بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت ساری

در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت ساری آشنا کنیم.

 

بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت ساری

دکتر غلامرضا کرد افشاری دکتر زالو درمانی ساری

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا کرد افشاری
آدرس ساری خیابان امیر مازندرانی، جنب بازار روز، جنب بانک سپه
شماره تماس 01133367165

کلینیک دکتر غلامرضا کرد افشاری یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر ساری می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر غلامرضا کرد افشاری برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت ساری می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر غلامرضا کرد افشاری با شماره 01133367165 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان امیر مازندرانی، جنب بازار روز، جنب بانک سپه مراجعه کنید.

دکتر طاهره امیریان ملک میان دکتر حجامت ساری

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر طاهره امیریان ملک میان
آدرس ساری خیابان سلمان فارسی – تقاطع بهمن – سلامتکده طب سنتی علوم پزشکی مازندران (طوبی)
شماره تماس 01133115481

کلینیک دکتر طاهره امیریان ملک میان یک مرکز طب سنتی است که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر طاهره امیریان ملک میان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت ساری می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر طاهره امیریان ملک میان با شماره 01133115481 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان سلمان فارسی – تقاطع بهمن – سلامتکده طب سنتی علوم پزشکی مازندران (طوبی) مراجعه کنید.

دکتر محمد یوسف پور دکتر زالو درمانی ساری

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد یوسف پور
آدرس ساری خیابان سلمان فارسی – روبروی شهرداری منطقه 1 (زندان سابق) – سلامتکده طب سنتی ساری
شماره تماس 01133115481

کلینیک دکتر محمد یوسف پور یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر ساری می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر محمد یوسف پور برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت ساری می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر محمد یوسف پور با شماره 01133115481 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان سلمان فارسی – روبروی شهرداری منطقه 1 (زندان سابق) – سلامتکده طب سنتی ساری مراجعه کنید.

دکتر خسرو مهدوی دکتر حجامت ساری

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر خسرو مهدوی
آدرس ساری خیابان قارن – نبش قارن 18
شماره تماس 01133314695

کلینیک دکتر خسرو مهدوی یک مرکز طب سنتی است که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر خسرو مهدوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت ساری می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر خسرو مهدوی با شماره 01133314695 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن – نبش قارن 18 مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *