بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان یزد

اگر بدنبال بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان یزد هستید ، در این مطلب لیستی از بهترین متخصصین لمینت و کامپوزیت دندان یزد را برای شما قرار دادیم.

تغییر رنگ دندان، تغییر شکل، ترک خوردگی و شکل ناهموار دندان می تواند بر ظاهر دندان ها تأثیر گذاشته و اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار دهد. روکش‌های دندانی لایه‌های نازکی از پرسلن یا مواد کامپوزیتی هستند که روی دندان‌ها اعمال می‌شوند تا ظاهر دندان‌ها را بهتر کنند.

این روکش ها می توانند از نوع لمینت یا کامپوزیت باشند.

یکی از موارد مهمی که افراد قبل از استفاده از لمینت یا کامپوزیت باید در نظر بگیرید، انتخاب پزشک مناسب است.مهم است که برای کسب بهترین نتیجه ، لمینت توسط بهترین دکتر لمینت دندان یزد بر روی دندان ها اعمال شود.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت یزد خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان یزد

دکتر بهار جاوید دکتر لمینت دندان یزد

دکتر بهار جاوید دکتر لمینت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهار جاوید
آدرس یزد انتهای خیابان امام – میدان امام رضا (ع) – ابتدای بلوار امام رضا (ع) – دانشکده دندانپزشکی
شماره تماس 03536255881

دکتر بهار جاوید با شماره نظام پزشکی 124969 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهار جاوید برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان یزد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهار جاوید با شماره 03536255881 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد انتهای خیابان امام – میدان امام رضا (ع) – ابتدای بلوار امام رضا (ع) – دانشکده دندانپزشکی مراجعه کنید.

دکتر آذر علیمی دکتر کامپوزیت دندان یزد

دکتر آذر علیمی دکتر کامپوزیت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر آذر علیمی
آدرس یزد انتهای خیابان امام – میدان امام رضا (ع) – ابتدای بلوار امام رضا (ع) – دانشکده دندانپزشکی
شماره تماس 03536255881

دکتر آذر علیمی با شماره نظام پزشکی 136921 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر آذر علیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر آذر علیمی با شماره 03536255881 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد انتهای خیابان امام – میدان امام رضا (ع) – ابتدای بلوار امام رضا (ع) – دانشکده دندانپزشکی مراجعه کنید.

دکتر علیرضا دانش کاظمی دکتر لمینت دندان یزد

دکتر علیرضا دانش کاظمی دکتر لمینت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا دانش کاظمی
آدرس یزد میدان اطلسی – اول عدالت 1 – ساختمان پزشکان اطلسی – طبقه 2
شماره تماس 03538260051

دکتر علیرضا دانش کاظمی با شماره نظام پزشکی 28494 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا دانش کاظمی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان یزد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا دانش کاظمی با شماره 03538260051 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان اطلسی – اول عدالت 1 – ساختمان پزشکان اطلسی – طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر فهیمه شفیعی رئیس آبادی دکتر کامپوزیت دندان یزد

دکتر فهیمه شفیعی رئیس آبادی دکتر کامپوزیت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فهیمه شفیعی رئیس آبادی
آدرس یزد بلوار طالقانی – نرسیده به پاساژ ستاره – کوچه 19 – طبقه 2 – ساختمان دکتر گلشن
شماره تماس 03536268380

دکتر فهیمه شفیعی رئیس آبادی با شماره نظام پزشکی 151366 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فهیمه شفیعی رئیس آبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فهیمه شفیعی رئیس آبادی با شماره 03536268380 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – نرسیده به پاساژ ستاره – کوچه 19 – طبقه 2 – ساختمان دکتر گلشن مراجعه کنید.

دکتر ساسان بهجتی اردکانی دکتر کامپوزیت دندان یزد

دکتر ساسان بهجتی اردکانی دکتر کامپوزیت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر ساسان بهجتی اردکانی
آدرس یزد آزاد شهر، فلکه4، روبروی داروخانه
شماره تماس 03537225628

دکتر ساسان بهجتی اردکانی با شماره نظام پزشکی 97462 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر ساسان بهجتی اردکانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر ساسان بهجتی اردکانی با شماره 03537225628 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد آزاد شهر، فلکه4، روبروی داروخانه مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا جعفری دکتر لمینت دندان یزد

دکتر محمدرضا جعفری دکتر لمینت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا جعفری
آدرس یزد میدان همافر، درمانگاه ولیعصر
شماره تماس 03537261524

دکتر محمدرضا جعفری با شماره نظام پزشکی 165815 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا جعفری برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان یزد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا جعفری با شماره 03537261524 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان همافر، درمانگاه ولیعصر مراجعه کنید.

دکتر علی توکلی دکتر کامپوزیت دندان یزد

دکتر علی توکلی دکتر کامپوزیت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی توکلی
آدرس یزد خیابان سلمان فارسی، روبروی مدرسه تفضلی، درمانگاه دکتر توکلی
شماره تماس 03536288987

دکتر علی توکلی با شماره نظام پزشکی 112002 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر علی توکلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی توکلی با شماره 03536288987 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان سلمان فارسی، روبروی مدرسه تفضلی، درمانگاه دکتر توکلی مراجعه کنید.

دکتر دهقان دهنوی دکتر لمینت دندان یزد

دکتر دهقان دهنوی دکتر لمینت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر دهقان دهنوی
آدرس یزد صفاییه، ابتدای بلوار پاسداران، بعد از بریدگی اول، جنب جواهری رضا
شماره تماس 03538336330

دکتر دهقان دهنوی با شماره نظام پزشکی 156317 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر دهقان دهنوی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان یزد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر دهقان دهنوی با شماره 03538336330 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد  صفاییه، ابتدای بلوار پاسداران، بعد از بریدگی اول، جنب جواهری رضا مراجعه کنید.

دکتر سعید سرسنگی علی آبادی دکتر کامپوزیت دندان یزد

دکتر سعید سرسنگی علی آبادی دکتر کامپوزیت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید سرسنگی علی آبادی
آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه 26، مجتمع پزشکان ابن سینا، واحد 7، طبقه 2
شماره تماس 09135360526

دکتر سعید سرسنگی علی آبادی با شماره نظام پزشکی 150370 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر سعید سرسنگی علی آبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید سرسنگی علی آبادی با شماره 09135360526 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه 26، مجتمع پزشکان ابن سینا، واحد 7، طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر فتانه غلامضاد دکتر لمینت دندان یزد

دکتر فتانه غلامضاد دکتر لمینت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فتانه غلامضاد
آدرس یزد میدان امام علی، بلوار جانباز،سمت مخالف ورزشگاه شهید نصیری، خیابان شارق یزدی، بن بست 1 شارق یزدی،کلینیک دندانپزشکی تبسم رویایی
شماره تماس 09135360526

دکتر فتانه غلامضاد با شماره نظام پزشکی 150538 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فتانه غلامضاد برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان یزد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فتانه غلامضاد با شماره 09135360526 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد  میدان امام علی، بلوار جانباز،سمت مخالف ورزشگاه شهید نصیری، خیابان شارق یزدی، بن بست 1 شارق یزدی،کلینیک دندانپزشکی تبسم رویایی مراجعه کنید.

دکتر ندا جوشن دکتر کامپوزیت دندان یزد

دکتر ندا جوشن دکتر کامپوزیت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر ندا جوشن
آدرس یزد خیابان آیت الله کاشانی، روبه روی هلال احمر، ساختمان نیاز، طبقه دوم
شماره تماس 03536295758

دکتر ندا جوشن با شماره نظام پزشکی 128750 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر ندا جوشن مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر ندا جوشن با شماره 03536295758 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان آیت الله کاشانی، روبه روی هلال احمر، ساختمان نیاز، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر جلیل مدرسی دکتر لمینت دندان یزد

دکتر جلیل مدرسی دکتر لمینت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر جلیل مدرسی
آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه قدس، جنب بانک صادرات، روبه روی عینک نگین
شماره تماس 03537251695

دکتر جلیل مدرسی با شماره نظام پزشکی 34542 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جلیل مدرسی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان یزد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر جلیل مدرسی با شماره 03537251695 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه قدس، جنب بانک صادرات، روبه روی عینک نگین مراجعه کنید.

دکتر نیلوفر محقق دکتر کامپوزیت دندان یزد

دکتر نیلوفر محقق دکتر کامپوزیت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر نیلوفر محقق
آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه گلچین، مجتمع یاس، طبقه دوم
شماره تماس 09137754049

دکتر نیلوفر محقق با شماره نظام پزشکی 156097 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر نیلوفر محقق مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر نیلوفر محقق با شماره 09137754049 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه گلچین، مجتمع یاس، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر ستاره شاهینی دکتر لمینت دندان یزد

دکتر ستاره شاهینی دکتر لمینت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر ستاره شاهینی
آدرس یزد بلوار جمهوری ، چهارراه وکیل، خیابان شریف، خیابان جغفر صادق، پلاک 47
شماره تماس 09130717161

دکتر ستاره شاهینی با شماره نظام پزشکی 169365 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ستاره شاهینی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان یزد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ستاره شاهینی با شماره 09130717161 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار جمهوری ، چهارراه وکیل، خیابان شریف، خیابان جغفر صادق، پلاک 47 مراجعه کنید.

دکتر زهرا حیدری پور احمدآبادی دکتر لمینت دندان یزد

دکتر زهرا حیدری پور احمدآبادی دکتر لمینت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا حیدری پور احمدآبادی
آدرس یزد بلوار مدرس، قبل از میدان خاتمی، ابتدای شهرک بهاران
شماره تماس 03536281508

دکتر زهرا حیدری پور احمدآبادی با شماره نظام پزشکی 118833 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا حیدری پور احمدآبادی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان یزد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا حیدری پور احمدآبادی با شماره 03536281508 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار مدرس، قبل از میدان خاتمی، ابتدای شهرک بهاران مراجعه کنید.

دکتر مهرداد غفاری دکتر کامپوزیت دندان یزد

دکتر مهرداد غفاری دکتر کامپوزیت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد غفاری
آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه گلچین، مجتمع یاس، طبقه دوم
شماره تماس 09137754049

دکتر مهرداد غفاری با شماره نظام پزشکی 156100 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مهرداد غفاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد غفاری با شماره 09137754049 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه گلچین، مجتمع یاس، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر وحید هرندی دکتر لمینت دندان یزد

دکتر وحید هرندی دکتر لمینت دندان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید هرندی
آدرس یزد ملاصدرا، نبش ملاصدرا یکم، عمارت ملاصدرا، طبقه2
شماره تماس 03538340777

دکتر وحید هرندی با شماره نظام پزشکی 144910 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر یزد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر وحید هرندی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان یزد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید هرندی با شماره 03538340777 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد ملاصدرا، نبش ملاصدرا یکم، عمارت ملاصدرا، طبقه2 مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *