بهترین دکتر ریه ر‌شت

اگر بدنبال بهترین دکتر ریه رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل تجربه مشکلات و بیماری های ریوی ، نیاز به مراجعه به دکتر متخصص ریه دارید.

متخصص ریه پزشکی است که در زمینه شناخت و درمان بیماری های سیستم تنفسی و کلیه اختلالات و بیماری های ریوی تخصص دارد.انواع خدماتی که متخصص ریه ارائه می دهد می تواند شامل تشخیص و درمان مواردی مانند آسم، اختلالات خواب مرتبط با تنفس (آپنه خواب)، سرطان ریه، برونشیت مزمن و سایر اشکال بیماری های تنفسی و بیماری های مزمن ریه باشد.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان ریه شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر ریه رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری های ریوی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر ریه ر‌شت

◀ دکتر علیرضا جعفری نژاد دکتر ریه رشت

دکتر علیرضا جعفری نژاد دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا جعفری نژاد
آدرس رشت میدان صابرین ، بلوار نماز ، انتهای پل ، ساختمان رویال
شماره تماس 01332135328

دکتر علیرضا جعفری نژاد با شماره نظام پزشکی 70155 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا جعفری نژاد برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا جعفری نژاد با شماره 01332135328 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان صابرین ، بلوار نماز ، انتهای پل ، ساختمان رویال مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا سادین دکتر ریه 

دکتر محمدرضا سادین دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا سادین
آدرس رشت گلسار – خیابان 86 – روبروی پمپ بنزین – پلاک 15
شماره تماس 01333119955

دکتر محمدرضا سادین با شماره نظام پزشکی 44784 متخصص ریه هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا سادین مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا سادین با شماره 01333119955 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – خیابان 86 – روبروی پمپ بنزین – پلاک 15 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آزیتا تنگستانی نژاد دکتر ریه رشت

دکتر آزیتا تنگستانی نژاد دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آزیتا تنگستانی نژاد
آدرس رشت میدان صابرین – گلباغ نماز – انتهای پل هوایی – ساختمان آتیه – واحد 13
شماره تماس 01332135106

دکتر آزیتا تنگستانی نژاد با شماره نظام پزشکی 77006 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آزیتا تنگستانی نژاد برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر آزیتا تنگستانی نژاد با شماره 01332135106 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان صابرین – گلباغ نماز – انتهای پل هوایی – ساختمان آتیه – واحد 13 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین امانی دکتر ریه 

دکتر حسین امانی دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین امانی
آدرس رشت چهارراه گلسار – جنب پل بوسار – ساختمان دانا – طبقه اول – واحد 17
شماره تماس 01333119111

دکتر حسین امانی با شماره نظام پزشکی 15663 متخصص ریه هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین امانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین امانی  با شماره 01333119111 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – جنب پل بوسار – ساختمان دانا – طبقه اول – واحد 17 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدعلی علوی فومنی دکتر ریه رشت

دکتر سیدعلی علوی فومنی دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعلی علوی فومنی
آدرس رشت میدان صابرین، روبروی درمانگاه صابرین
شماره تماس 01333113789

دکتر سیدعلی علوی فومنی با شماره نظام پزشکی 37200 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدعلی علوی فومنی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعلی علوی فومنی با شماره 01333113789 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان صابرین، روبروی درمانگاه صابرین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سامان محقق منتظری دکتر ریه 

دکتر سامان محقق منتظری دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سامان محقق منتظری
آدرس رشت چهار راه گلسار – خیابان نواب – ساختمان فروردین
شماره تماس 01332132708

دکتر سامان محقق منتظری با شماره نظام پزشکی 62568 متخصص ریه هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سامان محقق منتظری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سامان محقق منتظری با شماره 01332132708 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – خیابان نواب – ساختمان فروردین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید علی اصغر فخر موسوی دکتر ریه رشت

دکتر سید علی اصغر فخر موسوی دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید علی اصغر فخر موسوی
آدرس رشت خیابان استقامت – خیابان شهید بلال زاده – پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی رازی
شماره تماس 0134401

دکتر سید علی اصغر فخر موسوی با شماره نظام پزشکی 52386 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید علی اصغر فخر موسوی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید علی اصغر فخر موسوی با شماره 0134401 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان استقامت – خیابان شهید بلال زاده – پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی رازی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد دودانگه بالاخانی دکتر ریه 

دکتر محمد دودانگه بالاخانی دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد دودانگه بالاخانی
آدرس رشت لاهیجان،میدان انتظام،کلینیک بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان
شماره تماس 013134401

دکتر محمد دودانگه بالاخانی با شماره نظام پزشکی 141239 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد دودانگه بالاخانی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد دودانگه بالاخانی با شماره 013134401 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت لاهیجان،میدان انتظام،کلینیک بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید سادات منصوری دکتر ریه رشت

دکتر سعید سادات منصوری دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید سادات منصوری
آدرس رشت گلسار- خیابان نواب- کوچه میلاد- کوی ولیعصر
شماره تماس 01332124634

دکتر سعید سادات منصوری با شماره نظام پزشکی 46595 متخصص ریه هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سعید سادات منصوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید سادات منصوری با شماره 01332124634 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار- خیابان نواب- کوچه میلاد- کوی ولیعصر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدی رمضانپورسیاهکلده دکتر ریه 

دکتر مهدی رمضانپورسیاهکلده دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی رمضانپورسیاهکلده
آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان بنت الهدی( پشت مخابرات) -ساختمان یاشار- طبقه6-واحد6
شماره تماس 01332135628

دکتر مهدی رمضانپورسیاهکلده با شماره نظام پزشکی 108190 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی رمضانپورسیاهکلده برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی رمضانپورسیاهکلده با شماره 01332135628 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان بنت الهدی( پشت مخابرات) -ساختمان یاشار- طبقه6-واحد6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ابراهیم اسماعیلی دکتر ریه رشت

دکتر ابراهیم اسماعیلی دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم اسماعیلی
آدرس رشت چهارراه پورسینا ، ساختمان اطبا ، بالای داروخانه شبانه روزی دکتر عباس پور – طبقه اول
شماره تماس 01333325018

دکتر ابراهیم اسماعیلی با شماره نظام پزشکی 78252 متخصص ریه هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ابراهیم اسماعیلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم اسماعیلی با شماره 01333325018 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا ، ساختمان اطبا ، بالای داروخانه شبانه روزی دکتر عباس پور – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر طاهر چراغی دکتر ریه 

دکتر طاهر چراغی دکتر ریه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر طاهر چراغی
آدرس رشت انتهای خیابان نواب , نبش کوچه پمپ بنزین گلسار، ساختمان پزشکان احسان، طبقه پنجم، واحد 501
شماره تماس 01332131244

دکتر طاهر چراغی با شماره نظام پزشکی 26843 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر طاهر چراغی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر طاهر چراغی با شماره 01332131244 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت انتهای خیابان نواب , نبش کوچه پمپ بنزین گلسار، ساختمان پزشکان احسان، طبقه پنجم، واحد 501 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *