بهترین دکتر اورولوژی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر اورولوژی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل تجربه مشکلات و بیماری های کلیه و مجاری ادراری ، نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی دارید.

اورولوژی رشته ای از پزشکی است که با بیماری ها و اختلالات مجاری ادراری مردانه و زنانه و همچنین بیماری های دستگاه تناسلی مردان مرتبط است. اورولوژیست ها پزشکانی هستند که در تشخیص و درمان بیماری ها و شرایط موثر بر سیستم ادراری از جمله مثانه، کلیه، حالب، مجرای ادرار و غدد فوق کلیوی تخصص دارند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان اورولوژی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر اورولوژی رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه درمان مشکلات و بیماری های کلیه و مجرای ادراری تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر اورولوژی رشت

دکتر مهدی سبطی فوق تخصص جراحی کلیه،مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)

دکتر مهدی سبطی فوق تخصص جراحی کلیه،مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی سبطی
آدرس رشت-چهارراه گلسار. خیابان نواب،کوچه آبان ،ساختمان آرشان،طبقه ۴
شماره تماس 32135418 – 09903084007

دکتر مهدی سبطی با شماره نظام پزشکی 95953 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر اورولوژی و جراح کلیه رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات کلیه و مجاری ادراری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی سبطی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص اورولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی سبطی با شماره 09903084007 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت-چهارراه گلسار. خیابان نواب،کوچه آبان ،ساختمان آرشان،طبقه ۴ مراجعه کنید.

صفحه اختصاصی دکتر مهدی سبطی

 

◀ دکتر رحیم توکل نیا دکتر اورولوژی رشت

دکتر رحیم توکل نیا دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رحیم توکل نیا 
آدرس رشت بلوار بوسار جنب آزمایشگاه دکتر آشتیانی کوچه مشخ ساهتمان لیزر فارابی
شماره تماس 01332115046

دکتر رحیم توکل نیا با شماره نظام پزشکی 29036 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص اورولوژی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر اورولوژی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رحیم توکل نیا برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رحیم توکل نیا با شماره 01332115046 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار بوسار جنب آزمایشگاه دکتر آشتیانی کوچه مشخ ساختمان لیزر فارابی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرشید پور رضا دکتر اورولوژی 

دکتر فرشید پور رضا دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشید پور رضا
آدرس رشت چهارراه گلسار، ساختمان پزشکی نادری طبقه دوم
شماره تماس 01332114440

دکتر فرشید پور رضا با شماره نظام پزشکی 40326 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر اورولوژی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات کلیه و مجاری ادراری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرشید پور رضا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص اورولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشید پور رضا با شماره 01332114440 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، ساختمان پزشکی نادری طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا رضایی دکتر اورولوژی رشت

دکتر محمدرضا رضایی دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا رضایی
آدرس رشت چهار راه گلسار،نرسیده به پل بوسار،ساختمان پزشکان دانا،طبقه هشتم،واحد 84
شماره تماس 01332117444

دکتر محمدرضا رضایی با شماره نظام پزشکی 101760 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص اورولوژی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر اورولوژی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا رضایی برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا رضایی با شماره 01332117444 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار،نرسیده به پل بوسار،ساختمان پزشکان دانا،طبقه هشتم،واحد 84 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر غلامرضا مختاری دکتر اورولوژی 

دکتر غلامرضا مختاری دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا مختاری
آدرس رشت گلباغ نماز – روبروی دبیرستان دخترانه شاهد – ساختمان البرز
شماره تماس 01332113778

دکتر غلامرضا مختاری با شماره نظام پزشکی 20967 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر اورولوژی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات کلیه و مجاری ادراری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر غلامرضا مختاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص اورولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا مختاری با شماره 01332113778 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلباغ نماز – روبروی دبیرستان دخترانه شاهد – ساختمان البرز مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی حمیدی مدنی دکتر اورولوژی رشت

دکتر علی حمیدی مدنی دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی حمیدی مدنی
آدرس رشت چهارراه میکائیل – خیابان حافظ – جنب داروخانه دکتر زین العابدینی
شماره تماس 01332111271

دکتر علی حمیدی مدنی با شماره نظام پزشکی 30523 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص اورولوژی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر اورولوژی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی حمیدی مدنی برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی حمیدی مدنی با شماره 01332111271 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه میکائیل – خیابان حافظ – جنب داروخانه دکتر زین العابدینی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیرحسین غنی زاده دکتر اورولوژی 

دکتر امیرحسین غنی زاده دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین غنی زاده
آدرس رشت انتهای نواب نبش کوچه پمپ بنزین ساختمان احسان
شماره تماس 01332130688

دکتر امیرحسین غنی زاده با شماره نظام پزشکی 28502 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر اورولوژی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات کلیه و مجاری ادراری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیرحسین غنی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص اورولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین غنی زاده با شماره 01332130688 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت انتهای نواب نبش کوچه پمپ بنزین ساختمان احسان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ایرج خسروپناه دکتر اورولوژی رشت

دکتر ایرج خسروپناه دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایرج خسروپناه
آدرس رشت میدان گلسار – ساختمان پزشکان نصر – پلاک 717
شماره تماس 01332118984

دکتر ایرج خسروپناه با شماره نظام پزشکی 18636 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص اورولوژی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر اورولوژی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ایرج خسروپناه برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایرج خسروپناه با شماره 01332118984 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان گلسار – ساختمان پزشکان نصر – پلاک 717 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدی سبطی دکتر اورولوژی 

دکتر مهدی سبطی دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی سبطی
آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، کوچه آبان، ساختمان آرشان، طبقه 4
شماره تماس 01332135418

دکتر مهدی سبطی با شماره نظام پزشکی 95953 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر اورولوژی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات کلیه و مجاری ادراری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی سبطی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص اورولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی سبطی با شماره 01332135418 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، کوچه آبان، ساختمان آرشان، طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هادی قاسمی شاهی سرائی دکتر اورولوژی رشت

دکتر هادی قاسمی شاهی سرائی دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر هادی قاسمی شاهی سرائی
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – پشت داروخانه شبانه روزی – ساختمان مهر – طبقه سوم
شماره تماس 01332123980

دکتر هادی قاسمی شاهی سرائی با شماره نظام پزشکی 76650 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص اورولوژی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر اورولوژی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هادی قاسمی شاهی سرائی برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر هادی قاسمی شاهی سرائی با شماره 01332123980 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – پشت داروخانه شبانه روزی – ساختمان مهر – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیاوش فلاحتکار دکتر اورولوژی 

دکتر سیاوش فلاحتکار دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیاوش فلاحتکار
آدرس رشت خیابان حاجی آباد- روبروی رادیولوژی مارلیک – ساختمان پزشکان نور – طبقه سوم
شماره تماس 01333236332

دکتر سیاوش فلاحتکار با شماره نظام پزشکی 33911 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر اورولوژی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات کلیه و مجاری ادراری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیاوش فلاحتکار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص اورولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیاوش فلاحتکار با شماره 01333236332 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان حاجی آباد- روبروی رادیولوژی مارلیک – ساختمان پزشکان نور – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بقراط اسپیدکار دکتر اورولوژی رشت

دکتر بقراط اسپیدکار دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر بقراط اسپیدکار
آدرس رشت خیابان مطهری نبش حاجی آباد ساختمان پزشکی فارابی طبقه دوم
شماره تماس 01332321138

دکتر بقراط اسپیدکار با شماره نظام پزشکی 30070 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص اورولوژی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر اورولوژی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بقراط اسپیدکار برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر بقراط اسپیدکار با شماره 01332321138 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان مطهری نبش حاجی آباد ساختمان پزشکی فارابی طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین صفاری دکتر اورولوژی 

دکتر حسین صفاری دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین صفاری
آدرس رشت چهارراه گلسار – نرسیده به پل بوسار – کوچه عسکری – ساختمان mri – طبقه اول
شماره تماس 01332112042

دکتر حسین صفاری با شماره نظام پزشکی 85847 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر اورولوژی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات کلیه و مجاری ادراری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین صفاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص اورولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین صفاری با شماره 01332112042 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – نرسیده به پل بوسار – کوچه عسکری – ساختمان mri – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ولی دژآباد دکتر اورولوژی رشت

دکتر ولی دژآباد دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ولی دژآباد
آدرس رشت گلسار – بلوار نماز – روبروی دبیرستان دخترانه شاهد – مجتمع البرز – ورودی یک – طبقه 3
شماره تماس 01332111153

دکتر ولی دژآباد با شماره نظام پزشکی 17288 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص اورولوژی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر اورولوژی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ولی دژآباد برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ولی دژآباد با شماره 01332111153 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – بلوار نماز – روبروی دبیرستان دخترانه شاهد – مجتمع البرز – ورودی یک – طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میرصادق موذن جمشیدی دکتر اورولوژی 

دکتر میرصادق موذن جمشیدی دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر میرصادق موذن جمشیدی
آدرس رشت میدان گلسار ابتدای خ سعدی درمانگاه سحر
شماره تماس 0137757566

دکتر میرصادق موذن جمشیدی با شماره نظام پزشکی 15257 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر اورولوژی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات کلیه و مجاری ادراری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر میرصادق موذن جمشیدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص اورولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر میرصادق موذن جمشیدی با شماره 0137757566 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان گلسار ابتدای خ سعدی درمانگاه سحر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود شعبانی پور دکتر اورولوژی رشت

دکتر محمود شعبانی پور دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود شعبانی پور
آدرس رشت بلوارشهیدقلی پور-جنب بیمارستان پارس-ساختمان پارس طب-طبقه چهارم واحد43
شماره تماس 01332134553

دکتر محمود شعبانی پور با شماره نظام پزشکی 104621 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص اورولوژی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر اورولوژی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود شعبانی پور برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود شعبانی پور با شماره 01332134553 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوارشهیدقلی پور-جنب بیمارستان پارس-ساختمان پارس طب-طبقه چهارم واحد43 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی منفرد دکتر اورولوژی 

دکتر علی منفرد دکتر اورولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی منفرد
آدرس رشت چهارراه پورسینا- طبقه فوقانی شیرینی سرا – ساختمان 816-طبقه1
شماره تماس 01333228604

دکتر علی منفرد با شماره نظام پزشکی 45990 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر اورولوژی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات کلیه و مجاری ادراری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی منفرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص اورولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی منفرد با شماره 01333228604 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا- طبقه فوقانی شیرینی سرا – ساختمان 816-طبقه1 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *