بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان گرگان

در این مطلب قصد داریم بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان گرگان را به ساکنین محترم این شهر معرفی کنیم.روکش‌های دندانی مانند لمینت و کامپوزیت دندان یکی از روش های تخصصی زیبایی دندان است که امکان حل تعداد زیادی از عیوب را با هدف بهبود ظاهر زیبای دهان دندان را فراهم می‌کند.

لبخند زیبا و سالم یکی از مهمترین چیزهاست که می تواند بر روابط شما با اطرافیان و اعتماد بنفس شما تأثیر بگذارد. اگر می خواهید ظاهر لبخند خود را تغییر دهید، روکش دندان می تواند راه حل مناسبی برای این کار باشید.

روکش دندان پوشش نازکی است که روی دندان ها اعمال می شود تا زیبایی دندان ها را بهبود بخشد. اگر نگران رنگ و شکل دندان های خود هستید، روکش های لمینت و کامپوزیت می توانند راه حلی عالی باشند. این روکش ها می توانند از مواد مختلفی مانند کامپوزیت، چینی، E-max و لمینت ساخته شوند.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان گرگان

برای آشنایی با بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان گرگان ادامه مطلب را مشاهده کنید :

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان گرگان

دکتر نازنین کشمیری دکتر لمینت دندان گرگان

دکتر نازنین کشمیری دکتر لمینت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر نازنین کشمیری
آدرس گرگان خیابان عدالت ۳۴ – مجتمع نوین – واحد ۹
شماره تماس 01732320746

دکتر نازنین کشمیری با شماره نظام پزشکی 132706 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نازنین کشمیری برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر نازنین کشمیری با شماره 01732320746 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان عدالت ۳۴ – مجتمع نوین – واحد ۹ مراجعه کنید.

دکتر طاوس کرد افشاری دکتر کامپوزیت دندان گرگان

دکتر طاوس کرد افشاری دکتر کامپوزیت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر طاوس کرد افشاری
آدرس گرگان ابتدای جاده شصت کلا – مجموعه آموزش عالی شادروان فلسفی – دانشکده دندانپزشکی – دانشگاه علوم پزشکی گلستان
شماره تماس 01732451653

دکتر طاوس کرد افشاری با شماره نظام پزشکی 104092 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر طاوس کرد افشاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر طاوس کرد افشاری با شماره 01732451653 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان ابتدای جاده شصت کلا – مجموعه آموزش عالی شادروان فلسفی – دانشکده دندانپزشکی – دانشگاه علوم پزشکی گلستان مراجعه کنید.

دکتر بهزاد آریایی فر دکتر لمینت دندان گرگان

دکتر بهزاد آریایی فر دکتر لمینت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهزاد آریایی فر
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – نبش عدالت 23- ساختمان کیان – طبقه 2
شماره تماس 01732322566

دکتر بهزاد آریایی فر با شماره نظام پزشکی 122627 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهزاد آریایی فر برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهزاد آریایی فر با شماره 01732322566 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – نبش عدالت 23- ساختمان کیان – طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر ملیحه اکرامی دکتر کامپوزیت دندان گرگان

دکتر ملیحه اکرامی دکتر کامپوزیت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ملیحه اکرامی
آدرس گرگان  ابتدای جاده شصت کلا – مجموعه آموزش عالی شادروان فلسفی – دانشکده دندانپزشکی – دانشگاه علوم پزشکی گلستان
شماره تماس 01732451653

دکتر ملیحه اکرامی با شماره نظام پزشکی 133978 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر ملیحه اکرامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر ملیحه اکرامی با شماره 01732451653 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان  ابتدای جاده شصت کلا – مجموعه آموزش عالی شادروان فلسفی – دانشکده دندانپزشکی – دانشگاه علوم پزشکی گلستان مراجعه کنید.

دکتر لیلا یزدانی دماوندی دکتر لمینت دندان گرگان

دکتر لیلا یزدانی دماوندی دکتر لمینت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا یزدانی دماوندی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 21 – ساختمان امین – طبقه 3
شماره تماس 01732325904

دکتر لیلا یزدانی دماوندی با شماره نظام پزشکی 100862 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لیلا یزدانی دماوندی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا یزدانی دماوندی با شماره 01732325904 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 21 – ساختمان امین – طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر سید مهدی امیرلطیفی دکتر کامپوزیت دندان گرگان

دکتر سید مهدی امیرلطیفی دکتر کامپوزیت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مهدی امیرلطیفی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – ساختمان ولیعصر
شماره تماس 01732329498

دکتر سید مهدی امیرلطیفی با شماره نظام پزشکی 99181 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر سید مهدی امیرلطیفی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مهدی امیرلطیفی با شماره 01732329498 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – ساختمان ولیعصر مراجعه کنید.

دکتر احمدرضا جامی دکتر لمینت دندان گرگان

دکتر احمدرضا جامی دکتر لمینت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمدرضا جامی
آدرس گرگان عدالت 15، مجتمع آفتاب، طبقه 3
شماره تماس 2363893

دکتر احمدرضا جامی با شماره نظام پزشکی 68971 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمدرضا جامی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمدرضا جامی با شماره 2363893 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 15، مجتمع آفتاب، طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر الهام فخاری دکتر کامپوزیت دندان گرگان

دکتر الهام فخاری دکتر کامپوزیت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام فخاری
آدرس گرگان عدالت 18، مجتمع دکتر شیر افکن، طبقه 2 و 4
شماره تماس 5941391

دکتر الهام فخاری با شماره نظام پزشکی 125780 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر الهام فخاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام فخاری با شماره 5941391 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 18، مجتمع دکتر شیر افکن، طبقه 2 و 4 مراجعه کنید.

دکتر ذبیح اله یزدی دکتر لمینت دندان گرگان

دکتر ذبیح اله یزدی دکتر لمینت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ذبیح اله یزدی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 11 – ساختمان کوشا
شماره تماس 01732335616

دکتر ذبیح اله یزدی با شماره نظام پزشکی 76174 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ذبیح اله یزدی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ذبیح اله یزدی با شماره 01732335616 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 11 – ساختمان کوشا مراجعه کنید.

دکتر جلال ندیمی دکتر کامپوزیت دندان گرگان

دکتر جلال ندیمی دکتر کامپوزیت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر جلال ندیمی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – نبش عدالت 16 – مجتمع مرجان – طبقه سوم – واحد یک
شماره تماس 01732362126

دکتر جلال ندیمی با شماره نظام پزشکی 68250 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر جلال ندیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر جلال ندیمی با شماره 01732362126 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – نبش عدالت 16 – مجتمع مرجان – طبقه سوم – واحد یک مراجعه کنید.

دکتر یحیی توکلی دکتر لمینت دندان گرگان

دکتر یحیی توکلی دکتر لمینت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر یحیی توکلی
آدرس گرگان شالیکوبی – نبش عدالت هجدهم – مجتمع فردیس – طبقه سوم – واحد نهم
شماره تماس 01732237075

دکتر یحیی توکلی با شماره نظام پزشکی 43271 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یحیی توکلی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر یحیی توکلی با شماره 01732237075 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان شالیکوبی – نبش عدالت هجدهم – مجتمع فردیس – طبقه سوم – واحد نهم مراجعه کنید.

دکتر کیوان محبی دکتر کامپوزیت دندان گرگان

دکتر کیوان محبی دکتر کامپوزیت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر کیوان محبی
آدرس گرگان عدالت 22 ساختمان پزشکان نیما طبقه دوم
شماره تماس 01732358476

دکتر کیوان محبی با شماره نظام پزشکی 159208 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر کیوان محبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر کیوان محبی با شماره 01732358476 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 22 ساختمان پزشکان نیما طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر سمانه سنگتراش دکتر لمینت دندان گرگان

دکتر سمانه سنگتراش دکتر لمینت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمانه سنگتراش
آدرس گرگان بلوار ناهارخوران – نبش سه راه گلشهر – مجتمع ستاره – طبقه 2 – واحد 204
شماره تماس 01732534201

دکتر سمانه سنگتراش با شماره نظام پزشکی 183326 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمانه سنگتراش برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمانه سنگتراش با شماره 01732534201 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان بلوار ناهارخوران – نبش سه راه گلشهر – مجتمع ستاره – طبقه 2 – واحد 204 مراجعه کنید.

دکتر عطیه صادقلو دکتر کامپوزیت دندان گرگان

دکتر عطیه صادقلو دکتر کامپوزیت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عطیه صادقلو
آدرس گرگان  عدالت14 –  مجتمع پزشکی فارابی –  طبقه سوم – واحد120
شماره تماس 09301998928

دکتر عطیه صادقلو با شماره نظام پزشکی 171569 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر عطیه صادقلو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر عطیه صادقلو با شماره 09301998928 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت14 –  مجتمع پزشکی فارابی –  طبقه سوم – واحد120 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *