بهترین دکتر قلب و عروق تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از بیماری ها و مشکلات مرتبط با سیستم قلب و عروق رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر قلب و عروق تبریز باشید.

دکتر قلب و عروق متخصص در شناخت و درمان کلیه بیماری هایی است که عملکرد قلب و عروق را تحت تاثیر قرار می دهند.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص قلب و عروق تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر قلب و عروق تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر قلب و عروق تبریز

◀ دکتر ارسلان بابایی دکتر قلب و عروق تبریز

دکتر ارسلان بابایی دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ارسلان بابایی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، روبروی برج آذربایجان ، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه اول
شماره تماس 04135532689

دکتر ارسلان بابایی با شماره نظام پزشکی 121818 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ارسلان بابایی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ارسلان بابایی با شماره 04135532689 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، روبروی برج آذربایجان ، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید محمدزاده قره باغی دکتر قلب و عروق 

دکتر سعید محمدزاده قره باغی دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید محمدزاده قره باغی 
آدرس تبریز 17شهریور جدید ، روبروی کلینیک فرهنگیان ، ساختمان پویا طبقه چهارم
شماره تماس 04135561376

دکتر سعید محمدزاده قره باغی با شماره نظام پزشکی 106007 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سعید محمدزاده قره باغی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید محمدزاده قره باغی با شماره 04135561376 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17شهریور جدید ، روبروی کلینیک فرهنگیان ، ساختمان پویا طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سپیده عطائیه دکتر قلب و عروق تبریز

دکتر سپیده عطائیه دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سپیده عطائیه
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – بین چهارراه باغشمال و طالقانی – برج سینا – طبقه 8
شماره تماس 04135558200

دکتر سپیده عطائیه با شماره نظام پزشکی 96998 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سپیده عطائیه برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سپیده عطائیه با شماره 04135558200 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – بین چهارراه باغشمال و طالقانی – برج سینا – طبقه 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا ذوالفقاری دکتر قلب و عروق 

دکتر رضا ذوالفقاری دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا ذوالفقاری
آدرس تبریز 17 شهریور جدید _ نبش کوچه امام زاده_ رو به روی بستنی وحید_ برج سپید_ طبقه چهارم
شماره تماس 04135567545

دکتر رضا ذوالفقاری با شماره نظام پزشکی 114062 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضا ذوالفقاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا ذوالفقاری با شماره 04135567545 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور جدید _ نبش کوچه امام زاده_ رو به روی بستنی وحید_ برج سپید_ طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین نامدار دکتر قلب و عروق تبریز

دکتر حسین نامدار دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین نامدار
آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راه گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه چهارم، واحد 16
شماره تماس 04133359535

دکتر حسین نامدار با شماره نظام پزشکی 60355 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین نامدار برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین نامدار با شماره 04133359535 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راه گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه چهارم، واحد 16 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرهاد نیافر دکتر قلب و عروق 

دکتر فرهاد نیافر دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد نیافر
آدرس تبریز آبرسان- تقاطع پل آبرسان و زیرگذر چایکنار- ساختمان ایوان تبریز-طبقه سوم-کلینیک قلب و عروق دکتر فرهاد نیافر
شماره تماس 04133250896

دکتر فرهاد نیافر با شماره نظام پزشکی 112699 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرهاد نیافر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد نیافر با شماره 04133250896 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز آبرسان- تقاطع پل آبرسان و زیرگذر چایکنار- ساختمان ایوان تبریز-طبقه سوم-کلینیک قلب و عروق دکتر فرهاد نیافر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین نجفی دکتر قلب و عروق تبریز

دکتر حسین نجفی دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین نجفی
آدرس تبریز بلوارشهریار – جنب بهزیستی – مجتمع 22 – طبقه 2 – واحد D2
شماره تماس 04133101065

دکتر حسین نجفی با شماره نظام پزشکی 10199 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین نجفی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین نجفی با شماره 04133101065 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوارشهریار – جنب بهزیستی – مجتمع 22 – طبقه 2 – واحد D2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا زره پوش دکتر قلب و عروق 

دکتر رضا زره پوش دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا زره پوش
آدرس تبریز خیابان آزادی ، کلینیک بهاران ، سه راه گلگشت ، طبقه 6
شماره تماس 04133373671

دکتر رضا زره پوش با شماره نظام پزشکی 70513 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضا زره پوش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا زره پوش با شماره 04133373671 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی ، کلینیک بهاران ، سه راه گلگشت ، طبقه 6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رویا باقرنژاد دکتر قلب و عروق تبریز

دکتر رویا باقرنژاد دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رویا باقرنژاد
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه 5
شماره تماس 04133370118

دکتر رویا باقرنژاد با شماره نظام پزشکی 90366 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رویا باقرنژاد برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رویا باقرنژاد با شماره 04133370118 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهام حسینی دکتر قلب و عروق 

دکتر الهام حسینی دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام حسینی
آدرس تبریز خیابان ولیعصر،سربالایی ولیعصر خیابان عارف ،جنب کنسولگری اذربایجان برج عارف طبقه ۵ واحد A
شماره تماس 09147730396

دکتر الهام حسینی با شماره نظام پزشکی 128254 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر الهام حسینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام حسینی با شماره 09147730396 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ولیعصر،سربالایی ولیعصر خیابان عارف ،جنب کنسولگری اذربایجان برج عارف طبقه ۵ واحد A مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اسکندر نوری زاده دکتر قلب و عروق تبریز

دکتر اسکندر نوری زاده دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسکندر نوری زاده
آدرس تبریز هفده شهریور، ضلع غربی برج آذربایجان، برج سینا، طبقه ی 5
شماره تماس 04135570330

دکتر اسکندر نوری زاده با شماره نظام پزشکی 56214 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسکندر نوری زاده برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسکندر نوری زاده با شماره 04135570330 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز هفده شهریور، ضلع غربی برج آذربایجان، برج سینا، طبقه ی 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا رضائی تبریزی دکتر قلب و عروق 

دکتر رضا رضائی تبریزی دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا رضائی تبریزی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید . روبروی بستنی وحید . برج سپید . طبقه 4
شماره تماس 04135567545

دکتر رضا رضائی تبریزی با شماره نظام پزشکی 124740 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضا رضائی تبریزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا رضائی تبریزی با شماره 04135567545 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید . روبروی بستنی وحید . برج سپید . طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بابک تقی زاد کمالی دکتر قلب و عروق تبریز

دکتر بابک تقی زاد کمالی دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بابک تقی زاد کمالی
آدرس تبریز خیابان آزادی،سه راهی گلگشت،ساختمان آزادی،طبقه اول
شماره تماس 04133376966

دکتر بابک تقی زاد کمالی با شماره نظام پزشکی 131378 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بابک تقی زاد کمالی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بابک تقی زاد کمالی با شماره 04133376966 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی،سه راهی گلگشت،ساختمان آزادی،طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شلاله رئوفی‌ دکتر قلب و عروق 

دکتر شلاله رئوفی‌ دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شلاله رئوفی‌
آدرس تبریز بلوار استاد شهریار، نرسیده به بیمارستان شهریار، جنب اداره کل بهزیستی، ساختمان ۲۲، طبقه ۷، واحد A
شماره تماس 04133101142

دکتر شلاله رئوفی‌ با شماره نظام پزشکی 128897 متخصص قلب و عروق هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات قلبی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر قلب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات قلب و عروق را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شلاله رئوفی‌ مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شلاله رئوفی‌ با شماره 04133101142 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار استاد شهریار، نرسیده به بیمارستان شهریار، جنب اداره کل بهزیستی، ساختمان ۲۲، طبقه ۷، واحد A مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اصغر فدائی حقی دکتر قلب و عروق تبریز

دکتر اصغر فدائی حقی دکتر قلب و عروق تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اصغر فدائی حقی
آدرس تبریز سربالایی ولیعصر ،جنب ازمایشگاه صدر .ساختمان سهند طبقه۱۰
شماره تماس 04135553003

دکتر اصغر فدائی حقی با شماره نظام پزشکی 46113 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص قلب و عروق هستند که به تشخیص و درمان بیماری های قلبی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر قلب و عروق تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اصغر فدائی حقی برای درمان بیماری ها و مشکلات قلب و عروق خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قلب تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اصغر فدائی حقی با شماره 04135553003 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سربالایی ولیعصر ،جنب ازمایشگاه صدر .ساختمان سهند طبقه۱۰ مراجعه کنید.

بهترین دکتر قلب و عروق تبریز

دکتر قلب و عروق خوب در تبریز باید ویژگی های زیر را داشته باشد :

تخصص و تجربه: دکتر قلب خوب باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه بیماری‌های قلبی و عروقی باشد. پزشکان قلب و عروق باید دارای مدرک تخصصی در رشته قلب و عروق باشند و تجربه کاری قابل قبولی در این زمینه داشته باشند.

آگاهی و به‌روزبودن: دکتر قلب خوب تبریز باید با پیشرفت‌های جدید در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی آشنا باشد. این پزشکان باید در روش‌های تشخیصی مانند آزمایش‌های تصویربرداری، فناوری‌های مداخلات قلبی و درمان‌های نوین بروز باشند.

مهارت‌های ارتباطی: دکتر قلب خوب باید مهارت‌های ارتباطی عالی داشته باشد. آنها باید بتوانند با بیماران به‌طور مفهومی صحبت کرده، به سوالات و نگرانی‌های آنها پاسخ دهند و فرآیند درمان را به طور کامل توضیح دهند.

قدرت تشخیصی: دکتر قلب خوب باید توانایی تشخیص درست بیماری‌های قلبی و عروقی را داشته باشد. آنها باید بتوانند علائم و نشانه‌های بیمار را به درستی تحلیل کنند و تشخیص دقیقی را برای درمان مناسب ارائه دهند.

اهتمام و توجه: دکتر قلب خوب باید به بیمار خود اهتمام و توجه کافی را اختصاص دهد. آنها باید به صورت منظم و دقیق بیماران را پیگیری کنند و به مشکلات و نیازهای آنها پاسخ دهند.

همکاری و همراهی: بهترین دکتر قلب تبریز و سایر شهر ها باید توانایی همکاری و همراهی با بیماران خود را داشته باشد. آنها باید به بیماران کمک کنند تا درمان‌های مورد نیاز را به درستی دنبال کنند و به سبک زندگی سالم بپردازند.

این ویژگی‌ها مهم بوده و باید در انتخاب دکتر قلب خود مدنظر قرار گیرند. همچنین، تجربه شخصی دیگران و نظرات بیماران قبلی نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا یک دکتر قلب خوب را انتخاب کنید.

علائم مراجعه به دکتر قلب و عروق تبریز

علائم مراجعه به دکتر قلب و عروق ممکن است متنوع باشد و بستگی به شرایط فرد دارد. اما در زیر به برخی از علائم رایجی که ممکن است نشان دهنده مشکلات قلبی باشند اشاره می کنیم:

درد یا تنگی در قفسه سینه: ممکن است درد در قسمت مرکزی یا چپ قفسه سینه حس کنید که به گردن، شانه، بازو چپ یا پشت هم می‌تابد. این نوع درد معمولاً ناگهانی و در هنگام فعالیت یا استراحت فیزیکی ظاهر می‌شود.

تنفس سخت یا سرفه با خون: در صورت تنفس سخت، کمبود نفس، سرفه با خون یا خلط سیاه، باید به دکتر قلب و عروق تبریز و یا هر شهری که در آن سکونت دارید مراجعه کنید.

ضعف یا خستگی بیش از حد: اگر بدون فعالیت فیزیکی شدید خسته و ضعیف می‌شوید و این علائم بیش از چند روز ادامه دارد، مشاوره پزشکی ضروری است.

ضربان قلب نامنظم یا سریع: اگر تپش قلب شما نامنظم است، یا در هنگام استراحت ضربان قلب بسیار سریع و نامعمولی دارید، باید به دکتر مراجعه کنید.

احساس سرگیجه یا اغما: اگر تجربه‌ای از سرگیجه شدید یا اغما داشته‌اید، باید به دکتر قلب و عروق مراجعه کنید.

وزوز در گوش‌ها: اگر به طور مداوم صدای وزوز در گوش‌ها دارید، این ممکن است نشانه مشکلات قلبی باشد و نیاز به ارزیابی پزشکی دارد.

توجه داشته باشید که این فقط چند مثال از علائمی هستند که ممکن است نشان دهنده مشکلات قلبی باشند. در هر صورت، در صورت بروز هرگونه علامت غیر معمول مرتبط با قلب، توصیه می‌شود به دکتر قلب و عروق مراجعه کنید تا تشخیص صحیح و درمان مناسب را دریافت کنید.

فهرست بیماری هایی که دکتر قلب تبریز درمان می کند

دکتر قلب و عروق یا فوق تخصص قلب و عروق در بیماران مشکلات مربوط به سیستم قلب و عروق را تشخیص می‌دهد و درمان می‌کند. برخی از بیماری‌ها و شرایطی که توسط دکتر قلب و عروق درمان می‌شوند، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بیماری عروق کرونر
  • نارسایی قلبی (کاهش عملکرد قلب در پمپاژ خون)
  • فشار خون بالا (فشار خون بالای طبیعی)
  • بیماری‌های صمام قلب (اختلالات در صمام‌های قلبی)
  • آریتمی (اختلالات ضربان قلب)
  • بیماری عروقی مغزی (اختلالات عروقی در مغز)
  • انسداد عروقی (تشکیل لخته در عروق)
  • بیماری‌های مادرزادی قلب (اختلالات قلبی از زمان تولد)
  • بیماری عروقی محیطی (اختلالات عروقی در سایر بخش‌های بدن)
  • عضله قلب ضعیف (کمبود عملکرد عضله قلب)

اطلاعات بالا فقط یک نمونه از بیماری‌های قلبی است و هنوز بسیاری از شرایط دیگر وجود دارند که توسط دکتر قلب و عروق تشخیص داده و درمان می‌شوند. در هر صورت، برای تشخیص و درمان دقیق، مهم است به یک پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه کنید.

مسئولیت های دکتر قلب تبریز

تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی: دکتر قلب و عروق مسئول تشخیص و درمان بیماری‌های مربوط به سیستم قلب و عروق است. پزشک براساس علائم بالینی، نتایج آزمایشات تشخیصی و فنون تصویربرداری مانند آنژیوگرافی، اکوکاردیوگرافی و الکتروکاردیوگرافی به تشخیص درست بیماری‌ها می پردازد و برنامه درمانی مناسب را برای بیماران تدوین می‌کند.

انجام فعالیت‌های پیشگیری: دکتر قلب و عروق نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌های قلبی داشته و مشاوره‌های لازم را درباره سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب، ورزش منظم و کنترل عوامل خطر قلبی مانند چربی خون، فشار خون و دیابت ارائه می‌دهد.

انجام آزمایشات تشخیصی: دکتر قلب و عروق برای تشخیص صحیح بیماری‌ها از آزمایشات مختلف استفاده می‌کند. این آزمایشات شامل آزمایش خون، الکتروکاردیوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آنژیوگرافی، تست تحمل فیزیکی و سایر فنون تصویربرداری مربوط به قلب و عروق است.

اجرای روش‌های درمانی: دکتر قلب و عروق مسئول انجام روش‌های درمانی متناسب با بیماری مشخص شده است. این مورد شامل تجویز داروها، انجام روش‌های تصحیحی از جمله آنژیوپلاستی و عمل قلبی، ترمیم صمام قلب، نصب پیس‌میکر، عمل دستگاه‌های تنظیم ضربان قلب و سایر روش‌های درمانی است.

پیگیری بیماران: دکتر قلب و عروق مسئول پیگیری و مراقبت مستمر برای بیماران قلبی است و با انجام معاینات و آزمایشات دوره‌ای و تغییر درمان در صورت نیاز، بهبود و کنترل وضعیت قلبی بیماران را تضمین می‌کند.

ارائه مشاوره و آموزش: دکتر قلب و عروق تبریز نقش مشاوره‌ای مهمی در ارائه راهنمایی و آموزش به بیماران و خانواده‌هایشان داشته و به بیماران درباره علائم غیرعادی، مدیریت داروها، تغییرات در سبک زندگی و رفتارهای پیشگیری نکاتی را آموزش می‌دهد.

این فقط چند مثال از مسئولیت‌های دکتر قلب و عروق تبریز هستند و وظایف پزشک قلب ممکن است بسته به شرایط و نیازهای بیماران متفاوت باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *