بهترین دکتر عمومی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و بیماری های عمومی و شایع و مشکلات سلامتی را تجربه می کنید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر عمومی تبریز باشید.

دکتر عمومی متخصص در شناخت و درمان بیماری های رایج است و قادر است تا با شناخت بیماری ها در مراحل اولیه به جلوگیری از پیشرفت بیماری با اعمال برنامه درمانی مناسب و یا ارجاع بیمار به متخصصین دیگر به بهبود وضعیت فرد کمک کند.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص عمومی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر متخصص عمومی تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر عمومی تبریز

◀ دکتر سارا چوخاچیان دکتر عمومی تبریز

دکتر سارا چوخاچیان دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا چوخاچیان
آدرس تبریز بیمارستان امیرالمومنین طبقه زیرزمین درمانگاه پوست و مو
شماره تماس 09034947467

دکتر سارا چوخاچیان با شماره نظام پزشکی 177306 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارا چوخاچیان برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا چوخاچیان با شماره 09034947467 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بیمارستان امیرالمومنین طبقه زیرزمین درمانگاه پوست و مو مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کاظم گلچین دکتر عمومی 

دکتر کاظم گلچین دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کاظم گلچین
آدرس تبریز چهارراه عباسی، روبروی پمپ بنزین، ساختمان تدبیر، طبقه دوم
شماره تماس 04136555001

دکتر کاظم گلچین با شماره نظام پزشکی 46101 متخصص عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کاظم گلچین مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر کاظم گلچین با شماره 04136555001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه عباسی، روبروی پمپ بنزین، ساختمان تدبیر، طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فیروز اصلان شیرزاده دکتر عمومی تبریز

دکتر فیروز اصلان شیرزاده دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فیروز اصلان شیرزاده
آدرس تبریز ولیعصر، خیابان قانون،مطب دکتر فیروز اصلان شیرزاده
شماره تماس 09375008575

دکتر فیروز اصلان شیرزاده با شماره نظام پزشکی 147751 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فیروز اصلان شیرزاده برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فیروز اصلان شیرزاده با شماره 09375008575 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر، خیابان قانون،مطب دکتر فیروز اصلان شیرزاده مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پیمان چلبی زاده دکتر عمومی 

دکتر پیمان چلبی زاده دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پیمان چلبی زاده
آدرس تبریز خیابان ذاکری (کوثر شرقی) – جنب کوچه مدرسه کاشانی – پلاک ۸۹۴
شماره تماس 04132352620

دکتر پیمان چلبی زاده با شماره نظام پزشکی 147006 متخصص عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر پیمان چلبی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پیمان چلبی زاده با شماره 04132352620 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ذاکری (کوثر شرقی) – جنب کوچه مدرسه کاشانی – پلاک ۸۹۴ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پری ناز آختگان دکتر عمومی تبریز

دکتر پری ناز آختگان دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پری ناز آختگان
آدرس تبریز شهرک اندیشه روبروی پارک ولایت طبقه ۴ قنادی ابراهیمی
شماره تماس 04134271210

دکتر پری ناز آختگان با شماره نظام پزشکی 108501 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پری ناز آختگان برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پری ناز آختگان با شماره 04134271210 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز شهرک اندیشه روبروی پارک ولایت طبقه ۴ قنادی ابراهیمی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الناز نیکومرام دکتر عمومی 

دکتر الناز نیکومرام دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الناز نیکومرام
آدرس تبریز خیابان آزادی – روبه روی شیخ الرییس – ساختمان بهاران – طبقه 6 – واحد 12
شماره تماس 04133356083

دکتر الناز نیکومرام با شماره نظام پزشکی 101032 متخصص عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر الناز نیکومرام مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر الناز نیکومرام با شماره 04133356083 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – روبه روی شیخ الرییس – ساختمان بهاران – طبقه 6 – واحد 12 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پریا توبه دکتر عمومی تبریز

دکتر پریا توبه دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریا توبه
آدرس تبریز خیابان ششگلان – بیمارستان کودکان تبریز
شماره تماس 04135262255

دکتر پریا توبه با شماره نظام پزشکی 146452 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پریا توبه برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریا توبه با شماره 04135262255 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ششگلان – بیمارستان کودکان تبریز مراجعه کنید.


 

◀ دکتر احد اباذری دکتر عمومی 

دکتر احد اباذری دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احد اباذری
آدرس تبریز اول عباسی ایستگاه میرآقا ،کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سبحان
شماره تماس 04135252324

دکتر احد اباذری با شماره نظام پزشکی 125199 متخصص عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر احد اباذری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احد اباذری با شماره 04135252324 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز اول عباسی ایستگاه میرآقا ،کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سبحان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر گیتی سنگی دکتر عمومی تبریز

دکتر گیتی سنگی دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر گیتی سنگی
آدرس تبریز خیابان امام – خیابان رضانژاد جنوبی – ساختمان آراز – طبقه دوم
شماره تماس 04133362652

دکتر گیتی سنگی با شماره نظام پزشکی 128799 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر گیتی سنگی برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر گیتی سنگی با شماره 04133362652 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان امام – خیابان رضانژاد جنوبی – ساختمان آراز – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرش طاهری اعظم دکتر عمومی 

دکتر آرش طاهری اعظم دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش طاهری اعظم
آدرس تبریز چهارراه ملل متحد، خیابان مفتح، خیابان شهیدان لیلابی، روبروی مسجد انبار سردار، پلاک۲۰
شماره تماس 04132347836

دکتر آرش طاهری اعظم با شماره نظام پزشکی 104711 متخصص عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر آرش طاهری اعظم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش طاهری اعظم با شماره 04132347836 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه ملل متحد، خیابان مفتح، خیابان شهیدان لیلابی، روبروی مسجد انبار سردار، پلاک۲۰ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمید طیبی خسروشاهی دکتر عمومی تبریز

دکتر حمید طیبی خسروشاهی دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید طیبی خسروشاهی
آدرس تبریز شهریور جدید – جنب بانک ملی – ساختمان میلاد
شماره تماس 04135546904

دکتر حمید طیبی خسروشاهی با شماره نظام پزشکی 30044 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید طیبی خسروشاهی برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید طیبی خسروشاهی با شماره 04135546904 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز شهریور جدید – جنب بانک ملی – ساختمان میلاد مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ناصر بهادری دکتر عمومی 

دکتر ناصر بهادری دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر بهادری
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – نرسیده به تقاطع جدیری – روبروی داروخانه دکتر اسماعیلی – ساختمان فخر – طبقه سوم
شماره تماس 04133374202

دکتر ناصر بهادری با شماره نظام پزشکی 58597 متخصص عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ناصر بهادری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر بهادری با شماره 04133374202 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – نرسیده به تقاطع جدیری – روبروی داروخانه دکتر اسماعیلی – ساختمان فخر – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ناصر رهبری فرزو دکتر عمومی تبریز

دکتر ناصر رهبری فرزو دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر رهبری فرزو
آدرس تبریز انتهای خیابان طالقانی، بالاتر از چهارراه بهشتی، کلینیک شفا
شماره تماس 04135411611

دکتر ناصر رهبری فرزو با شماره نظام پزشکی 36386 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ناصر رهبری فرزو برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر رهبری فرزو با شماره 04135411611 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز انتهای خیابان طالقانی، بالاتر از چهارراه بهشتی، کلینیک شفا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کاوه عرفانی دکتر عمومی 

دکتر کاوه عرفانی دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کاوه عرفانی
آدرس تبریز خ قدس-پشت مدرسه سلیمی – کوی دلگشا 1 -پلاک 15
شماره تماس 04132803740

دکتر کاوه عرفانی با شماره نظام پزشکی 30940 متخصص عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کاوه عرفانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر کاوه عرفانی با شماره 04132803740 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خ قدس-پشت مدرسه سلیمی – کوی دلگشا 1 -پلاک 15 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهرداد شرقی وند دکتر عمومی تبریز

دکتر مهرداد شرقی وند دکتر عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد شرقی وند
آدرس تبریز خیابان ائل گلی – شهرک پرواز – فلکه اصلی – مجتمع پزشکی پرواز
شماره تماس 04133858015

دکتر مهرداد شرقی وند با شماره نظام پزشکی 52927 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهرداد شرقی وند برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد شرقی وند با شماره 04133858015 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ائل گلی – شهرک پرواز – فلکه اصلی – مجتمع پزشکی پرواز مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *