بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت یزد

اگر بدنبال بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت یزد هستید ، در این مطلب لیستی از بهترین متخصصین حجامت و زالو درمانی یزد را برای شما قرار دادیم.

 

بهترین دکتر طب سنتی و مرکز زالو درمانی و حجامت یزد

دکتر افسانه شاکری دکتر طب سنتی ایرانی یزد

 دکتر افسانه شاکری دکتر طب سنتی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر افسانه شاکری
آدرس یزد بلوار طالقانی ، روبروی آزمایشگاه مرکزی ، کوچه حنا (شهید فتوحی) ، بعد از مسجد رسولیان ، ساختمان لاله واحد 2
شماره تماس 09013813216

کلینیک دکتر افسانه شاکری یک مرکز طب سنتی است که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر افسانه شاکری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت یزد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر افسانه شاکری با شماره 09013813216 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی ، روبروی آزمایشگاه مرکزی ، کوچه حنا (شهید فتوحی) ، بعد از مسجد رسولیان ، ساختمان لاله واحد 2 مراجعه کنید.

متخصص در درمان ناباوری و بیماری های زنان از طریق طب سنتی

درمان دیابت و فشار خون بارداری ، فیبروم ، یائسگی زودرس و عفونت های زنان ، افسردگی ، وسواس ، سردرد و بیماری های گوارشی از طریق طب سنتی

 

صفحه اختصاصی دکتر افسانه شاکری 

 

دکتر محمدعسکر فراشاه دکتر زالو درمانی یزد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدعسکر فراشاه
آدرس یزد بین چهارراه ابرانشهر و چهارراه فرهنگیان، کنار دبیرستان دخترانه حکمت
شماره تماس 03536266067

کلینیک دکتر محمدعسکر فراشاه یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر یزد می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر محمدعسکر فراشاه برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت یزد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر محمدعسکر فراشاه با شماره 03536266067 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بین چهارراه ابرانشهر و چهارراه فرهنگیان، کنار دبیرستان دخترانه حکمت مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا ایزدی دکتر حجامت یزد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا ایزدی
آدرس یزد کوچه برخوردار ، بن بست دهم ، جنب عینک سازی مرتضی
شماره تماس 09130028675

کلینیک دکتر محمدرضا ایزدی یک مرکز طب سنتی است که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر محمدرضا ایزدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت یزد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر محمدرضا ایزدی با شماره 09130028675 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد کوچه برخوردار ، بن بست دهم ، جنب عینک سازی مرتضی مراجعه کنید.

دکتر سیدکاظم کاظمینی دکتر زالو درمانی یزد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدکاظم کاظمینی
آدرس یزد خیابان کاشانی ، جنب سازمان آب، کوچه 34 ، انتهای کوچه
شماره تماس 03536284595

کلینیک دکتر سیدکاظم کاظمینی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر یزد می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر سیدکاظم کاظمینی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت یزد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر سیدکاظم کاظمینی با شماره 03536284595 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد  خیابان کاشانی ، جنب سازمان آب، کوچه 34 ، انتهای کوچه مراجعه کنید.

دکتر سید علی خدایی دکتر حجامت یزد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید علی خدایی
آدرس یزد خیابان آیت اله کاشانی، جنب پاساژ موبایل شهاب، کوچه قریشی، ساختمان پزشکان ایران، طبقه همکف، واحد 4
شماره تماس 03536291610

کلینیک دکتر سید علی خدایی یک مرکز طب سنتی است که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر سید علی خدایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت یزد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر سید علی خدایی با شماره 03536291610 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان آیت اله کاشانی، جنب پاساژ موبایل شهاب، کوچه قریشی، ساختمان پزشکان ایران، طبقه همکف، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر مجید امتیازی دکتر زالو درمانی یزد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید امتیازی
آدرس یزد بلوار آیت اله طالقانی، روبروی آزمایشگاه مرکزی، کوچه حنا(شهید فتوحی)، روبروی مسجد رسولیان
شماره تماس 03536223107

کلینیک دکتر مجید امتیازی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر یزد می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر مجید امتیازی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت یزد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر مجید امتیازی با شماره 03536223107 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار آیت اله طالقانی، روبروی آزمایشگاه مرکزی، کوچه حنا(شهید فتوحی)، روبروی مسجد رسولیان مراجعه کنید.

دکتر الهام قدمی یزدی دکتر حجامت یزد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام قدمی یزدی
آدرس یزد کوچه برخوردار، روبروی داروخانه دکتر دارا
شماره تماس 03536227960

کلینیک دکتر الهام قدمی یزدی یک مرکز طب سنتی است که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر الهام قدمی یزدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت یزد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر الهام قدمی یزدی با شماره 03536227960 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد کوچه برخوردار، روبروی داروخانه دکتر دارا مراجعه کنید.

دکتر آناهیتا فرهمند دکتر زالو درمانی یزد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر آناهیتا فرهمند
آدرس یزد میدان ابوذر، کوچه سنبل، پلاک 80
شماره تماس 03538262921

کلینیک دکتر آناهیتا فرهمند یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر یزد می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر آناهیتا فرهمند برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت یزد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر آناهیتا فرهمند با شماره 03538262921 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان ابوذر، کوچه سنبل، پلاک 80  مراجعه کنید.

دکتر رقیه زارع دکتر حجامت یزد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر رقیه زارع
آدرس یزد بلوار شهید بهشتی، روبروی بنیاد شهید، کوچه 10
شماره تماس 03537241060

کلینیک دکتر رقیه زارع یک مرکز طب سنتی است که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر رقیه زارع مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت یزد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر رقیه زارع با شماره 03537241060 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار شهید بهشتی، روبروی بنیاد شهید، کوچه 10 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *