بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از بیماری های مرتبط با گوش،حلق و بینی رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تبریز باشید.

پزشک گوش و حلق و بینی متخصص در شناخت و درمان کلیه آسیب ها و بیماری هایی است که ناحیه سر و گردن و اندام هایی که در این ناحیه قرار دارند را تحت تاثیر قرار می دهند ، مانند مشکلات بینی ، مشکلات شنوایی،لوزه ها و غیره.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر گوش،حلق و بینی تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

◀ دکتر سحر زاهدی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

دکتر سحر زاهدی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سحر زاهدی
آدرس تبریز خیابان آزادی ، نرسیده به سه راهی گلگشت ،ساختمان بهاران ، طبقه شش واحد پنج
شماره تماس 04133356430

دکتر سحر زاهدی با شماره نظام پزشکی 106759 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سحر زاهدی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سحر زاهدی با شماره 04133356430 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی ، نرسیده به سه راهی گلگشت ،ساختمان بهاران ، طبقه شش واحد پنج مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پریسا مقدم دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر پریسا مقدم دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریسا مقدم
آدرس تبریز هفده شهریور – برج آذربایجان – طبقه 13
شماره تماس 04135550466

دکتر پریسا مقدم با شماره نظام پزشکی 118932 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر پریسا مقدم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریسا مقدم با شماره 04135550466 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز هفده شهریور – برج آذربایجان – طبقه 13 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ژیلا محمدی آذر دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

دکتر ژیلا محمدی آذر دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ژیلا محمدی آذر
آدرس تبریز هفده شهریور جدید – برج آذربایجان – طبقه 9
شماره تماس 04135548106

دکتر ژیلا محمدی آذر با شماره نظام پزشکی 75764 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ژیلا محمدی آذر برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ژیلا محمدی آذر با شماره 04135548106 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز هفده شهریور جدید – برج آذربایجان – طبقه 9 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد بهزاد اوخساری دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر محمد بهزاد اوخساری دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد بهزاد اوخساری
آدرس تبریز خیابان آزادی – خیابان جدیری جنوبی – روبروی استخر آبادگران
شماره تماس 04133380969

دکتر محمد بهزاد اوخساری با شماره نظام پزشکی 36247 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد بهزاد اوخساری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد بهزاد اوخساری با شماره 04133380969 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – خیابان جدیری جنوبی – روبروی استخر آبادگران مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مسعود زرین قلم دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

دکتر مسعود زرین قلم دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود زرین قلم 
آدرس تبریز ولیعصر، فلکه معلم(بارنج)، برج ارم، طبقه ۳، واحد B
شماره تماس 04133697001

دکتر مسعود زرین قلم با شماره نظام پزشکی 107744 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود زرین قلم برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود زرین قلم با شماره 04133697001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر، فلکه معلم(بارنج)، برج ارم، طبقه ۳، واحد B مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شبنم نوعی علمداری دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر شبنم نوعی علمداری دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شبنم نوعی علمداری
آدرس تبریز خیابان آزادی ، نرسیده به گلگشت ، ساختمان شیخ الرییس
شماره تماس 04133366215

دکتر شبنم نوعی علمداری با شماره نظام پزشکی 107602 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شبنم نوعی علمداری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شبنم نوعی علمداری با شماره 04133366215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی ، نرسیده به گلگشت ، ساختمان شیخ الرییس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا صمدی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

دکتر محمدرضا صمدی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا صمدی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید-بین تقاطع ارتش وطالقانی-روبروی کلینیک فرهنگیان-ساختمان آزمایشگاه مهر-طبقه 3
شماره تماس 04135668997

دکتر محمدرضا صمدی با شماره نظام پزشکی 25179 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا صمدی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا صمدی با شماره 04135668997 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید-بین تقاطع ارتش وطالقانی-روبروی کلینیک فرهنگیان-ساختمان آزمایشگاه مهر-طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدمحمد مقدسی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر سیدمحمد مقدسی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمحمد مقدسی
آدرس تبریز فلکه دانشگاه، ساختمان تبریز، طبقه دوم
شماره تماس 04133375727

دکتر سیدمحمد مقدسی با شماره نظام پزشکی 16489 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیدمحمد مقدسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمحمد مقدسی با شماره 04133375727 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز فلکه دانشگاه، ساختمان تبریز، طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شبنم حاجی علیپور دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

دکتر شبنم حاجی علیپور دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شبنم حاجی علیپور
آدرس تبریز خیابان آزادی ، ما بین گلباد و گلگشت ، ساختمان مهر ، طبقه پنج
شماره تماس 04133101103

دکتر شبنم حاجی علیپور با شماره نظام پزشکی 99464 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شبنم حاجی علیپور برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شبنم حاجی علیپور با شماره 04133101103 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی ، ما بین گلباد و گلگشت ، ساختمان مهر ، طبقه پنج مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مسعود فهیمی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر مسعود فهیمی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود فهیمی
آدرس تبریز خیابان آزادی تقاطع گلگشت ساختمان بهاران طبقه5 واحد10
شماره تماس 04133250120

دکتر مسعود فهیمی با شماره نظام پزشکی 73259 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مسعود فهیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود فهیمی با شماره 04133250120 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی تقاطع گلگشت ساختمان بهاران طبقه5 واحد10 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدجلال قیاسی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

دکتر سیدجلال قیاسی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدجلال قیاسی
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید،مابین تقاطع طالقانی وتقاطع شریعتی،ساختمان حکیم،طبقه هفتم
شماره تماس 04135536944

دکتر سیدجلال قیاسی با شماره نظام پزشکی 85846 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدجلال قیاسی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدجلال قیاسی با شماره 04135536944 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید،مابین تقاطع طالقانی وتقاطع شریعتی،ساختمان حکیم،طبقه هفتم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود بهشتی دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر محمود بهشتی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود بهشتی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – تقاطع طالقانی – ساختمان امروز – طبقه اول
شماره تماس 04135548101

دکتر محمود بهشتی با شماره نظام پزشکی 60902 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمود بهشتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود بهشتی با شماره 04135548101 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – تقاطع طالقانی – ساختمان امروز – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر قدرت محمدی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

دکتر قدرت محمدی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر قدرت محمدی
آدرس تبریز خیابان آزادی-بین گلباد و گلدشت-روبروی شرکت گاز-پلاک30
شماره تماس 04133341412

دکتر قدرت محمدی با شماره نظام پزشکی 18556 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر قدرت محمدی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر قدرت محمدی با شماره 04133341412 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی-بین گلباد و گلدشت-روبروی شرکت گاز-پلاک30 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضوان نوتاش دکتر گوش و حلق و بینی 

دکتر رضوان نوتاش دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضوان نوتاش
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید، مابین شریعتی و طالقانی، ساختمان حکیم، طبقه4
شماره تماس 04135556628

دکتر رضوان نوتاش با شماره نظام پزشکی 107509 متخصص گوش و حلق و بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های گوش،حلق و بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با گوش، حلق و بینی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضوان نوتاش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص گوش ، حلق و بینی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضوان نوتاش با شماره 04135556628 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید، مابین شریعتی و طالقانی، ساختمان حکیم، طبقه4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهروز بایبوردی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

دکتر بهروز بایبوردی دکتر گوش و حلق و بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز بایبوردی
آدرس تبریز تقاطع خیابان 17 شهریور و طالقانی، روبروی ساختمان پارسا ، ساختمان 197، طبقه اول
شماره تماس 04135569369

دکتر بهروز بایبوردی با شماره نظام پزشکی 20033 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند که به درمان مشکلات مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوش و حلق و بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهروز بایبوردی برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز بایبوردی با شماره 04135569369 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز تقاطع خیابان 17 شهریور و طالقانی، روبروی ساختمان پارسا ، ساختمان 197، طبقه اول مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *