بهترین دکتر عمومی شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر عمومی شیراز به این معنی است که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عمومی دارید.پزشک عمومی، متخصصی است که دانش و مهارت لازم را برای تشخیص و درمان بیماری های رایجی که از کدوکی تا کهن سالی انسان را تحت تاثیر قرار می دهند و معمولاً در صورت نیاز به درمان های خاص، افراد را به متخصصان پزشکی دیگر ارجاع می دهد.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر عمومی شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص عمومی هستند که در شهر شیراز فعالیت دارند.

بهترین دکتر عمومی شیراز

◀ دکتر هومان عماد دکتر عمومی شیراز

دکتر هومان عماد دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر هومان عماد
آدرس شیراز بلوار استقلال(زرهی)، بین کوچه ۳۰ و ۳۲، ساختمان مبعث ۹، طبقه اول
شماره تماس 09901222201

دکتر هومان عماد با شماره نظام پزشکی 175795 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هومان عماد برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر هومان عماد با شماره 09901222201 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار استقلال(زرهی)، بین کوچه ۳۰ و ۳۲، ساختمان مبعث ۹، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ابوالفضل بهجو دکتر عمومی 

دکتر ابوالفضل بهجو دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابوالفضل بهجو
آدرس شیراز بلوار چمران، بلوار نیایش، نبش کوچه 13، ساختمان امیر، طبقه دوم، مطب دکتر بهجو
شماره تماس 07136362392

دکتر ابوالفضل بهجو با شماره نظام پزشکی 47418 متخصص عمومی هستند که در شهر شیراز  فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ابوالفضل بهجو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابوالفضل بهجو با شماره 07136362392 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار چمران، بلوار نیایش، نبش کوچه 13، ساختمان امیر، طبقه دوم، مطب دکتر بهجو مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد آفرید دکتر عمومی شیراز

دکتر محمد آفرید دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد آفرید
آدرس شیراز چهار راه چنچنه _ طبقه فوقانی داروخانه دکتر فلاح زاده
شماره تماس 07132294534

دکتر محمد آفرید با شماره نظام پزشکی 115595 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد آفرید برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد آفرید با شماره 07132294534 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز چهار راه چنچنه _ طبقه فوقانی داروخانه دکتر فلاح زاده مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ژاله رحیمی کشکولی دکتر عمومی 

دکتر ژاله رحیمی کشکولی دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ژاله رحیمی کشکولی
آدرس شیراز معالی آباد، مجتمع اداری آفتاب کوچک، طبقه چهارم، واحد 401
شماره تماس 09179802732

دکتر ژاله رحیمی کشکولی با شماره نظام پزشکی 166643 متخصص عمومی هستند که در شهر شیراز  فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ژاله رحیمی کشکولی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ژاله رحیمی کشکولی با شماره 09179802732 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز معالی آباد، مجتمع اداری آفتاب کوچک، طبقه چهارم، واحد 401 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدی نکومهر دکتر عمومی شیراز

دکتر مهدی نکومهر دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی نکومهر 
آدرس شیراز بلوار استقلال (زرهی) – نبش شبان
شماره تماس 07138208002

دکتر مهدی نکومهر با شماره نظام پزشکی 56188 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی نکومهر برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی نکومهر با شماره 07138208002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار استقلال (زرهی) – نبش شبان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آیدا عسگریان دکتر عمومی 

دکتر آیدا عسگریان دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آیدا عسگریان
آدرس شیراز قدوسی غربی – جنب کوچه ۱۲ – ساختمان خان مصطفی -طبقه ۳- واحد ۳۰۳
شماره تماس 07136314435

دکتر آیدا عسگریان با شماره نظام پزشکی 157620 متخصص عمومی هستند که در شهر شیراز  فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر آیدا عسگریان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آیدا عسگریان با شماره 07136314435 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قدوسی غربی – جنب کوچه ۱۲ – ساختمان خان مصطفی -طبقه ۳- واحد ۳۰۳ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاطمه سبحانی دکتر عمومی شیراز

دکتر فاطمه سبحانی دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه سبحانی 
آدرس شیراز بلوار میرزای شیرازی – جنب رستوران زیتون – ساختمان پزشکان ابن سینا – طبقه اول
شماره تماس 09358002018

دکتر فاطمه سبحانی با شماره نظام پزشکی 95625 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه سبحانی برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه سبحانی با شماره 09358002018 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار میرزای شیرازی – جنب رستوران زیتون – ساختمان پزشکان ابن سینا – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمیدرضا مظلومیان دکتر عمومی 

دکتر حمیدرضا مظلومیان دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا مظلومیان
آدرس شیراز فلکه ولی عصر به طرف زیرگذر خیابان زند روبروی خیابان راهنمایی
شماره تماس 07132231975

دکتر حمیدرضا مظلومیان با شماره نظام پزشکی 84699 متخصص عمومی هستند که در شهر شیراز  فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمیدرضا مظلومیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا مظلومیان با شماره 07132231975 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز فلکه ولی عصر به طرف زیرگذر خیابان زند روبروی خیابان راهنمایی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا هاشم پور دکتر عمومی شیراز

دکتر محمدرضا هاشم پور دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا هاشم پور
آدرس شیراز خیابان پوستچی- نبش هدایت- ساختمان امیریه- طبقه اول واحد
شماره تماس 07132306727

دکتر محمدرضا هاشم پور با شماره نظام پزشکی 52780 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا هاشم پور برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا هاشم پور با شماره 07132306727 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان پوستچی- نبش هدایت- ساختمان امیریه- طبقه اول واحد مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهسا شادایی دکتر عمومی 

دکتر مهسا شادایی دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهسا شادایی 
آدرس شیراز خیابان زند ، رو به روی هتل پارس ، ساختمان شایان ، طبقه 5 ، واحد 20
شماره تماس 07132319229

دکتر مهسا شادایی با شماره نظام پزشکی 119350 متخصص عمومی هستند که در شهر شیراز  فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهسا شادایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهسا شادایی با شماره 07132319229 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند ، رو به روی هتل پارس ، ساختمان شایان ، طبقه 5 ، واحد 20 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی اصغر خورشیدی دکتر عمومی شیراز

دکتر علی اصغر خورشیدی دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اصغر خورشیدی 
آدرس شیراز بلوار فرصت شیرازی – نبش کوچه 20
شماره تماس 07137401196

دکتر علی اصغر خورشیدی با شماره نظام پزشکی 42346 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی اصغر خورشیدی برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اصغر خورشیدی با شماره 07137401196 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار فرصت شیرازی – نبش کوچه 20 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عباس رحیمی جابری دکتر عمومی 

دکتر عباس رحیمی جابری دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس رحیمی جابری
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – درمانگاه بیمارستان شهید فقیهی
شماره تماس 07132351087

دکتر عباس رحیمی جابری با شماره نظام پزشکی 101274 متخصص عمومی هستند که در شهر شیراز  فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عباس رحیمی جابری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس رحیمی جابری با شماره 07132351087 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – درمانگاه بیمارستان شهید فقیهی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شایسته حاجیان دکتر عمومی شیراز

دکتر شایسته حاجیان دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شایسته حاجیان
آدرس شیراز خیابان قصردشت – نبش کوچه54 – ساختمان گلبرگ – واحد 43
شماره تماس 07136280810

دکتر شایسته حاجیان با شماره نظام پزشکی 51802 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شایسته حاجیان برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر شایسته حاجیان با شماره 07136280810 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت – نبش کوچه54 – ساختمان گلبرگ – واحد 43 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد علی مددی دکتر عمومی 

دکتر محمد علی مددی دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد علی مددی 
آدرس شیراز خیابان بیست متری سینما سعدی – جنب بانک صادرات – ساختمان دنا – طبقه 4 – واحد 16
شماره تماس 07132319373

دکتر محمد علی مددی با شماره نظام پزشکی 48970 متخصص عمومی هستند که در شهر شیراز  فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد علی مددی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد علی مددی با شماره 07132319373 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان بیست متری سینما سعدی – جنب بانک صادرات – ساختمان دنا – طبقه 4 – واحد 16 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زهرا خسروی دکتر عمومی شیراز

دکتر زهرا خسروی دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا خسروی
آدرس شیراز خیابان شوریده شیرازی (30 متری سینما سعدی) – کوچه 14 – ساختمان دژبد – طبقه همکف
شماره تماس 07132354807

دکتر زهرا خسروی با شماره نظام پزشکی 101363 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا خسروی برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا خسروی با شماره 07132354807 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان شوریده شیرازی (30 متری سینما سعدی) – کوچه 14 – ساختمان دژبد – طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی اکبری دکتر عمومی 

دکتر علی اکبری دکتر عمومی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اکبری
آدرس شیراز خیابان زند – دانشگاه علوم پزشکی شیراز
شماره تماس 0712300050

دکتر علی اکبری با شماره نظام پزشکی 59613 متخصص عمومی هستند که در شهر شیراز  فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی اکبری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اکبری با شماره 0712300050 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *