بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت گرگان

در این مطلب قصد داریم بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت گرگان را به ساکنین محترم این شهر معرفی کنیم.

 

بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت گرگان

دکتر علی محمد ملاحی دکتر زالو درمانی گرگان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی محمد ملاحی
آدرس گرگان خیابان سرخواجه، سرخواجه 10، مجتمع آفتاب 3، طبقه 3، پلاک 302
شماره تماس 01732233091

کلینیک دکتر علی محمد ملاحی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر گرگان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر علی محمد ملاحی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت گرگان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر علی محمد ملاحی با شماره 01732233091 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان سرخواجه، سرخواجه 10، مجتمع آفتاب 3، طبقه 3، پلاک 302 مراجعه کنید.

دکتر مینا محبی دکتر حجامت گرگان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینا محبی
آدرس گرگان گنبد، خیابان طالقانی شرقی، جنب بیمارستان مطهری، مجتمع بابایی، طبقه دوم، واحد 63
شماره تماس 09371720297

کلینیک دکتر مینا محبی یک مرکز طب سنتی است که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر مینا محبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت گرگان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر مینا محبی با شماره 09371720297 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان گنبد، خیابان طالقانی شرقی، جنب بیمارستان مطهری، مجتمع بابایی، طبقه دوم، واحد 63 مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا رستمانی دکتر زالو درمانی گرگان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا رستمانی
آدرس گرگان ورودی مسکن مهر – میدان اول – سلامتکده طب ایرانی
شماره تماس 01732451985

کلینیک دکتر حمیدرضا رستمانی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر گرگان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر حمیدرضا رستمانی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت گرگان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر حمیدرضا رستمانی با شماره 01732451985 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان ورودی مسکن مهر – میدان اول – سلامتکده طب ایرانی مراجعه کنید.

دکتر امید مظفری دکتر حجامت گرگان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر امید مظفری
آدرس گرگان ابتدای جاده شصت کلا – مجموعه آموزش عالی شادروان فلسفی – دانشکده پزشکی گرگان
شماره تماس 01732451653

کلینیک دکتر امید مظفری یک مرکز طب سنتی است که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر امید مظفری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت گرگان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر امید مظفری با شماره 01732451653 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان ابتدای جاده شصت کلا – مجموعه آموزش عالی شادروان فلسفی – دانشکده پزشکی گرگان مراجعه کنید.

دکتر مهدی صفوی دکتر زالو درمانی گرگان

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی صفوی
آدرس گرگان میدان ولیعصر – درمانگاه هلال احمر
شماره تماس 01732253755

کلینیک دکتر مهدی صفوی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر گرگان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر مهدی صفوی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت گرگان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر مهدی صفوی با شماره 01732253755 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان میدان ولیعصر – درمانگاه هلال احمر مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *