بهترین دکتر کلیه رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر کلیه رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل تجربه مشکلات و بیماری های کلیوی نیاز به مراجعه به دکتر نفرولوژیست دارید.

عفونت مزمن کلیه،سنگ کلیه ،مشکلات کلیوی  مادرزادی  و گلومرولونفریت یا التهاب کلیه ها جزو بیماری های رایج کلیه هستند که برای درمان آن ها باید به متخصص نفرولوژی مراجعه کرد.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص کلیه شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر کلیه رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان بیماری های کلیوی با دارو و جراحی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر کلیه رشت

دکتر مهدی سبطی بهترین فوق تخصص جراحی کلیه،مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) رشت

دکتر مهدی سبطی فوق تخصص جراحی کلیه،مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی سبطی
آدرس رشت-چهارراه گلسار. خیابان نواب،کوچه آبان ،ساختمان آرشان،طبقه ۴
شماره تماس 32135418 – 09903084007

دکتر مهدی سبطی با شماره نظام پزشکی 95953 متخصص اورولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی و مجاری ادراری به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر جراح کلیه رشت در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه و دستگاه تناسلی ، می توانید به مطب دکتر مهدی سبطی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین دکتر کلیه و اورولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی سبطی با شماره 09903084007 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت-چهارراه گلسار. خیابان نواب،کوچه آبان ،ساختمان آرشان،طبقه ۴ مراجعه کنید.

صفحه اختصاصی دکتر مهدی سبطی

◀ دکتر علی فتح الهی دکتر کلیه رشت

دکتر علی فتح الهی دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی فتح الهی
آدرس رشت چهارراه گلسار – نرسیده به پل بوسار – ساختمان دانا – طبقه پنجم – واحد ۵۶
شماره تماس 09900980084

دکتر علی فتح الهی با شماره نظام پزشکی 107054 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی فتح الهی برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی فتح الهی با شماره 09900980084 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – نرسیده به پل بوسار – ساختمان دانا – طبقه پنجم – واحد ۵۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهام رمضان زاده دکتر کلیه رشت

دکتر الهام رمضان زاده دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام رمضان زاده
آدرس رشت پل بوسار.خیابان بوسار.بعداز آزمایشگاه آشتیانی .مجتمع پزشکان دانش طبقه سوم
شماره تماس 01332112088

دکتر الهام رمضان زاده با شماره نظام پزشکی 100604 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه رشت در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر الهام رمضان زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام رمضان زاده با شماره 01332112088 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پل بوسار.خیابان بوسار.بعداز آزمایشگاه آشتیانی .مجتمع پزشکان دانش طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا رضایی دکتر کلیه رشت

دکتر محمدرضا رضایی دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا رضایی
آدرس رشت چهار راه گلسار،نرسیده به پل بوسار،ساختمان پزشکان دانا،طبقه هشتم،واحد 84
شماره تماس 01332117444

دکتر محمدرضا رضایی با شماره نظام پزشکی 101760 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا رضایی برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا رضایی با شماره 01332117444 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار،نرسیده به پل بوسار،ساختمان پزشکان دانا،طبقه هشتم،واحد 84 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا فرزان دکتر کلیه رشت

دکتر علیرضا فرزان دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا فرزان
آدرس رشت نواب
شماره تماس 01332135878

دکتر علیرضا فرزان با شماره نظام پزشکی 103859 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه رشت در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر علیرضا فرزان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا فرزان با شماره 01332135878 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مانی محیطی دکتر کلیه رشت

دکتر مانی محیطی دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مانی محیطی
آدرس رشت چهارراه گلسار – ابتدای تختی – جنب شهرداری منطقه 3 – کوچه بنفشه – ساختمان فاطیما – واحد 7 – طبقه 4
شماره تماس 09306187152

دکتر مانی محیطی با شماره نظام پزشکی 97334 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مانی محیطی برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مانی محیطی با شماره 09306187152 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – ابتدای تختی – جنب شهرداری منطقه 3 – کوچه بنفشه – ساختمان فاطیما – واحد 7 – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پگاه آقاجان زاده دکتر کلیه رشت

دکتر پگاه آقاجان زاده دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر پگاه آقاجان زاده
آدرس رشت بلوار نماز نبش دبیرستان دخترانه شاهد کوی استاد معین ساختمان پزشکان اندیشه ط ۳
شماره تماس 01333753884

دکتر پگاه آقاجان زاده با شماره نظام پزشکی 96739 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه رشت در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر پگاه آقاجان زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر پگاه آقاجان زاده با شماره 01333753884 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز نبش دبیرستان دخترانه شاهد کوی استاد معین ساختمان پزشکان اندیشه ط ۳ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید اعلاالدین عسگری دکتر کلیه رشت

دکتر سید اعلاالدین عسگری دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید اعلاالدین عسگری
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – جنب داروخانه آریافر – ساختمان سنا
شماره تماس 01332113793

دکتر سید اعلاالدین عسگری با شماره نظام پزشکی 29153 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید اعلاالدین عسگری برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید اعلاالدین عسگری با شماره 01332113793 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – جنب داروخانه آریافر – ساختمان سنا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود شعبانی پور دکتر کلیه رشت

دکتر محمود شعبانی پور دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود شعبانی پور 
آدرس رشت بلوارشهیدقلی پور-جنب بیمارستان پارس-ساختمان پارس طب-طبقه چهارم واحد43
شماره تماس 01332134553

دکتر محمود شعبانی پور با شماره نظام پزشکی 104621 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه رشت در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر محمود شعبانی پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود شعبانی پور با شماره 01332134553 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوارشهیدقلی پور-جنب بیمارستان پارس-ساختمان پارس طب-طبقه چهارم واحد43 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یعقوب محمدیان روشن دکتر کلیه رشت

دکتر یعقوب محمدیان روشن دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر یعقوب محمدیان روشن
آدرس رشت چهارراه گلسار – کوچه حق شناس – جنب داروخانه بهرمند – ساختمان ابان طبقه دوم
شماره تماس 01332110833

دکتر یعقوب محمدیان روشن با شماره نظام پزشکی 35788 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یعقوب محمدیان روشن برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر یعقوب محمدیان روشن با شماره 01332110833 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – کوچه حق شناس – جنب داروخانه بهرمند – ساختمان ابان طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمیدرضا بادلی دکتر کلیه رشت

دکتر حمیدرضا بادلی دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا بادلی
آدرس رشت 17 شهریور، آریا و قایم
شماره تماس 01333369044

دکتر حمیدرضا بادلی با شماره نظام پزشکی 36876 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه رشت در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر حمیدرضا بادلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا بادلی با شماره 01333369044 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت 17 شهریور، آریا و قایم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میرصادق موذن جمشیدی دکتر کلیه رشت

دکتر میرصادق موذن جمشیدی دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر میرصادق موذن جمشیدی
آدرس رشت میدان گلسار ابتدای خ سعدی درمانگاه سحر
شماره تماس 0137757566

دکتر میرصادق موذن جمشیدی با شماره نظام پزشکی 15257 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میرصادق موذن جمشیدی برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر میرصادق موذن جمشیدی با شماره 0137757566 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان گلسار ابتدای خ سعدی درمانگاه سحر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی منفرد دکتر کلیه رشت

دکتر علی منفرد دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی منفرد
آدرس رشت چهارراه پورسینا ساختمان 816
شماره تماس 01333328604

دکتر علی منفرد با شماره نظام پزشکی 45990 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه رشت در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر علی منفرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی منفرد با شماره 01333328604 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا ساختمان 816 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین صفاری دکتر کلیه رشت

دکتر حسین صفاری دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین صفاری
آدرس رشت چهارراه گلسار – نرسیده به پل بوسار – کوچه عسکری – ساختمان mri – طبقه اول
شماره تماس 01332112042

دکتر حسین صفاری با شماره نظام پزشکی 85847 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین صفاری برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین صفاری با شماره 01332112042 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – نرسیده به پل بوسار – کوچه عسکری – ساختمان mri – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرامرز مینا دکتر کلیه رشت

دکتر فرامرز مینا دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرامرز مینا 
آدرس رشت چهارراه گلسار، بعد از اداره پست، خیابان 87، کوچه 85، جنب آزمایشگاه دکتر حیدری
شماره تماس 01332120784

دکتر فرامرز مینا با شماره نظام پزشکی 12526 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه رشت در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر فرامرز مینا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرامرز مینا با شماره 01332120784تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، بعد از اداره پست، خیابان 87، کوچه 85، جنب آزمایشگاه دکتر حیدری مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیاوش فلاحتکار دکتر کلیه رشت

دکتر سیاوش فلاحتکار دکتر کلیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیاوش فلاحتکار
آدرس رشت خیابان حاجی آباد- روبروی رادیولوژی مارلیک – ساختمان پزشکان نور – طبقه سوم
شماره تماس 01333236332

دکتر سیاوش فلاحتکار با شماره نظام پزشکی 33911 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیاوش فلاحتکار برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیاوش فلاحتکار با شماره 01333236332 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان حاجی آباد- روبروی رادیولوژی مارلیک – ساختمان پزشکان نور – طبقه سوم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *