بهترین دکتر عمومی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر عمومی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل تجربه بیماری های جسمی ، نیاز به مراجعه به دکتر عمومی دارید.

دکتر عمومی قادر به تشخیص و درمان طیف گسترده ای از بیماری ها است ، مراجعه به دکتر عمومی معمولا در مراحل اولیه یک بیماری خاص و یا در صورت تجربه بیماری های شایع مانند فشار خون ، آنفولانزا و غیره صورت میگیرد.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان عمومی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر عمومی رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع مشکلات جسمی و بیماری های رایج تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر عمومی رشت

◀ دکتر علیرضا مجلسی دکتر عمومی رشت

دکتر علیرضا مجلسی دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا مجلسی
آدرس رشت شهرداری – خیابان امام – روبه روی بانک ملت – کوچه دکتر مجلسی
شماره تماس 01333229092

دکتر علیرضا مجلسی با شماره نظام پزشکی 15213 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا مجلسی برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا مجلسی با شماره 01333229092 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت شهرداری – خیابان امام – روبه روی بانک ملت – کوچه دکتر مجلسی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر افشین خداشناس حقیقی دکتر عمومی 

دکتر افشین خداشناس حقیقی دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر افشین خداشناس حقیقی
آدرس رشت خیابان سردار جنگل- ابتدای کوچه نهضت – مطب سردارجنگل
شماره تماس 01333535775

دکتر افشین خداشناس حقیقی با شماره نظام پزشکی 51081 متخصص عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر افشین خداشناس حقیقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر افشین خداشناس حقیقی با شماره 01333535775 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان سردار جنگل- ابتدای کوچه نهضت – مطب سردارجنگل مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمیدرضا علیزاده دکتر عمومی رشت

دکتر حمیدرضا علیزاده دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا علیزاده
آدرس رشت چهارراه گلسار – ابتدای خیابان سعدی – مجتمع پزشکی نصر- طبقه 4
شماره تماس 01333111617

دکتر حمیدرضا علیزاده با شماره نظام پزشکی 88636 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا علیزاده برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا علیزاده با شماره 01333111617 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – ابتدای خیابان سعدی – مجتمع پزشکی نصر- طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر وحید دوستی دکتر عمومی 

دکتر وحید دوستی دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید دوستی
آدرس رشت گلسار خیابان 87.. انتهای کوچه شبنم.. ساختمان سینا . طبقه 4 . واحد 8
شماره تماس 09361115842

دکتر وحید دوستی با شماره نظام پزشکی 126924 متخصص عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر وحید دوستی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید دوستی با شماره 09361115842 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار خیابان 87.. انتهای کوچه شبنم.. ساختمان سینا . طبقه 4 . واحد 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر قاسم مجیدی دکتر عمومی رشت

دکتر قاسم مجیدی دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر قاسم مجیدی
آدرس رشت بلوار امام رضا، روبروی پمپ بنزین ، مطب دکتر مجیدی
شماره تماس 01333842745

دکتر قاسم مجیدی با شماره نظام پزشکی 52362 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر قاسم مجیدی برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر قاسم مجیدی با شماره 01333842745 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار امام رضا، روبروی پمپ بنزین ، مطب دکتر مجیدی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر طالب پورنصیری دکتر عمومی 

دکتر طالب پورنصیری دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر طالب پورنصیری
آدرس رشت خمام روبروی فرمانداری
شماره تماس 01334422412

دکتر طالب پورنصیری با شماره نظام پزشکی 65290 متخصص عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر طالب پورنصیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر طالب پورنصیری با شماره 01334422412 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خمام روبروی فرمانداری مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد سعید سالمی دکتر عمومی رشت

دکتر محمد سعید سالمی دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد سعید سالمی
آدرس رشت انتهای بلوار رودباری – طبقه دوم داروخانه دکتر قلم ارا – عمارت کریمی
شماره تماس 01333553200

دکتر محمد سعید سالمی با شماره نظام پزشکی 60107 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد سعید سالمی برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد سعید سالمی با شماره 01333553200 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت انتهای بلوار رودباری – طبقه دوم داروخانه دکتر قلم ارا – عمارت کریمی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محسن خیرآب دکتر عمومی 

دکتر محسن خیرآب دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن خیرآب
آدرس رشت خیابان بیستون، نبش خیابان سام (سردارجنگل)، روبروی بانک کشاورزی، مطب پزشکی نیماد
شماره تماس 01333225378

دکتر محسن خیرآب با شماره نظام پزشکی 137958 متخصص عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محسن خیرآب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن خیرآب با شماره 01333225378 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان بیستون، نبش خیابان سام (سردارجنگل)، روبروی بانک کشاورزی، مطب پزشکی نیماد مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ماهان قانع عدالتی دکتر عمومی رشت

دکتر ماهان قانع عدالتی دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ماهان قانع عدالتی
آدرس رشت خیابان نواب – انتهای کوچه میلاد – کوی ولیعصر – ساختمان پزشکان پارسه – طبقه سوم – واحد 6
شماره تماس 01332120397

دکتر ماهان قانع عدالتی با شماره نظام پزشکی 169069 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ماهان قانع عدالتی برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ماهان قانع عدالتی با شماره 01332120397 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب – انتهای کوچه میلاد – کوی ولیعصر – ساختمان پزشکان پارسه – طبقه سوم – واحد 6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زهرا اخوان دکتر عمومی 

دکتر زهرا اخوان دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا اخوان
آدرس رشت خیابان نواب ساختمان بنیادی طبقه 6 واحد 21
شماره تماس 01332120302

دکتر زهرا اخوان با شماره نظام پزشکی 108891 متخصص عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر زهرا اخوان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا اخوان با شماره 01332120302 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب ساختمان بنیادی طبقه 6 واحد 21 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شقایق صفری دکتر عمومی رشت

دکتر شقایق صفری دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شقایق صفری
آدرس رشت چهارراه گلسار،خیابان نواب،کوچه آبان(جنب داروخانه دکتر آریافر)،ساختمان افسون،طبقه چهار
شماره تماس 09309630638

دکتر شقایق صفری با شماره نظام پزشکی 151923 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شقایق صفری برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شقایق صفری با شماره 09309630638 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار،خیابان نواب،کوچه آبان(جنب داروخانه دکتر آریافر)،ساختمان افسون،طبقه چهار مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد علی امین دکتر عمومی 

دکتر محمد علی امین دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد علی امین
آدرس رشت بولوار نماز.اول پل صابرین . ساختمان پزشکان آتیه. طبقه ۱۱ واحد۱
شماره تماس 01333720617

دکتر محمد علی امین با شماره نظام پزشکی 58134 متخصص عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد علی امین مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد علی امین با شماره 01333720617 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بولوار نماز.اول پل صابرین . ساختمان پزشکان آتیه. طبقه ۱۱ واحد۱ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فروغ طاهری دکتر عمومی رشت

دکتر فروغ طاهری دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فروغ طاهری
آدرس رشت گلسار- بلوار نماز – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه سوم – واحد ۷
شماره تماس 01332135137

دکتر فروغ طاهری با شماره نظام پزشکی 136371 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فروغ طاهری برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فروغ طاهری با شماره 01332135137 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار- بلوار نماز – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه سوم – واحد ۷ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر دنیا دولتی دکتر عمومی 

دکتر دنیا دولتی دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر دنیا دولتی
آدرس رشت خمام،خیابان امام خمینی،جنب پاساژ توکل،ساختمان سعادتی پور طبقه دوم
شماره تماس 09307880439

دکتر دنیا دولتی با شماره نظام پزشکی 181838 متخصص عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر دنیا دولتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر دنیا دولتی با شماره 09307880439 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خمام،خیابان امام خمینی،جنب پاساژ توکل،ساختمان سعادتی پور طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاطمه امیری دکتر عمومی رشت

دکتر فاطمه امیری دکتر عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه امیری
آدرس رشت گلسار انتهای خیابان ۸۰ ساختمان قانون طبقه ۵
شماره تماس 01333126861

دکتر فاطمه امیری با شماره نظام پزشکی 101543 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه امیری برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه امیری با شماره 01333126861 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار انتهای خیابان ۸۰ ساختمان قانون طبقه ۵ مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *