بهترین دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و برای سلامت دندان و دهان کودک خود نیاز به مراجعه به پزشک دارید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر دندانپزشک کودکان تبریز باشید.

دندانپزشک اطفال ، متخصص در زمینه تشخیص و درمان کلیه مشکلاتی است که سلامت دهان و دندان کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان دندانپزشک کودکان تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دندانپزشکی کودکان تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

دکتر نعيمه شه وقار دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

دکتر نعيمه شه وقار متخصص دندانپزشکی کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نعيمه شه وقار
آدرس تبريز-آبرسان-مهرگان سوم-ساختمان دانش-طبقه 3
شماره تماس 04133355908

دكتر نعيمه شه وقار با شماره نظام پزشكي 153040 پزشکی با سابقه در زمينه تخصص دندانپزشكي كودكان هستند كه به تشخيص و درمان مشكلات مرتبط با دهان و دندان كودكان در شهر تبريز مي پردازند.به همين خاطر از ايشان به عنوان بهترين دندانپزشك كودكان تبريز در اين ليست نام برديم.شما مي توانيد با مراجعه به مطب دكتر نعيمه شه وقار براي درمان بيماري هاي دندان كودك خود يا پيگيري نحوه رشد دندان ها اقدام كنيد .

در صورت نياز به مراجعه به دكتر دندانپزشك خوب اطفال تبريز مي توانيد براي رزرو نوبت دكتر نعيمه شه وقار با شماره 04133355908 تماس گرفته و يا به صورت حضوري به آدرس تبريز-آبرسان-مهرگان سوم-ساختمان دانش-طبقه ٣ مراجعه كنيد.

صفحه اختصاصی دکتر نعيمه شه وقار

 

◀ دکتر مریم رفیعی دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

دکتر مریم رفیعی دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم رفیعی
آدرس تبریز ولیعصر – فلکه بارنج – مجتمع ولیعصر – طبقه 5
شماره تماس 04133338596

دکتر مریم رفیعی با شماره نظام پزشکی 122249 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم رفیعی برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم رفیعی با شماره 04133338596 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر – فلکه بارنج – مجتمع ولیعصر – طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر منیره حقی فر دکتر دندانپزشک اطفال تبریز

دکتر منیره حقی فر دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر منیره حقی فر
آدرس تبریز خیابان آزادی،ما بین گلشت و گلباد،نرسیده به گلباد،ساختمان مهر ،طبقه ۴
شماره تماس 09362488907

دکتر منیره حقی فر با شماره نظام پزشکی 134851 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر منیره حقی فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر منیره حقی فر با شماره 09362488907 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی،ما بین گلشت و گلباد،نرسیده به گلباد،ساختمان مهر ،طبقه ۴ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پرویز حسین علی زاده دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

دکتر پرویز حسین علی زاده دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پرویز حسین علی زاده
آدرس تبریز آبرسان – کوچه مهرگان 3 – برج سفید یک – طبقه 4
شماره تماس 04133355877

دکتر پرویز حسین علی زاده با شماره نظام پزشکی 127315 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پرویز حسین علی زاده برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پرویز حسین علی زاده با شماره 04133355877 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز آبرسان – کوچه مهرگان 3 – برج سفید یک – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدمهدی وحیدپاکدل دکتر دندانپزشک اطفال تبریز

دکتر سیدمهدی وحیدپاکدل دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمهدی وحیدپاکدل
آدرس تبریز 17 شهریور جدید- برج آذربایجان- طبقه 8
شماره تماس 04135542377

دکتر سیدمهدی وحیدپاکدل با شماره نظام پزشکی 136262 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر سیدمهدی وحیدپاکدل مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمهدی وحیدپاکدل با شماره 04135542377 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور جدید- برج آذربایجان- طبقه 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر منوچهر عابدی دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

دکتر منوچهر عابدی دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر منوچهر عابدی
آدرس تبریز خیابان ولیعصر – فلکه اول – خیابان شهریار شمالی – ساختمان شهریار – طبقه اول
شماره تماس 04133324079

دکتر منوچهر عابدی با شماره نظام پزشکی 110104 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منوچهر عابدی برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر منوچهر عابدی با شماره 04133324079 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ولیعصر – فلکه اول – خیابان شهریار شمالی – ساختمان شهریار – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید محمد یونسی دکتر دندانپزشک اطفال تبریز

دکتر سید محمد یونسی دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد یونسی
آدرس تبریز خیابان امام – نرسیده به چهار راه آبرسان – جنب بانک سرمایه – ساختمان تشریفات – طبقه 2
شماره تماس 04133362223

دکتر سید محمد یونسی با شماره نظام پزشکی 67408 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر سید محمد یونسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد یونسی با شماره 04133362223 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان امام – نرسیده به چهار راه آبرسان – جنب بانک سرمایه – ساختمان تشریفات – طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پیمان عباس نژاد دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

دکتر پیمان عباس نژاد دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پیمان عباس نژاد
آدرس تبریز ولیعصر -فلکه معلم (بارنج) – نبش ابن سینا – برج ارم طبقه ۶
شماره تماس 04133697921

دکتر پیمان عباس نژاد با شماره نظام پزشکی 166483 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پیمان عباس نژاد برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پیمان عباس نژاد با شماره 04133697921 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر -فلکه معلم (بارنج) – نبش ابن سینا – برج ارم طبقه ۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سحر عبدی زاده دکتر دندانپزشک اطفال تبریز

دکتر سحر عبدی زاده دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سحر عبدی زاده
آدرس تبریز 17 شهریور جدید نرسیده به باغشمال برج سینا طبقه دوم
شماره تماس 04135563639

دکتر سحر عبدی زاده با شماره نظام پزشکی 151277 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر سحر عبدی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سحر عبدی زاده با شماره 04135563639 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور جدید نرسیده به باغشمال برج سینا طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرزو قریشی زاده دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

دکتر آرزو قریشی زاده دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرزو قریشی زاده
آدرس تبریز سربالایی ولیعصر – تقاطع شریعتی – ساختمان آناهیتا – طبقه اول
شماره تماس 04133297661

دکتر آرزو قریشی زاده با شماره نظام پزشکی 111232 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرزو قریشی زاده برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرزو قریشی زاده با شماره 04133297661 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سربالایی ولیعصر – تقاطع شریعتی – ساختمان آناهیتا – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ضیا ادهمی دکتر دندانپزشک اطفال تبریز

دکتر ضیا ادهمی دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ضیا ادهمی
آدرس تبریز کمربندی میانی – روبروی مدرسه تیزهوشان – ورودی زعفرانیه – ساختمان راد – طبقه 2
شماره تماس 04133274335

دکتر ضیا ادهمی با شماره نظام پزشکی 127263 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر ضیا ادهمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ضیا ادهمی با شماره 04133274335 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کمربندی میانی – روبروی مدرسه تیزهوشان – ورودی زعفرانیه – ساختمان راد – طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهه مولوی دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

دکتر الهه مولوی دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهه مولوی
آدرس تبریز ولیعصر، خیابان سعدی شمالی، جنب کوی گلستان، روبروی آپارتمانهای ایرداک، ساختمان آرینا، طبقه 5
شماره تماس 04133278767

دکتر الهه مولوی با شماره نظام پزشکی 143337 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر الهه مولوی برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهه مولوی با شماره 04133278767 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر، خیابان سعدی شمالی، جنب کوی گلستان، روبروی آپارتمانهای ایرداک، ساختمان آرینا، طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر معصومه وطن دوست دکتر دندانپزشک اطفال تبریز

دکتر معصومه وطن دوست دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه وطن دوست
آدرس تبریز ولیعصر _ مابین فلکه شریعتی و بازار – ساختمان آرین _ طبقه 7
شماره تماس 04133298769

دکتر معصومه وطن دوست با شماره نظام پزشکی 135684 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر معصومه وطن دوست مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه وطن دوست با شماره 04133298769 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر _ مابین فلکه شریعتی و بازار – ساختمان آرین _ طبقه 7 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لیلا عرفان پرست دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

دکتر لیلا عرفان پرست دکتر دندانپزشک کودکان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا عرفان پرست
آدرس تبریز خیابان آزادی سه راهی گلگشت ساختمان آزادی طبقه اول
شماره تماس 04133368132

دکتر لیلا عرفان پرست با شماره نظام پزشکی 88659 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لیلا عرفان پرست برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا عرفان پرست با شماره 04133368132 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی سه راهی گلگشت ساختمان آزادی طبقه اول مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *