بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اهواز

آدرس و شماره تماس بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اهواز را می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

 

بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اهواز

دکتر ناصرموسوی دکتر زالو درمانی اهواز

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصرموسوی
آدرس اهواز بین چهارراه نادری و سینمای آفریقا، خیابان صبا یا نجفی،جنب زبانکده سامان
شماره تماس 06132212956

کلینیک دکتر ناصرموسوی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اهواز می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر ناصرموسوی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اهواز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر ناصرموسوی با شماره 06132212956 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز بین چهارراه نادری و سینمای آفریقا، خیابان صبا یا نجفی،جنب زبانکده سامان مراجعه کنید.

دکتر حسین قلیچ خانی دکتر حجامت اهواز

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین قلیچ خانی
آدرس اهواز کوی ملت یا کوروش، جنب بازارچه کورش، نبش خیابان چهارم
شماره تماس 06134464413

کلینیک دکتر حسین قلیچ خانی یک مرکز طب سنتی است که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر حسین قلیچ خانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اهواز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر حسین قلیچ خانی با شماره 06134464413 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کوی ملت یا کوروش، جنب بازارچه کورش، نبش خیابان چهارم مراجعه کنید.

دکتر جلیل سهرابی دکتر زالو درمانی اهواز

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر جلیل سهرابی
آدرس اهواز آخراسفات، خیابان دکتر شریعتی، بین مهران و فلکه، پل پنجم،جنب داروخانه دکتر مرادی
شماره تماس 06135540732

کلینیک دکتر جلیل سهرابی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اهواز می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر جلیل سهرابی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اهواز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر جلیل سهرابی با شماره 06135540732 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز آخراسفات، خیابان دکتر شریعتی، بین مهران و فلکه، پل پنجم،جنب داروخانه دکتر مرادی مراجعه کنید.

دکتر منصور زیبایی دکتر حجامت اهواز

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصور زیبایی
آدرس اهواز خشایار، بین زینب و سروش، پلاک 600
شماره تماس 06133770278

کلینیک دکتر منصور زیبایی یک مرکز طب سنتی است که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر منصور زیبایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اهواز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر منصور زیبایی با شماره 06133770278 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خشایار، بین زینب و سروش، پلاک 600 مراجعه کنید.

دکتر کامیار زارع مؤیدی دکتر زالو درمانی اهواز

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامیار زارع مؤیدی
آدرس اهواز خیابان 30 متری، بین چهار راه زند، خیابان سید طبیب یا رودکی
شماره تماس 06135516766

کلینیک دکتر کامیار زارع مؤیدی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اهواز می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر کامیار زارع مؤیدی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اهواز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر کامیار زارع مؤیدی با شماره 06135516766 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان 30 متری، بین چهار راه زند، خیابان سید طبیب یا رودکی مراجعه کنید.

دکتر یعقوب زلکی قربان پور دکتر حجامت اهواز

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر یعقوب زلکی قربان پور
آدرس اهواز خیابان عامری، روبروی فلکه خرمکوشک، جنب بانک ثامن الائمه
شماره تماس 06132251639

کلینیک دکتر یعقوب زلکی قربان پور یک مرکز طب سنتی است که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر یعقوب زلکی قربان پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اهواز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر یعقوب زلکی قربان پور با شماره 06132251639 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان عامری، روبروی فلکه خرمکوشک، جنب بانک ثامن الائمه مراجعه کنید.

دکتر احسان رضاپور دکتر زالو درمانی اهواز

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر احسان رضاپور
آدرس اهواز منطقه خشایار، درمانگاه شافی
شماره تماس 06133777022

کلینیک دکتر احسان رضاپور یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اهواز می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر احسان رضاپور برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اهواز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر احسان رضاپور با شماره 06133777022 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز منطقه خشایار، درمانگاه شافی مراجعه کنید.

دکتر ابراهیم حاتمی دکتر حجامت اهواز

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم حاتمی
آدرس اهواز فلکه زیتون کارگری، روبروی بانک صادرات
شماره تماس 06132244438

کلینیک دکتر ابراهیم حاتمی یک مرکز طب سنتی است که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر ابراهیم حاتمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اهواز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر ابراهیم حاتمی با شماره 06132244438 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز فلکه زیتون کارگری، روبروی بانک صادرات مراجعه کنید.

دکتر منصور چوب دار دکتر زالو درمانی اهواز

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصور چوب دار
آدرس اهواز کمپپلو، خیابان لشگر، نبش کوچه 6، بالای داروخانه دکتر شریفی
شماره تماس 06133837339

کلینیک دکتر منصور چوب دار یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اهواز می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر منصور چوب دار برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اهواز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر منصور چوب دار با شماره 06133837339 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کمپپلو، خیابان لشگر، نبش کوچه 6، بالای داروخانه دکتر شریفی مراجعه کنید.

دکتر عباس بشری دکتر حجامت اهواز

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس بشری
آدرس اهواز خیابان 30 متری، پایین تر از چهارراه زند، بین رودکی و رازی، مقابل بانک ملی
شماره تماس 06135515961

کلینیک دکتر عباس بشری یک مرکز طب سنتی است که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر عباس بشری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اهواز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر عباس بشری با شماره 06135515961 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان 30 متری، پایین تر از چهارراه زند، بین رودکی و رازی، مقابل بانک ملی مراجعه کنید.

دکتر کیوان اسدی خوانساری دکتر زالو درمانی اهواز

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر کیوان اسدی خوانساری
آدرس اهواز ایستگاه کوتاه عبدالله،  فلکه هادی آباد، پشت تاکسی سرویس مفید
شماره تماس 06135553423

کلینیک دکتر کیوان اسدی خوانساری یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اهواز می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر کیوان اسدی خوانساری برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اهواز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر کیوان اسدی خوانساری با شماره 06135553423 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز ایستگاه کوتاه عبدالله،  فلکه هادی آباد، پشت تاکسی سرویس مفید مراجعه کنید.

 

2 دیدگاه

  • سلام بنده حجام هستم وطب سنتی کارمیکنم چگونه میتونم توی این سایت کارم روتبلیغ کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سلام ، لطفا به آیدی behtarinbacklink@ در تلگرام پیام بفرستید تا راهنماییتون کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *