بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت همدان

چنانچه به دنبال بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت همدان هستید و می خواهید از روش های طب سنتی مانند حجامت برای سلامتی استفاده کنید ، می توانید با شماره تماس یکی از پزشکان نامبرده در ادامه لیست تماس گرفته و نوبت ویزیت بگیرید.

بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت همدان

دکتر علی نادری دکتر زالو درمانی همدان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی نادری
آدرس همدان خضر، ایستگاه اتوبوس
شماره تماس 08132661122

کلینیک دکتر علی نادری یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر همدان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر علی نادری برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت همدان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر علی نادری با شماره 08132661122 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خضر، ایستگاه اتوبوس مراجعه کنید.

دکتر ناصر نوری قلعه گری دکتر حجامت همدان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر نوری قلعه گری
آدرس همدان خیابان تختی، کلینیک مهر
شماره تماس 08132517063

کلینیک دکتر ناصر نوری قلعه گری یک مرکز طب سنتی است که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر ناصر نوری قلعه گری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت همدان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر ناصر نوری قلعه گری با شماره 08132517063 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان تختی، کلینیک مهر مراجعه کنید.

 

دکتر یدالله جنتی دکتر زالو درمانی همدان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر یدالله جنتی
آدرس همدان خیابان بوعلی، سرپل یخچال، جنب داروخانه نیرومند،مجتمع کسری
شماره تماس 08132517172

کلینیک دکتر یدالله جنتی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر همدان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر یدالله جنتی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت همدان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر یدالله جنتی با شماره 08132517172 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی، سرپل یخچال، جنب داروخانه نیرومند،مجتمع کسری مراجعه کنید.

دکتر حمید مصطفیان دکتر حجامت همدان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید مصطفیان 
آدرس همدان بلوار مدنی، روبروی بانک مسکن
شماره تماس 08138253444

کلینیک دکتر حمید مصطفیان یک مرکز طب سنتی است که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر حمید مصطفیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت همدان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر حمید مصطفیان با شماره 08138253444 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان بلوار مدنی، روبروی بانک مسکن مراجعه کنید.

دکتر جواد رمضانی دکتر زالو درمانی همدان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر جواد رمضانی
آدرس همدان خیابان تختی، طبقه فوقانی، بانک مسکن
شماره تماس 08132517063

کلینیک دکتر جواد رمضانی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر همدان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر جواد رمضانی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت همدان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر جواد رمضانی با شماره 08132517063 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان تختی، طبقه فوقانی، بانک مسکن مراجعه کنید.

دکتر سید ارسلان خسروى دکتر حجامت همدان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید ارسلان خسروى
آدرس همدان خیابان بوعلی، سیزده خانه داخل کوچه سامان
شماره تماس 08138279717

کلینیک دکتر سید ارسلان خسروى یک مرکز طب سنتی است که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر سید ارسلان خسروى مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت همدان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر سید ارسلان خسروى با شماره 08138279717 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی، سیزده خانه داخل کوچه سامان مراجعه کنید.

دکتر مامک هاشمی حبیب آبادی دکتر زالو درمانی همدان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر مامک هاشمی حبیب آبادی
آدرس همدان خیابان شهدا، بلوار خضریان، کلینیک مهدیه
شماره تماس 08132646702

کلینیک دکتر مامک هاشمی حبیب آبادی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر همدان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر مامک هاشمی حبیب آبادی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت همدان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر مامک هاشمی حبیب آبادی با شماره 08132646702 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان شهدا، بلوار خضریان، کلینیک مهدیه مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *