید رضا باقری دکتر گوش و حلق و بینی رشت

دکتر سید حمید رضا باقری دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید حمید رضا باقری
آدرس رشت گلسار – خیابان 89( کوچه ی تامین اجتماعی ) – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه ی دوم
شماره تماس 01332117234

دکتر سید حمید رضا باقری با شماره نظام پزشکی 91009 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید حمید رضا باقری برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید حمید رضا باقری با شماره 01332117234 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – خیابان 89( کوچه ی تامین اجتماعی ) – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه ی دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم شرفی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر مریم شرفی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم شرفی
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – ساختمان شفا (بالای داروخانه دکتر آریافر) – طبقه اول
شماره تماس 01333112062

دکتر مریم شرفی با شماره نظام پزشکی 58699 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم شرفی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم شرفی با شماره 01333112062 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – ساختمان شفا (بالای داروخانه دکتر آریافر) – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی رحمانی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

دکتر علی رحمانی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی رحمانی
آدرس رشت چهار راه گلسار روبروی داروخانه گلسار مجتمع پزشکی پاستور
شماره تماس 01332110618

دکتر علی رحمانی با شماره نظام پزشکی 43233 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی رحمانی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی رحمانی با شماره 01332110618 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار روبروی داروخانه گلسار مجتمع پزشکی پاستور مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نوشین فتوحی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر نوشین فتوحی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نوشین فتوحی
آدرس رشت خیابان نواب – بن بست اقاقیا – ساختمان شهریار- طبقه ی دوم
شماره تماس 01333129439

دکتر نوشین فتوحی با شماره نظام پزشکی 80446 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نوشین فتوحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نوشین فتوحی با شماره 01333129439 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب – بن بست اقاقیا – ساختمان شهریار- طبقه ی دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا افراه دکتر گوش و حلق و بینی رشت

دکتر رضا افراه دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا افراه
آدرس رشت خیابان انقلاب، جنب ازمایشگاه دکترافراه، ساختمان نوید
شماره تماس 01333238966

دکتر رضا افراه با شماره نظام پزشکی 33021 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا افراه برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا افراه با شماره 01333238966 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان انقلاب، جنب ازمایشگاه دکترافراه، ساختمان نوید مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مازیار معصومی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر مازیار معصومی دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ کتر مازیار معصومی
آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، روبروی داروخانه دکتر ایروانی، ساختمان سپید، طبقه پنجم
شماره تماس 01332110703

دکتر مازیار معصومی با شماره نظام پزشکی 63823 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مازیار معصومی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مازیار معصومی با شماره 01332110703 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، روبروی داروخانه دکتر ایروانی، ساختمان سپید، طبقه پنجم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر منصور عاطف یکتا دکتر گوش و حلق و بینی رشت

دکتر منصور عاطف یکتا دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصور عاطف یکتا
آدرس رشت پارک شهر- خیابان ملت- نرسیده به پل لامپ سازی- روبروی درب بزرگ شهربازی- طبقه همکف
شماره تماس 01333366656

دکتر منصور عاطف یکتا با شماره نظام پزشکی 11866 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منصور عاطف یکتا برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصور عاطف یکتا با شماره 01333366656 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پارک شهر- خیابان ملت- نرسیده به پل لامپ سازی- روبروی درب بزرگ شهربازی- طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رحمت الله بنان دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر رحمت الله بنان دکتر گوش و حلق و بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رحمت الله بنان
آدرس رشت خ حافظ- بطرف پارک شهر – ساختمان روزبه – پ 82
شماره تماس 0132238307

دکتر رحمت الله بنان با شماره نظام پزشکی 14373 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رحمت الله بنان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رحمت الله بنان با شماره 0132238307 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خ حافظ- بطرف پارک شهر – ساختمان روزبه – پ 82 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *