بهترین دکتر کلیه تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از مشکلات و بیماری های کلیوی رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر کلیه تبریز باشید.

دکتر کلیه متخصص در شناخت و درمان کلیه بیماری هایی است که عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار می دهند.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص نفرولوژی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر کلیه تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر کلیه تبریز

◀ دکتر امیرعلی جواهری پور دکتر کلیه تبریز

دکتر امیرعلی جواهری پور دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرعلی جواهری پور
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – جنب مهد کودک غنچه لر – ساختمان 10 – طبقه دوم
شماره تماس 04135538855

دکتر امیرعلی جواهری پور با شماره نظام پزشکی 30791 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیرعلی جواهری پور برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرعلی جواهری پور با شماره 04135538855 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – جنب مهد کودک غنچه لر – ساختمان 10 – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید کاظم مداین شیشوان دکتر کلیه 

دکتر سید کاظم مداین شیشوان دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید کاظم مداین شیشوان
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی – چهارراه باغشمال – ساختمان قائم – طبقه سوم
شماره تماس 04135531598

دکتر سید کاظم مداین شیشوان با شماره نظام پزشکی 17524 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه تبریز در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر سید کاظم مداین شیشوان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید کاظم مداین شیشوان با شماره 04135531598 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی – چهارراه باغشمال – ساختمان قائم – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیرحسن انسان نژاد دکتر کلیه تبریز

دکتر امیرحسن انسان نژاد دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسن انسان نژاد
آدرس تبریز خیابان17شهریورجدید، روبروی آزمایشگاه مهر، مجتمع سینا، پلاک 4
شماره تماس 04135570767

دکتر امیرحسن انسان نژاد با شماره نظام پزشکی 60479 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیرحسن انسان نژاد برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسن انسان نژاد با شماره 04135570767 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان17شهریورجدید، روبروی آزمایشگاه مهر، مجتمع سینا، پلاک 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد حیدرلو دکتر کلیه 

دکتر محمد حیدرلو دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حیدرلو
آدرس تبریز خیابان آبرسان – جنب بیمارستان شمس – مجتمع شمس
شماره تماس 04136568307 

دکتر محمد حیدرلو با شماره نظام پزشکی 20821 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه تبریز در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر محمد حیدرلو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حیدرلو با شماره 04136568307 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آبرسان – جنب بیمارستان شمس – مجتمع شمس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی ذوالفقاری دهخوارقانی دکتر کلیه تبریز

دکتر علی ذوالفقاری دهخوارقانی دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی ذوالفقاری دهخوارقانی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی برج آذربایجان
شماره تماس 04135569534

دکتر علی ذوالفقاری دهخوارقانی با شماره نظام پزشکی 20279 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی ذوالفقاری دهخوارقانی برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی ذوالفقاری دهخوارقانی با شماره 04135569534 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی برج آذربایجان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسن حسن زاده دکتر کلیه 

دکتر حسن حسن زاده دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن حسن زاده
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – برج امپراطور طبقه اول
شماره تماس 04135537038

دکتر حسن حسن زاده با شماره نظام پزشکی 55754 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه تبریز در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر حسن حسن زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن حسن زاده با شماره 04135537038 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – برج امپراطور طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یداله احمدی عصر بدر دکتر کلیه تبریز

دکتر یداله احمدی عصر بدر دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یداله احمدی عصر بدر
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی الزهرا، ساختمان آفتاب ، طبقه 4
شماره تماس 04135554034

دکتر یداله احمدی عصر بدر با شماره نظام پزشکی 30294 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یداله احمدی عصر بدر برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یداله احمدی عصر بدر با شماره 04135554034 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی الزهرا، ساختمان آفتاب ، طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا ظفربخش دکتر کلیه 

دکتر علیرضا ظفربخش دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا ظفربخش
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – طبقه چهارم آزمایشگاه مهر
شماره تماس 04135572070

دکتر علیرضا ظفربخش با شماره نظام پزشکی 52542 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه تبریز در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر علیرضا ظفربخش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا ظفربخش با شماره 04135572070 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – طبقه چهارم آزمایشگاه مهر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی غفارلو دکتر کلیه تبریز

دکتر علی غفارلو دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی غفارلو
آدرس تبریز ارتش جنوبی- روبروی بیمارستان الزهرا- ساختمان اطبا – طبقه اول
شماره تماس 04135547546

دکتر علی غفارلو با شماره نظام پزشکی 64366 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی غفارلو برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی غفارلو با شماره 04135547546 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ارتش جنوبی- روبروی بیمارستان الزهرا- ساختمان اطبا – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محسن امجدی زین الحاجلو دکتر کلیه 

دکتر محسن امجدی زین الحاجلو دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن امجدی زین الحاجلو
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راهی گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه 2
شماره تماس 04133374313

دکتر محسن امجدی زین الحاجلو با شماره نظام پزشکی 34114 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه تبریز در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر محسن امجدی زین الحاجلو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن امجدی زین الحاجلو با شماره 04133374313 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راهی گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمید عباسی نامور دکتر کلیه تبریز

دکتر حمید عباسی نامور دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید عباسی نامور
آدرس تبریز خیابان ثقه الاسلام – جنب بانک رفاه
شماره تماس 04135241716

دکتر حمید عباسی نامور با شماره نظام پزشکی 11144 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید عباسی نامور برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید عباسی نامور با شماره 04135241716 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ثقه الاسلام – جنب بانک رفاه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرزین سلیمان زاده دکتر کلیه 

دکتر فرزین سلیمان زاده دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزین سلیمان زاده
آدرس تبریز خیابان آزادی، مابین چهارراه شهید منتظری و حافظ، بیمارستان سینا
شماره تماس 04135412101

دکتر فرزین سلیمان زاده با شماره نظام پزشکی 81554 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه تبریز در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر فرزین سلیمان زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزین سلیمان زاده با شماره 04135412101 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، مابین چهارراه شهید منتظری و حافظ، بیمارستان سینا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر افشار زمردی دکتر کلیه تبریز

دکتر افشار زمردی دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر افشار زمردی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریورجدید، نرسیده به چهاراه باغشمال، ساختمان آبان، طبقه ششم
شماره تماس 04135553407

دکتر افشار زمردی با شماره نظام پزشکی 19886 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر افشار زمردی برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر افشار زمردی با شماره 04135553407 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریورجدید، نرسیده به چهاراه باغشمال، ساختمان آبان، طبقه ششم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سکینه حاج ابراهیمی دکتر کلیه 

دکتر سکینه حاج ابراهیمی دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سکینه حاج ابراهیمی
آدرس تبریز سه راه گلگشت – خیابان آزادی – ساختمان بهاران – طبقه 5
شماره تماس 04133250072

دکتر سکینه حاج ابراهیمی با شماره نظام پزشکی 48670 متخصص نفرولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کلیوی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کلیه تبریز در این لیست قرار دادیم.برای درمان بیماری های مربوط به کلیه ، می توانید به مطب دکتر سکینه حاج ابراهیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کلیه می توانید برای رزرو نوبت دکتر سکینه حاج ابراهیمی با شماره 04133250072 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سه راه گلگشت – خیابان آزادی – ساختمان بهاران – طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر داود نوری زاده دکتر کلیه تبریز

دکتر داود نوری زاده دکتر کلیه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر داود نوری زاده
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی بیمارستان الزهرا، ساختمان آفتاب
شماره تماس 04135562124

دکتر داود نوری زاده با شماره نظام پزشکی 20055 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کلیه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کلیوی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کلیه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر داود نوری زاده برای درمان بیماری های کلیوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص کلیه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر داود نوری زاده با شماره 04135562124 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی بیمارستان الزهرا، ساختمان آفتاب مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *