بهترین دکتر زگیل تناسلی تهران

بهترین دکتر زگیل تناسلی تهران توسط افرادی جست و جو می شود که نمی دانند برای درمان بیماری زگیل تناسلی باید به کدام پزشک مراجعه کنند.

برخی از بیماری ها وجود دارد که نمی دانیم در حوزه تشخیصی کدام پزشکان قرار دارد ، برای مثال اگر معده ما با مشکل مواجه شود به دکتر گوارش و کبد مراجعه می کنیم ، اگر تغییراتی را در پوست خود ببینیم ، میدانیم که باید توسط دکتر پوست معاینه شویم ، اما برای بسیاری ممکن است سوال باشد که برای درمان زگیل تناسلی باید به چه پزشکی مراجعه کرد و بهترین دکتر زگیل تناسلی تهران کیست ؟

زگیل تناسلی که هم در مردان و هم در زنان دیده می شود ، تظاهرات تناسلی عفونت HPV مقاربتی است ، بیش از 200 نوع ویروس HPV (ویروس پاپیلومای انسانی) وجود دارد که 40 نوع از آنها باعث ایجاد زگیل تناسلی می شود.

علائم زگیل تناسلی چیست؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران بپردازیم ، در زیر به علائم بیماری زگیل تناسلی اشاره می کنیم ، با مشاهده این علائم باید به پزشک متخصص در زمینه در مان زگیل تناسلی مراجعه کرد :

علائم زگیل تناسلی به طور کلی به شرح زیر ظاهر می شود :

برآمدگی پوست در ناحیه تناسلی : معمولاً ضایعات همرنگ پوست ممکن است نشانه زگیل تناسلی باشد.
گاهی اوقات، برآمدگی های گل کلم مانند نشانه زگیل تناسلی است، به خصوص در افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند.
خارش و ناراحتی در ناحیه تناسلی نیز از جمله علائم زگیل تناسلی است.
خونریزی هنگام مقاربت
در مردان دوشاخه شدن ادرار طبیعی در هنگام ادرار می تواند نشانه زگیل تناسلی باشد.

برای درمان زگیل تناسلی باید به چه پزشکی مراجعه کنیم ؟

درمان زگیل تناسلی می تواند توسط چند تخصص پزشکی مختلف انجام شود ، اما این مساله بستگی به نوع زگیل دارد ، به طور کلی می توان برای درمان زگیل برای استفاده از لیزر یا جراحی به دکتر پوست ،دکتر زنان و یا دکتر اورولوژی و جراح عمومی مراجعه کرد، اما برای درمان زگیل تناسلی توصیه می شود مردان به دکتر اورولوژی مراجعه کنند که در زمینه مجاری ادراری ، بیماری های مقاربتی و درمان زگیل تناسلی دارای تجربه و مهارت است و به عنوان بهترین دکتر زگیل تناسلی تهران شناخته می شود.

و همچنین زنان برای درمان زگیل تناسلی به دکتر زنان و زایمان مراجعه کنند.

در واقع برای درمان این بیماری باید به اورولوژیست متخصص زگیل تناسلی تهران مراجعه کرد.

روش های مختلفی برای درمان زگیل تناسلی وجود دارد ، درمان این بیماری تنها با مراجعه به پزشکی که در انجام این روش ها تخصص داشته باشد امکان پذیر است ، بنابراین در ادامه از پزشکانی نام می بریم که در زمینه درمان زگیل تناسلی فعالیت می کنند.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در تهران

معرفی بهترین دکتر زگیل تناسلی تهران

دکتر فرشاد نامداری

جراح و فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشاد نامداری
آدرس تهران خیابان ولیعصر ، پایین تر از ونک ، جنب پل همت ، بن بست سیدالشهدا پلاک 8 واحد 1
شماره تماس 02188776801 – 09107585358

دکتر فرشاد نامداری با شماره نظام پزشکی 117673 متخصص اورولوژی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرشاد نامداری مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشاد نامداری با شماره 02188776801 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان ولیعصر ، پایین تر از ونک ، جنب پل همت ، بن بست سیدالشهدا پلاک 8 واحد 1 مراجعه کنید.

صفحه اختصاصی دکتر فرشاد نامداری

 

دکتر محمدرضا جعفری 

دکتر محمدرضا جعفری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا جعفری
آدرس تهران نیاوران – سه راه مژده – خیابان مقدسی – نبش امیر احمدی زمانی – پلاک 2 واحد 2 
شماره تماس 021-88196449 – 021-88196551

دکتر محمدرضا جعفری با شماره نظام پزشکی 92370 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPVبا پلکسر و لیزر در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا جعفری برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا جعفری با شماره 88196551 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران نیاوران – سه راه مژده – خیابان مقدسی – نبش امیر احمدی زمانی – پلاک 2 واحد 2 مراجعه کنید.

دکتر بهروز فتاحی

دکتر بهروز فتاحی متخصص زگیل تناسلی

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز فتاحی
آدرس تهران آریاشهر (فلکه دوم صادقیه ) ، اول خیابان اعتمادیان ، پشت بیمارستان ابن سینا ، ساختمان پزشکان فدک ، طبقه دوم ، واحد ۱۱
شماره تماس 021-44000561

دکتر بهروز فتاحی با شماره نظام پزشکی 142618 متخصص اورولوژی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بهروز فتاحی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز فتاحی با شماره 44000561 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران آریاشهر (فلکه دوم صادقیه ) ، اول خیابان اعتمادیان ، پشت بیمارستان ابن سینا ، ساختمان پزشکان فدک ، طبقه دوم ، واحد ۱۱ مراجعه کنید.

دکتر سید ناصر سید اسماعیلی

سید ناصر سید اسماعیلی

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید ناصر سید اسماعیلی
آدرس تهران آریاشهر (فلکه دوم صادقیه) ، خیابان اعتمادیان ، پشت بیمارستان ابن سینا ، ساختمان پزشکان فدک پلاک 28 طبقه دوم واحد 11
شماره تماس 021-44000561

دکتر سید ناصر سید اسماعیلی با شماره نظام پزشکی 122331 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPVبا پلکسر و لیزر در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید ناصر سید اسماعیلی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید ناصر سید اسماعیلی با شماره 44000561 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران آریاشهر (فلکه دوم صادقیه) ، خیابان اعتمادیان ، پشت بیمارستان ابن سینا ، ساختمان پزشکان فدک پلاک 28 طبقه دوم واحد 11 مراجعه کنید.

دکتر علی حاجب

متخصص زگیل تناسلی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی حاجب
آدرس تهران پاسداران بهستان پنجم جنب پمپ بنزین پلاک 2واحد24
شماره تماس 02122776921

دکتر علی حاجب با شماره نظام پزشکی 114581 متخصص اورولوژی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی حاجب مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی حاجب با شماره 02122776921 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران پاسداران بهستان پنجم جنب پمپ بنزین پلاک 2واحد24 مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در تهران

دکتر مائده احمدی دستجردی

دکتر مائده احمدی دستجردی

مشخصات دکتر ◀ دکتر مائده احمدی دستجردی
آدرس تهران پیروزی ، خیابان اول نیروی هوایی ، نبش کوچه ۱/۲۱ ، پلاک ۴۶، ساختمان پامچال ، طبقه چهارم ، واحد ۱۴
شماره تماس 09102407324

دکتر مائده احمدی دستجردی با شماره نظام پزشکی 128851 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مائده احمدی دستجردی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مائده احمدی دستجردی با شماره 09102407324 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران پیروزی ، خیابان اول نیروی هوایی ، نبش کوچه ۱/۲۱ ، پلاک ۴۶، ساختمان پامچال ، طبقه چهارم ، واحد ۱۴ مراجعه کنید.

دکتر مریم نادری

مریم نادری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم نادری
آدرس تهران نارمک. میدان هفت حوض (نبوت) . خیابان آیت جنوبی.بعد از چهار راه تلفنخانه. نبش کوچه نصراله زاده پلاک12 طبقه همکف
شماره تماس 02188397696

دکتر مریم نادری با شماره نظام پزشکی 96615 متخصص جراحی و زنان و زایمان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم نادری مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم نادری با شماره 02188397696 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران نارمک. میدان هفت حوض (نبوت) . خیابان آیت جنوبی.بعد از چهار راه تلفنخانه. نبش کوچه نصراله زاده پلاک12 طبقه همکف مراجعه کنید.

زگیل تناسلی چگونه منتقل می شود؟

تاول های خشکی که بر روی پوست یا غشای مخاطی ناحیه تناسلی به دلیل ویروس HPV ایجاد می شود، زگیل تناسلی نامیده می شود. اصطلاح پزشکی زگیل تناسلی کندیلوم است.زگیل تناسلی یک بیماری شایع در جامعه است که بیشتر از راه جنسی و به ندرت غیرجنسی منتقل می شود. 40 نوع مختلف ویروس HPV وجود دارد که باعث ایجاد زگیل تناسلی می شود.

زگیل تناسلی معمولا از راه جنسی منتقل می شود. تماس مستقیم با پوست یا غشای مخاطی آلوده شایع ترین راه انتقال ویروس است. با تماس، ویروس از طریق ترک های پوست وارد شده و در پوست ته نشین می شود.

پس از ورود ویروس HPV و ته نشین شدن آن در ترک های پوستی، می تواند نهفته بماند و ماه ها بدون ایجاد علائمی منتظر بماند و زمانی که سیستم ایمنی بدن فرد ضعیف شود، زگیل تناسلی ظاهر می شود.

بنابراین، زگیل ممکن است بلافاصله پس از عفونت ایجاد نشود و ممکن است ماه ها پس از ابتلا عفونت رخ دهد. با تضعیف سیستم ایمنی بدن این ویروس می تواند فعال شود.

زگیل تناسلی معمولاً 3-4 ماه پس از ورود ویروس HPV به بدن ظاهر می شود. دوره نهفتگی ویروس HPV از 2 هفته تا 2 سال متغیر است. پس از گذراندن دوره کمون ویروس HPV، اولین علامت زگیل است که در زنان در اطراف واژن و در مردان در اطراف آلت تناسلی ایجاد می شود.

زگیل تناسلی معمولاً بدون درد است، در صورت کندن یا بریدن با تیغ باعث خارش و خونریزی می شود. ممکن است تمایل به تکثیر داشته باشد و گاهی اوقات برای سالها به یک اندازه باقی بماند.

درمان زگیل تناسلی چگونه است ؟

هنگامی که زگیل مشاهده می شود، باید از پزشک کمک بگیرید. پس از معاینه دقیق توسط دکتر زگیل تناسلی تهران ، روش درمان با توجه به نوع زگیل مشخص می شود. اگر زود متوجه زگیل شدید و زگیل ها در ناحیه محدودی قرار داشتند ، پزشک می تواند با تجویز برخی کرم ها باعث از بین رفتن زگیل شود.

اگر در طی معاینه پزشک مشخص شود که زگیل ها گسترده و بسیار بزرگ هستند، برای درمان زگیل تناسلی از روش هایی مانند اکسیزیونال استفاده می شود.

در درمان زگیل تناسلی می توان از روش های جراحی و روش های درمانی دارویی استفاده کرد. در انتخاب روش درمان عواملی مانند اندازه، تعداد و محل زگیل ها در نظر گرفته می شود. روش های جراحی به خصوص در بیمارانی که دارای زگیل های بزرگ و گسترده در ناحیه تناسلی هستند استفاده می شود، زیرا شانس موفقیت با درمان دارویی در این مواقع کم است.

مدت درمان زگیل ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد ، ممکن است برای درمان زگیل چند جلسه لازم بوده و یا ممکن است یک جلسه کافی باشد.

روش‌های جراحی که در درمان زگیل تناسلی به کار می‌روند را می‌توان به دو دسته روش‌های ابلیتیو و اکسیزیونال تقسیم کرد. روش های اکسیزیونال روش هایی هستند که در آن ناحیه پوستی که در آن زگیل قرار دارد با جراحی برداشته می شود. روش های ابلیتیو را می توان به عنوان کرایوتراپی، الکتروکوتر و لیزر نام برد.

انواع درمان زگیل تناسلی

پس از مشاهده درمان زگیل تناسلی باید با پزشک متخصص مشورت کرد و درمان را در اسرع وقت آغاز کرد. از آنجایی که زگیل تناسلی می تواند به سرعت گسترش یابد، برای زنان مهم است که فورا برای درمان اقدام کنند زیرا خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را به همراه دارد.

درمان های زگیل تناسلی که توسط دکتر زنان و یا اورولوژی و بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران تجویز می شود :

الکتروکوتریزاسیون (الکتروکواگولاسیون)
یکی از معتبرترین روش های درمانی که از آن استفاده می شود الکتروکوتریزاسیون یا فرآیند سوزاندن زگیل با برق است.در این درمان تحت بی حسی موضعی، کانون های HPV با کوتر دوقطبی سوزانده می شوند.

سرما درمانی (انجماد)
کرایوتراپی فرآیند انجماد ضایعه و اطراف آن با نیتروژن مایع بوده و یکی از روش های موفق برای درمان زگیل است.

فرسایش لیزری CO2
این روش درمانی دیگر برای درمان زگیل است که می تواند در بیمارانی که به درمان های دیگر مقاوم هستند انتخاب شود. این روش معمولا با بی حسی موضعی انجام می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *