بهترین دکتر زگیل تناسلی اصفهان

بهترین دکتر زگیل تناسلی اصفهان پزشکانی هستند که در حوزه تشخیص و درمان بیماری زگیل تناسلی تخصص داشته و در شهر اصفهان مشغول به کار هستند.در صورت بروز علائم یا نشانه های زگیل تناسلی، باید به یک دکتر متخصص در درمان زگیل تناسلی مراجعه کرد.

زگیل ها توده های پوستی هستند که توسط ویروس پاپیلومای انسانی ایجاد می شوند و می توانند مخاط تناسلی را نیز تحت تاثیر قرار دهند.

زگیل ها، به جز در برخی موارد، خودبه خود بهبود نمی یابند و درمان های زیادی برای آن ها وجود دارد.روش های مختلفی برای از بین بردن زگیل وجود دارد که شامل ژل ها یا کرم های ضد ویروسی ، مواد شیمیایی  (تری کلرواستیک اسید و پودوفیلین) و لیزر CO2 یا کرایوتراپی می شود.

پزشک متخصص پس از معاینه و تشخیص نوع زگیل ، برنامه درمانی ماسب را توصیه می کند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین دکتر زگیل تناسلی اصفهان بپردازیم،پس اگر در شهر اصفهان زندگی میکنید و به دنبال دکتر زگیل تناسلی خوب در اصفهان هستید با ما همراه باشید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در اصفهان

دکتر محمدرضا حقایق خراسانی دکتر زگیل تناسلی اصفهان

دکتر محمدرضا حقایق خراسانی دکتر زگیل تناسلی اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا حقایق خراسانی
آدرس اصفهان خیابان شریعتی مقابل درب درمانگاه بیمارستان شریعتی بن بست نوید
شماره تماس 03136285898

دکتر محمدرضا حقایق خراسانی با شماره نظام پزشکی 31669 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPVبا پلکسر و لیزر در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا حقایق خراسانی با شماره 03136285898 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شریعتی مقابل درب درمانگاه بیمارستان شریعتی بن بست نوید مراجعه کنید.

دکتر کامران بویری دکتر زگیل تناسلی 

دکتر کامران بویری دکتر زگیل تناسلی اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامران بویری
آدرس اصفهان میدان قدس – خیابان علامه مجلسی – کوچه صاحب ابن عباد
شماره تماس 03134456061

دکتر کامران بویری با شماره نظام پزشکی 108656 متخصص اورولوژی هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کامران بویری مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامران بویری با شماره 03134456061 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان میدان قدس – خیابان علامه مجلسی – کوچه صاحب ابن عباد مراجعه کنید.

دکتر مجید حقیقت دکتر زگیل تناسلی اصفهان

دکتر مجید حقیقت دکتر زگیل تناسلی اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید حقیقت
آدرس اصفهان شمس آبادی، بین نگار و کوالالامپور
شماره تماس 0312205497

دکتر مجید حقیقت با شماره نظام پزشکی 37433 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPVبا پلکسر و لیزر در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید حقیقت برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید حقیقت با شماره 0312205497 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان شمس آبادی، بین نگار و کوالالامپور مراجعه کنید.

دکتر سید مسعود سجادی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر سیدمسعود سجادی دکتر زگیل تناسلی اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مسعود سجادی
آدرس اصفهان پل بزرگمهر – اول خیابان بزرگمهر – جنب داروخانه زکریا – ساختمان 152 – طبقه سوم
شماره تماس 03132640264

دکتر سید مسعود سجادی با شماره نظام پزشکی 31984 متخصص اورولوژی هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید مسعود سجادی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مسعود سجادی با شماره 03132640264 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان پل بزرگمهر – اول خیابان بزرگمهر – جنب داروخانه زکریا – ساختمان 152 – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر محمود کبیری نجف ابادی دکتر زگیل تناسلی اصفهان

دکتر محمود کبیری نجف ابادی دکتر زگیل تناسلی اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود کبیری نجف ابادی
آدرس اصفهان خیابان شمس ابادی-ساختمان ام ار ای
شماره تماس 0312201638

دکتر محمود کبیری نجف ابادی با شماره نظام پزشکی 19183 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPVبا پلکسر و لیزر در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود کبیری نجف ابادی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود کبیری نجف ابادی با شماره 0312201638 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شمس ابادی-ساختمان ام ار ای مراجعه کنید.

دکتر حسین لاهیجی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر حسین لاهیجی دکتر زگیل تناسلی اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین لاهیجی
آدرس اصفهان دروازه دولت ک سرلت جنب بنیاد کودک
شماره تماس 0312331008

دکتر حسین لاهیجی با شماره نظام پزشکی 95416 متخصص اورولوژی هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین لاهیجی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین لاهیجی با شماره 0312331008 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان دروازه دولت ک سرلت جنب بنیاد کودک مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در اصفهان

دکتر فرهناز مردانیان دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان اصفهان

دکتر فرهناز مردانیان دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهناز مردانیان
آدرس اصفهان خیابان شمس ابادی-روبروی بنیادشهید-ساختمان زمرد-طبقه سوم
شماره تماس 03132202329

دکتر فرهناز مردانیان با شماره نظام پزشکی 30882 متخصص جراحی و زنان و زایمان هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرهناز مردانیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهناز مردانیان با شماره 03132202329 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شمس ابادی-روبروی بنیادشهید-ساختمان زمرد-طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر فرح نار زمانی بروجنی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر فرح نار زمانی بروجنی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرح نار زمانی بروجنی
آدرس اصفهان خیابان شیخ صدوق جنوبی نبش خیابان هفتم
شماره تماس 03136685700

دکتر فرح نار زمانی بروجنی با شماره نظام پزشکی م-15072 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرح نار زمانی بروجنی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرح نار زمانی بروجنی با شماره 03136685700 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شیخ صدوق جنوبی نبش خیابان هفتم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *