بهترین دکتر روانپزشک تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از بیماری های اعصاب و روان رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر روانپزشک تبریز باشید.

دکتر روانپزشک، متخصص در زمینه شناخت و درمان مشکلات و بیماری های اعصاب و روان است.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان روانپزشک تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر روانپزشک تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر روانپزشک تبریز

◀ دکتر علیرضا فرنام دکتر روانپزشک تبریز

دکتر علیرضا فرنام دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا فرنام
آدرس تبریز ارتش جنوبی – روبروی بی سیم – کلینیک تخصصی بزرگمهر – طبقه 2
شماره تماس 04135430461

دکتر علیرضا فرنام با شماره نظام پزشکی 47949 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا فرنام برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا فرنام با شماره 04135430461 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ارتش جنوبی – روبروی بی سیم – کلینیک تخصصی بزرگمهر – طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی فخاری دهخوار قانی دکتر روانپزشک 

دکتر علی فخاری دهخوار قانی دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی فخاری دهخوار قانی
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی پست، ساختمان بزرگمهر – طبقه چهارم
شماره تماس 04135403868

دکتر علی فخاری دهخوار قانی با شماره نظام پزشکی 40621 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر علی فخاری دهخوار قانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی فخاری دهخوار قانی با شماره 04135403868 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی پست، ساختمان بزرگمهر – طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مجید ترابی نیکجه دکتر روانپزشک تبریز

دکتر مجید ترابی نیکجه دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید ترابی نیکجه
آدرس تبریز 17شهریور جدید، جنب کوچه حاج غفار، ساختمان پزشکان صدرا
شماره تماس 04135538831

دکتر مجید ترابی نیکجه با شماره نظام پزشکی 34906 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید ترابی نیکجه برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید ترابی نیکجه با شماره 04135538831 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17شهریور جدید، جنب کوچه حاج غفار، ساختمان پزشکان صدرا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محبوب اسدلو دکتر روانپزشک 

دکتر محبوب اسدلو دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محبوب اسدلو
آدرس تبریز تقاطع 17 شهریور جدید و طالقانی – به سمت مصلی – ساختمان پارسا – طبقه همکف
شماره تماس 04135532613

دکتر محبوب اسدلو با شماره نظام پزشکی 95284 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر محبوب اسدلو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محبوب اسدلو با شماره 04135532613 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز تقاطع 17 شهریور جدید و طالقانی – به سمت مصلی – ساختمان پارسا – طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شهاب الدین ترقی دکتر روانپزشک تبریز

دکتر شهاب الدین ترقی دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهاب الدین ترقی
آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه دوم
شماره تماس 04133351975

دکتر شهاب الدین ترقی با شماره نظام پزشکی 46605 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهاب الدین ترقی برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهاب الدین ترقی با شماره 04133351975 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اصغر ارفعی دکتر روانپزشک 

دکتر اصغر ارفعی دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اصغر ارفعی
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – بین طالقانی و حاج جبار نایب – ساختمان پارسا – طبقه پنجم
شماره تماس 04135431363

دکتر اصغر ارفعی با شماره نظام پزشکی 24968 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر اصغر ارفعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اصغر ارفعی با شماره 04135431363 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – بین طالقانی و حاج جبار نایب – ساختمان پارسا – طبقه پنجم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میر محمد علی قریشی زاده دکتر روانپزشک تبریز

دکتر میر محمد علی قریشی زاده دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر میر محمد علی قریشی زاده 
آدرس تبریز اول خیابان 17 شهریور جدید سمت راست اولین مطب – زیرزمین
شماره تماس 04135539579

دکتر میر محمد علی قریشی زاده با شماره نظام پزشکی 15202 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میر محمد علی قریشی زاده برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر میر محمد علی قریشی زاده با شماره 04135539579 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز اول خیابان 17 شهریور جدید سمت راست اولین مطب – زیرزمین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرش محققی دکتر روانپزشک 

دکتر آرش محققی دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش محققی
آدرس تبریز جاده ائل گلی – بیمارستان رازی
شماره تماس 04135430462

دکتر آرش محققی با شماره نظام پزشکی 86937 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر آرش محققی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش محققی با شماره 04135430462 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز جاده ائل گلی – بیمارستان رازی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یونس نابدل دکتر روانپزشک تبریز

دکتر یونس نابدل دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یونس نابدل
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، تقاطع طالقانی روبروی ساختمان پارسا، ساختمان 197، طبقه اول
شماره تماس 04135549589

دکتر یونس نابدل با شماره نظام پزشکی 17221 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یونس نابدل برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یونس نابدل با شماره 04135549589 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، تقاطع طالقانی روبروی ساختمان پارسا، ساختمان 197، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا شفیعی دکتر روانپزشک 

دکتر علیرضا شفیعی دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا شفیعی
آدرس تبریز آبرسان – گلگشت – خیابان پرستار – نرسیده به بیمارستان امام رضا – روبروی کوی ماندانا – پلاک 19 – ساختمان افرا – طبقه اول
شماره تماس 04133378601

دکتر علیرضا شفیعی با شماره نظام پزشکی 81567 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر علیرضا شفیعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا شفیعی با شماره 04133378601 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز آبرسان – گلگشت – خیابان پرستار – نرسیده به بیمارستان امام رضا – روبروی کوی ماندانا – پلاک 19 – ساختمان افرا – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا ناظمی علمداری دکتر روانپزشک تبریز

دکتر علیرضا ناظمی علمداری دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا ناظمی علمداری
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – تقاطع حاج جبار نائب – رو به روی بانک رفاه – ساختمان شریف
شماره تماس 04135534110

دکتر علیرضا ناظمی علمداری با شماره نظام پزشکی 36401 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا ناظمی علمداری برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا ناظمی علمداری با شماره 04135534110 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – تقاطع حاج جبار نائب – رو به روی بانک رفاه – ساختمان شریف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی ایمانپور دکتر روانپزشک 

دکتر علی ایمانپور دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی ایمانپور
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی اداره ی پست، نرسیده به پاستور، کلینیک بزرگمهر طبقه 3
شماره تماس 04135415282

دکتر علی ایمانپور با شماره نظام پزشکی 91902 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر علی ایمانپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی ایمانپور با شماره 04135415282 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی اداره ی پست، نرسیده به پاستور، کلینیک بزرگمهر طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد علی عدل پرور دکتر روانپزشک تبریز

دکتر محمد علی عدل پرور دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد علی عدل پرور
آدرس تبریز م سعیدی اول امامزاده ابراهیم ک6 مجتمع کوثر
شماره تماس 04136634500

دکتر محمد علی عدل پرور با شماره نظام پزشکی 21716 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد علی عدل پرور برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد علی عدل پرور با شماره 04136634500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز م سعیدی اول امامزاده ابراهیم ک6 مجتمع کوثر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد کیهانی دکتر روانپزشک 

دکتر محمد کیهانی دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد کیهانی
آدرس تبریز بلوار امین 20 م گلستان 30 م بکائی ساختمان رایا
شماره تماس 04132927629

دکتر محمد کیهانی با شماره نظام پزشکی 8386 متخصص روانپزشکی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر محمد کیهانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد کیهانی با شماره 04132927629 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار امین 20 م گلستان 30 م بکائی ساختمان رایا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یاسمن علویزاده دکتر روانپزشک تبریز

دکتر یاسمن علویزاده دکتر روانپزشک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یاسمن علویزاده
آدرس تبریز صبح-خیابان ابرسانی-جنب بیمارستان شمس-کلینیک پزشکان شمس-طبقه پنجم
شماره تماس 04136574039

دکتر یاسمن علویزاده با شماره نظام پزشکی 87063 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانپزشک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یاسمن علویزاده برای درمان بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانپزشک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یاسمن علویزاده با شماره 04136574039 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز صبح-خیابان ابرسانی-جنب بیمارستان شمس-کلینیک پزشکان شمس-طبقه پنجم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *